Hier achter z'n rug om zo alles zeggen is ook niet netjes.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef Juicyhil het volgende:
men, waarom praat ik er nog over met jullie
het is gewoon schofterig dat ie niet eens even z`n excuses heeft aangeboden nadat ik hem werkelijk alles cadeau heb gedaan
Hij mag mooi zelf het initiatief nemen om wat tegen mij te gaan zeggen. Heeft ie mooi twee weken voor gehad. Niks van hem gehoord.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hier achter z'n rug om zo alles zeggen is ook niet netjes.
Achja, een overclockje erop is ook leukquote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Extra prestaties zijn altijd handig.
Ik geloof dat hij er klaar mee is.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij mag mooi zelf het initiatief nemen om wat tegen mij te gaan zeggen. Heeft ie mooi twee weken voor gehad. Niks van hem gehoord.
Paypal zouden ze ook sneller mogen maken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Achja, een overclockje erop is ook leuk
Ok, dat moet hij dan zelf weten. Maar ik zeg daarom hier wat er gebeurd is toen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij er klaar mee is.
Niet in gebruiktquote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Paypal zouden ze ook sneller mogen maken.
Als je denkt dat je dat moet doen... Ik weet alleen dat elk verhaal 2 kanten heeftquote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, dat moet hij dan zelf weten. Maar ik zeg daarom hier wat er gebeurd is toen.
Iemand die zich ook al voorstelde in 3 SC's hiervoor (volgens mij).quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:12 schreef dirkjo het volgende:
O op die manier, bij deze dan:
Ik ben Dirk 15 jaar en woon in Wijchen (jippie) Zit al lange tijd op fok en dan vooral in de PUB.. Het blijven gewoon grappige/kansloze topics waar ik mezelf thuis voel
![]()
Klinkt voor mezelf meteen weer lekker deprimerend maargoed xD
Nog 3 weken, ben nu eigenlijk al blutquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nog 3 weken, ben nu eigenlijk al blut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |