Je moet hem natuurlijk wel met liefde verzorgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja godver ik zag gisteren op het station een heel leuk lief meisje de trein uit lopen... en wat volgt er... een of andere fouter dan foute gozer met kort haar van een centimeter of 2 op z'n hoofd maar 20 cm aan haren in z'n nek.En daarnaast liep 'ie ook nog met een spijkerbroek op z'n knieën. En ik dacht.. arm meisje.
Hehehquote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet je wie ik tegenkwam op de HU FNT, hippe Sjoerd
We hadden allebij zoiets van: "Wtf?quote:
Paar gouden kettingen, BMW of Mercedes en Nike AirMax ook inbegrepen?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk wel met liefde verzorgen.En tja, ze zien der niet allemaal hetzelfde uit. Maar ja ik ben er trots op.
Doe niet alsof je oud bent.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
De eerste klassertjes bij ons op school zijn echt lief dit jaarEn braaf. En ze maken niet heel veel lawaai.
De 2de klassers daar integen...
De 2e klassertjes denken dat ze stoer(der) zijn. Gaan daarom irritand doen en vaak ook tegenover de bruggertjes.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
De eerste klassertjes bij ons op school zijn echt lief dit jaarEn braaf. En ze maken niet heel veel lawaai.
Ik ben wel 2x zo lang en zij lijken 8. En ik PEST ZE NIET. En mensen die eerste klassers pesten zijn stom.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe niet alsof je oud bent.
kleintje.
3 keer raden wie ik vandaag tegenkwamquote:Op woensdag 2 september 2009 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We hadden allebij zoiets van: "Wtf?, EEEEUJ!
"
Eerste klassers die pesten zijn nog stommerquote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben wel 2x zo lang en zij lijken 8. En ik PEST ZE NIET. En mensen die eerste klassers pesten zijn stom.
Nou?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
3 keer raden wie ik vandaag tegenkwamin de aula
Maar je praat net alsof je 20 jaar ouder bent.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben wel 2x zo lang en zij lijken 8. En ik PEST ZE NIET. En mensen die eerste klassers pesten zijn stom.
Schoolkrant taalgebruik hequote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je praat net alsof je 20 jaar ouder bent.
Klas is prima, en de rest ook wel. Alleen zijn we al ruim 3 uur bezig met een practicum wat je met een uurtje wel klaar zou moeten hebben, maar elk klein dingetje moet door de leraar gecontroleerd worden en aangezien die of doof is, of anderen aan het helpen is, schiet het niet bepaald opquote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef mstr het volgende:
Sjoerd, bevalt het een beetje op de HU?
Dus jij zo van: "OMGFWTFROFLBBQ!?! CMANZ!!!quote:
Dat ken ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klas is prima, en de rest ook wel. Alleen zijn we al ruim 3 uur bezig met een practicum wat je met een uurtje wel klaar zou moeten hebben, maar elk klein dingetje moet door de leraar gecontroleerd worden en aangezien die of doof is, of anderen aan het helpen is, schiet het niet bepaald op.
Oh en eerst 1,5 uur uitleg en papieren uitdelenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat ken ik.
Dat is erg klote ja.
Vooral in het begin, omdat je iets MOET laten goedkeuren voor je door mag, echt vreselijk
Ik ben ook een eerstejaars.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
Hiërarchie op de middelbare schoolquote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je praat net alsof je 20 jaar ouder bent.
Het klote is, op de Nijenoord, dat je om de 10 minuten van het internet af wordt gepleurd en dat je dan al je gegevens weer opnieuw kan invoerenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh en eerst 1,5 uur uitleg en papieren uitdelen. Maar heb nu wel mijn internet werkend, dus als het nog eens voorkomt gewoon lekker chillen op Fok!
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:27 schreef Noortje. het volgende:
Mijn haar zit nu zo mooi dat ik niet naar bed wil.
Dat internet kan wel wat beter jaquote:Op woensdag 2 september 2009 20:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Het klote is, op de Nijenoord, dat je om de 10 minuten van het internet af wordt gepleurd en dat je dan al je gegevens weer opnieuw kan invoeren
Ik ga altijd mijn haar doen als ik geen zin heb om geljik te gaan slapen, dingen uitproberen enzulks, en nu is het heel mooi geworden.quote:
Havo, ben een luilak. Heb geen zin om franse/duitse woordjes enzo te leren, dus haalde ik onvoldoendes en bleef ik zittenquote:
Het is echt om te janken.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat internet kan wel wat beter ja
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus jij zo van: "OMGFWTFROFLBBQ!?! CMANZ!!!![]()
![]()
![]()
"
Foto maken en boven je bed hangenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga altijd mijn haar doen als ik geen zin heb om geljik te gaan slapen, dingen uitproberen enzulks, en nu is het heel mooi geworden.
Shame on you.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Havo, ben een luilak. Heb geen zin om franse/duitse woordjes enzo te leren, dus haalde ik onvoldoendes en bleef ik zitten
Geen batterijen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Foto maken en boven je bed hangen
Ik zou zweren dat in de bovenstaande post het woord glijmiddel voorkwamquote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga altijd mijn haar doen als ik geen zin heb om geljik te gaan slapen, dingen uitproberen enzulks, en nu is het heel mooi geworden.
Ik kom MarkM vast ook wel een keer tegen, of ik ben m al een keer tegen gekomen zonder hem te herkennenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neeik wist wel dat ie ook bij mij op school zat
dus ik zo: Joo simon
Die heb ik gezien op Lowlandsquote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Hyman het volgende:
* Hyman aan het meeknikken op the prodigy is met durr de kater
Ik op Pinkpop ook, maar mijn knieën deden zo'n fucking zeer dat ik letterlijk niet meer kon staan en achteraan ging zitten.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die heb ik gezien op Lowlands
Ik stond daar midden in ja
Sniewaar!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat in de bovenstaande post het woord glijmiddel voorkwam
Denk je, ja?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oe jij bent er ook een van de woesjjj woorden
Lol. Tegen mij zei ie dat hij je tegen gekomen was.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kom MarkM vast ook wel een keer tegen, of ik ben m al een keer tegen gekomen zonder hem te herkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |