vafanculo - Neem het in je reet oftewel rot opquote:Op donderdag 3 september 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat betekent vafanculo of zoiets
en porco dio
Vaffanculo is een erge vorm van fuck you.. Wordt hier volgens mij niet zo gewaardeerdquote:Op donderdag 3 september 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat betekent vafanculo of zoiets
en porco dio
nog een italiaanquote:
UTN? http://www.ru.nl/utn/taal(...)ans_voor/fact_sheet/quote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef morgane het volgende:
Ik wil echt al jaren Italiaans leren...het kan als minor maar dan wel het hele jaar i.p.v. het 3e en 4e semester. Ik kan het er nu alleen echt niet bij hebben
Ik heb het gewoon in de praktijk geleerd in m'n vierenhalf jaar in Milaan. Met wat door de italiaanse overheid gesubsidieerde cursussen voor buitenlanders erbijquote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef morgane het volgende:
Ik wil echt al jaren Italiaans leren...het kan als minor maar dan wel het hele jaar i.p.v. het 3e en 4e semester. Ik kan het er nu alleen echt niet bij hebben
Vattelo a pigliare nel culo!quote:
Klinkt goed, alleen zit ik te denken aan een cordon bleu ofzoquote:Op donderdag 3 september 2009 17:59 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, avondmaaltijd wordt kipfilet met broccoli en aardappeldobbelsteentjes (mooi woord voor galgje)
Je weet dat je moedergrappen in de Italiaans-cultuur op een andere manier opgelost worden dan bij negers het geval is? Delitto d'onore!quote:
Zijn dat die meskes van vijf die in dat tril scheermes passen?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
AH heeft weer leuke 2 voor 1 aanbiedingen, en 1dayflly 8 Fusion scheermesjes voor 20 euro![]()
"Zoals je wilt"quote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegtiets met zoeken?
Da's niet duur, misschien toch maar even langs rijden dadelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
AH heeft weer leuke 2 voor 1 aanbiedingen, en 1dayflly 8 Fusion scheermesjes voor 20 euro![]()
Fusion gewoon en Fusion Power zijn uitwisselbaar, maar dat trilding heb ik maar aan mijn vriendin gegevenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn dat die meskes van vijf die in dat tril scheermes passen?
Ik heb dat trildingquote:Op donderdag 3 september 2009 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Fusion gewoon en Fusion Power zijn uitwisselbaar, maar dat trilding heb ik maar aan mijn vriendin gegevenVind het gewone mesje veel fijner, ligt beter in de hand
Ik heb vorige week wel schuim en gel gehaald, 2 voor 1quote:Op donderdag 3 september 2009 18:17 schreef IrishBastard het volgende:
Domme, net van de week 4 mesjes voor 14 gehaald ofzo
Gewoon niete boven de 50 uitkomen binnen Nijmegen. Hard rijden doe je op de snelweg. Zie je ze makelijker staanquote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Mikkie het volgende:
Owh een gratis tip voor swarmi: let op een nieuwe blauwe VW Golf station, 33-HZN-4. Die controleert namelijk niet met de auto, maar draagt een statief bij zich.
Aldi scheerschuim ftwquote:Op donderdag 3 september 2009 18:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week wel schuim en gel gehaald, 2 voor 1.
Om er vervolgens thuis achter te komen dat ik nog drie bussen had staan
Je kunt in Nijmegen op veel plaatsen makkelijk boven de 50 rijden. Het is alleen de kunst om de vaste flitsers te kennen en bovendien de flitsauto'squote:Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Gewoon niete boven de 50 uitkomen binnen Nijmegen. Hard rijden doe je op de snelweg. Zie je ze makelijker staan
Je hebt gewoon geen zware baard en dan werkt het nietquote:Op donderdag 3 september 2009 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had van die Gillette Fusion Scheerschuim voor Zware baard, maar wat eenschuim!
Had ik dat maar. Ik vind scheren gewoonquote:Op donderdag 3 september 2009 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zware baard en dan werkt het niet
Scheergelquote:
En de opvallende kaneelstokken onderaan de Graafsewegquote:Op donderdag 3 september 2009 18:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt in Nijmegen op veel plaatsen makkelijk boven de 50 rijden. Het is alleen de kunst om de vaste flitsers te kennen en bovendien de flitsauto's
Scheer nu 1 x in de week, soms 2 xquote:Op donderdag 3 september 2009 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had ik dat maar. Ik vind scheren gewoonZou fijn zijn als ik dat maar eens per week hoefde te doen dan dagelijks.
bijna t zelfde nummerbordquote:Op donderdag 3 september 2009 18:14 schreef Mikkie het volgende:
Owh een gratis tip voor swarmi: let op een nieuwe blauwe VW Golf station, 33-HZN-4. Die controleert namelijk niet met de auto, maar draagt een statief bij zich.
Die rotonde kun je met de auto zelfs nog met 80 nemen, geniaalquote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En de opvallende kaneelstokken onderaan de GraafsewegMet hun laserpistool
![]()
Met de auto rijd ik altijd netjes 50 55 door heel Nijmegen, met de motor durf ik regelmatig het gas los te trekken, zolang er duidelijk niet geflitst wordStukje Graafseweg stad>takenhofplein, na de matrixx flitspaal is er zo een
Lekker die slinger door, dan even richting de 100, en weer terugrollen naar het stoplicht
Een statiefje, ergens in de buurt verdekt opgesteld meestal. Achter een reclamebord, bushalte of een andere auto. Kan zomaar 100m verderop zijn, dus hou er rekening meequote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bijna t zelfde nummerbordmaar die heeft zn paal dus ernaast staan
idd, rechterbaan blijven rijden, kan je bijna rechtdoorquote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die rotonde kun je met de auto zelfs nog met 80 nemen, geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |