JIj gaat met iemand van fok naar een festival omdat niemand anders kon en dan schiet je ook nog eens alles voor?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kon op het laatste moment niemand meer vinden.
[..]
hiero
Jij bent echt zo'n FOK!ker met je /care-modus altijd aan.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
maar ik ben weg, het kan me niet schelen wat jullie zeggen eigenlijk
ik vind hem nog steeds een gore klootzak. vandaar.
Wat? Ik begrijp er geen ruk van, ben je Duitser ofzo?quote:
Die's lekker hè?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:39 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Wij hebben die altijd.. als we chocolademousse hebben dan, we hebben dat niet zo vaak
...
Oh ik krijg altijd wel m`n centjes van iedereen terug hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JIj gaat met iemand van fok naar een festival omdat niemand anders kon en dan schiet je ook nog eens alles voor?
Godver, wat ben jij een kneus
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JIj gaat met iemand van fok naar een festival omdat niemand anders kon en dan schiet je ook nog eens alles voor?
Godver, wat ben jij een kneus
Ik snap sowieso al niet waarom je dat deedquote:Op woensdag 2 september 2009 19:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ik krijg altijd wel m`n centjes van iedereen terug hoor.
Ook al rij ik even bij de man langs.
Zekersquote:
Je spelt sowieso goedquote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
SoWieSo.
En chocolade ftw. 80% ofzo.
Jawel hoor, maar diegene die mee wou kon niet op tijd z`n paspoort verlengen ofzo. Dus toen iemand anders maar bleek niet genoeg geld te hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap sowieso al niet waarom je dat deedOmdat niemand met je mee wilde?
Je vergast mensen die zowiezo spellen?quote:
Lekker goed georganiseerd, chapeauquote:Op woensdag 2 september 2009 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar diegene die mee wou kon niet op tijd z`n paspoort verlengen ofzo. Dus toen iemand anders maar bleek niet genoeg geld te hebben.
Beter dan dat ticket niet gebruikenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker goed georganiseerd, chapeau
Dus dan vraag je maar iemand van een internetforum mee_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O.a.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je vergast mensen die zowiezo spellen?
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker goed georganiseerd, chapeau
Dus dan vraag je maar iemand van een internetforum mee_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry voor mij slechte spellingquote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
SoWieSo.
En chocolade ftw. 80% ofzo.
Daarom verbeter ik je, dan leer je het.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Sorry voor mij slechte spelling... ben sowieso (nu wel goed gespeld
) slecht in talen
Ik wil je wel 1 op 1 bijles gevenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Sorry voor mij slechte spelling... ben sowieso (nu wel goed gespeld
) slecht in talen
Maar alleen jongens mogen meisjes bijles geven en andersom.quote:
Ohmygosh.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar alleen jongens mogen meisjes bijles geven en andersom.
Das een regel. Dúh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |