Dat geloof ik direct jaquote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou goed, redelijk normaal dan, normaler dan daar in ieder geval_!
Gast, je hebt allang je geld terug, flikker op met domme dingen over hem hier neergooien, terwijl hij niet kan reageren. Dat doe je maar op de basisschool.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Succes.
Heb toch niks meer van het gehoord nadat hij me zonder geld terug te betalen had achtergelaten.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 2 september 2009 18:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
In het echt is hij serieus heel anders, op FOK! kan ik hem ook wel eens schieten
Hahahaquote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Verdoemme, ik dacht met die gozer kan ik wel een biertje drinken, daar praat hij tenslotte altijd over hier. Dus ik bier drinken, ben ik dronken en vond hij dus dat ik irri bezig waswou die terug naar huis.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gast, je hebt allang je geld terug, flikker op met domme dingen over hem hier neergooien, terwijl hij niet kan reageren. Dat doe je maar op de basisschool.
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zit hier ook keihard te lachen, dus graag!
Weheheh.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Verdoemme, ik dacht met die gozer kan ik wel een biertje drinken, daar praat hij tenslotte altijd over hier. Dus ik bier drinken, ben ik dronken en vond hij dus dat ik irri bezig waswou die terug naar huis.
![]()
![]()
Neem het niet zo serieusquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik zijn kant van het verhaal hier ook neerplempen? Of geloven jullie Juicy allemaal en is Maik een verschrikkelijke jongen?
Begin maar alvast te tikken.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
Zal ik zijn kant van het verhaal hier ook neerplempen? Of geloven jullie Juicy allemaal en is Maik een verschrikkelijke jongen?
Ik kan daar niet tegen, beetje pauper lopen doen als 'iemand weg is' (ook al is het een openbaar forum). Dat tijdperk stamt echt van de basisschool en nee, ik zeg niet dat ik zo'n lieverdje ben en nooit kinderachtig doe, maar dit vind ik wel zo enorm sneu.quote:
Dat van dat bier zou ik nog wel gelovenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
Ojee, laten we met z'n allen in een hoekje iemand bekrassen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef Desunoto het volgende:
Nu hebben jullie Assienoniks weggejaagd, zien jullie dat?
Zet je erover heen!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, beetje pauper lopen doen als 'iemand weg is' (ook al is het een openbaar forum). Dat tijdperk stamt echt van de basisschool en nee, ik zeg niet dat ik zo'n lieverdje ben en nooit kinderachtig doe, maar dit vind ik wel zo enorm sneu.
Hihi. Zijn jullie nog steeds bezig?quote:
Zolang hij nog geen excuses heeft aangeboden, ga ik niet tegen hem praten.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, beetje pauper lopen doen als 'iemand weg is' (ook al is het een openbaar forum). Dat tijdperk stamt echt van de basisschool en nee, ik zeg niet dat ik zo'n lieverdje ben en nooit kinderachtig doe, maar dit vind ik wel zo enorm sneu.
Buwat?quote:
Nee, da's ook weer zoiets.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ojee, laten we met z'n allen in een hoekje iemand bekrassen.
Assienoniks rolt over de grond van het lachen om dit gekitkat.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef Desunoto het volgende:
Nu hebben jullie Assienoniks weggejaagd, zien jullie dat?
Klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hihi. Zijn jullie nog steeds bezig?
Ik mag er toch best iets van zeggen?quote:
Waarvoor moet hij zijn excuses aanbieden volgens jou?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang hij nog geen excuses heeft aangeboden, ga ik niet tegen hem praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |