Ik lees het nu pas.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:09 schreef Hyman het volgende:
Lau, Han die zit nu op die hogeschool in arnhem, en hij kwam Maik nog tegen
wat een klein wereldje is het soms
Heeft hij iets gezegd over een blauw Vans shirt?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lol. Tegen mij zei ie dat hij je tegen gekomen was.
Of allicht gezien had.
Maik was zijn intro begeleiderquote:Op woensdag 2 september 2009 20:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas.
Hahahaha. Tof.
Die adrenaline tijdens zo'n concert is mijn medicijnquote:Op woensdag 2 september 2009 20:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik op Pinkpop ook, maar mijn knieën deden zo'n fucking zeer dat ik letterlijk niet meer kon staan en achteraan ging zitten.
Dat denk ik jaquote:Op woensdag 2 september 2009 20:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik op Pinkpop ook, maar mijn knieën deden zo'n fucking zeer dat ik letterlijk niet meer kon staan en achteraan ging zitten.
[..]
Sniewaar!
[..]
Denk je, ja?
Nee dat niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeft hij iets gezegd over een blauw Vans shirt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Waarom?quote:
Bij mij ook normaal gesproken, maar niet na de hele dag heel veel lopen en in de rij staan en nog meer staan en dansen en feesten en mensen die zeuren dat je moet gaan zitten, dan is de adrenaline weg voor mij.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:39 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die adrenaline tijdens zo'n concert is mijn medicijnPas na de Arctic Monkeys, en ook na Kaiser Chiefs kreeg ik pas last
Omdat je woesjjjjjjj zijquote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Bij mij ook normaal gesproken, maar niet na de hele dag heel veel lopen en in de rij staan en nog meer staan en dansen en feesten en mensen die zeuren dat je moet gaan zitten, dan is de adrenaline weg voor mij.
Pinkpop hèquote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Bij mij ook normaal gesproken, maar niet na de hele dag heel veel lopen en in de rij staan en nog meer staan en dansen en feesten en mensen die zeuren dat je moet gaan zitten, dan is de adrenaline weg voor mij.
Ik bedoelde eigenlijk Rock Werchter.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Pinkpop hè![]()
Lowlands daarintegen![]()
24/7 baby!
Festivallers pimpen nietquote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Rock Werchter.
Ga niet pimpen met Lowlands boven Werchter.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Festivallers pimpen niet
Wij spreiden liefde
Nee, want nu weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef Noortje. het volgende:
Oh en het is daarentegen. Zal ik mijn spellingnazimodus nu uitzetten?
Sorryquote:
Oja, jij ging slapenquote:
Oké.quote:
Ik vergeef je!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
SorryNu voel ik me weer zo dom, laatst deed ik het hier ook een keer door te snel typen.. Waardeerde ze niet
Dankje, welterustenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Ik vergeef je!En nu slapen.
Ohja, iedereen gaat hier nu al pittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |