Ik wist nog wel... die mooie tijd dat er een forum was met 'Iedereen is mod'. Echt gewoon overal tubgirls, hai2u's, goatse'squote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Tubgirls en Lemonparty posten, dat werkt altijd wel, of anders gewoon een paar keer zeggen dat WO2 nooit heeft plaats gevonden
Waar doel je op dan?quote:
Dat wou ik postenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat na 17k posts 1 account hebbenis.
Valt mee hoor...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat na 17k posts 1 account hebbenis.
Vind ik ookquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik wist nog wel... die mooie tijd dat er een forum was met 'Iedereen is mod'. Echt gewoon overal tubgirls, hai2u's, goatse's
Nee omdat iemand zei dattie blauw was, ik snap er geen schaamlip vanquote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef Domtuk het volgende:
[..]
En dan kan je geen meerdere accounts hebben?
Zie de ava mien jong.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee omdat iemand zei dattie blauw was, ik snap er geen schaamlip van
Hierzo, jaren terug. Ik had hiervoor nog een account, maar die heeft zo'n zware ban dat ik mijn sig niet eens meer kan veranderen. Iets met lekken uit crew.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is er hier ooit zo'n subforum geweest jah ? Of was het op een ander forum ?
Ow op zo'n fietsquote:
Wie was blauw?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee omdat iemand zei dattie blauw was, ik snap er geen schaamlip van
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hierzo, jaren terug. Ik had hiervoor nog een account, maar die heeft zo'n zware ban dat ik mijn sig niet eens meer kan veranderen. Iets met lekken uit crew.
Muse - United States of Eurasia14 nov. Ahoy
Ik ben blauw, schaamlippen weet ik niets van. Nouja, weet ik wel, maar niet die van jouquote:
Heb je alweer wat vernomen van bartquote:Op woensdag 2 september 2009 18:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hierzo, jaren terug. Ik had hiervoor nog een account, maar die heeft zo'n zware ban dat ik mijn sig niet eens meer kan veranderen. Iets met lekken uit crew.
Muse - United States of Eurasia14 nov. Ahoy
quote:
Oooh, dus ik had ook op m`n 15e autoexamen kunnen doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Getalletjes zeggen helemaal niets.
Waarom nu pas?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:52 schreef Juicyhil het volgende:
Eindelijk kan ik het zeggen. Wat vind ik Maik stom.
Omdat ie weg is.quote:
quote:
Dat is ook niet heelmaal waarquote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Acinonyx het volgende:
Wat een verschil met KLB-SC dit, hier doet iedereen normaal tegen mekaar
Dat vind ik nou écht dom. "Omdat ie weg is"...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ie weg is.
En ik heb geen zin om het hele verhaal uit te tikken
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind Maik trouwens ook soms wel stom hoor. Echt zo'n patsertje die alleen aan bier en seks kan denken.
Watjequote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ie weg is.
En ik heb geen zin om het hele verhaal uit te tikken
Ja so? Ik heb nu geen zin in een discussie. Hij kan er later op reageren als ik er niet ben.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat vind ik nou écht dom. "Omdat ie weg is"...![]()
![]()
dit is een openbaar forum lul.
quote:
En dan over 3 dagen is er weer een rel waar niemand iets van snapt. Leuk!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Desunoto het volgende:
* Desunoto kopieert ID van topic en stuurt offline bericht naar Maik's msn
Je hoeft dan ook niet te reageren hequote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja so? Ik heb nu geen zin in een discussie. Hij kan er later op reageren als ik er niet ben.
Succes.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Desunoto het volgende:
* Desunoto kopieert ID van topic en stuurt offline bericht naar Maik's msn
In het echt is hij serieus heel anders, op FOK! kan ik hem ook wel eens schietenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind Maik trouwens ook soms wel stom hoor. Echt zo'n patsertje die alleen aan bier en seks kan denken.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dan over 3 dagen is er weer een rel waar niemand iets van snapt. Leuk!
Maar tenminste niemand die loopt te reageren iedere keer, een soort Noortje bedoel ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet te reageren he.
Nee, jij niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oooh, dus ik had ook op m`n 15e autoexamen kunnen doen.
Ja maar in het echt is 70% die op FOK! zit heel andersquote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
In het echt is hij serieus heel anders, op FOK! kan ik hem ook wel eens schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |