zij jaquote:Op woensdag 2 september 2009 18:33 schreef Domtuk het volgende:
[..]
So true
Noor en Juicy, nokken nou...
Jaja klopt wel, maar toch, ik wil even geen geld uitgeven want ILT wordt ook heel veel meer duurder dan ik dacht.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ohja kloptIk dacht ik geef haar tijd om erover na te denken.
maar jammer... hoeft allemaal niet zo duur te zijn, gezellig is het toch wel. Maar ik ga niet zeggen wat je moet doen hoor, wees gerust
![]()
Ik drie.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar heb ik bijna 15 jaar gewoond
Ben je drie ofzo?quote:
ja omdat ze me loopt uit te lokkenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Jij reageert toch ook weer op haar?!
Duidelijk.
Ik zit hier ook keihard te lachen, dus graag!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus. Thomas en Noortje.
Ga door.Vermaak me.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:33 schreef Domtuk het volgende:
[..]
So true
Noor en Juicy, nokken nou...
Dat dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga door.Vermaak me.
Nee, in elk geval ouder dan 16.quote:
QFT.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Ga door.Vermaak me.
Getalletjes zeggen helemaal niets.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, in elk geval ouder dan 16.
Ohja daar ging je heen, tofquote:Op woensdag 2 september 2009 18:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jaja klopt wel, maar toch, ik wil even geen geld uitgeven want ILT wordt ook heel veel meer duurder dan ik dacht.
Zullen we dat niet doen?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Acinonyx het volgende:
Puber & Tiener verandert in Peuter & Kleuter
Je moet 'm ook Relmof noemen. Of je moet in Arnhem 't Moortgat inlopen, daar issie ook zo nu en dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
Ban me maar, nijn. Remlof reageert niet op z'n PM.
Ja, want ik heb banrechten... Nee heb ik niet, maar waarom?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben de Peuter!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Acinonyx het volgende:
Puber & Tiener verandert in Peuter & Kleuter
Nijn kan dat niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
Anders was ik al 1000x verbannen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, want ik heb banrechten... Nee heb ik niet, maar waarom?
Ik ga jou niet (laten) bannen...
quote:
Hoor je als mod niet een beetje up to date te zijn wat er in PUB gebeurt?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Doet er niet toe, zorg er voor dat je ze krijgt!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh sorry.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je moet 'm ook Relmof noemen. Of je moet in Arnhem 't Moortgat inlopen, daar issie ook zo nu en dan.
Mens, ga gewoon van Fok ipv een permban te willen, zo boeiend ben je echt niet dat ze daar enerhie in gaan steken.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Doet er niet toe, zorg er voor dat je ze krijgt!
Omdat FOK! slecht is voor me.
Jawel, dat hoor je als mod wel! Moet je niet zeggen dat je dat niet hoortquote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoor je als mod niet een beetje up to date te zijn wat er in PUB gebeurt?
Neuh ik vermaak me nog wel even.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mens, ga gewoon van Fok ipv een permban te willen, zo boeiend ben je echt niet dat ze daar enerhie in gaan steken.
Omdat na 17k posts 1 account hebbenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh sorry.
Waarom een blauwe Jotcha
Dan moet je ook niet zeuren om een banquote:Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neuh ik vermaak me nog wel even.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
post gewoon hele erge dingen over juicyhil en post ranzige plaatjes, dan krijg je wel een ban.
tubgirlquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
post gewoon hele erge dingen over juicyhil en post ranzige plaatjes, dan krijg je wel een ban.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:40 schreef Domtuk het volgende:
[..]
Jawel, dat hoor je als mod wel! Moet je niet zeggen dat je dat niet hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |