Het boeide me eerlijk gezegd vrij weing. Ik zou ook gerust alleen gaan hoor. Kon ik tenminste vooraan staan.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beter organiseren dus, in het vervolg
Danku voor deze wijze les.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:56 schreef Hyman het volgende:
Kijk kinders, je moet altijd een nieuw topic aanmaken als je hem gesloten hebt.
Dankje, snap het nu helemaalquote:Op woensdag 2 september 2009 19:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
And that is where Mr.DD comes in![]()
Les 1.
http://nl.wikipedia.org/wiki/%27t_Kofschip
lees dit en geef me morgen een kusje om me te bedanken.
Dat was de cursus
Kijk, dan val ik onder die kinders. Máár wist natuurlijk niet dat dat hoorde. Dessalniettemin gaat mijn inburgering wel steeds sneller zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:56 schreef Hyman het volgende:
Kijk kinders, je moet altijd een nieuw topic aanmaken als je hem gesloten hebt.
Stel je eens netjes voor soepjongen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Kijk, dan val ik onder die kinders. Máár wist natuurlijk niet dat dat hoorde. Dessalniettemin gaat mijn inburgering wel steeds sneller zo.
hehequote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Kijk, dan val ik onder die kinders. Máár wist natuurlijk niet dat dat hoorde. Dessalniettemin gaat mijn inburgering wel steeds sneller zo.
Wat ben ik blij dat ik nog 7 dagen vakantie hebquote:Op woensdag 2 september 2009 19:56 schreef mstr het volgende:
Afgelopen 2 dagen meer aan school gedaan dan heel vorig jaar
Scorequote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Dankje, snap het nu helemaal... (deed ik al, maar ik gebruik het gewoon verkeerd
)
nu ik erbij nadenk, volgens mij heb ik jouw nog niet op msn ... wat is je msn?
Zoveel heb ik nog niet gedaan, dus kan je nagaanquote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog 7 dagen vakantie heb
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nog niet gedaan, dus kan je nagaan
Nou om het kort te houden. Me profiel stelt toch al wat voor of ik bedoel dat fotoboek.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stel je eens netjes voor soepjongen.
Ik wil mijn haar ook nog steeds een keer stylenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Hyman het volgende:
Jemig, als ik mn haar deze week niet ga stijen ga ik straks op marco borsato lijken
Wat houd je tegen om het niet te doen..quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Hyman het volgende:
Jemig, als ik mn haar deze week niet ga stijen ga ik straks op marco borsato lijken
Ik weet niet echt hoe het moetquote:Op woensdag 2 september 2009 20:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om het niet te doe..
Dan gaan we dat samen doenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil mijn haar ook nog steeds een keer stylen
Ik vraag wel een vriendin.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik weet niet echt hoe het moet
(wel in principe) maar ik weet de fijne kneepjes enzulks niet, en zuster is kranten doen
Heel verstandigquote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Ik vertrouw jou niet met een stijltang.
Precies.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wij mannen horen daar ook niet voor gemaakt te zijn
Ik vertrouw geen enkele man met een stijltangquote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Ik vertrouw jou niet met een stijltang.
Ook niet een kapper?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen enkele man met een stijltang
Mooie lange stijlvolle mat laten groeien dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Aangezien de kapper vorige week mijn haren heeft verpest, nee
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef Desunoto het volgende:
De kapper moet je ook niet vragen om het in model te doen of zo. Het wordt toch nooit zoals jij het wildat wordt het pas als je het zelf doet
Matjesquote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Mooie lange stijlvolle mat laten groeien dan.
Oh, bij mij klopte het aardig hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef Desunoto het volgende:
De kapper moet je ook niet vragen om het in model te doen of zo. Het wordt toch nooit zoals jij het wildat wordt het pas als je het zelf doet
Ja godver ik zag gisteren op het station een heel leuk lief meisje de trein uit lopen... en wat volgt er... een of andere fouter dan foute gozer met kort haar van een centimeter of 2 op z'n hoofd maar 20 cm aan haren in z'n nek.quote:
Weet je wie ik tegenkwam op de HU FNT, hippe Sjoerdquote:Op woensdag 2 september 2009 20:09 schreef Hyman het volgende:
Lau, Han die zit nu op die hogeschool in arnhem, en hij kwam Maik nog tegen
wat een klein wereldje is het soms
Je moet hem natuurlijk wel met liefde verzorgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja godver ik zag gisteren op het station een heel leuk lief meisje de trein uit lopen... en wat volgt er... een of andere fouter dan foute gozer met kort haar van een centimeter of 2 op z'n hoofd maar 20 cm aan haren in z'n nek.En daarnaast liep 'ie ook nog met een spijkerbroek op z'n knieën. En ik dacht.. arm meisje.
Hehehquote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet je wie ik tegenkwam op de HU FNT, hippe Sjoerd
We hadden allebij zoiets van: "Wtf?quote:
Paar gouden kettingen, BMW of Mercedes en Nike AirMax ook inbegrepen?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk wel met liefde verzorgen.En tja, ze zien der niet allemaal hetzelfde uit. Maar ja ik ben er trots op.
Doe niet alsof je oud bent.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
De eerste klassertjes bij ons op school zijn echt lief dit jaarEn braaf. En ze maken niet heel veel lawaai.
De 2de klassers daar integen...
De 2e klassertjes denken dat ze stoer(der) zijn. Gaan daarom irritand doen en vaak ook tegenover de bruggertjes.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
De eerste klassertjes bij ons op school zijn echt lief dit jaarEn braaf. En ze maken niet heel veel lawaai.
Ik ben wel 2x zo lang en zij lijken 8. En ik PEST ZE NIET. En mensen die eerste klassers pesten zijn stom.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe niet alsof je oud bent.
kleintje.
3 keer raden wie ik vandaag tegenkwamquote:Op woensdag 2 september 2009 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hadden allebij zoiets van: "Wtf?, EEEEUJ!
"
Eerste klassers die pesten zijn nog stommerquote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben wel 2x zo lang en zij lijken 8. En ik PEST ZE NIET. En mensen die eerste klassers pesten zijn stom.
Nou?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
3 keer raden wie ik vandaag tegenkwamin de aula
Maar je praat net alsof je 20 jaar ouder bent.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben wel 2x zo lang en zij lijken 8. En ik PEST ZE NIET. En mensen die eerste klassers pesten zijn stom.
Schoolkrant taalgebruik hequote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je praat net alsof je 20 jaar ouder bent.
Klas is prima, en de rest ook wel. Alleen zijn we al ruim 3 uur bezig met een practicum wat je met een uurtje wel klaar zou moeten hebben, maar elk klein dingetje moet door de leraar gecontroleerd worden en aangezien die of doof is, of anderen aan het helpen is, schiet het niet bepaald opquote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef mstr het volgende:
Sjoerd, bevalt het een beetje op de HU?
Dus jij zo van: "OMGFWTFROFLBBQ!?! CMANZ!!!quote:
Dat ken ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klas is prima, en de rest ook wel. Alleen zijn we al ruim 3 uur bezig met een practicum wat je met een uurtje wel klaar zou moeten hebben, maar elk klein dingetje moet door de leraar gecontroleerd worden en aangezien die of doof is, of anderen aan het helpen is, schiet het niet bepaald op.
Oh en eerst 1,5 uur uitleg en papieren uitdelenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat ken ik.
Dat is erg klote ja.
Vooral in het begin, omdat je iets MOET laten goedkeuren voor je door mag, echt vreselijk
Ik ben ook een eerstejaars.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
Hiërarchie op de middelbare schoolquote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je praat net alsof je 20 jaar ouder bent.
Het klote is, op de Nijenoord, dat je om de 10 minuten van het internet af wordt gepleurd en dat je dan al je gegevens weer opnieuw kan invoerenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh en eerst 1,5 uur uitleg en papieren uitdelen. Maar heb nu wel mijn internet werkend, dus als het nog eens voorkomt gewoon lekker chillen op Fok!
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:27 schreef Noortje. het volgende:
Mijn haar zit nu zo mooi dat ik niet naar bed wil.
Dat internet kan wel wat beter jaquote:Op woensdag 2 september 2009 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Het klote is, op de Nijenoord, dat je om de 10 minuten van het internet af wordt gepleurd en dat je dan al je gegevens weer opnieuw kan invoeren
Ik ga altijd mijn haar doen als ik geen zin heb om geljik te gaan slapen, dingen uitproberen enzulks, en nu is het heel mooi geworden.quote:
Havo, ben een luilak. Heb geen zin om franse/duitse woordjes enzo te leren, dus haalde ik onvoldoendes en bleef ik zittenquote:
Het is echt om te janken.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat internet kan wel wat beter ja
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus jij zo van: "OMGFWTFROFLBBQ!?! CMANZ!!!![]()
![]()
![]()
"
Foto maken en boven je bed hangenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga altijd mijn haar doen als ik geen zin heb om geljik te gaan slapen, dingen uitproberen enzulks, en nu is het heel mooi geworden.
Shame on you.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Havo, ben een luilak. Heb geen zin om franse/duitse woordjes enzo te leren, dus haalde ik onvoldoendes en bleef ik zitten
Geen batterijen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Foto maken en boven je bed hangen
Ik zou zweren dat in de bovenstaande post het woord glijmiddel voorkwamquote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga altijd mijn haar doen als ik geen zin heb om geljik te gaan slapen, dingen uitproberen enzulks, en nu is het heel mooi geworden.
Ik kom MarkM vast ook wel een keer tegen, of ik ben m al een keer tegen gekomen zonder hem te herkennenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neeik wist wel dat ie ook bij mij op school zat
dus ik zo: Joo simon
Die heb ik gezien op Lowlandsquote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Hyman het volgende:
* Hyman aan het meeknikken op the prodigy is met durr de kater
Ik op Pinkpop ook, maar mijn knieën deden zo'n fucking zeer dat ik letterlijk niet meer kon staan en achteraan ging zitten.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die heb ik gezien op Lowlands
Ik stond daar midden in ja
Sniewaar!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat in de bovenstaande post het woord glijmiddel voorkwam
Denk je, ja?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oe jij bent er ook een van de woesjjj woorden
Lol. Tegen mij zei ie dat hij je tegen gekomen was.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kom MarkM vast ook wel een keer tegen, of ik ben m al een keer tegen gekomen zonder hem te herkennen
Ik lees het nu pas.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:09 schreef Hyman het volgende:
Lau, Han die zit nu op die hogeschool in arnhem, en hij kwam Maik nog tegen
wat een klein wereldje is het soms
Heeft hij iets gezegd over een blauw Vans shirt?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lol. Tegen mij zei ie dat hij je tegen gekomen was.
Of allicht gezien had.
Maik was zijn intro begeleiderquote:Op woensdag 2 september 2009 20:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas.
Hahahaha. Tof.
Die adrenaline tijdens zo'n concert is mijn medicijnquote:Op woensdag 2 september 2009 20:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik op Pinkpop ook, maar mijn knieën deden zo'n fucking zeer dat ik letterlijk niet meer kon staan en achteraan ging zitten.
Dat denk ik jaquote:Op woensdag 2 september 2009 20:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik op Pinkpop ook, maar mijn knieën deden zo'n fucking zeer dat ik letterlijk niet meer kon staan en achteraan ging zitten.
[..]
Sniewaar!
[..]
Denk je, ja?
Nee dat niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeft hij iets gezegd over een blauw Vans shirt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Waarom?quote:
Bij mij ook normaal gesproken, maar niet na de hele dag heel veel lopen en in de rij staan en nog meer staan en dansen en feesten en mensen die zeuren dat je moet gaan zitten, dan is de adrenaline weg voor mij.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die adrenaline tijdens zo'n concert is mijn medicijnPas na de Arctic Monkeys, en ook na Kaiser Chiefs kreeg ik pas last
Omdat je woesjjjjjjj zijquote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Bij mij ook normaal gesproken, maar niet na de hele dag heel veel lopen en in de rij staan en nog meer staan en dansen en feesten en mensen die zeuren dat je moet gaan zitten, dan is de adrenaline weg voor mij.
Pinkpop hèquote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Bij mij ook normaal gesproken, maar niet na de hele dag heel veel lopen en in de rij staan en nog meer staan en dansen en feesten en mensen die zeuren dat je moet gaan zitten, dan is de adrenaline weg voor mij.
Ik bedoelde eigenlijk Rock Werchter.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Pinkpop hè![]()
Lowlands daarintegen![]()
24/7 baby!
Festivallers pimpen nietquote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Rock Werchter.
Ga niet pimpen met Lowlands boven Werchter.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Festivallers pimpen niet
Wij spreiden liefde
Nee, want nu weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef Noortje. het volgende:
Oh en het is daarentegen. Zal ik mijn spellingnazimodus nu uitzetten?
Sorryquote:
Oja, jij ging slapenquote:
Oké.quote:
Ik vergeef je!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
SorryNu voel ik me weer zo dom, laatst deed ik het hier ook een keer door te snel typen.. Waardeerde ze niet
Dankje, welterustenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Ik vergeef je!En nu slapen.
Ohja, iedereen gaat hier nu al pittenquote:
Vorige weekquote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, iedereen gaat hier nu al pitten
Man, waar waren de tijden dat je hier dag en nacht mensen vond.
Bevalt de snelheid van Vista je? Zoniet zeg ik: '''doen!''quote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef Hyman het volgende:
Zal ik overstappen op de officiele Windows 7?
Ik laat me eigen verrassen denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef BurnaBoy het volgende:
Sjoerd ?
Moet je foto's van mark hebben nog ?
Moet je maar ff op msn vragen.
Snelheid is sowieso beter,quote:Op woensdag 2 september 2009 20:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bevalt de snelheid van Vista je? Zoniet zeg ik: '''doen!''Windows 7 is zelfde kernel met wat verbeteringen, vond het zelf niet heel veel beters behalve dan de snelheid
Iddquote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Pinkpop hè![]()
Lowlands daarintegen![]()
24/7 baby!
Dualboot vind ik zelf soms om te huilen, maar als je gewoon een fatsoenlijke back-up maakt en je niks te 'missen' hebt zou ik het wel erop mikken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Snelheid is sowieso beter,
Waarom wachten op iets als het ook sneller kan.
En je kunt het beter nu doen dan wanneer er belangrijke schooldocumenten opstaan en de boel dus niet helemaal lekker loopt.
Doe anders een dualboot ofzo.
ik heb op mn laptop al een dualboot met vista/ OSXquote:Op woensdag 2 september 2009 21:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Snelheid is sowieso beter,
Waarom wachten op iets als het ook sneller kan.
En je kunt het beter nu doen dan wanneer er belangrijke schooldocumenten opstaan en de boel dus niet helemaal lekker loopt.
Doe anders een dualboot ofzo.
Had het op me oude pc staan, beta 7100. Maar vond het niet goed genoeg om op me nieuwe pc te zetten. Dat ding is snel genoeg om (meer dan) fatsoenlijk windows Vista te draaienquote:Op woensdag 2 september 2009 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maar hier eens downgraden naar Vista. Windows 7 bevalt me niet echt.
Wat ie gewoon terugbetaald heeft.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Succes.
Heb toch niks meer van het gehoord nadat hij me zonder geld terug te betalen had achtergelaten.
Pak dan XP.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maar hier eens downgraden naar Vista. Windows 7 bevalt me niet echt.
Heb er hier eentje te koop liggen, origineel.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef Hyman het volgende:
Zal ik overstappen op de officiele Windows 7?
Dat zeg ik ook in het verhaal ervoor. Maar ik heb verdoemme alles met m`n creditcard moeten betalen waardoor ik een torenhoge rekening kreeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat ie gewoon terugbetaald heeft.
Extra prestaties zijn altijd handig.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Why? Als je Vista kan draaien waarom zou je dan XP doen.
Mijn fout, niet alles gelezenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook in het verhaal ervoor. Maar ik heb verdoemme alles met m`n creditcard moeten betalen waardoor ik een torenhoge rekening kreeg.
Hier achter z'n rug om zo alles zeggen is ook niet netjes.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef Juicyhil het volgende:
men, waarom praat ik er nog over met jullie
het is gewoon schofterig dat ie niet eens even z`n excuses heeft aangeboden nadat ik hem werkelijk alles cadeau heb gedaan
Hij mag mooi zelf het initiatief nemen om wat tegen mij te gaan zeggen. Heeft ie mooi twee weken voor gehad. Niks van hem gehoord.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hier achter z'n rug om zo alles zeggen is ook niet netjes.
Achja, een overclockje erop is ook leukquote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Extra prestaties zijn altijd handig.
Ik geloof dat hij er klaar mee is.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij mag mooi zelf het initiatief nemen om wat tegen mij te gaan zeggen. Heeft ie mooi twee weken voor gehad. Niks van hem gehoord.
Paypal zouden ze ook sneller mogen maken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Achja, een overclockje erop is ook leuk
Ok, dat moet hij dan zelf weten. Maar ik zeg daarom hier wat er gebeurd is toen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij er klaar mee is.
Niet in gebruiktquote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Paypal zouden ze ook sneller mogen maken.
Als je denkt dat je dat moet doen... Ik weet alleen dat elk verhaal 2 kanten heeftquote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, dat moet hij dan zelf weten. Maar ik zeg daarom hier wat er gebeurd is toen.
Iemand die zich ook al voorstelde in 3 SC's hiervoor (volgens mij).quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:12 schreef dirkjo het volgende:
O op die manier, bij deze dan:
Ik ben Dirk 15 jaar en woon in Wijchen (jippie) Zit al lange tijd op fok en dan vooral in de PUB.. Het blijven gewoon grappige/kansloze topics waar ik mezelf thuis voel
![]()
Klinkt voor mezelf meteen weer lekker deprimerend maargoed xD
Nog 3 weken, ben nu eigenlijk al blutquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nog 3 weken, ben nu eigenlijk al blut
Nee, ik heb juist een leven buiten PUB gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Meer pub in algemeen, maar daar valt dit ook onder hè
Soso, goed bezigquote:Op woensdag 2 september 2009 21:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist een leven buiten PUB gevonden.
Wil ik nog steeds een keer doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga zondag parachute springen!!Toevallig meer mensen gedaan?
Waarom al die moeite gedaan?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef Hyman het volgende:
Goh, ik heb mn oude webcam werkend gekregen, dat ding is 7 jaar oud ofzo
Had er ooit een gekocht bij kijkshop, dat ding heb ik toen ooit buiten neergezet om te kijken of die tegen regen kon.. Wonderbaarlijk dat hij gewoon werktequote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mn oude is kapot
en deze lag al een paar jaar hier onder mn bureau
Ook nog een Trust.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Nostalgie
eens kijken of ik nog hi-res pics van dat ding op mn pc heb
Don't trust trustquote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook nog een Trust.
Dan is het geen 0,3MP maar 0,1MP.
Nah vertelquote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat ik allemaal wil.
En toen, toen was het vreselijk tof dat het kon.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:48 schreef Hyman het volgende:
Hi-res
[ afbeelding ]
Lo-res
[ afbeelding ]
Dat laatste is wel zó verschrikkelijk slecht
aidsquote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat ik allemaal wil.
Ik was helemaal de bom met zo'n uberkleine cameraquote:Op woensdag 2 september 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
[..]
En toen, toen was het vreselijk tof dat het kon.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was helemaal de bom met zo'n uberkleine camera
En in 2003 won ik ook nog een whopping 2.0 megapixel camera twv ¤800
Het gaat niet alleen om de megapixel, maar eat je er mee doet.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was helemaal de bom met zo'n uberkleine camera
En in 2003 won ik ook nog een whopping 2.0 megapixel camera twv ¤800
Dat je moest vragen aan je pappie of je eventjes op de fox-kids website mocht, en dat je dan zo snel mogelijk eraf moest omdat je betaalde per minuutquote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Die goede oude tijden.
56k-internet, dat je 20 minuten over een liedje deed om te downloaden.
Had je eens moeten doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik lette nooit op bij biologie
of verzorging
Jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dat je moest vragen aan je pappie of je eventjes op de fox-kids website mocht, en dat je dan zo snel mogelijk eraf moest omdat je betaalde per minuut
Omdat je elke keer moest lachen toen ze zeiden: ''sex, piemel, vagina of condoom''?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik lette nooit op bij biologie
of verzorging
het zijn kut vakken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Had je eens moeten doen.
Daardoor zijn er teveel tienermoeders.
OMFG PRECIES!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dat je moest vragen aan je pappie of je eventjes op de fox-kids website mocht, en dat je dan zo snel mogelijk eraf moest omdat je betaalde per minuut
Die goede (eigenlijk niet heel chille) tijdquote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Dat ik nog toestemming moest vragen om éven te mogen internetten
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Die goede oude tijden.
56k-internet, dat je 20 minuten over een liedje deed om te downloaden.
hihihihiquote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Omdat je elke keer moest lachen toen ze zeiden: ''sex, piemel, vagina of condoom''?
Jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Dat ik nog toestemming moest vragen om éven te mogen internetten
Precies.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Die goede (eigenlijk niet heel chille) tijd
toen al addict.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, daarom ging ik ook altijd stiekem, en kreeg ik straf omdat de telefoonrekening telkens rond de ¤100 was
Ik had het lef niet om dat te doen, je zou maar eens een weekje niet naar fox-kids mogen kijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, daarom ging ik ook altijd stiekem, en kreeg ik straf omdat de telefoonrekening telkens rond de ¤100 was
Op dat moment liep ik altijd weg, teringgeluid.quote:
Ik ken hem nogsteeds uit mn hoofdquote:Op woensdag 2 september 2009 21:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Op dat moment liep ik altijd weg, teringgeluid.
Juist!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:
jaquote:
een echte msn hoer was ikquote:
jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Juist!
Of: PAP, NOG EVEN 5 MINUUTJES, DAN HEB IK HET LIEDJE BINNEN, ALSJEBLIEEEEFT?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
jaecht ik kan me het tegenwoordig gelukkig niet meer voorstellen
Tegenwoordig staat de pc hier wel eens 24/7 aan om een hele waslijst van dingen te downloaden... Damn dat had veel gekost denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
jaecht ik kan me het tegenwoordig gelukkig niet meer voorstellen
Je weet hè, dat er meer dan één woord op één zin past?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
ja
toen ik op invoeren drukte
dacht ik
oja
en toen dacht ik
schijt
ik zoek het niet te editen![]()
hahahahaa omg jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
een echte msn hoer was ikchickies op msn hosselen via kindernet en toen wilde zulks een chick van ook ongeveer 10/11 verkering met me, maar ik liet niks meer van me horen na die eerste avond
keiharde player was ik toen.......
laat mij toch manquote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef dirkjo het volgende:
En nu denk ik, waarom bestaat er een ENTER bij sommige mensen
Held.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
een echte msn hoer was ikchickies op msn hosselen via kindernet en toen wilde zulks een chick van ook ongeveer 10/11 verkering met me, maar ik liet niks meer van me horen na die eerste avond
keiharde player was ik toen.......
jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Je weet hè, dat er meer dan één woord op één zin past?
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
laat mij toch man
als ik toch irritant wil doe
ga huilen jongee
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik pas het niet toe, dat is wat anders
jawelquote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Feiten hebben geen onderbouwing nodig, jwtz.
egt nieeejjquote:Op woensdag 2 september 2009 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Die typen precies zoals jij ook doet.
Wij kregen gelukkig heel snel ADSL, omdat we internet zoveel gebruikten.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij kregen gelukkig heel snel ADSL, omdat we internet zoveel gebruikten.
ja wij ook na een jaartje ofzoquote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef KingGone het volgende:
Shit hé. Heeft iedereen rode pepers gegeten of zo.
Wij ook, en een extra computer zodat we ook spelletjes konden doen op speeleiland.nlquote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen sambal?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet.
Alhoewel, vanmiddag wel sambal. Telt dat ook?
jjjaa ut gaat jwt btje chilleh ensow togggquote:Op woensdag 2 september 2009 22:04 schreef mstr het volgende:
[..]
EwAa chickaa.. Ckr alls g0ed hiEr, mt jj?
Dat je zoiets onthoudt..quote:Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef Hyman het volgende:
Mijn eerste site was cartoonnetwork.com
Wij begonnen met kabelquote:
jUu bentt vo0rUit gUg44n ^______^quote:Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
jjjaa ut gaat jwt btje chilleh ensow toggg
Mijne fox-kids.nl, maar dat is ondertussen Jetix (volgens mij)quote:Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef Hyman het volgende:
Mijn eerste site was cartoonnetwork.com
Jwz h0miee.. Wnrr k0m jj wr chillee by jj matTtie?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
jjjaa ut gaat jwt btje chilleh ensow toggg
Jij bent m'n mattie niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Jwz h0miee.. Wnrr k0m jj wr chillee by jj matTtie?
Weekend Millionairs.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef Daniane het volgende:
ik speelde altijd wie kent miljonairs op kindernet
Ik het poepspel bij willem weverquote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef Daniane het volgende:
ik speelde altijd wie kent miljonairs op kindernet
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef -SG- het volgende:
Zijn er nog leuke relletjes aan de gang.
dankjeschatjequote:Op woensdag 2 september 2009 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat spel heette wel wie kent millionairs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |