Dit werkt niet echt in je voordeel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Ter referentie zou ik verder graag de users Biels, Skylark., Afwazig en TNA willen noemen.
Alsof er betere users op KLB rondlopenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit werkt niet echt in je voordeel.
kenmerkend voor een CV is dat alleen relevante werkervaring en interesses worden vermeld. Aangezien eend ergelijke functie voor mij geheel nieuw zou zijn, heb ik vrij weinig relevants.quote:
Howdi.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof er betere users op KLB rondlopen.
wow, dit is serieus een van de weinige antwoorden in KLB die daadwerkelijk goed opgebouwd is!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
kenmerkend voor een CV is dat alleen relevante werkervaring en interesses worden vermeld. Aangezien eend ergelijke functie voor mij geheel nieuw zou zijn, heb ik vrij weinig relevants.
Echter ben ik wel van mening dat ik met mijn kwalificaties een waardevolle aanvulling zou zijn.
*meldt zichquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga eens werkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Gecombineerd met een kantoorbaan waar neit moeilijk wordt gedaan over tijd spenderen op fora, zou ik een goede mod zijn voor overdag.
Daar sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
AHAHHAHAHAahahaAHAhAa
HAahah
ahah
ahh
ahhaa
AHAUAUHFUFHAF
fhfhffhfhf
rprrprftt
hoi ik ben een pony pffrrt
verkapt: kijk-ik-kan-zijn-notes-zien postquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Djarum het volgende:
[..]
wow, dit is serieus een van de weinige antwoorden in KLB die daadwerkelijk goed opgebouwd is!
owhquote:kenmerkend voor een CV is dat alleen relevante werkervaring en interesses worden vermeld.
Aangezien eend ergelijke functie voor mij geheel nieuw zou zijn, heb ik vrij weinig relevants.
Echter ben ik wel van mening dat ik met mijn kwalificaties een waardevolle aanvulling zou zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
verkapt: kijk-ik-kan-zijn-notes-zien post
6 notes.quote:
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
AHAHHAHAHAahahaAHAhAa
HAahah
ahah
ahh
ahhaa
AHAUAUHFUFHAF
fhfhffhfhf
rprrprftt
hoi ik ben een pony pffrrt
Wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
er staat niks vermeld over je beschikbaarheid ts, dat is wel cruciale informatie
Is dit een nieuw standje ofzo??quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Voorbeelden van goede topics van mijn hand zijn o.a. de vrij recente reeks over hoe ik mijn vriendin heb voroverd,
Whoops. Ik dacht dat ik dat wel impliceerde door te zeggen dat ik een kantoorbaan heb waar ze niet meoilijk doen over tijd doorbrengen op fora.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
er staat niks vermeld over je beschikbaarheid ts, dat is wel cruciale informatie
Sollicitatiebrief met schrijftypfouten is niet echt goed hè?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Gecombineerd met een kantoorbaan waar neit moeilijk wordt gedaan over tijd spenderen op fora, zou ik een goede mod zijn voor overdag.
Voorbeelden van goede topics van mijn hand zijn o.a. de vrij recente reeks over hoe ik mijn vriendin heb voroverd, hoe een oudcollega werk van mijn hand had gestolen hoe mensen besluiten hun kroost naar mij te vernoemen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit werkt niet echt in je voordeel.
Integendeel. Het getuigd van een drukbezet, succesvol leven (in mijn geval althans)quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Sollicitatiebrief met schrijftypfouten is niet echt goed hè?
Voor het gemak negeer je het feit dat ik slechts 7 jaar nodig had voor de basisschool?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, TS studeert al 5 jaar informatica, wat een loserig nerdje.
Uh... maar... maar...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Integendeel. Het getuigd van een drukbezet, succesvol leven (in mijn geval althans)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Uh... maar... maar...![]()
Dan maar tieten:
[ afbeelding ]
Ohhhh wat stoerquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Voor het gemak negeer je het feit dat ik slechts 7 jaar nodig had voor de basisschool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn oops, overheengelezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Whoops. Ik dacht dat ik dat wel impliceerde door te zeggen dat ik een kantoorbaan heb waar ze niet meoilijk doen over tijd doorbrengen op fora.
Je had kunnen zeggen dat mensen met een druk succesvol leven helemaal geen tijd hebben om mod te zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Uh... maar... maar...![]()
Dan maar tieten:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Succesvol zijn is natuurlijk ook relatief.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja had kunnen zeggen dat mensen met een druk succesvol leven helemaal geen tijd hebben om mod te zijn
quote:
Ik zou het maar achterwege laten, de laatste die het zijn geweest waren maar een stelletje randdebielen dus daar wil je niet mee geassocieerd wordenquote:
ik zeg van nietquote:
Ohquote:
En wie zou jij als mod willen zien?quote:
Aangaande het tweede vetgemaakte gedeelte:quote:
§6.4.2.1.1 van de Algemene Nederlandse Spraakkunst.quote:In naamwoordelijke constituenten die bestaan uit een van de woorden iets, niets, velerlei, allerlei, wat, veel, weinig, meer, minder, genoeg, voldoende of de combinatie wat voor, gevolgd door een adjectief, krijgt dat adjectief een buigings- of genitief-s (zogenaamde partitieve genitief).
daarover hebben we het achterquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En wie zou jij als mod willen zien?
taalnaziquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef Iblis het volgende:
[..]
Aangaande het tweede vetgemaakte gedeelte:
[..]
§6.4.2.1.1 van de Algemene Nederlandse Spraakkunst.
maak een open sollicitatie in het gewenste forumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
Argumenten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef ploppperrrr het volgende:
TrannelliusDe grootste flop op Biels na dan
Alleen het VWO doet het hem
Is ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou het maar achterwege laten, de laatste die het zijn geweest waren maar een stelletje randdebielen dus daar wil je niet mee geassocieerd worden
Ik wil me ook opgevenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarover hebben we het achteryvonne gaat onze voorkeur benaderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal wel weer zo`n kleurloze user wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarover hebben we het achteryvonne gaat onze voorkeur benaderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Had ik nu maar wel gedoneerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het zal wel weer zo`n kleurloze user worden
Jijquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik zal wel weer gevraagd worden.
TS lijkt me geschikt.
Immer da.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij! Als mod
!!!!
En dan weer een huiltopic dat je familie je niet belt nadat je bent aangesteld als mod zeker.
wtf?quote:
Omkoping hier!quote:Trannellius, ik vind je serieus een toffe user, mijn zegen heb je.]
Wacht, ik ga even een liedje uploaden. Choco.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]!
Neem nog een aspirientje joh, moederskindje.!
Waarbij ook nog vermeld moet worden dat aan beide voeten twee tenen gedeeltelijk aan elkaar gegroeid zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef koningdavid het volgende:
TS heeft trouwens erg grote voeten fwiw.
geilquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarbij ook nog vermeld moet worden dat aan beide voeten twee tenen gedeeltelijk aan elkaar gegroeid zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarbij ook nog vermeld moet worden dat aan beide voeten twee tenen gedeeltelijk aan elkaar gegroeid zijn.
1. Paints moeten daadwerkelijk wat toevoegen. Gekras in paint met additie van dat FFFFUUUUU-hoofd valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Lakitu het volgende:
Wat is je opvatting aangaande hosseltopics met paints erin, Tran?
Mijn zegen heb je.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
1. Paints moeten daadwerkelijk wat toevoegen. Gekras in paint met additie van dat FFFFUUUUU-hoofd valt daar niet onder.
2. Er moet enige realiteit in het topic zitten.
3. Het topic moet niet hetzelfde verhaal zijn als wat tig keer is gezegd.
Mijn eerste topique.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:21 schreef Bill_E het volgende:
Automatische incasso World of Warcraft
De reden waarom je geen mod moet worden...
alle fuuuuuuu paints zijn per definitie al slecht hoor ik je zeggen? of doel je alleen op de lelijke krasplaatjes in die seriequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
1. Paints moeten daadwerkelijk wat toevoegen. Gekras in paint met additie van dat FFFFUUUUU-hoofd valt daar niet onder.
2. Er moet enige realiteit in het topic zitten.
3. Het topic moet niet hetzelfde verhaal zijn als wat tig keer is gezegd.
Ik hecht grote waarde aan het antwoord van vraag 3.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb nog een aantal aanvullende vragen:
1- Wat is je mening ten aanzien van het huidige beleid in KLB? Wat kan er beter/anders?
2- Noem een concrete casus die jij anders zou doen.
3- Wat is je opinie ten aanzien van het posten van jailbait, d.w.z. semi-naaktfoto's van meisjes onder de 18?
4- Heb je zelf nog vragen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Iblis het volgende:
We weten allemaal dat nieuwe bezems schoon vegen, dus wat zijn je plannen met KLB?
Komt er bijvoorbeeld eindelijk eens die samenwerking met WFL? Dus meer topics over abuse of notation in de Wiskunde, zoals Leibnitz' misbruik van de breuknotatie voor afgeleiden (i.e. dx/dy), slechte berichtgeving van wetenschappelijke artikelen in de mainstream media, het citeren van filosofen in een andere taal dan waarin ze hebben geschreven (b.v. Nietzsche in het Engels citeren) of het onjuist aanhalen van Korancitaten?
In dat geval heb je natuurlijk helemaal mijn zegen. Dus zeg eens, wat ben je van plan?
Mijn waarde,quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef Goofisch het volgende:
Het mag soms wel wat vriendelijker in klb.
Als een mod daarvoor aan kan bijdragen is die goed bezig.
Hi.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
1- Ik vind het huidige beleid eigenlijk best goed. 2 dingen die er wel verbeterd kunnen wordenzijn de aanwezigheid overdag (overdag kan het vrij lang duren tot er een mod orde op zaken stelt) en vrij veel trolls, wat verholpen wordt door de grootste troll (mij) mod te makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb nog een aantal aanvullende vragen:
1- Wat is je mening ten aanzien van het huidige beleid in KLB? Wat kan er beter/anders?
2- Noem een concrete casus die jij anders zou doen.
3- Wat is je opinie ten aanzien van het posten van jailbait, d.w.z. semi-naaktfoto's van meisjes onder de 18?
4- Heb je zelf nog vragen?
Ik trek mijn steun terug.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
3- Heeft imo geen toegevoegd waarde in KLB. Dergelijke foto's zijn andere subfora voor, ik zit niiet op dergelijk foto's in KLB te wachten.
Daar ga je alquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
1- Ik vind het huidige beleid eigenlijk best goed. 2 dingen die er wel verbeterd kunnen wordenzijn de aanwezigheid overdag (overdag kan het vrij lang duren tot er een mod orde op zaken stelt) en vrij veel trolls, wat verholpen wordt door de grootste troll (mij) mod te maken
2- Even geen inspiratie, hou je tegoed.
3- Heeft imo geen toegevoegd waarde in KLB. Dergelijke foto's zijn andere subfora voor, ik zit niiet op dergelijk foto's in KLB te wachten.
4- Neen
HOMOOOOOOOOOO!!!!!!!!111quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Enkel op die lelijke krasplaatjes. Ik hoef geen knutselwerkjes van 6-jarigen te zien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alle fuuuuuuu paints zijn per definitie al slecht hoor ik je zeggen? of doel je alleen op de lelijke krasplaatjes in die serie
Mag ik dan je hulpje zijn?quote:
Ik ben helaas genoodzaakt m'n zegen terug te nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ga je zo voetballen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef Trannellius het volgende:
Laatste vraag voordat ik ga voetballen?
Ajax, Feyenoord of PSV?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef Trannellius het volgende:
Is het friet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef Trannellius het volgende:
Dan moet je eerst een paar foto's laten zienquote:
Pics?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:35 schreef TiffanyT het volgende:
Ik wil ook KLB mod worden.
de topics die er toe doen en een goede klacht hebben betreft wat dan ook worden net zo goed verknald. irritant als ik of andere users wel serieus willen reageren met ideeën of ervaringen terwijl het topic ondersneeuwt door users die het enkel oog hebben om TS te beledigen om wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mijn waarde,
Uw goede idee kan op mijn hartelijke bijval rekenen. Indien u meer van zulke ideeën hebt, schroomt u dan niet deze in deze topic naar voren te brengen.
Hoogachtend,
Iblis
Oke, dan krijg jij geen geld van mijquote:
Nee, alleen van wijven wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef TiffanyT het volgende:
Zijn foto's nodig om moderator van klaagbaak te worden?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef TiffanyT het volgende:
quote:aantal posts: 16 (gemiddeld 16 per dag)
He, Lamon.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef TiffanyT het volgende:
Dat zou wat zijnquote:
Alleen dat? geen andere opleiding?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik pleit voor iemand met een afgeronde WO opleiding.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
Nu ben je wel heel egoïstisch bezig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
Dat deel ik, mede omdat zulk gedrag soms ook overloopt naar andere fora. Als daar hier al paal en perk aan wordt gesteld kan dat heel FOK! ten goede komen, omdat het de echte topics kan laten bloeien, daar waar ze nu door het onkruid verstikt worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:37 schreef Goofisch het volgende:
[..]
de topics die er toe doen en een goede klacht hebben betreft wat dan ook worden net zo goed verknald. irritant als ik of andere users wel serieus willen reageren met ideeën of ervaringen terwijl het topic ondersneeuwt door users die het enkel oog hebben om TS te beledigen om wat voor reden dan ook.
Soms ook terecht, Maar vaak ook niet.
Van mij mag er een mod op staan die wat meer van dit soort bagger verwijderd omdat die deze mening deelt.
Als TS dat heeft heeft die mijn zegen.
Matteüs 13, voor de minder Bijbelvaste KLB’ers.quote:Hij hield hun een andere gelijkenis voor: ‘Het is met het koninkrijk van de hemel als met een mens die goed zaad op zijn akker uitzaaide. 25 Terwijl de mensen sliepen, kwam zijn vijand onkruid tussen het graan zaaien en vertrok weer. 26 Toen het jonge gewas opschoot en vrucht begon te dragen, kwam ook het onkruid tevoorschijn. 27 De knechten kwamen de heer des huizes vragen: “Heer, hebt u soms geen goed zaad op uw akker gezaaid? Waar komt dat onkruid dan vandaan?” 28 Hij antwoordde: “Dat is het werk van een vijand.” De knechten zeiden tegen hem: “Wilt u dat wij er het onkruid tussenuit wieden?” 29 Hij antwoordde: “Nee, want dan zouden jullie met het onkruid ook het graan lostrekken. 30 Laat beide samen opgroeien tot aan de oogst, dan zal ik, wanneer het oogsttijd is, tegen de maaiers zeggen: ‘Wied eerst het onkruid, bind het in bundels bij elkaar en verbrand het. Breng dan het graan bijeen in mijn schuur.’”’
Alsof die een uitdaging vindt in KLB...quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
Je weet dat je minstens 50 uur per week moet moderatoren right?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:59 schreef Trannellius het volgende:
Om jullie een indruk te geven over wie de persoon is achter de username, wil ik hier nog een paar van mijn hobby's vermelden en toelichten:
-Sport. En dan in het bijzonder voetbal (wat ik sinds dit seizoen weer speel) en rugby (wat ik tot voor kort heb gespeeld).
-Muziek. Veel verschillende soorten, maar de voorkeur gaat uit naar de Beatles
-Lezen. Nederandse meesters (zoals Mulisch) hebben de voorkeur, maar de laatste tijd ben ik voornamelijk bezig met boeken over de organisatie van het Romeinse rijk in de periode voor christus.
En dat waren de belangrijkste wel een beetje
Ah mooi, met een beetje informatie over mijn hobby's kennen mensen mij meteen ook echt!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:10 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Je weet dat je minstens 50 uur per week moet moderatoren right?
Verder kom je over als een kansloze rukker die in het echte leven toch niets kan bereiken dus het dan maar op het internet probeert.
Inderdaad, denken dat je beter bent dan een ander op een internetforumquote:Op woensdag 2 september 2009 10:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat zijn juist de grootste grafmongolen hier, arrogante pisventjes die zich graag beter voor doen dan een ander als die niet in z'n straatje past, laat ze een flinke hersenbloeding krijgen
hey TifannyTeen, jaloersquote:Op woensdag 2 september 2009 10:10 schreef TiffanyT het volgende:
Lekker belangrijke informatie voor de functie moderator in klaagbaak!
Als je nu bezig was met de organisatie van het oostelijke deel van het Romeinse Rijk in de periode na Christus, dan had je mijn onvoorwaardelijke steun gehad, maar nu twijfel ik toch.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:59 schreef Trannellius het volgende:
de laatste tijd ben ik voornamelijk bezig met boeken over de organisatie van het Romeinse rijk in de periode voor christus.
Door de eeuwen heen worden intellectuelen in hun tijd niet begrepen, verafschuwd en in sommige gevallen zelfs vervolgd, om pas jaren later door de grote massa gewaardeerd te worden. Ik zou zeggen; probeer eens je tijd vooruit te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat zijn juist de grootste grafmongolen hier, arrogante pisventjes die zich graag beter voor doen dan een ander als die niet in z'n straatje past, laat ze een flinke hersenbloeding krijgen
Ik vind de periode waarin men zelfverrijking en vriendjespolitiek probeerde te combineren met de idealen van de republiek interessanter dan rellen over geloof, maar misschien komt jouw periode hierna wel aan bod in mijn vrije tijdquote:Op woensdag 2 september 2009 10:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als je nu bezig was met de organisatie van het oostelijke deel van het Romeinse Rijk in de periode na Christus, dan had je mijn onvoorwaardelijke steun gehad, maar nu twijfel ik toch.
Het is dan ook een openbare sollicitatie ipv een open, hoewel TS dat fout in de TT heeft staan jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:08 schreef Fortitudo het volgende:
Oh ja, een open sollicitatie heeft toch echt een andere betekenis dan wat jij pretendeert.
Het is toch ook een open sollicitatie, of vergis ik mij nou echt in de betekenis? Het is immers niet officieel bekend of er uberhaupt een nieuwe mod gaat worden aangesteld.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is dan ook een openbare sollicitatie ipv een open, hoewel TS dat fout in de TT heeft staan ja
In het Latijn hoop ik?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
Ben momenteel bezig in Rubicon van Tom Holland, en heb hierna de Gallische Oorlogen van Caesar op de planning staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijderd
Helaas, mijn kennis van latijn is niet toereikend genoeg daarvoor (2 jaartjes latijn gevolgd, enkel zodat ik geen handvaardigheidquote:
dan heb je mijn vote. Die tevens ook naar netsplitter gaatquote:Op woensdag 2 september 2009 10:52 schreef soofje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind blauw een hele mooie kleur!
Zou je dan niet beter Latijn kunnen leren in plaats van KLB mod te worden?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Helaas, mijn kennis van latijn is niet toereikend genoeg daarvoor (2 jaartjes latijn gevolgd, enkel zodat ik geen handvaardigheidhoefde te volgen).
Ik zie niet in hoe het een het ander uitsluit.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zou je dan niet beter Latijn kunnen leren in plaats van KLB mod te worden?
ach jo, het was een geintjequote:Op woensdag 2 september 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
Jammer dat een goed topic nu volgebaggerd wordt.
je bent net lid, dus nee. Maar ik zal het mee naar achternemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:15 schreef De_Vink het volgende:
Kan ik mezelf hier ook afmelden voor kandidaatschap?
Sinds de hack denkt iedereen dat ik nieuw benquote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef wise het volgende:
[..]
je bent net lid, dus nee. Maar ik zal het mee naar achternemen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Iblis het volgende:
We weten allemaal dat nieuwe bezems schoon vegen, dus wat zijn je plannen met KLB?
Komt er bijvoorbeeld eindelijk eens die samenwerking met WFL? Dus meer topics over abuse of notation in de Wiskunde, zoals Leibnitz' misbruik van de breuknotatie voor afgeleiden (i.e. dx/dy), slechte berichtgeving van wetenschappelijke artikelen in de mainstream media, het citeren van filosofen in een andere taal dan waarin ze hebben geschreven (b.v. Nietzsche in het Engels citeren) of het onjuist aanhalen van Korancitaten?
In dat geval heb je natuurlijk helemaal mijn zegen. Dus zeg eens, wat ben je van plan?
Je wendt je eerste post op FOK! aan om mij niet au sérieux te nemen? Dat is nog eens een affront!quote:
Het is een roeping. Het lot beslist over zoiets.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom mensen graag mod willen worden. Het lijkt me nou niet echt leuk om te doen ofzo.
Fok! heeft de afgelopen jaren zoveel voor mij betekend dat het voor mij tijd wordt om wat terug te doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom mensen graag mod willen worden. Het lijkt me nou niet echt leuk om te doen ofzo.
De roem, de status, de faam. Forumbreed respect en het bezoeken van vele gratis diners als eregast, het IRL bannen van bezoekers van FOK! meets, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef koningdavid het volgende:
Wil je mijn lokroep even lenen?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Fok! heeft de afgelopen jaren zoveel voor mij betekend dat het voor mij tijd wordt om wat terug te doen.
Mijn slipje wordt vochtig.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
De roem, de status, de faam. Forumbreed respect en het bezoeken van vele gratis diners als eregast, het IRL bannen van bezoekers van FOK! meets, wat wil je nog meer?
Juist, een open sollicitatie verwijst niet naar één bepaalde functiequote:Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is toch ook een open sollicitatie, of vergis ik mij nou echt in de betekenis? Het is immers niet officieel bekend of er uberhaupt een nieuwe mod gaat worden aangesteld.
Of is een open sollicitatie toch meer een boodschap als "ik wil hier werken" ipv "ik wil hier aan de slag als mod"?
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je wendt je eerste post op FOK! aan om mij niet au sérieux te nemen? Dat is nog eens een affront!
Hoi Lamon.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig.
lamon in the shizzlequote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig.
Volgens mij heeft een nichtje van mij het net 4 dagen geleden uitgemaakt met haar vriend.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik geef hierbij mijn aspiraties om promotie te maken op en in plaats daarvan geef ik mijn onvoorwaardelijke steun aan Trannelius.
De wederdienst regelen we later wel, Tran.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Lamon houdt zich waarschijnlijk niet bezig met Good Governance.
Ze bespreken je achter de schermen, tevens ook wat je ontgroening gaat worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
Het is wel positief dat er nog geen argumenten tegen mij zijn gekomen vanuit het blauwe kamp.
Dat er uberhaupt niks vanaf hun te horen valt negeren we maar even
Fok!radio is toch op de maandag?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ze bespreken je achter de schermen, tevens ook wat je ontgroening gaat worden.
(Denkt aan reportage van zondag.)
Is ze lekker? Ik had al iets in gedachten, laat ik je nog wel weten als het zo ver isquote:Op woensdag 2 september 2009 12:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een nichtje van mij het net 4 dagen geleden uitgemaakt met haar vriend.
Ze rollen nog over de grond van het lachen....quote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef Trannellius het volgende:
Het is wel positief dat er nog geen argumenten tegen mij zijn gekomen vanuit het blauwe kamp.
Dat er uberhaupt niks vanaf hun te horen valt negeren we maar even
Het is best een knappe meid geworden ja. Maar laat jouw suggestie maar horen, ben benieuwdquote:Op woensdag 2 september 2009 12:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is ze lekker? Ik had al iets in gedachten, laat ik je nog wel weten als het zo ver is.
Wees niet zo paranoïde, onfatsoenlijke hond.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hou je bek lelijke Lamon. Autist.
Hoe oud is je nichtje?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is best een knappe meid geworden ja. Maar laat jouw suggestie maar horen, ben benieuwd
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een nichtje van mij het net 4 dagen geleden uitgemaakt met haar vriend.
MSN in PM plox.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:55 schreef Trannellius het volgende:
Ze is 17 volgens mij, maar helaas voor jullie inmiddels beloofd aan Skylark.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik HEB geen kloon...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hou je bek lelijke Lamon. Autist.
Jij hebt al een tag dus je moet je mond houden.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef Trannellius het volgende:
Ik krijg hoe langer hoe meer het "Don't call us, we'll call you"-gevoel.
Ik werd nu eenmaal uitgeloot bij psychologie.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Sjibble het volgende:
Hahahahahahahaa___________________________________________________________________________________
__________________________________________________:')
WO InformaticaDat papiertje is na 5 jaar ook weer gewoon een waardeloos kutding
Je hebt het over abuse of notation, misbruik van notatie, en je noemt hem LEIBNITZ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Iblis het volgende:
Heel mooie afbeelding! Ja, daar heb je me lelijk te pakken, Leibnitz komt, en dat strekt nog een beetje tot mijn verdediging, ook voor, doch het was niet wat ik normaliter zou schrijven.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt het over abuse of notation, misbruik van notatie, en je noemt hem LEIBNITZ?
LEIBNITZ?!
Daar wordt ome Gottfried Wilhelm niet blij van.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef Trannellius het volgende:
Ik krijg hoe langer hoe meer het "Don't call us, we'll call you"-gevoel.
OMFGquote:Op woensdag 2 september 2009 13:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar wordt ome Gottfried Wilhelm niet blij van.]
Lamon.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:50 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Wees niet zo paranoïde, onfatsoenlijke hond.
wie dan wel , we zitten al een maand zonder modquote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
Je wordt het niet.
Hoezo zonder?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
wie dan wel , we zitten al een maand zonder mod
Issie al bekendquote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
Je wordt het niet.
YEEEEYYY IK BEN GEEN HUILIEIEquote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Issie al bekend
Lachen.
Die gaan we eens flink op de proef stellen
Hopen op een van die gasten met de grootste muil in dat KLB-topic. Maar dat zal wel niet.
De grootste huilies durven het zelf niet aan.
quote:
Schoolvossenregel.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:03 schreef Florian_ het volgende:
Na een komma dient nimmer het woord 'en' te worden geplaatst, TS.
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Issie al bekend
Lachen.
Die gaan we eens flink op de proef stellen
Hopen op een van die gasten met de grootste muil in dat KLB-topic. Maar dat zal wel niet.
De grootste huilies durven het zelf niet aan.
Ik hoop dat je een grap maakt, met je MBO-ICTquote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Sjibble het volgende:
Hahahahahahahaa___________________________________________________________________________________
__________________________________________________:')
WO InformaticaDat papiertje is na 5 jaar ook weer gewoon een waardeloos kutding
Ik heb bij een tekstbureau gewerkt en daar probeerden we het altijd te ontwijken.quote:
quote:
Ik vind jou serieus een goede optie.quote:
Ik ben gewoon serieus verbaasdquote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind jou serieus een goede optie.
Als ik een opvolger had mogen kiezen () had jij hoog gestaan
Mogen wij je lijstje zien?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wtf manquote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Duhquote:Op donderdag 3 september 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jij wil natuurlijk weten of je er ook op staat
Dat kan ik me voorstellen, want er zijn heel veel mensen die deze regel op school hebben geleerd. Als ze dan een tekst lezen met een komma voor ‘en’ denken ze: ‘Ha, wat een prutsers ik ken dat veel beter als hun’. Net als het beginnen van zinnen met ‘en’ of ‘maar’. Overigens stikt Genesis 1 van de zinnen die met ‘en’ beginnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb bij een tekstbureau gewerkt en daar probeerden we het altijd te ontwijken.
Boswachter 2, maar dan nog te weinig aanwezig ook, nee, dat gaat werken.quote:
het lijkt me enig om mijzelf te notenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:27 schreef Trannellius het volgende:
Het ontbreken van een ontkenning van het kamp van blauwen doet mijn hoop in leven blijven!
Alsof ik een lijstje heb gemaakt voor die ondankbare honden die me eruit gesmeten hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:18 schreef Trannellius het volgende:
Mogen wij je lijstje zien?
BOWA WE ZIJN SAMEN 1quote:Op donderdag 3 september 2009 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof ik een lijstje heb gemaakt voor die ondankbare honden die me eruit gesmeten hebben![]()
..en dat dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:19 schreef zovty het volgende:
Kan me niet schelen, ik ben blij dat de boswachter weg is.
Bielsquote:
Ik kon je tenminste aan he stuk strontquote:Op donderdag 3 september 2009 13:19 schreef zovty het volgende:
Kan me niet schelen, ik ben blij dat de boswachter weg is.
Denk eens om je taalgebruik, kind.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kon je tenminste aan he stuk stront
"aan je"quote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Denk eens om je taalgebruik, kind.
Ik heb mijn zwaktepunten, maar zo dramatisch ben ik toch niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het niet wordt. Wat een grafuser ben jij zeg.
We hebben net GHH gehadquote:Op donderdag 3 september 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zin in een goede rel eerlijk gezegd.
Sinds de SHE-affaire gebeurt er vrij weinig meer.
Waar is jouw sollicitatie dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Skylark. het volgende:
23-notes, geen ban. Wat een voorbeeld ben ik toch. [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
Wie vraagt, wordt overgeslaagd. En ik misgun ze het plezier niet van hun best mogen doen om mij te contracteren, in plaats van ze te smeken mij alsjeblieft aan te nemen. Ze zoeken iemand die stevig in z'n schoenen staat.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waar is jouw sollicitatie dan?
Ik heb 0 notes.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Skylark. het volgende:
23 notes, geen ban. Wat een voorbeeld ben ik toch. [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
Tja, eigenlijk wil ik ook helemaal niet, daarom deze sollicitatie. Ik word nu iig met rust gelatenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie vraagt, wordt overgeslaagd. En ik misgun ze het plezier niet van hun best mogen doen om mij te contracteren, in plaats van ze te smeken mij alsjeblieft aan te nemen. Ze zoeken iemand die stevig in z'n schoenen staat.
Je vermogen om vooruit te denken is ongeëvenaard.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk wil ik ook helemaal niet, daarom deze sollicitatie. Ik word nu iig met rust gelaten
Christelijke betutteling in KLB.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef Florian_ het volgende:
Overigens lijkt Koningdavid mij de beste mod voor KLB.
Dat lijkt me echt fijn!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Christelijke betutteling in KLB.
Helft van alle KLB'ers wegquote:Op donderdag 3 september 2009 17:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Christelijke betutteling in KLB.
Zolang het maar de goede helft isquote:Op donderdag 3 september 2009 17:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo heel erg zijn.
Goed punt, al die mensen die elk koningdavid-topic aangrijpen om over het geloof te zeiken mogen wel oprotten in ieder gevalquote:Op donderdag 3 september 2009 17:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo heel erg zijn.
Ik denk dat Koningdavid dat wel kan regelen. Ik steun hem als mod.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zolang het maar de goede helft is
Ik wil geen mod worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat Koningdavid dat wel kan regelen. Ik steun hem als mod.
Maar ik heb 19 notes, dus weinig kans.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wil geen mod worden.![]()
Biels lijkt me de meest geschikte kandidaat eerlijk gezegd. Staat verbaal zijn mannetje en geniet respect. Hij wil het ook graag, heb ik mij laten vertellen.
Poehee, 19! Nee, dan kun je het wel op je buik schrijven. Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar ik heb 19 notes, dus weinig kans.
Ik weet het, ik weet het. Nou, ik ben wel benieuwd wie het dan wordt.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Poehee, 19! Nee, dan kun je het wel op je buik schrijven. Jammer, maar helaas.
Je hebt er 20 hoor. Misschien maak je een kans nu.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar ik heb 19 notes, dus weinig kans.
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt er 20 hoor. Misschien maak je een kans nu.
Er lopen meerdere bazen, waaronder het frituur-hossel-penale gezelschapquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Zo intellectueel zal het wel niet geweest zijn, maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:55 schreef Siniti het volgende:
Woaw de modjes zijn snel vandaag, nog geen minuut geleden had ik hier een uiterst intellectuele post geplaatst, en hij is nu al verwijdert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |