Jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Dat ik nog toestemming moest vragen om éven te mogen internetten
Precies.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Die goede (eigenlijk niet heel chille) tijd
toen al addict.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, daarom ging ik ook altijd stiekem, en kreeg ik straf omdat de telefoonrekening telkens rond de ¤100 was
Ik had het lef niet om dat te doen, je zou maar eens een weekje niet naar fox-kids mogen kijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, daarom ging ik ook altijd stiekem, en kreeg ik straf omdat de telefoonrekening telkens rond de ¤100 was
Op dat moment liep ik altijd weg, teringgeluid.quote:
Ik ken hem nogsteeds uit mn hoofdquote:Op woensdag 2 september 2009 21:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Op dat moment liep ik altijd weg, teringgeluid.
Juist!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:
jaquote:
een echte msn hoer was ikquote:
jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Juist!
Of: PAP, NOG EVEN 5 MINUUTJES, DAN HEB IK HET LIEDJE BINNEN, ALSJEBLIEEEEFT?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
jaecht ik kan me het tegenwoordig gelukkig niet meer voorstellen
Tegenwoordig staat de pc hier wel eens 24/7 aan om een hele waslijst van dingen te downloaden... Damn dat had veel gekost denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
jaecht ik kan me het tegenwoordig gelukkig niet meer voorstellen
Je weet hè, dat er meer dan één woord op één zin past?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
ja
toen ik op invoeren drukte
dacht ik
oja
en toen dacht ik
schijt
ik zoek het niet te editen![]()
hahahahaa omg jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
een echte msn hoer was ikchickies op msn hosselen via kindernet en toen wilde zulks een chick van ook ongeveer 10/11 verkering met me, maar ik liet niks meer van me horen na die eerste avond
keiharde player was ik toen.......
laat mij toch manquote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef dirkjo het volgende:
En nu denk ik, waarom bestaat er een ENTER bij sommige mensen
Held.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
een echte msn hoer was ikchickies op msn hosselen via kindernet en toen wilde zulks een chick van ook ongeveer 10/11 verkering met me, maar ik liet niks meer van me horen na die eerste avond
keiharde player was ik toen.......
jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Je weet hè, dat er meer dan één woord op één zin past?
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Daniane het volgende:
laat mij toch man
als ik toch irritant wil doe
ga huilen jongee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |