Vorige weekquote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, iedereen gaat hier nu al pitten
Man, waar waren de tijden dat je hier dag en nacht mensen vond.
Bevalt de snelheid van Vista je? Zoniet zeg ik: '''doen!''quote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef Hyman het volgende:
Zal ik overstappen op de officiele Windows 7?
Ik laat me eigen verrassen denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef BurnaBoy het volgende:
Sjoerd ?
Moet je foto's van mark hebben nog ?
Moet je maar ff op msn vragen.
Snelheid is sowieso beter,quote:Op woensdag 2 september 2009 20:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bevalt de snelheid van Vista je? Zoniet zeg ik: '''doen!''Windows 7 is zelfde kernel met wat verbeteringen, vond het zelf niet heel veel beters behalve dan de snelheid
Iddquote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Pinkpop hè![]()
Lowlands daarintegen![]()
24/7 baby!
Dualboot vind ik zelf soms om te huilen, maar als je gewoon een fatsoenlijke back-up maakt en je niks te 'missen' hebt zou ik het wel erop mikken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Snelheid is sowieso beter,
Waarom wachten op iets als het ook sneller kan.
En je kunt het beter nu doen dan wanneer er belangrijke schooldocumenten opstaan en de boel dus niet helemaal lekker loopt.
Doe anders een dualboot ofzo.
ik heb op mn laptop al een dualboot met vista/ OSXquote:Op woensdag 2 september 2009 21:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Snelheid is sowieso beter,
Waarom wachten op iets als het ook sneller kan.
En je kunt het beter nu doen dan wanneer er belangrijke schooldocumenten opstaan en de boel dus niet helemaal lekker loopt.
Doe anders een dualboot ofzo.
Had het op me oude pc staan, beta 7100. Maar vond het niet goed genoeg om op me nieuwe pc te zetten. Dat ding is snel genoeg om (meer dan) fatsoenlijk windows Vista te draaienquote:Op woensdag 2 september 2009 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maar hier eens downgraden naar Vista. Windows 7 bevalt me niet echt.
Wat ie gewoon terugbetaald heeft.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Succes.
Heb toch niks meer van het gehoord nadat hij me zonder geld terug te betalen had achtergelaten.
Pak dan XP.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maar hier eens downgraden naar Vista. Windows 7 bevalt me niet echt.
Heb er hier eentje te koop liggen, origineel.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef Hyman het volgende:
Zal ik overstappen op de officiele Windows 7?
Dat zeg ik ook in het verhaal ervoor. Maar ik heb verdoemme alles met m`n creditcard moeten betalen waardoor ik een torenhoge rekening kreeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat ie gewoon terugbetaald heeft.
Extra prestaties zijn altijd handig.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Why? Als je Vista kan draaien waarom zou je dan XP doen.
Mijn fout, niet alles gelezenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook in het verhaal ervoor. Maar ik heb verdoemme alles met m`n creditcard moeten betalen waardoor ik een torenhoge rekening kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |