Nah vertelquote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat ik allemaal wil.
En toen, toen was het vreselijk tof dat het kon.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:48 schreef Hyman het volgende:
Hi-res
[ afbeelding ]
Lo-res
[ afbeelding ]
Dat laatste is wel zó verschrikkelijk slecht
aidsquote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat ik allemaal wil.
Ik was helemaal de bom met zo'n uberkleine cameraquote:Op woensdag 2 september 2009 21:49 schreef mstr het volgende:
[..]
En toen, toen was het vreselijk tof dat het kon.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was helemaal de bom met zo'n uberkleine camera
En in 2003 won ik ook nog een whopping 2.0 megapixel camera twv ¤800
Het gaat niet alleen om de megapixel, maar eat je er mee doet.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was helemaal de bom met zo'n uberkleine camera
En in 2003 won ik ook nog een whopping 2.0 megapixel camera twv ¤800
Dat je moest vragen aan je pappie of je eventjes op de fox-kids website mocht, en dat je dan zo snel mogelijk eraf moest omdat je betaalde per minuutquote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Die goede oude tijden.
56k-internet, dat je 20 minuten over een liedje deed om te downloaden.
Had je eens moeten doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik lette nooit op bij biologie
of verzorging
Jaquote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dat je moest vragen aan je pappie of je eventjes op de fox-kids website mocht, en dat je dan zo snel mogelijk eraf moest omdat je betaalde per minuut
Omdat je elke keer moest lachen toen ze zeiden: ''sex, piemel, vagina of condoom''?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik lette nooit op bij biologie
of verzorging
het zijn kut vakken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Had je eens moeten doen.
Daardoor zijn er teveel tienermoeders.
OMFG PRECIES!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dat je moest vragen aan je pappie of je eventjes op de fox-kids website mocht, en dat je dan zo snel mogelijk eraf moest omdat je betaalde per minuut
Die goede (eigenlijk niet heel chille) tijdquote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Dat ik nog toestemming moest vragen om éven te mogen internetten
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Die goede oude tijden.
56k-internet, dat je 20 minuten over een liedje deed om te downloaden.
hihihihiquote:Op woensdag 2 september 2009 21:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Omdat je elke keer moest lachen toen ze zeiden: ''sex, piemel, vagina of condoom''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |