vafanculo - Neem het in je reet oftewel rot opquote:Op donderdag 3 september 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat betekent vafanculo of zoiets
en porco dio
Vaffanculo is een erge vorm van fuck you.. Wordt hier volgens mij niet zo gewaardeerdquote:Op donderdag 3 september 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat betekent vafanculo of zoiets
en porco dio
nog een italiaanquote:
UTN? http://www.ru.nl/utn/taal(...)ans_voor/fact_sheet/quote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef morgane het volgende:
Ik wil echt al jaren Italiaans leren...het kan als minor maar dan wel het hele jaar i.p.v. het 3e en 4e semester. Ik kan het er nu alleen echt niet bij hebben
Ik heb het gewoon in de praktijk geleerd in m'n vierenhalf jaar in Milaan. Met wat door de italiaanse overheid gesubsidieerde cursussen voor buitenlanders erbijquote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef morgane het volgende:
Ik wil echt al jaren Italiaans leren...het kan als minor maar dan wel het hele jaar i.p.v. het 3e en 4e semester. Ik kan het er nu alleen echt niet bij hebben
Vattelo a pigliare nel culo!quote:
Klinkt goed, alleen zit ik te denken aan een cordon bleu ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 17:59 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, avondmaaltijd wordt kipfilet met broccoli en aardappeldobbelsteentjes (mooi woord voor galgje)
Je weet dat je moedergrappen in de Italiaans-cultuur op een andere manier opgelost worden dan bij negers het geval is? Delitto d'onore!quote:
Zijn dat die meskes van vijf die in dat tril scheermes passen?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
AH heeft weer leuke 2 voor 1 aanbiedingen, en 1dayflly 8 Fusion scheermesjes voor 20 euro![]()
"Zoals je wilt"quote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegtiets met zoeken?
Da's niet duur, misschien toch maar even langs rijden dadelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
AH heeft weer leuke 2 voor 1 aanbiedingen, en 1dayflly 8 Fusion scheermesjes voor 20 euro![]()
Fusion gewoon en Fusion Power zijn uitwisselbaar, maar dat trilding heb ik maar aan mijn vriendin gegevenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn dat die meskes van vijf die in dat tril scheermes passen?
Ik heb dat trildingquote:Op donderdag 3 september 2009 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Fusion gewoon en Fusion Power zijn uitwisselbaar, maar dat trilding heb ik maar aan mijn vriendin gegevenVind het gewone mesje veel fijner, ligt beter in de hand
Ik heb vorige week wel schuim en gel gehaald, 2 voor 1quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef IrishBastard het volgende:
Domme, net van de week 4 mesjes voor 14 gehaald ofzo
Gewoon niete boven de 50 uitkomen binnen Nijmegen. Hard rijden doe je op de snelweg. Zie je ze makelijker staanquote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Mikkie het volgende:
Owh een gratis tip voor swarmi: let op een nieuwe blauwe VW Golf station, 33-HZN-4. Die controleert namelijk niet met de auto, maar draagt een statief bij zich.
Aldi scheerschuim ftwquote:Op donderdag 3 september 2009 18:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week wel schuim en gel gehaald, 2 voor 1.
Om er vervolgens thuis achter te komen dat ik nog drie bussen had staan
Je kunt in Nijmegen op veel plaatsen makkelijk boven de 50 rijden. Het is alleen de kunst om de vaste flitsers te kennen en bovendien de flitsauto'squote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Gewoon niete boven de 50 uitkomen binnen Nijmegen. Hard rijden doe je op de snelweg. Zie je ze makelijker staan
Je hebt gewoon geen zware baard en dan werkt het nietquote:Op donderdag 3 september 2009 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had van die Gillette Fusion Scheerschuim voor Zware baard, maar wat eenschuim!
Had ik dat maar. Ik vind scheren gewoonquote:Op donderdag 3 september 2009 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zware baard en dan werkt het niet
Scheergelquote:
En de opvallende kaneelstokken onderaan de Graafsewegquote:Op donderdag 3 september 2009 18:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt in Nijmegen op veel plaatsen makkelijk boven de 50 rijden. Het is alleen de kunst om de vaste flitsers te kennen en bovendien de flitsauto's
Scheer nu 1 x in de week, soms 2 xquote:Op donderdag 3 september 2009 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had ik dat maar. Ik vind scheren gewoonZou fijn zijn als ik dat maar eens per week hoefde te doen dan dagelijks.
bijna t zelfde nummerbordquote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Mikkie het volgende:
Owh een gratis tip voor swarmi: let op een nieuwe blauwe VW Golf station, 33-HZN-4. Die controleert namelijk niet met de auto, maar draagt een statief bij zich.
Die rotonde kun je met de auto zelfs nog met 80 nemen, geniaalquote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En de opvallende kaneelstokken onderaan de GraafsewegMet hun laserpistool
![]()
Met de auto rijd ik altijd netjes 50 55 door heel Nijmegen, met de motor durf ik regelmatig het gas los te trekken, zolang er duidelijk niet geflitst wordStukje Graafseweg stad>takenhofplein, na de matrixx flitspaal is er zo een
Lekker die slinger door, dan even richting de 100, en weer terugrollen naar het stoplicht
Een statiefje, ergens in de buurt verdekt opgesteld meestal. Achter een reclamebord, bushalte of een andere auto. Kan zomaar 100m verderop zijn, dus hou er rekening meequote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bijna t zelfde nummerbordmaar die heeft zn paal dus ernaast staan
idd, rechterbaan blijven rijden, kan je bijna rechtdoorquote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die rotonde kun je met de auto zelfs nog met 80 nemen, geniaal
Ik heb de mijne afgelopen vakantie 2 weken laten staan! Ga ik naar mijn zus toe vraagt ze of ik net van de moskee ben gekomenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Scheer nu 1 x in de week, soms 2 x![]()
/ broekie
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de mijne afgelopen vakantie 2 weken laten staan! Ga ik naar mijn zus toe vraagt ze of ik net van de moskee ben gekomen
Ja, maar niet je gezichtquote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
scheren gewoon onder de douche, ideaal
kan prima hoorquote:
Met mijn motor gaat et niet harder dan 95 in de middenbaan, rondom, want dat rijd ik men stepjes aan de grondquote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan zonder schuim? Of el cheapo, met je douchegel?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
scheren gewoon onder de douche, ideaal
Daar is een vriendin handig voor swarma, evenals bakkenbaardenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan prima hooralleen is er altijd wel n stukje onder mn kaak ofzo dat ik vergeet
Ik dacht die er juist was om de ballekes te scheren!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Daar is een vriendin handig voor swarma, evenals bakkenbaarden![]()
een keer met de auto geprobeert. gleed eerst met 2 banden weg. dat ben ik wel gewend.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toen konden we ook naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 3 september 2009 18:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed...
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed...
O glijden met vier wielen heb ik vaak zat gehadquote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Glijden over vier wielen heb ik nog nooit gehad. Wel al vaak zat over de voorwielen op nat wegdek maar dan weet je dat je op de grens zit, en ook wel eens op de Muntweg, bij dat kleine pleintje met die witte klinkers in het midden, flink dwars gegaan. Toen had het geregend en waren die klinkers ineens veel gladder dan het asfalt.
er zijn hier mensen die een note hebben gekregen voor dat soort poststquote:
Waag 't eens.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
er zijn hier mensen die een note hebben gekregen voor dat soort postst
Dat tel ik niet meequote:Op donderdag 3 september 2009 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O glijden met vier wielen heb ik vaak zat gehadLekker ijsrijden
Dan is het me maar 1x overkomen!quote:
Hoe laat?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond expeditie robinson, women only!
Half 9quote:
Doen alsof je haar niet verstaat is zeker geen optie?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff er zit hier nu een meisje te pimpen dat ze in de hoogste cursus zit en zit nu dus de hele tijd italiaans tegen ons te praten..
In het Nederlands terug praten? (of is ze zelf ook Nederlands? anders werkt t niet zo goedquote:Op donderdag 3 september 2009 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff er zit hier nu een meisje te pimpen dat ze in de hoogste cursus zit en zit nu dus de hele tijd italiaans tegen ons te praten..
Kun je beter d'r strottehoofd pakken, kun je direct eruit sleuren dan. Rust gegarandeerdquote:Op donderdag 3 september 2009 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou een vork in d'r oogbal steken. Kijken of ze dan nog italiaans praat
Ja, liepen even door de super richting Joop Robbenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:38 schreef SLP_ het volgende:
CP moest je vandaag werken met Jeroen? Zo ja dan heb ik je gezien
Haha ja ik stond ook niet bij de kassa maar was ff aan het vullen. En toen zag ik Jeroen en toen dacht ik: hee misschien is dat cp wel die er bij loopt! Maar je liep zo snel dat ik alleen je zijkant en achterkant had gezien hahaquote:Op donderdag 3 september 2009 20:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja, liepen even door de super richting Joop Robbenik heb jou niet gezien
Downloaden op laptop en dan kijken?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en die laptop van jou kun je ook niet aan de tv hangen, met een dvd, aangezien die ook geen spelert heeft
Hard werken, veel verdienenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha ja ik stond ook niet bij de kassa maar was ff aan het vullen. En toen zag ik Jeroen en toen dacht ik: hee misschien is dat cp wel die er bij loopt! Maar je liep zo snel dat ik alleen je zijkant en achterkant had gezien haha
Ja, en dat zag ik te laatquote:Op donderdag 3 september 2009 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hard werken, veel verdienenen vroeg thuis zijn
We liepen nog geen 2 minuten later zelfde route terug btw
je kan de mijne wel ff lenenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:39 schreef Mikkie het volgende:
Pfff... nergens zin in vanavond. En een filmpje kijken schiet ook niet echt op met een kapotte dvdspelert
Heb wel zat gedownloade shit liggen, maar ik heb een gare oude tv zonder de goede aansluitingen.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en die laptop van jou kun je ook niet aan de tv hangen, met een dvd, aangezien die ook geen spelert heeft
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon met de auto gaan, of met de fietstiel is best te fietsen als t mooi weer is
Njaa mn pa haalt ons wel op maar we hebben dan geen vervoer heen. En mooi niet dat we gaan fietsen. Met de trein is het al anderhalf uur! En ik zou me god niet weten waar Tiel ligt en dan zijn we al extra lang bezig alleen al met het zoeken naar bordjes Tielquote:Op donderdag 3 september 2009 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon met de auto gaan, of met de fietstiel is best te fietsen als t mooi weer is
je gaat met een vriendin als ik t zo hoor, dan kan je die ouders jullie toch laten brengenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Njaa mn pa haalt ons wel op maar we hebben dan geen vervoer heen. En mooi niet dat we gaan fietsen. Met de trein is het al anderhalf uur! En ik zou me god niet weten waar Tiel ligt en dan zijn we al extra lang bezig alleen al met het zoeken naar bordjes Tiel
Nee die kunnen ook nietquote:Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je gaat met een vriendin als ik t zo hoor, dan kan je die ouders jullie toch laten brengen
Klimhal bij het Triavium?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even iets anderssoms mis ik het klimmen best wel erg
heb ik ineens zin om van alles te beklimmen
![]()
![]()
Sfeerpic![]()
[ afbeelding ]
http://www.ns.nl/werktraj(...)-2009_ut_tl_12_13sepquote:Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef morgane het volgende:
Waar staat dat dan van die werkzaamheden? Kan op de NS-site niks vinden en ik wil ook naar Appelpop.
Misschien wel een optie jaquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:05 schreef morgane het volgende:
Dat is die weg tussen de Mcdonalds Malden en de Shell/Kandinsky college volgens mij.
Dat vind ik zo lelijk he.. Als kerels zo'n vies plukje nog hebben zittenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan prima hooralleen is er altijd wel n stukje onder mn kaak ofzo dat ik vergeet
daarom altijd even in de spiegel checkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lelijk he.. Als kerels zo'n vies plukje nog hebben zitten
Op hun kaak, of?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lelijk he.. Als kerels zo'n vies plukje nog hebben zitten
Uhuhquote:
Das mooi kutquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:11 schreef Mikkie het volgende:
Ah fak! Zit ik helemaal klaar (was toch al belachelijk vroeg wakker), kom ik erachter dat m'n werkgroepreeks pas volgende week begint
Da's gewoon een collegequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das mooi kut
Overigens heb ik een werkgroep van 55 man... schiet toch ook niet op.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb vandaag de vervoegingen van de werkwoorden geleerden vanmiddag heb ik een cursus over de italiaanse cultuur.
Nog steeds op dezelfde of is het een ander geworden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
zo! ik ben verliefddenk ik
Laaaaaaaa
whiiiiiii
Ik was niet verliefd....quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:10 schreef royjn het volgende:
[..]
Nog steeds op dezelfde of is het een ander geworden?
welkom!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:44 schreef Ruder het volgende:
Meld zich aan.
Nu alleen nog maar hopen dat de SSHN een beetje vaart maakt
Maar belangrijk: vindt die ene jou ook erg leuk?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd....![]()
Verhaal: ik vond 2 jongens leuk. Nu: vind ik er 1 van die 2 heeeeeeel erg leuk![]()
Goffedomme wat een klotenieuws zegquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kreeg straks toen ik bijna klaar was met werken, telefoon van mijn moederOf ik wist hoe laat ik thuis was, en wat ik van het weekend ging doen. Opzich niet vreemd natuurlijk
Wel dat daarna kwam, "je zus is hier ook, ik moet jullie wat vertellen
" Toen wist ik natuurlijk wel hoe laat het was...
![]()
Kanker is vastgesteld, in de lever en de longen. Weet nog niet hoe ik het dalijk moet vertellen aan mijn vriendin, vrienden, familieIk denk maar direct, zoals ma dat deed, er niet om heen draaien
![]()
Mijn humeur is iig niet meer wat het 2 uur terug was
ja studie aan de Radboud Universiteitquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:50 schreef Californium het volgende:
[..]
welkom!
studie? hyves? en over sshn: woonplaats? inschrijfdatum? reisurgentie?
Allemaal bekend inderdaad, alleen die twee Audi's van Gld-M zitten er nog niet ingebakken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee, maandag worden er meer scans fotos en dingen getest. Onzeker is of het eerst de longen waren, of de lever, en of het nog verder uitgezaaid is. Ze kreeg het nieuws vanmiddag per telefoon![]()
Even terug naar de orde vd dag, swarma, dit is handigUit het MF Nijmegen topic
![]()
[ afbeelding ]
Flitsers
….Merk ….…… Type………….....…Kenteken……..Gebied
1. Mazda………3 1.6CiTD……...07-VKZ-2……...Gelderland-Zuid
2. Seat….………Leon TDI………..51-TK-XX……...Nijmegen
3. Ford…….……Focus 1.8 D…….94-DS-JB……...Gelderland-Zuid
4. Ford…….……Fiesta 1.4D…….06-SG-GZ……...Nijmegen
5. Toyota……..RAV4 2.0D……..21-BP-ZH……....Nijmegen
6. Renault…….Senic 1.6i……….72-HD-VX……...Nijmegen / Malden
7. VW…………..Golf SDI………....39-DL-SF……....Nijmegen / Malden
8. VW…………..Transporter…….07-VKZ-2……...Gelderlang-Zuid
9. VW…………..Golf+ TDI……..…19-TF-LJ………..Nijmegen
10.VW………….Caddy SDI………VS-PR-63……...Nijmegen
Onopvallende surveillances
1. Honda…….Varadero XL1000…....MS-GJ-28…….Gelderland-Zuid
2. Seat……….Leon TDI…………….......08-RK-NG….…Gelderland-Zuid
3. Audi……..…A4 3.0TDI AWD……....37-XS-JK….….Gelderland- Midden
4. Audi……..…A4 Avant 3.0TDI…..…56-RT-DL….….Gelderland-Midden
5. Audi……..…A3 3.2V6……………......66-XL-DD….…Gelderland-Zuid
gisteravond liet hij blijken van welquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar belangrijk: vindt die ene jou ook erg leuk?
Heel veel sterkte voor iedereen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kreeg straks toen ik bijna klaar was met werken, telefoon van mijn moederOf ik wist hoe laat ik thuis was, en wat ik van het weekend ging doen. Opzich niet vreemd natuurlijk
Wel dat daarna kwam, "je zus is hier ook, ik moet jullie wat vertellen
" Toen wist ik natuurlijk wel hoe laat het was...
![]()
Kanker is vastgesteld, in de lever en de longen. Weet nog niet hoe ik het dalijk moet vertellen aan mijn vriendin, vrienden, familieIk denk maar direct, zoals ma dat deed, er niet om heen draaien
![]()
Mijn humeur is iig niet meer wat het 2 uur terug was
Neuken is geen tonen van liefde, maar van geilheid hè, jongedame!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
gisteravond liet hij blijken van wel
dat hebben we dan ook niet gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neuken is geen tonen van liefde, maar van geilheid hè, jongedame!
Zo te zien welquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:33 schreef Californium het volgende:
[..]
dat hebben we dan ook niet gedaan![]()
![]()
heb je mijn mailtje gehad?
Gaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:52 schreef Mikkie het volgende:
Wat zijn de plannen voor jullie morgen, homie Piet en homie swarmi?
Zolang die spin geen vleugels heeft, heeft ie ook geen spanwijdte!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, liep er net even een spin met spanwijdte 10 cm door m'n kamerHelaas ging 'ie onder een verwarmingsbuis zitten, dus geen splatter bonus
Tegen een bus deo in combinatie met aansteker kon 'ie echter ook niet op
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
span·wijd·te de; v -n, -s 1 afstand tussen twee (steun)punten 2 afstand tussen de vleugeluiteinden ve vogel of vliegtuig
't Kan dus overigens wel
Mikkie en Pietje gingen per trein meen ik? Al 's middags en dan vroeg naar huis? Hoe laat ga jij ongeveer denk je en hoe?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga naar de meet maar weet nog niet hoelaat, zo snel ik dit weet (morgen rond 5 uur denk ik) zal ik ff polsen wie er mee heen moeten
Met de auto is wel handig ja! Eventueel via DB zou wel kunnen! Hoe laat ga je weer naar huis?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
als ik ga is dat rond 6/7 uur met de auto vanuit roggel (daar zit ik nu, in limburg ergens) via eindhoven, den bosch naar utrecht
dus mocht je mee heen willen moet je op een tussengelegen station komen ofzo![]()
terug hangt er nog van af, moblo en vriend wilden mee dacht ik, en mikkie en piet ook misschien
(Terug ga ik wel naar nijmegen, want ik moet naar mook
ik moet om 11 uur in mook zijn, dus rond 10 uur ofzo denk ik, dus al met al ben ik daar 2 uurtjes ofzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de auto is wel handig ja! Eventueel via DB zou wel kunnen! Hoe laat ga je weer naar huis?
Tering dat gaat em dus niet wordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik moet om 11 uur in mook zijn, dus rond 10 uur ofzo denk ik, dus al met al ben ik daar 2 uurtjes ofzo
Dat is wel de bedoeling ja, ik ga vanaf Lent. Heb niks meer vernomen van Mikkie, die zal zo wel wakker wordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mikkie en Pietje gingen per trein meen ik? Al 's middags en dan vroeg naar huis? Hoe laat ga jij ongeveer denk je en hoe?
Nou geen idee... vorige week had ik last van mij oor... s'nachts oordruppels enzo gehaald... toen had ik er geen last meer van, maar was ik alleen half doof. Naarmate de week vorderde ging mijn oor op sommige momenten open.... Kwam er een beetje vocht uit... En nu voelde ik, en toen zag ik wat roods, dus met een doekje geprobeerd en toen was die gewoon rood en jah... Nu bloed mijn oor....quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
mij dus ook niet... dus ik mijn moeder maar gebelt (ik heb vroeger heeeeeeeeel veel problemen gehad met mijn oor, dus mischien dat zij iets wist) en volgens haar was er niets aan de hand als het geen pijn deed.... Ik moest het weekend aanzien en anders maandag naar de huisartsquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:27 schreef IrishBastard het volgende:
Van binnen uit dus? Dat lijkt me toch niet zo gezond
Dit is denk ik voor het eerst dat ik echt blij ben dat ik niet daar wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, liep er net even een spin met spanwijdte 10 cm door m'n kamerHelaas ging 'ie onder een verwarmingsbuis zitten, dus geen splatter bonus
Tegen een bus deo in combinatie met aansteker kon 'ie echter ook niet op
die lieve jongen heeft t verkeerde gat gepaktquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die lieve jongen heeft t verkeerde gat gepakt
Present!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja, ik ga vanaf Lent. Heb niks meer vernomen van Mikkie, die zal zo wel wakker worden.
Booh gek da's vroeg!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
14:36 vanaf Lent? Zijn we 15:37 in Utrecht, en dus voor 4en het eerste biertje.
Nee, dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet ik heb geen tijd om int italiaans terug te antwoorden maar we hebben geen les, we hebben een excursie. Als dat is wat je zei
Zeg je nou iets van 'een hele goede morgen, ik hoop dat jullie allemaal een goede nacht hebben gehad?'quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Una mattinata molto buono, hai cose belle nei prossimi giorni?
Je krabbelt echt terug he.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Of er iemand nog mooie plannen heeft voor vanavond?
Ik bedoel je Italiaanse zin, azijnpisserquote:
daar gaat mijn kans op hete parkeerplaatssexquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:52 schreef Californium het volgende:
jah... Ik heb het heel erg te pakken nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Swarma, ga echt niet mee vanmiddag.... Ga zwaar de boeken in duiken
Welke kans?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar gaat mijn kans op hete parkeerplaatssex
NRC Next? Op zich wel prima, net even een andere krant. Nadeel is dat ik er al een maand niet aan toe kom om dat ding te lezenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb de nieuwe lovah van Cali gevonden:
FOK! Stairwaymeet zaterdag 5 september #3. Trapweg naar de hemel
Wereldfaam!quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
Met een beetje pech ben ik binnekort op Youtube te vinden
awesome! wel ef een linkje doen he?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, ben ook een weekend in Venlo geweest hoor
Nee, net uit bedquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
15:45 spoor 3 it is, de stoptrein, ik stap in lent in, ga je mee d_k?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef Californium het volgende:
Jeejnog maar een uur of 2.5
en dan komt
![]()
Nee, nogal kinderachtig gedrag enzoquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:06 schreef Californium het volgende:
[..]
awesome! wel ef een linkje doen he?
Oh, ik kreeg juist korting omdat ze er vanaf moestenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef SLP_ het volgende:
Terug uit Arnhem! Lekker geshopt en nog wat dingetjes gekocht. Kon alleen niet slagen voor een agendaZijn overal al op
Ik kjik maandag nog wel ff in Wijchen daar voor
Ik denk dat iedereen ze toen heeft gekocht en voor mij niets overgelaten hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg juist korting omdat ze er vanaf moesteneen week geleden dan wel.
dat ben ik omehand wel van jou gewendquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, nogal kinderachtig gedrag enzo
ja ach je kent het, lekker ouderwets feesten en dan midden in een kroeg met een meisje staan bekken ofzoquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ben ik omehand wel van jou gewend
Jep, NRC Handelsblad is mij teveel van het goede voor elke dag.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
NRC Next? Op zich wel prima, net even een andere krant. Nadeel is dat ik er al een maand niet aan toe kom om dat ding te lezen
Prima verdeling voor je toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:48 schreef SLP_ het volgende:
Klassen zijn bekend! Mijn klas bestaat uit 29 mensen, 20 jongens en 9 meidenLekker verdeeld ofzo
Neuh niet echtquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima verdeling voor je toch?
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:18 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Neuh niet echtHeb liever wat meer meiden erbij dan van die knullekes van 16
http://tweakers.net/pricewatch/cat/302?currFilters=eNpVj00OwiAQRu8yJyilP3S6d%2BchCLJAsW3AqLXh7g4FTVnNzMvL5PskMo6bxwZBsraD0WOFEEcioiSmJD3CTa%2Bv2V1KzcppJ5x%2BWBs3gbA4o/RZvg/qn5opngyhytir2f1kwm2BS5tCeK0eZp7yRS%2BvH50ckvyi1cnYh3YeRok1bgapKq0sNqeM9/SwRWAdFw2MIRr9wXhKC%2Bk0WKWOTAyUKoSwJ9mD1kR5jrbmOZDzBS3sY5E%3D&orderField=prijs&orderSort=ascquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:14 schreef SLP_ het volgende:
Hmm heb eigenlijk wel interesse in een SDHC kaartje van 16 gb maar die krengen zijn zo duur
Thanks! Ooh dat valt best mee, voor 30 euro bij computerland! Hmm nog ff over nadenken en misschien dat ik die morgen ga halen in Nijmegenquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/cat/302?currFilters=eNpVj00OwiAQRu8yJyilP3S6d%2BchCLJAsW3AqLXh7g4FTVnNzMvL5PskMo6bxwZBsraD0WOFEEcioiSmJD3CTa%2Bv2V1KzcppJ5x%2BWBs3gbA4o/RZvg/qn5opngyhytir2f1kwm2BS5tCeK0eZp7yRS%2BvH50ckvyi1cnYh3YeRok1bgapKq0sNqeM9/SwRWAdFw2MIRr9wXhKC%2Bk0WKWOTAyUKoSwJ9mD1kR5jrbmOZDzBS3sY5E%3D&orderField=prijs&orderSort=asc
Was het gezellig?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Terug van 10jaarsmeet.
Swarmi!
30 is nog wel te doen toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Thanks! Ooh dat valt best mee, voor 30 euro bij computerland! Hmm nog ff over nadenken en misschien dat ik die morgen ga halen in NijmegenIn de winkel wilde ze me die dingen aansmeren voor 50 euro
Zekerquote:
Jazeker! Maar moet een beetje op mn uitgaven letten nu, vandaag al 250 euro uitgegeven, telefoonrekening a 30 euro komt er nog aan, en volgende week Appelpop en de week daarna kermisquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was het gezellig?
[..]
30 is nog wel te doen toch?
Ik was echt verbaasd.. Ik vertelde zo tegen Sarah van oh my god my brother and my boyfriend are bonding with eachotherquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:22 schreef IrishBastard het volgende:
Holla
Terug van verjaardag van schoonmams, was erg gezellig, ook met zwagerZo maar richting bed, morgen weer werk om 8.45
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was echt verbaasd.. Ik vertelde zo tegen Sarah van oh my god my brother and my boyfriend are bonding with eachother![]()
Nice
Ik was mijn moeders verjaardag vergeten vandaagtot ze zo deed van, gefeliciteerd met je moeder
Zonder je vriendin daarheen, dan zit je onder de plakquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:22 schreef IrishBastard het volgende:
Holla
Terug van verjaardag van schoonmams, was erg gezellig, ook met zwagerZo maar richting bed, morgen weer werk om 8.45
En doe het vooral veilig! Voor je het weet zit je alweer met een bruisende schuimbuis te wachten bij de GGD op je nieuwe voorraad penicillinequote:Op zondag 6 september 2009 02:45 schreef Californium het volgende:
wheheh Hosti... Was het een leuke chick?
Ik doe dat soort dingen gewoon thuis... zoals vanavondHarold en Kumar 2 gekeken
Nu lekker tegen elkaar aan kruipen![]()
Succesquote:Op zondag 6 september 2009 09:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Ik ga zo met een duits meisje dat echt super goed italiaans spreekt (dr ouders zijn Italiaans) naar een kamer zoeken in Firenze
Is het vandaag koopzondag ergens?quote:Op zondag 6 september 2009 11:14 schreef SLP_ het volgende:
Ga vandaag dat 16gb kaartje halenIk hoop alleen dat mn mobiel er niet té sloom van wordt, want zelfs nu is ie soms een beetje traag en blijft ie wel es hangen waardoor ie zichzelf opnieuw opstart enz
Ja Nijmegen, Arnhem, Breda, Eindhoven, Den Bosch en nog meerquote:Op zondag 6 september 2009 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het vandaag koopzondag ergens?
Hmmz dan moet ik even kijken of ik niet ook even naar het centrum ga. Ik moet nog boodschappen doen.quote:Op zondag 6 september 2009 11:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja Nijmegen, Arnhem, Breda, Eindhoven, Den Bosch en nog meer
Muziek? Series? Geen idee... het is wel heul veelquote:Op zondag 6 september 2009 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
Wat moet je dan ook met 16Gb in je telefoon??
op je telefoon? Daar bel je toch mee?quote:Op zondag 6 september 2009 11:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Muziek? Series? Geen idee... het is wel heul veel
En internetten en zulks! Welkom in 2009 hosti!quote:Op zondag 6 september 2009 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
op je telefoon? Daar bel je toch mee?
Weet je toevallig of de Super in de Molenstraat op koopzondag al vanaf 12 geopend is? Ik moet ook nog ff wat eten halen.quote:Op zondag 6 september 2009 11:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hmmz dan moet ik even kijken of ik niet ook even naar het centrum ga. Ik moet nog boodschappen doen.
quote:Op zondag 6 september 2009 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
Wat moet je dan ook met 16Gb in je telefoon??
quote:
Daar heb k een laptop voorquote:Op zondag 6 september 2009 11:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En internetten en zulks! Welkom in 2009 hosti!
16.00 pasquote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Weet je toevallig of de Super in de Molenstraat op koopzondag al vanaf 12 geopend is? Ik moet ook nog ff wat eten halen.
Ik ook hoor! Face it! Wij zijn niet meer de laatste generatiequote:Op zondag 6 september 2009 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar heb k een laptop voor
Sorry hoor
Bouncing Babes!quote:Op zondag 6 september 2009 11:49 schreef Dupje het volgende:
Brakjes, lag vannacht om half 5 in bed.
Straks naar het Waalstrandje om huisgenoten aan te moedigen bij t beachvolleyballen!
Voldoen ze aan de definitie van 'bouncing babes'?quote:
Ik heb geen idee. Ik weet niet precies wie er mee doenquote:Op zondag 6 september 2009 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voldoen ze aan de definitie van 'bouncing babes'?
Jup, op koopzondag volgens mij gewoon vanaf 12.00u.quote:Op zondag 6 september 2009 11:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Weet je toevallig of de Super in de Molenstraat op koopzondag al vanaf 12 geopend is? Ik moet ook nog ff wat eten halen.
[..]
[..]
van jou zou je een leuke gif kunnen maken waarop je de hele tijd dezelfde smile hebtquote:Op zondag 6 september 2009 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
zo, die kan op de trouwkaart![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 02:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En doe het vooral veilig! Voor je het weet zit je alweer met een bruisende schuimbuis te wachten bij de GGD op je nieuwe voorraad penicilline
Mietje!quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
We kennen elkaar net dus even rustig aanafgezien van het feit dat ik hopeloos verliefd ben heur
![]()
Ik had nog chicken tonight staan. Recent uit de vriezer gehaald maar niet opgegeten. Nu dus wel, anders moest ik 't weggooien. Hoefde dus alleen maar rijst te kokenquote:Op zondag 6 september 2009 20:48 schreef IrishBastard het volgende:
Half 9 ook al hè
Wat ga je maken?
Noodles ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |