Je vroeg of ik dr wat van wilde zeggen, dus gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je knopje om uit te loggen? In dat geval, graag.
Jawel, dè knoppenquote:
En jij bent?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:16 schreef TemptationGirl het volgende:
[..]
Hihi, dat is nou precies waarom mensen jou altijd zo gauw uitdagen. Jij laat je uitdagen en hapt.
Modjes veranderen alleen, heel misschien als je het lief vraagt, de TT als de TS erom vraagt, of als de TT niet klopt of wat dan ookquote:Op woensdag 2 september 2009 18:19 schreef Mr.DD het volgende:
Modje, geef even de titel:
"Pastoor DD spreidt liefde en vrede"
Voor onze stoute leden hieronder
Of als je je tieten postquote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Modjes veranderen alleen, heel misschien als je het lief vraagt, de TT als de TS erom vraagt, of als de TT niet klopt of wat dan ook.
Exact. En als er geen TT isquote:
Ik ben 1 van de weinige userts die nog wel buiten komtquote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Newahoo het volgende:
[..]
In habbohotel uiteraard, want je zal maar buiten komen
Geen TT is geen SC. En bovendien is TS geen bezoekster van SC (iig niet regelmatig)quote:Op woensdag 2 september 2009 18:22 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Misschien wil TS helemaal geen TT, dus
Maar volgens de reclame kan ik daar mijn dreamdate vindenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Newahoo het volgende:
[..]
In habbohotel uiteraard, want je zal maar buiten komen
Ik kom ook weleens buiten, maar dan moet ik naar school ofzo, dan fiets ik echt heel hard naar te bus, anders krijg ik teveel frisse lucht binnenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:23 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige userts die nog wel buiten komt
Dat is niet goed inderdaad...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:24 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Ik kom ook weleens buiten, maar dan moet ik naar school ofzo, dan fiets ik echt heel hard naar te bus, anders krijg ik teveel frisse lucht binnen
Dat doe je op datesites, of marktplaatsquote:Op woensdag 2 september 2009 18:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar volgens de reclame kan ik daar mijn dreamdate vinden_!
Genesis.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:14 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Ja dan heb je dus Genesis, Exodus en al die andere boeken, WELKE
Srsly?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:25 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Dat doe je op datesites, of marktplaats
Dan jij. En zo gedraag je je niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben toch iets meer volwassen dan jou schat.
Jaquote:
godsamme noortje, tyft toch lekker op.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan jij. En zo gedraag je je niet.
Dat zei ik net ook al tegen jou.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
godsamme noortje, tyft toch lekker op.
irritant
Kut. Ik herinner nog dat een 13jarige praatsex wou.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Ja
Ik ging laatst wel een keer op habbohotel, ik bleek nog een account te hebben
komt er een mens binnen zo van; EN JA, ONZE HABBOVERKERING IS UIT, JE GEEFT NIET OM ME
Doe maar 33 dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:29 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Het gaat tot 50
Maar ik ga even eten, ik bekeer je zo wel
ja maar ik ben niet diegene die irritant doet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al tegen jou.
Correct.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
noortje, ik las toevallig in iemands fobo dat jij in dronten hebt gewoond?
ohja kloptquote:Op woensdag 2 september 2009 17:59 schreef Noortje. het volgende:
Alleen jij dacht mij nog te overtuigen.
En Fristi!quote:
Jazeker wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet diegene die irritant doet.
NEEHE JIJ begonquote:
zij jaquote:Op woensdag 2 september 2009 18:33 schreef Domtuk het volgende:
[..]
So true
Noor en Juicy, nokken nou...
Jaja klopt wel, maar toch, ik wil even geen geld uitgeven want ILT wordt ook heel veel meer duurder dan ik dacht.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ohja kloptIk dacht ik geef haar tijd om erover na te denken.
maar jammer... hoeft allemaal niet zo duur te zijn, gezellig is het toch wel. Maar ik ga niet zeggen wat je moet doen hoor, wees gerust
![]()
Ik drie.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar heb ik bijna 15 jaar gewoond
Ben je drie ofzo?quote:
ja omdat ze me loopt uit te lokkenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Jij reageert toch ook weer op haar?!
Duidelijk.
Ik zit hier ook keihard te lachen, dus graag!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus. Thomas en Noortje.
Ga door.Vermaak me.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:33 schreef Domtuk het volgende:
[..]
So true
Noor en Juicy, nokken nou...
Dat dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga door.Vermaak me.
Nee, in elk geval ouder dan 16.quote:
QFT.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga door.Vermaak me.
Getalletjes zeggen helemaal niets.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, in elk geval ouder dan 16.
Ohja daar ging je heen, tofquote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jaja klopt wel, maar toch, ik wil even geen geld uitgeven want ILT wordt ook heel veel meer duurder dan ik dacht.
Zullen we dat niet doen?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Acinonyx het volgende:
Puber & Tiener verandert in Peuter & Kleuter
Je moet 'm ook Relmof noemen. Of je moet in Arnhem 't Moortgat inlopen, daar issie ook zo nu en dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
Ban me maar, nijn. Remlof reageert niet op z'n PM.
Ja, want ik heb banrechten... Nee heb ik niet, maar waarom?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben de Peuter!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Acinonyx het volgende:
Puber & Tiener verandert in Peuter & Kleuter
Nijn kan dat niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
Anders was ik al 1000x verbannen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, want ik heb banrechten... Nee heb ik niet, maar waarom?
Ik ga jou niet (laten) bannen...
quote:
Hoor je als mod niet een beetje up to date te zijn wat er in PUB gebeurt?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Doet er niet toe, zorg er voor dat je ze krijgt!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh sorry.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je moet 'm ook Relmof noemen. Of je moet in Arnhem 't Moortgat inlopen, daar issie ook zo nu en dan.
Mens, ga gewoon van Fok ipv een permban te willen, zo boeiend ben je echt niet dat ze daar enerhie in gaan steken.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doet er niet toe, zorg er voor dat je ze krijgt!
Omdat FOK! slecht is voor me.
Jawel, dat hoor je als mod wel! Moet je niet zeggen dat je dat niet hoortquote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoor je als mod niet een beetje up to date te zijn wat er in PUB gebeurt?
Neuh ik vermaak me nog wel even.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mens, ga gewoon van Fok ipv een permban te willen, zo boeiend ben je echt niet dat ze daar enerhie in gaan steken.
Omdat na 17k posts 1 account hebbenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh sorry.
Waarom een blauwe Jotcha
Dan moet je ook niet zeuren om een banquote:Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neuh ik vermaak me nog wel even.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
post gewoon hele erge dingen over juicyhil en post ranzige plaatjes, dan krijg je wel een ban.
tubgirlquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
post gewoon hele erge dingen over juicyhil en post ranzige plaatjes, dan krijg je wel een ban.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:40 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Jawel, dat hoor je als mod wel! Moet je niet zeggen dat je dat niet hoort.
Ik wist nog wel... die mooie tijd dat er een forum was met 'Iedereen is mod'. Echt gewoon overal tubgirls, hai2u's, goatse'squote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tubgirls en Lemonparty posten, dat werkt altijd wel, of anders gewoon een paar keer zeggen dat WO2 nooit heeft plaats gevonden
Waar doel je op dan?quote:
Dat wou ik postenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat na 17k posts 1 account hebbenis.
Valt mee hoor...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat na 17k posts 1 account hebbenis.
Vind ik ookquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik wist nog wel... die mooie tijd dat er een forum was met 'Iedereen is mod'. Echt gewoon overal tubgirls, hai2u's, goatse's
Nee omdat iemand zei dattie blauw was, ik snap er geen schaamlip vanquote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef Domtuk het volgende:
[..]
En dan kan je geen meerdere accounts hebben?
Zie de ava mien jong.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee omdat iemand zei dattie blauw was, ik snap er geen schaamlip van
Hierzo, jaren terug. Ik had hiervoor nog een account, maar die heeft zo'n zware ban dat ik mijn sig niet eens meer kan veranderen. Iets met lekken uit crew.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is er hier ooit zo'n subforum geweest jah ? Of was het op een ander forum ?
Ow op zo'n fietsquote:
Wie was blauw?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee omdat iemand zei dattie blauw was, ik snap er geen schaamlip van
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hierzo, jaren terug. Ik had hiervoor nog een account, maar die heeft zo'n zware ban dat ik mijn sig niet eens meer kan veranderen. Iets met lekken uit crew.
Muse - United States of Eurasia14 nov. Ahoy
Ik ben blauw, schaamlippen weet ik niets van. Nouja, weet ik wel, maar niet die van jouquote:
Heb je alweer wat vernomen van bartquote:Op woensdag 2 september 2009 18:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hierzo, jaren terug. Ik had hiervoor nog een account, maar die heeft zo'n zware ban dat ik mijn sig niet eens meer kan veranderen. Iets met lekken uit crew.
Muse - United States of Eurasia14 nov. Ahoy
quote:
Oooh, dus ik had ook op m`n 15e autoexamen kunnen doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Getalletjes zeggen helemaal niets.
Waarom nu pas?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:52 schreef Juicyhil het volgende:
Eindelijk kan ik het zeggen. Wat vind ik Maik stom.
Omdat ie weg is.quote:
quote:
Dat is ook niet heelmaal waarquote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Acinonyx het volgende:
Wat een verschil met KLB-SC dit, hier doet iedereen normaal tegen mekaar
Dat vind ik nou écht dom. "Omdat ie weg is"...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ie weg is.
En ik heb geen zin om het hele verhaal uit te tikken
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind Maik trouwens ook soms wel stom hoor. Echt zo'n patsertje die alleen aan bier en seks kan denken.
Watjequote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ie weg is.
En ik heb geen zin om het hele verhaal uit te tikken
Ja so? Ik heb nu geen zin in een discussie. Hij kan er later op reageren als ik er niet ben.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat vind ik nou écht dom. "Omdat ie weg is"...![]()
![]()
dit is een openbaar forum lul.
quote:
En dan over 3 dagen is er weer een rel waar niemand iets van snapt. Leuk!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Desunoto het volgende:
* Desunoto kopieert ID van topic en stuurt offline bericht naar Maik's msn
Je hoeft dan ook niet te reageren hequote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja so? Ik heb nu geen zin in een discussie. Hij kan er later op reageren als ik er niet ben.
Succes.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Desunoto het volgende:
* Desunoto kopieert ID van topic en stuurt offline bericht naar Maik's msn
In het echt is hij serieus heel anders, op FOK! kan ik hem ook wel eens schietenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind Maik trouwens ook soms wel stom hoor. Echt zo'n patsertje die alleen aan bier en seks kan denken.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dan over 3 dagen is er weer een rel waar niemand iets van snapt. Leuk!
Maar tenminste niemand die loopt te reageren iedere keer, een soort Noortje bedoel ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet te reageren he.
Nee, jij niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oooh, dus ik had ook op m`n 15e autoexamen kunnen doen.
Ja maar in het echt is 70% die op FOK! zit heel andersquote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
In het echt is hij serieus heel anders, op FOK! kan ik hem ook wel eens schieten
Dat geloof ik direct jaquote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou goed, redelijk normaal dan, normaler dan daar in ieder geval_!
Gast, je hebt allang je geld terug, flikker op met domme dingen over hem hier neergooien, terwijl hij niet kan reageren. Dat doe je maar op de basisschool.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Succes.
Heb toch niks meer van het gehoord nadat hij me zonder geld terug te betalen had achtergelaten.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
In het echt is hij serieus heel anders, op FOK! kan ik hem ook wel eens schieten
Hahahaquote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Verdoemme, ik dacht met die gozer kan ik wel een biertje drinken, daar praat hij tenslotte altijd over hier. Dus ik bier drinken, ben ik dronken en vond hij dus dat ik irri bezig waswou die terug naar huis.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gast, je hebt allang je geld terug, flikker op met domme dingen over hem hier neergooien, terwijl hij niet kan reageren. Dat doe je maar op de basisschool.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zit hier ook keihard te lachen, dus graag!
Weheheh.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Verdoemme, ik dacht met die gozer kan ik wel een biertje drinken, daar praat hij tenslotte altijd over hier. Dus ik bier drinken, ben ik dronken en vond hij dus dat ik irri bezig waswou die terug naar huis.
![]()
![]()
Neem het niet zo serieusquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik zijn kant van het verhaal hier ook neerplempen? Of geloven jullie Juicy allemaal en is Maik een verschrikkelijke jongen?
Begin maar alvast te tikken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik zijn kant van het verhaal hier ook neerplempen? Of geloven jullie Juicy allemaal en is Maik een verschrikkelijke jongen?
Ik kan daar niet tegen, beetje pauper lopen doen als 'iemand weg is' (ook al is het een openbaar forum). Dat tijdperk stamt echt van de basisschool en nee, ik zeg niet dat ik zo'n lieverdje ben en nooit kinderachtig doe, maar dit vind ik wel zo enorm sneu.quote:
Dat van dat bier zou ik nog wel gelovenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
Ojee, laten we met z'n allen in een hoekje iemand bekrassen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef Desunoto het volgende:
Nu hebben jullie Assienoniks weggejaagd, zien jullie dat?
Zet je erover heen!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, beetje pauper lopen doen als 'iemand weg is' (ook al is het een openbaar forum). Dat tijdperk stamt echt van de basisschool en nee, ik zeg niet dat ik zo'n lieverdje ben en nooit kinderachtig doe, maar dit vind ik wel zo enorm sneu.
Hihi. Zijn jullie nog steeds bezig?quote:
Zolang hij nog geen excuses heeft aangeboden, ga ik niet tegen hem praten.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, beetje pauper lopen doen als 'iemand weg is' (ook al is het een openbaar forum). Dat tijdperk stamt echt van de basisschool en nee, ik zeg niet dat ik zo'n lieverdje ben en nooit kinderachtig doe, maar dit vind ik wel zo enorm sneu.
Buwat?quote:
Nee, da's ook weer zoiets.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ojee, laten we met z'n allen in een hoekje iemand bekrassen.
Assienoniks rolt over de grond van het lachen om dit gekitkat.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef Desunoto het volgende:
Klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hihi. Zijn jullie nog steeds bezig?
Ik mag er toch best iets van zeggen?quote:
Waarvoor moet hij zijn excuses aanbieden volgens jou?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang hij nog geen excuses heeft aangeboden, ga ik niet tegen hem praten.
Post eens een filmpje ervan.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Assienoniks rolt over de grond van het lachen om dit gekitkat.
Ik tenminste wel![]()
Dat mag ook, maar je mening is ondertussen meer dan duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 19:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk.
[..]
Ik mag er toch best iets van zeggen?
Dat was het enige wat ik erover zei.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar je mening is ondertussen meer dan duidelijk. Het begint zeg maar irritant te worden
.
Geen webcam.quote:
Ja maar ik had het niet alleen daaroverquote:Op woensdag 2 september 2009 19:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik erover zei.
Oké, ik geloof je.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar ik had het niet alleen daarover. Maar het maakt niks uit, ga verder
. Ik pak mijn popcorn er even bij
.
Ja dan ben ik hier wegquote:Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef nijnja het volgende:
Jongens, meisjes, reageer dan niet op een bepaald iemand als diegene je niet ligt
Als ik rol kan ik die niet vast houden.quote:
Tuurlijk niet, iets met een statief...quote:Op woensdag 2 september 2009 19:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als ik rol kan ik die niet vast houden.
Ja maar dan gaat ie stuk omdat ik eroverheen rol en mijn telefoon is me iets te lief daarvoor.
Hey jah daar kwam het ook vandaanquote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
Assienoniks!!!
Ik kwam per toeval Acinonyx tegen op wikipedia toen ik uit verveling iets over lynxen aan het opzoeken was. Nu weet ik wat het betekent! Tenminste.. wist ik..even zoeken.
Nee, want jij bent SG.quote:
Kheb geen schroefgat op mijn Touch pro.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, iets met een statief...
oh.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kheb geen schroefgat op mijn Touch pro.
En er ligt hier nu lego op de grond dus ben alweer gestopt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hey jah daar kwam het ook vandaanHet had iets met van die grote poezebeesten te maken
Die blokjes doen vet zeer als je eroverheen rolt jaquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef Desunoto het volgende:
Ja dat weet ik, ik viel er regelmatig in als ik ermee speelde.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die blokjes doen vet zeer als je eroverheen rolt ja
Geflasht door Windows 7quote:Op woensdag 2 september 2009 19:19 schreef BurnaBoy het volgende:
Bah ik kan mijn telefoon niet flashen onder w7
dan maar naar boven op de laptop.
atjeuh
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een cheetah!
Liefffquote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een cheetah!
Jaquote:
Jij bent de enige die zin heeft in standaargesprekken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
JaMet jou?
Ik ben de enige die sociaal doet hier
Jaa, altijdquote:Op woensdag 2 september 2009 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
JaMet jou?
Ik ben de enige die sociaal doet hier
Ga's een reep chocola eten en je knuffelbeertje knuffelen in plaats van hier chagrijnig te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zin heeft in standaardgesprekken.
Das waarquote:Op woensdag 2 september 2009 19:25 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Jaa, altijd(bijna)
Echt niet, ik ook
MIR GEH'TS GUT UND DIR ?quote:
Over alles.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarvoor moet hij zijn excuses aanbieden volgens jou?
Ik heb net al chocolademousse op maar ik voelde me er alleen maar kutter door en NEE. Hier is beter.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ga's een reep chocola eten en je knuffelbeertje knuffelen in plaats van hier chagrijnig te doen![]()
[..]
Das waar
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Over alles.
Nou goed. Het begon allemaal goed enzo. Ik zou zijn vliegticket omboeken omdat er eigenlijk iemand anders zou meegaan, dus ik moest z`n vliegticket veranderen. Dat kostte 80 euro dus ik had dat even voorgeschoten. Nou goed, eenmaal in Budapest ging alles wel oke.
Meneer wou voorzichtig doen met z`n oortjes, had daarvoor oordopjes en wou niet vooraan staan. Eigenlijk ga ik altijd naar festivals om de hele dag vooraan te gaan staan. Maar goed, ik had daar rekening mee gehouden en ging daarom achteraan staan met Maik.
Okay de eerste dag van het festival, ik had wat biertjes op en was aangeschoten. We zaten met wat Ieren wat te drinken, ik moest naar de wc en kwam onderweg wat meiden tegen en was daarmee gaan praten, ik zat met hun bij de ingang van het terras waar ik ook samen met Maik was langs gelopen. Goed, kwam ik terug zag ik Maik niet meer zitten. Was hij dus met die Ieren door een andere ingang weg gegaan en zodoende dus de hele dag met hun rond gehangen.
Ik had daar verder geen probleem van gemaakt, iedereen moet tenslotte lol hebben he. Maar naderhand zei hij dat ik was weggelopen_!
Maar ja. Later komen we 16-jarige meisjes uit Limburg tegen, waren an sich wel aardig. Maar hij viel dus op èèn van die meisjes. Hij wou dus iedere keer met hun opschieten. Vind ik op zich nog geen probleem, maar waren we hun kwijt en wou hij het hele eiland rond gaan lopen om te zoeken op locaties waar ze mogelijk zijn. Ik mee. Na een uur te hebben gezocht zonder resultaat wou hij dus gaan slapen, om een uur of 1-2. Vond het nog steeds geen probleem.
Op dag 5 gingen we naar een jeugdherberg toe, ik had alles voorgeschoten want er moest cash betaald worden en Maik had geen cash geld, alleen op de bankrekening. Dus wij even later naar het festivalterrein terug gegaan, ik had iets van twee biertjes en was eigenlijk helemaal de weg kwijt. Er moet was in m`n drankje gezeten hebben, of door de warmte ofzo. Maar goed, ik lag kotsend op de grond. Maar weet gelukkig blind de weg in Budapest dus we konden zodoende terug naar de jeugdherberg. Volgende vond Maik het dus niet meer leuk en wou naar huis. Wou hij dus voor 200 euro zijn vlucht omboeken naar twee dagen eerder![]()
Goed, hij bleef uiteindelijk toch.
Wij op een gegeven moment terug naar huus, naar het vliegveld vertrokken. Hij wist zeker dat we om 12 uur zouden vertrekken, ik had het niet onthouden anders was ik wel op internet wezen kijken. Goed, stond er op de borden 10 uur.
Ok, wij via Brussel gevlogen. Uiteindelijk vanaf daar naar het treinstation gegaan. Hij zei dat hij de weg wist met de trein in België, dus vertrouwde hem. Wij zoeken naar een loket, vrij groot station dus het was moeilijk te vinden. Hij liep op een gegeven ergens naartoe en ik bleef staan. Hij mij bellen, maar ja ik neem niet op voor elk wissewasje in het buitenland en zag hem sowieso staan, dus ik liep daar naartoe. Hij helemaal boos dat ik daar was blijven staan.
Ik zei dus vanne "Doe eens even normaal joh" hij weer "Ja anders ga je maar alleen" ik "Ja is goed, maar betaal nu wel m`n 260 euro terug" hij weer "Nee, want ik pin niet in het buitenland" (terwijl hij in Budapest zovaak gepint heeft). Dus hij liep boos weg. Hij heeft nog wel later het geld overgemaakt. Maar heb wel dus alles: Parkeergeld van m`n auto in Eindhoven, treinkaartjes e.d. met m`n creditcard voor tig euro rente moeten betalen. Heb niks meer van de man vernomen.
Okee. En nu de andere kant nog.quote:
Wajow.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Over alles.
Nou goed. Het begon allemaal goed enzo. Ik zou zijn vliegticket omboeken omdat er eigenlijk iemand anders zou meegaan, dus ik moest z`n vliegticket veranderen. Dat kostte 80 euro dus ik had dat even voorgeschoten. Nou goed, eenmaal in Budapest ging alles wel oke.
Meneer wou voorzichtig doen met z`n oortjes, had daarvoor oordopjes en wou niet vooraan staan. Eigenlijk ga ik altijd naar festivals om de hele dag vooraan te gaan staan. Maar goed, ik had daar rekening mee gehouden en ging daarom achteraan staan met Maik.
Okay de eerste dag van het festival, ik had wat biertjes op en was aangeschoten. We zaten met wat Ieren wat te drinken, ik moest naar de wc en kwam onderweg wat meiden tegen en was daarmee gaan praten, ik zat met hun bij de ingang van het terras waar ik ook samen met Maik was langs gelopen. Goed, kwam ik terug zag ik Maik niet meer zitten. Was hij dus met die Ieren door een andere ingang weg gegaan en zodoende dus de hele dag met hun rond gehangen.
Ik had daar verder geen probleem van gemaakt, iedereen moet tenslotte lol hebben he. Maar naderhand zei hij dat ik was weggelopen_!
Maar ja. Later komen we 16-jarige meisjes uit Limburg tegen, waren an sich wel aardig. Maar hij viel dus op èèn van die meisjes. Hij wou dus iedere keer met hun opschieten. Vind ik op zich nog geen probleem, maar waren we hun kwijt en wou hij het hele eiland rond gaan lopen om te zoeken op locaties waar ze mogelijk zijn. Ik mee. Na een uur te hebben gezocht zonder resultaat wou hij dus gaan slapen, om een uur of 1-2. Vond het nog steeds geen probleem.
Op dag 5 gingen we naar een jeugdherberg toe, ik had alles voorgeschoten want er moest cash betaald worden en Maik had geen cash geld, alleen op de bankrekening. Dus wij even later naar het festivalterrein terug gegaan, ik had iets van twee biertjes en was eigenlijk helemaal de weg kwijt. Er moet was in m`n drankje gezeten hebben, of door de warmte ofzo. Maar goed, ik lag kotsend op de grond. Maar weet gelukkig blind de weg in Budapest dus we konden zodoende terug naar de jeugdherberg. Volgende vond Maik het dus niet meer leuk en wou naar huis. Wou hij dus voor 200 euro zijn vlucht omboeken naar twee dagen eerder![]()
Wij op een gegeven moment terug naar huus, naar het vliegveld vertrokken. Hij wist zeker dat we om 12 uur zouden vertrekken, ik had het niet onthouden anders was ik wel op internet wezen kijken. Goed, stond er op de borden 10 uur.
Ok, wij via Brussel gevlogen. Uiteindelijk vanaf daar naar het treinstation gegaan. Hij zei dat hij de weg wist met de trein in België, dus vertrouwde hem. Wij zoeken naar een loket, vrij groot station dus het was moeilijk te vinden. Hij liep op een gegeven ergens naartoe en ik bleef staan. Hij mij bellen, maar ja ik neem niet op voor elk wissewasje in het buitenland en zag hem sowieso staan, dus ik liep daar naartoe. Hij helemaal boos dat ik daar was blijven staan.
Ik zei dus vanne "Doe eens even normaal joh" hij weer "Ja anders ga je maar alleen" ik "Ja is goed, maar betaal nu wel m`n 260 euro terug" hij weer "Nee, want ik pin niet in het buitenland" (terwijl hij in Budapest zovaak gepint heeft). Dus hij liep boos weg. Hij heeft nog wel later het geld overgemaakt. Maar heb wel dus alles: Parkeergeld van m`n auto in Eindhoven, treinkaartjes e.d. met m`n creditcard voor tig euro rente moeten betalen. Heb niks meer van de man vernomen.
Je moet ook die chocolademousse van de Aldi hebben. Die's als beste getest en f-king lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb net al chocolademousse op maar ik voelde me er alleen maar kutter door en NEE. Hier is beter.
I don`t care about the guy. Ik heb hem 400 euro aan tickets gegeven, 260 euro voorgeschoten.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:31 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Okee. En nu de andere kant nog.
Want als ik het zo lees kan ik je ansich goed begrijpen.
Eerst even weten wat Itb zegt.
Waarom maak je me dan NIEUWSCHIERIGquote:Op woensdag 2 september 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
Ah, verhaal van zijn kant was anders. Maar daar heb ik dan weer geen zin in om dat allemaal hier te typen.
Waar kende je die lamlul dan van?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
I don`t care about the guy. Ik heb hem 400 euro aan tickets gegeven, 260 euro voorgeschoten.
Die van Mona is echt duizend keer lekkerder. Maar er zitten veel te veel caloriën in chocolademousse, da's slecht voor me.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je moet ook die chocolademousse van de Aldi hebben. Die's als beste getest en f-king lekker![]()
Kon op het laatste moment niemand meer vinden.quote:
hieroquote:
Wat een lang verhaal o_O...quote:Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Over alles.
Dan is het eigenlijk gewoon diefstalquote:Op woensdag 2 september 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
I don`t care about the guy. Ik heb hem 400 euro aan tickets gegeven, 260 euro voorgeschoten.
Ik heb net 4 burrito's op. Dat zijn er ook een paar duizend. Maar ik ben dan ook niet dik en 1.96quote:Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die van Mona is echt duizend keer lekkerder. Maar er zitten veel te veel caloriën in chocolademousse, da's slecht voor me.
Tuurlijk hij zal niet zeggen dat hij mij zonder centen heeft laten staan in Brusselquote:Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een ander verhaal gehoord.. maar ik ga me der niet mee bemoeien.
Als je Maik's kant hebt gehoord is het ook wel begrijpelijk dat hij niet meer mee wilde hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Wat een lang verhaal o_O...
en begrijpelijk dat de boos bent op hem... maar ik kan er niet veel over zeggen want dit is natuurlijk maar een kant van het verhaal
Wie? Mag ik hem hacken?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kon op het laatste moment niemand meer vinden.
[..]
hiero
Naja, hij heeft het pas laat terug betaaldquote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk gewoon diefstal
Dat heeft hij wel gezegd.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tuurlijk hij zal niet zeggen dat hij mij zonder centen heeft laten staan in Brussel
Wij hebben die altijdquote:Op woensdag 2 september 2009 19:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je moet ook die chocolademousse van de Aldi hebben. Die's als beste getest en f-king lekker![]()
Ik had je ook een PB op twitter gestuurd.quote:
JIj gaat met iemand van fok naar een festival omdat niemand anders kon en dan schiet je ook nog eens alles voor?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kon op het laatste moment niemand meer vinden.
[..]
hiero
Jij bent echt zo'n FOK!ker met je /care-modus altijd aan.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
maar ik ben weg, het kan me niet schelen wat jullie zeggen eigenlijk
ik vind hem nog steeds een gore klootzak. vandaar.
Wat? Ik begrijp er geen ruk van, ben je Duitser ofzo?quote:
Die's lekker hè?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:39 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Wij hebben die altijd.. als we chocolademousse hebben dan, we hebben dat niet zo vaak
...
Oh ik krijg altijd wel m`n centjes van iedereen terug hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JIj gaat met iemand van fok naar een festival omdat niemand anders kon en dan schiet je ook nog eens alles voor?
Godver, wat ben jij een kneus
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JIj gaat met iemand van fok naar een festival omdat niemand anders kon en dan schiet je ook nog eens alles voor?
Godver, wat ben jij een kneus
Ik snap sowieso al niet waarom je dat deedquote:Op woensdag 2 september 2009 19:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ik krijg altijd wel m`n centjes van iedereen terug hoor.
Ook al rij ik even bij de man langs.
Zekersquote:
Je spelt sowieso goedquote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
SoWieSo.
En chocolade ftw. 80% ofzo.
Jawel hoor, maar diegene die mee wou kon niet op tijd z`n paspoort verlengen ofzo. Dus toen iemand anders maar bleek niet genoeg geld te hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap sowieso al niet waarom je dat deedOmdat niemand met je mee wilde?
Je vergast mensen die zowiezo spellen?quote:
Lekker goed georganiseerd, chapeauquote:Op woensdag 2 september 2009 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar diegene die mee wou kon niet op tijd z`n paspoort verlengen ofzo. Dus toen iemand anders maar bleek niet genoeg geld te hebben.
Beter dan dat ticket niet gebruikenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker goed georganiseerd, chapeau
Dus dan vraag je maar iemand van een internetforum mee_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O.a.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je vergast mensen die zowiezo spellen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker goed georganiseerd, chapeau
Dus dan vraag je maar iemand van een internetforum mee_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry voor mij slechte spellingquote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
SoWieSo.
En chocolade ftw. 80% ofzo.
Daarom verbeter ik je, dan leer je het.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Sorry voor mij slechte spelling... ben sowieso (nu wel goed gespeld
) slecht in talen
Ik wil je wel 1 op 1 bijles gevenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Sorry voor mij slechte spelling... ben sowieso (nu wel goed gespeld
) slecht in talen
Maar alleen jongens mogen meisjes bijles geven en andersom.quote:
Ohmygosh.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar alleen jongens mogen meisjes bijles geven en andersom.
Das een regel. Dúh.
Topquote:
Welkomquote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Ekster077 het volgende:
Ik ga mij proberen in te burgeren hier.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar alleen jongens mogen meisjes bijles geven en andersom.
Das een regel. Dúh.
Beter organiseren dus, in het vervolgquote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beter dan dat ticket niet gebruiken
tomatensoep jongen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Ekster077 het volgende:
Ik ga mij proberen in te burgeren hier.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
TopIk ben namelijk redacteur van de beste schoolkrant van NL
Dus ik kan je iig helpen bij schrijf problemen enzo
Ik vind goldstrike lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
* Hyman een halve liter amaretto cola heeft en een flesje murphy's irish red
Drink jij daar meer van een halve liter van wou je zeggenquote:
OMG dat is zoooo lekker! En zoooo stom dat ze het hier niet meer verkopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef Hyman het volgende:
amaretto cola is net coca cola vanilla
Nee ik lul ook maar wat ik weet van de basisschool, of was dat nou voortgezet.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:41 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wat? Ik begrijp er geen ruk van, ben je Duitser ofzo?
And that is where Mr.DD comes inquote:Op woensdag 2 september 2009 19:51 schreef hello2kitty het volgende:
[..], naja schrijven is meestal niet echt het probleem... vertellen kan ik wel ... maar om het dan grammaticaal correct te krijgen is weer een ander verhaal
...
Nietusss. Die kaneel is lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Drink jij daar meer van een halve liter van wou je zeggen?
En dat spul is veel te sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |