Dit werkt niet echt in je voordeel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Ter referentie zou ik verder graag de users Biels, Skylark., Afwazig en TNA willen noemen.
Alsof er betere users op KLB rondlopenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit werkt niet echt in je voordeel.
kenmerkend voor een CV is dat alleen relevante werkervaring en interesses worden vermeld. Aangezien eend ergelijke functie voor mij geheel nieuw zou zijn, heb ik vrij weinig relevants.quote:
Howdi.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof er betere users op KLB rondlopen.
wow, dit is serieus een van de weinige antwoorden in KLB die daadwerkelijk goed opgebouwd is!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
kenmerkend voor een CV is dat alleen relevante werkervaring en interesses worden vermeld. Aangezien eend ergelijke functie voor mij geheel nieuw zou zijn, heb ik vrij weinig relevants.
Echter ben ik wel van mening dat ik met mijn kwalificaties een waardevolle aanvulling zou zijn.
*meldt zichquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof er betere users op KLB rondlopen.
Ga eens werkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Gecombineerd met een kantoorbaan waar neit moeilijk wordt gedaan over tijd spenderen op fora, zou ik een goede mod zijn voor overdag.
Daar sluit ik mij graag bij aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
AHAHHAHAHAahahaAHAhAa
HAahah
ahah
ahh
ahhaa
AHAUAUHFUFHAF
fhfhffhfhf
rprrprftt
hoi ik ben een pony pffrrt
verkapt: kijk-ik-kan-zijn-notes-zien postquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Djarum het volgende:
[..]
wow, dit is serieus een van de weinige antwoorden in KLB die daadwerkelijk goed opgebouwd is!
owhquote:kenmerkend voor een CV is dat alleen relevante werkervaring en interesses worden vermeld.
Aangezien eend ergelijke functie voor mij geheel nieuw zou zijn, heb ik vrij weinig relevants.
Echter ben ik wel van mening dat ik met mijn kwalificaties een waardevolle aanvulling zou zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
verkapt: kijk-ik-kan-zijn-notes-zien post
6 notes.quote:
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
AHAHHAHAHAahahaAHAhAa
HAahah
ahah
ahh
ahhaa
AHAUAUHFUFHAF
fhfhffhfhf
rprrprftt
hoi ik ben een pony pffrrt
Wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
er staat niks vermeld over je beschikbaarheid ts, dat is wel cruciale informatie
Is dit een nieuw standje ofzo??quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Voorbeelden van goede topics van mijn hand zijn o.a. de vrij recente reeks over hoe ik mijn vriendin heb voroverd,
Whoops. Ik dacht dat ik dat wel impliceerde door te zeggen dat ik een kantoorbaan heb waar ze niet meoilijk doen over tijd doorbrengen op fora.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
er staat niks vermeld over je beschikbaarheid ts, dat is wel cruciale informatie
Sollicitatiebrief met schrijftypfouten is niet echt goed hè?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Gecombineerd met een kantoorbaan waar neit moeilijk wordt gedaan over tijd spenderen op fora, zou ik een goede mod zijn voor overdag.
Voorbeelden van goede topics van mijn hand zijn o.a. de vrij recente reeks over hoe ik mijn vriendin heb voroverd, hoe een oudcollega werk van mijn hand had gestolen hoe mensen besluiten hun kroost naar mij te vernoemen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit werkt niet echt in je voordeel.
Integendeel. Het getuigd van een drukbezet, succesvol leven (in mijn geval althans)quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Sollicitatiebrief met schrijftypfouten is niet echt goed hè?
Voor het gemak negeer je het feit dat ik slechts 7 jaar nodig had voor de basisschool?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, TS studeert al 5 jaar informatica, wat een loserig nerdje.
Uh... maar... maar...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Integendeel. Het getuigd van een drukbezet, succesvol leven (in mijn geval althans)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Uh... maar... maar...![]()
Dan maar tieten:
[ afbeelding ]
Ohhhh wat stoerquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Voor het gemak negeer je het feit dat ik slechts 7 jaar nodig had voor de basisschool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn oops, overheengelezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Whoops. Ik dacht dat ik dat wel impliceerde door te zeggen dat ik een kantoorbaan heb waar ze niet meoilijk doen over tijd doorbrengen op fora.
Je had kunnen zeggen dat mensen met een druk succesvol leven helemaal geen tijd hebben om mod te zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Uh... maar... maar...![]()
Dan maar tieten:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Succesvol zijn is natuurlijk ook relatief.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja had kunnen zeggen dat mensen met een druk succesvol leven helemaal geen tijd hebben om mod te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |