Dit werkt niet echt in je voordeel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Ter referentie zou ik verder graag de users Biels, Skylark., Afwazig en TNA willen noemen.
Alsof er betere users op KLB rondlopenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit werkt niet echt in je voordeel.
kenmerkend voor een CV is dat alleen relevante werkervaring en interesses worden vermeld. Aangezien eend ergelijke functie voor mij geheel nieuw zou zijn, heb ik vrij weinig relevants.quote:
Howdi.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof er betere users op KLB rondlopen.
wow, dit is serieus een van de weinige antwoorden in KLB die daadwerkelijk goed opgebouwd is!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
kenmerkend voor een CV is dat alleen relevante werkervaring en interesses worden vermeld. Aangezien eend ergelijke functie voor mij geheel nieuw zou zijn, heb ik vrij weinig relevants.
Echter ben ik wel van mening dat ik met mijn kwalificaties een waardevolle aanvulling zou zijn.
*meldt zichquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga eens werkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Gecombineerd met een kantoorbaan waar neit moeilijk wordt gedaan over tijd spenderen op fora, zou ik een goede mod zijn voor overdag.
Daar sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
AHAHHAHAHAahahaAHAhAa
HAahah
ahah
ahh
ahhaa
AHAUAUHFUFHAF
fhfhffhfhf
rprrprftt
hoi ik ben een pony pffrrt
verkapt: kijk-ik-kan-zijn-notes-zien postquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Djarum het volgende:
[..]
wow, dit is serieus een van de weinige antwoorden in KLB die daadwerkelijk goed opgebouwd is!
owhquote:kenmerkend voor een CV is dat alleen relevante werkervaring en interesses worden vermeld.
Aangezien eend ergelijke functie voor mij geheel nieuw zou zijn, heb ik vrij weinig relevants.
Echter ben ik wel van mening dat ik met mijn kwalificaties een waardevolle aanvulling zou zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
verkapt: kijk-ik-kan-zijn-notes-zien post
6 notes.quote:
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
AHAHHAHAHAahahaAHAhAa
HAahah
ahah
ahh
ahhaa
AHAUAUHFUFHAF
fhfhffhfhf
rprrprftt
hoi ik ben een pony pffrrt
Wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
er staat niks vermeld over je beschikbaarheid ts, dat is wel cruciale informatie
Is dit een nieuw standje ofzo??quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Voorbeelden van goede topics van mijn hand zijn o.a. de vrij recente reeks over hoe ik mijn vriendin heb voroverd,
Whoops. Ik dacht dat ik dat wel impliceerde door te zeggen dat ik een kantoorbaan heb waar ze niet meoilijk doen over tijd doorbrengen op fora.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
er staat niks vermeld over je beschikbaarheid ts, dat is wel cruciale informatie
Sollicitatiebrief met schrijftypfouten is niet echt goed hè?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Gecombineerd met een kantoorbaan waar neit moeilijk wordt gedaan over tijd spenderen op fora, zou ik een goede mod zijn voor overdag.
Voorbeelden van goede topics van mijn hand zijn o.a. de vrij recente reeks over hoe ik mijn vriendin heb voroverd, hoe een oudcollega werk van mijn hand had gestolen hoe mensen besluiten hun kroost naar mij te vernoemen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit werkt niet echt in je voordeel.
Integendeel. Het getuigd van een drukbezet, succesvol leven (in mijn geval althans)quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Sollicitatiebrief met schrijftypfouten is niet echt goed hè?
Voor het gemak negeer je het feit dat ik slechts 7 jaar nodig had voor de basisschool?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, TS studeert al 5 jaar informatica, wat een loserig nerdje.
Uh... maar... maar...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Integendeel. Het getuigd van een drukbezet, succesvol leven (in mijn geval althans)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Uh... maar... maar...![]()
Dan maar tieten:
[ afbeelding ]
Ohhhh wat stoerquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Voor het gemak negeer je het feit dat ik slechts 7 jaar nodig had voor de basisschool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn oops, overheengelezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Whoops. Ik dacht dat ik dat wel impliceerde door te zeggen dat ik een kantoorbaan heb waar ze niet meoilijk doen over tijd doorbrengen op fora.
Je had kunnen zeggen dat mensen met een druk succesvol leven helemaal geen tijd hebben om mod te zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Uh... maar... maar...![]()
Dan maar tieten:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Succesvol zijn is natuurlijk ook relatief.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja had kunnen zeggen dat mensen met een druk succesvol leven helemaal geen tijd hebben om mod te zijn
quote:
Ik zou het maar achterwege laten, de laatste die het zijn geweest waren maar een stelletje randdebielen dus daar wil je niet mee geassocieerd wordenquote:
ik zeg van nietquote:
Ohquote:
En wie zou jij als mod willen zien?quote:
Aangaande het tweede vetgemaakte gedeelte:quote:
§6.4.2.1.1 van de Algemene Nederlandse Spraakkunst.quote:In naamwoordelijke constituenten die bestaan uit een van de woorden iets, niets, velerlei, allerlei, wat, veel, weinig, meer, minder, genoeg, voldoende of de combinatie wat voor, gevolgd door een adjectief, krijgt dat adjectief een buigings- of genitief-s (zogenaamde partitieve genitief).
daarover hebben we het achterquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En wie zou jij als mod willen zien?
taalnaziquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef Iblis het volgende:
[..]
Aangaande het tweede vetgemaakte gedeelte:
[..]
§6.4.2.1.1 van de Algemene Nederlandse Spraakkunst.
maak een open sollicitatie in het gewenste forumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
Argumenten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef ploppperrrr het volgende:
TrannelliusDe grootste flop op Biels na dan
Alleen het VWO doet het hem
Is ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou het maar achterwege laten, de laatste die het zijn geweest waren maar een stelletje randdebielen dus daar wil je niet mee geassocieerd worden
Ik wil me ook opgevenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarover hebben we het achteryvonne gaat onze voorkeur benaderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal wel weer zo`n kleurloze user wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarover hebben we het achteryvonne gaat onze voorkeur benaderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Had ik nu maar wel gedoneerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het zal wel weer zo`n kleurloze user worden
Jijquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik zal wel weer gevraagd worden.
TS lijkt me geschikt.
Immer da.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij! Als mod
!!!!
En dan weer een huiltopic dat je familie je niet belt nadat je bent aangesteld als mod zeker.
wtf?quote:
Omkoping hier!quote:Trannellius, ik vind je serieus een toffe user, mijn zegen heb je.]
Wacht, ik ga even een liedje uploaden. Choco.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]!
Neem nog een aspirientje joh, moederskindje.!
Waarbij ook nog vermeld moet worden dat aan beide voeten twee tenen gedeeltelijk aan elkaar gegroeid zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef koningdavid het volgende:
TS heeft trouwens erg grote voeten fwiw.
geilquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarbij ook nog vermeld moet worden dat aan beide voeten twee tenen gedeeltelijk aan elkaar gegroeid zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarbij ook nog vermeld moet worden dat aan beide voeten twee tenen gedeeltelijk aan elkaar gegroeid zijn.
1. Paints moeten daadwerkelijk wat toevoegen. Gekras in paint met additie van dat FFFFUUUUU-hoofd valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Lakitu het volgende:
Wat is je opvatting aangaande hosseltopics met paints erin, Tran?
Mijn zegen heb je.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
1. Paints moeten daadwerkelijk wat toevoegen. Gekras in paint met additie van dat FFFFUUUUU-hoofd valt daar niet onder.
2. Er moet enige realiteit in het topic zitten.
3. Het topic moet niet hetzelfde verhaal zijn als wat tig keer is gezegd.
Mijn eerste topique.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:21 schreef Bill_E het volgende:
Automatische incasso World of Warcraft
De reden waarom je geen mod moet worden...
alle fuuuuuuu paints zijn per definitie al slecht hoor ik je zeggen? of doel je alleen op de lelijke krasplaatjes in die seriequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
1. Paints moeten daadwerkelijk wat toevoegen. Gekras in paint met additie van dat FFFFUUUUU-hoofd valt daar niet onder.
2. Er moet enige realiteit in het topic zitten.
3. Het topic moet niet hetzelfde verhaal zijn als wat tig keer is gezegd.
Ik hecht grote waarde aan het antwoord van vraag 3.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb nog een aantal aanvullende vragen:
1- Wat is je mening ten aanzien van het huidige beleid in KLB? Wat kan er beter/anders?
2- Noem een concrete casus die jij anders zou doen.
3- Wat is je opinie ten aanzien van het posten van jailbait, d.w.z. semi-naaktfoto's van meisjes onder de 18?
4- Heb je zelf nog vragen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Iblis het volgende:
We weten allemaal dat nieuwe bezems schoon vegen, dus wat zijn je plannen met KLB?
Komt er bijvoorbeeld eindelijk eens die samenwerking met WFL? Dus meer topics over abuse of notation in de Wiskunde, zoals Leibnitz' misbruik van de breuknotatie voor afgeleiden (i.e. dx/dy), slechte berichtgeving van wetenschappelijke artikelen in de mainstream media, het citeren van filosofen in een andere taal dan waarin ze hebben geschreven (b.v. Nietzsche in het Engels citeren) of het onjuist aanhalen van Korancitaten?
In dat geval heb je natuurlijk helemaal mijn zegen. Dus zeg eens, wat ben je van plan?
Mijn waarde,quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef Goofisch het volgende:
Het mag soms wel wat vriendelijker in klb.
Als een mod daarvoor aan kan bijdragen is die goed bezig.
Hi.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
1- Ik vind het huidige beleid eigenlijk best goed. 2 dingen die er wel verbeterd kunnen wordenzijn de aanwezigheid overdag (overdag kan het vrij lang duren tot er een mod orde op zaken stelt) en vrij veel trolls, wat verholpen wordt door de grootste troll (mij) mod te makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Hetiszover het volgende:
Ik heb nog een aantal aanvullende vragen:
1- Wat is je mening ten aanzien van het huidige beleid in KLB? Wat kan er beter/anders?
2- Noem een concrete casus die jij anders zou doen.
3- Wat is je opinie ten aanzien van het posten van jailbait, d.w.z. semi-naaktfoto's van meisjes onder de 18?
4- Heb je zelf nog vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |