6,20quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:52 schreef Arcturus het volgende:
Op hoeveel staat het aandeel Ajax eigenlijk?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Vertonghen,Alderweireld het nieuwe centrum blijkt te zijn. Zelf opgeleid en vullen elkaar goed aan. Als Oleguer blijft hoeft er wat mij betreft ook geen nieuwe verdediger bij.
Als Oleguer blijft heeft Wielaert iets meer dan 24 uur om te vertrekkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Vertonghen,Alderweireld het nieuwe centrum blijkt te zijn. Zelf opgeleid en vullen elkaar goed aan. Als Oleguer blijft hoeft er wat mij betreft ook geen nieuwe verdediger bij.
Sommige lezers en posters willen hem niet terug, omdat er niet doorheen te scrollen valt met mobiel internet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:59 schreef denthemen het volgende:
Waar is trouwens de OP van Toma? Die was prachtig, die jongen heeft er heel veel tijd in gestoken!
gewoon alleen die roterende plaatjes OP, de tekst moet gewoon wegquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sommige lezers en posters willen hem niet terug, omdat er niet doorheen te scrollen valt met mobiel internet.
LB koop je een mobieltje met een groter scherm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sommige lezers en posters willen hem niet terug, omdat er niet doorheen te scrollen valt met mobiel internet.
Zonde, ik vond het een prachtige OPquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon dat roterende ding. En elk topic op VBL heeft een mooie OP. In het Feyenoord topic zie ik niemand zeiken, terwijl die ook een grote en mooie OP hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
LIgt ook aan je instellingen van posts per pagina.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Aan de andere kant, het is natuurlijk maar alleen op pagina 1.
Kan Pantelic mooi inkomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef TornadoDK het volgende:
kI zie nu pas dat weer interland voetbal is![]()
En het gaat ook nog eens nergens om voor Nederland iig. Moeten we weer twee weken wachten voordat Ajax weer in actie komt
Ik denk dat als ze Suarez verkopen voor 50 miljoen ze beter gelijk van de beurs af kunnen gaan want dan stort het hele aandeel in elkaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef Silenus het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar het maakt toch geen reet uit wat voor OP je hebt? Ik ga daar geen hele minuten verliefd naar zitten staren hoor.
Overigens, om het over de TT te hebben, Ajax heeft vaker transfers bekend gemaakt tijdens de beurs (Atouba, Verhoeven, Marco stapt op), dus dat maakt allemaal niet zoveel uit. Als ze Suarez voor 50 miljoen verkopen gooien ze 'm wel effe stil ja, denk ik.
Het enige wat in elkaar stort is de Arena (door mij persoonlijk alleen al), de aandeelhouders krijgen waarschijnlijk een moeilijk harde erectie want +50 miljoen op een begroting van 65 miljoen zal aardig wat divivend opleveren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze Suarez verkopen voor 50 miljoen ze beter gelijk van de beurs af kunnen gaan want dan stort het hele aandeel in elkaar
Ajax zelf meldt het altijd pas na de beurs hoor, naar mijn weten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef Silenus het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar het maakt toch geen reet uit wat voor OP je hebt? Ik ga daar geen hele minuten verliefd naar zitten staren hoor.
Overigens, om het over de TT te hebben, Ajax heeft vaker transfers bekend gemaakt tijdens de beurs (Atouba, Verhoeven, Marco stapt op), dus dat maakt allemaal niet zoveel uit. Als ze Suarez voor 50 miljoen verkopen gooien ze 'm wel effe stil ja, denk ik.
quote:
Van Bristol naar Milan. Leuk, zo'n stedentrip.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Al zal ik hem zelf moeten halen
Hij moet waarschijnlijk zelf ook aantreden voor Servië-Frankrijk?quote:
Ik heb hier wat tijden dat Ajax nieuws bekend maakte:quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax zelf meldt het altijd pas na de beurs hoor, naar mijn weten.
ik zou hem naar Arnhem brengen, niet naar Bristolquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van Bristol naar Milan. Leuk, zo'n stedentrip.
Oh. Nou ja dan neem ik het wel op mijn rekening.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
ik zou hem naar Arnhem brengen, niet naar Bristol
Ik heb het bericht niet gezien, maar aan jouw opmerking heb ik al genoeg om te weten wie het is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zag het bericht van AN hier langskomen, en aan de stijl van het stuk te zien kon het maar 1 iemand zijn![]()
Wat een gezeik met die beurs joh.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lag de beurs niet stil toen Marco op stapte? Of iig toen de persconferentie werd aangekondigd?
Tsja, voor Verhoeven is een transfersommetje van 3 ton betaald, en het is natuurlijk niet zo dat de tyfus op het Berlageplein compleet uitbreekt omdat iedereen na dat nieuws als een gek aandelen gaat lopen verhandelen. Volgens mij moet het officieel ook gewoon gemeld worden als het contract is getekend / de deal beklonken is. Zijn allemaal regeltjes voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lag de beurs niet stil toen Marco op stapte? Of iig toen de persconferentie werd aangekondigd?
Atouba is wel opvallend - misschien transfervrij?; Verhoeven werd zelf al door Volendam eerder gemeld, dus wellicht wat logischer.
Ik snap het dan ook niet helemaal eigenlijk. Denk dat vandaag wel pas na 18.00 er op staat, je kan beter alles er in een keer op gooien
.
Moeten ze wel het geld hebben om die uitstaande aandelen terug te kunnen kopen natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax zou de beurs toch verlaten?
Nog iets meer dan 24 uur, de eerste aankoop is bijna binnen en we hebben het al vier pagina's over de beurs en aankoop tijden. Goed meegepost dus weer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:43 schreef Barca het volgende:
Nog maar enkele uren en nog geen broodnodige versterkingen.
Never argue with an idiot. People watching might not know the difference.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 24 uur, de eerste aankoop is bijna binnen en we hebben het al vier pagina's over de beurs en aankoop tijden. Goed meegepost dus weer.
Ajax hoeft geen rendement uit te delen, ook niet als er winst gemaakt wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het enige wat in elkaar stort is de Arena (door mij persoonlijk alleen al), de aandeelhouders krijgen waarschijnlijk een moeilijk harde erectie want +50 miljoen op een begroting van 65 miljoen zal aardig wat divivend opleveren.
We wachten tot we de CL weer winnen zodat we geld genoeg hebben om alle aandelen terug te kopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een gezeik met die beurs joh.
Ajax zou de beurs toch verlaten?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
We wachten tot we de CL weer winnen zodat we geld genoeg hebben om alle aandelen terug te kopen
Ik studeer geen economie oid hoor, maar waarom hebben mensen dan die aandelen? Puur om ze te verkopen met winst? Want dat aandeel van Ajax staat toch al sinds jaar en dag op 6 euro nog wat, gaat toch amper meer omhoog?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax hoeft geen rendement uit te delen, ook niet als er winst gemaakt wordt.
Dat was in februari 2006, dus ik ben bang dat we nog één jaar moeten wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:15 schreef Jasza het volgende:
Ik lees net dat dit jaar de 5 jaar voorbij is met Ado-Ajax en dat we er misschien wel heenmogen?
Ik heb ooit ergens gelezen dat veel aandelen vooral nostalgie aandelen zijn, in handen van fans. Die gewoon een stukje Ajax wilden bezitten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik studeer geen economie oid hoor, maar waarom hebben mensen dan die aandelen? Puur om ze te verkopen met winst? Want dat aandeel van Ajax staat toch al sinds jaar en dag op 6 euro nog wat, gaat toch amper meer omhoog?
[..]
Ik heb het al een keer eerder opgezocht en volgens mij is er maar 1x dividend uitgekeerd. Er zijn ook zat andere bedrijven die niet uitkeren hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik studeer geen economie oid hoor, maar waarom hebben mensen dan die aandelen? Puur om ze te verkopen met winst? Want dat aandeel van Ajax staat toch al sinds jaar en dag op 6 euro nog wat, gaat toch amper meer omhoog?
[..]
Dat was in februari 2006, dus ik ben bang dat we nog één jaar moeten wachten.
Ah ok, helder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer eerder opgezocht en volgens mij is er maar 1x dividend uitgekeerd. Er zijn ook zat andere bedrijven die niet uitkeren hoor.
Nu boeit Ajax het ook niet dat er geen handel in het aandeel is (volgens mij minder dan 1000 aandelen per dag) omdat ze niet meer willen verkopen/geld mee ophalen.
Ik snap daarom ook niet wat precies het nut is om van de beurs af te gaan want zover ik weet doet Ajax er niks actiefs mee, klinkt meer als een populistische maatregel die heel véél geld kost.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah ok, helder.![]()
Ik ga zéker even naar Greg kijken zo! Al is het maar om te weten waar de komende twee topics over gaan.
Voor zover ik er verstand van heb is dat ook weer een emo-oproep van veel mensen. Het 'nadeel' wat je nu hebt is dat alle cijfers openbaar zijn en alles direct bekend moet worden gemaakt. Vind ik op zich niet zo'n ramp, zo krijg je niet die situatie zoals bij Feyenoord dat je niks doorhebt en er ineens een schuld is van 20 miljoen. Iedereen weet wat het eigen vermogen is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik snap daarom ook niet wat precies het nut is om van de beurs af te gaan want zover ik weet doet Ajax er niks actiefs mee, klinkt meer als een populistische maatregel die heel véél geld kost.
Kan best zijn dat ik het fout heb hoor maar dit is wat ik er zover van weet
En daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor zover ik er verstand van heb is dat ook weer een emo-oproep van veel mensen. Het 'nadeel' wat je nu hebt is dat alle cijfers openbaar zijn en alles direct bekend moet worden gemaakt. Vind ik op zich niet zo'n ramp, zo krijg je niet die situatie zoals bij Feyenoord dat je niks doorhebt en er ineens een schuld is van 20 miljoen. Iedereen weet wat het eigen vermogen is.
Ajax en beurs, dat vloekt gewoon volgens velen. Ajax is een voetbalclub, geen bedrijf, blabla, inmiddels is elke voetbalclub natuurlijk een bedrijf. Ajax is de beurs opgegaan om ineens heel veel geld binnen te krijgen, maar dat is inmiddels al lang en breed vakkundig verkwanseld. Om er nu weer af te gaan kost gewoon heel veel geld. Ik heb liever dat ze daar een goede verdediger van kopen, die aandelen interesseren me toch allemaal geen reet.
Gaan er nog mensen naar deze wedstrijd? Parkeeromwissel zal wrs weer in Venray zijn, ik ben dat weekend bij m'n ouders in Noord-Limburg dus kan mensen oppikken van het station in Venray. Scheelt een hoop tijd met in de bus stappen/wachten etc. Heb 3 plekken vrij in de auto, dus laat maar weten.quote:VVV- AFC AJAX
Stadion De Koel
zo. 20 september 2009 14:30 uur
Eredivisie
Bus-/auto combi
Prijs ¤ 17,42
Omwisselen zal plaatsvinden op een parkeerplaats op de route. Bij 3 personen per auto krijgt men eenvignet wat zichtbaar achter de ruit geplaatst dient te worden waarna men vervolgens kan doorrijden naar het stadion. Daarnaast kunnen supporters zich aanmelden voor busvervoer via de SVA (www.ajaxlife.nl/busuit) Na start verkoop zal t.z.t meer informatie worden verschaft over de omwisselprocedure. Controleer nu je scanpunten via www.ajax.nl/uitkaart
Ik heb al een kaart jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gaan er nog mensen naar deze wedstrijd? Parkeeromwissel zal wrs weer in Venray zijn, ik ben dat weekend bij m'n ouders in Noord-Limburg dus kan mensen oppikken van het station in Venray. Scheelt een hoop tijd met in de bus stappen/wachten etc. Heb 3 plekken vrij in de auto, dus laat maar weten.
edit: wtf is dat voor vage smiley in die quote.![]()
![]()
quote:Cvitanich wil 90 minuten spelen
maandag 31 augustus, door soccerdj, Arenadam, 16:03u, Sportweek.nl
Darío Cvitanich houdt er rekening mee dat hij de rest van het seizoen elders speelt. “Enkele Argentijnse clubs hebben bij mijn zaakwaarnemer geïnformeerd om mij op huurbasis over te nemen van Ajax. Ik stond zelf open voor een tijdelijke terugkeer naar mijn thuisland. Ajax besliste echter anders en wilde me niet laten gaan. De transferlimiet is afgelopen vrijdag al verstreken in Argentinië, dat zit er nu niet meer in,” aldus Cvitanich afgelopen weekeinde tegen Sportweek.
Bronnen binnen Ajax meldden echter dat er voor de Ajax-spits misschien een uitzondering wordt gemaakt door de Argentijnse bond, aangezien het gaat om verhuur. Cvitanich: “Ik sta zeker open voor verhuur. Ik wil ook best naar een club binnen Europa. Ik wil elke week negentig minuten spelen en bij Ajax wordt dat lastig. Dat is teleurstellend, ik had mezelf een jaar de tijd gegeven om me aan te passen aan de club, dit seizoen wilde ik er staan.”
Cvitanich steekt de hand in eigen boezem, vertelt hij in de nieuwe Sportweek. “Ik ben niet tevreden met wat ik laat zien, ik kan veel meer. Het vertrouwen ontbreekt, ik voel dat ik wat onzekerder dan normaal ben aan de bal. Dat is niet de schuld van Martin Jol. Hij is recht door zee, de speler in vorm speelt en dat ben ik momenteel niet. Als ik bij een andere club op huurbasis elke week kan spelen, komt dat vertrouwen wel weer.”
Lekker boeiend wat ie buiten het voetbal om doet. Ik word een beetje moe van dit gezeik op Greg zijn levensstijl.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef Jasza het volgende:
O god
Fans van Gregory van der Wiel opgelet: vanmiddag om half vijf is de international te bewonderen bij TMF. Gregory zal zitting nemen in het programma 'Kijk dit nou'. Of zoals Greg het zelf op twitter zegt: 'Opnames voor TMF: gregory serveert gingen goed! Nu ff een pauze.. Vergeet niet om half 5 te kyken naar TMF met ikke live in de uitzending!!'
TMF boeit me niet zo maar sommige andere dingen zijn vreselijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat ie buiten het voetbal om doet. Ik word een beetje moe van dit gezeik op Greg zijn levensstijl.
Op dit moment past ie niet bij de rest van de aanvallers, jammer maar de realiteit is zo. Hij is ook vaak geblesseerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jammer die gast moet bij Ajax speeltijd krijgen
Ja haha, hij zuipt pina colada, neemt rapvideo's op enzulks, erg grappig. Maar die gast is jong, rijk en heeft de tijd van zijn leven. En het is en blijft een groot talent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
TMF boeit me niet zo maar sommige andere dingen zijn vreselijk
vind op het moment wel meer jammer hoe het daar gaat, maarja ik bepaal het beleid nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Op dit moment past ie niet bij de rest van de aanvallers, jammer maar de realiteit is zo. Hij is ook vaak geblesseerd
Mwah, een talent. Groot talent vind ik hem niet (of niet meer). Alderweireld dat vind ik nou echt een groot talent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja haha, hij zuipt pina colada, neemt rapvideo's op enzulks, erg grappig. Maar die gast is jong, rijk en heeft de tijd van zijn leven. En het is en blijft een groot talent.
Het gebeurde in februari 2006. Dus dat lijkt me sterkquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:15 schreef Jasza het volgende:
Ik lees net dat dit jaar de 5 jaar voorbij is met Ado-Ajax en dat we er misschien wel heenmogen?
Hoe past hij niet bij de andere aanvallers dan? Wil je zeggen dat een Rommedahl dar wel bij past? Of Urby op links?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Op dit moment past ie niet bij de rest van de aanvallers, jammer maar de realiteit is zo. Hij is ook vaak geblesseerd
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat ie buiten het voetbal om doet. Ik word een beetje moe van dit gezeik op Greg zijn levensstijl.
Nouja, we wachten maar af wat zn favoriete nummertjes zijn. Al ben ik wel erg benieuwd ja!quote:
Hehe, ik meldde het ook alleen maar zodat iedereen zou gaan kijken natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Yeah, rrrrriiiiightquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, ik meldde het ook alleen maar zodat iedereen zou gaan kijken natuurlijk
Hehe ben benieuwd hoeveel kakkerlakken etc er gaan reageren via de smsquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik sla het ook over. Scheelt me weer een aantal ergernissen.
Wat is daar raar aan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf er was trouwens training vanmiddag?
Hehehequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef Silenus het volgende:
vd Wiel: De volgende dag zag ik op sites allemaal dingen staan en heb k mijn twitterberichten gewoon weggehaald.
Zo zie je maar Fokkers, we hebben wel degelijk een maatschappelijke functie hier!
Hij zal 9 wel krijgen denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, we wachten maar af wat zn favoriete nummertjes zijn. Al ben ik wel erg benieuwd ja!
Ik heb het over vd Wiel, niet over Pantelic!quote:
Ohquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het over vd Wiel, niet over Pantelic!![]()
Even voor de haterz die niet kijken: Van der Wiel werd net gebeld door een bakvis die 'm vroeg wat z'n favoriete voetballer was. Greg: 'Messi van Barcelona.' Bakvis: Oh....okay.
Verder een vraag of Gregory denkt dat Ajax kampioen wordt, Gregory typte schalks: 'ja, denk het wel'.
Kortom: Inhoud, gevatte vragen, snedige opmerkingen, het vraaggesprek tussen die mooiboy van TMF en onze leipe brada mag je niet missen!
Je hebt me overtuigt maat. Ik heb hem nu ook even aangezetquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het over vd Wiel, niet over Pantelic!![]()
Even voor de haterz die niet kijken: Van der Wiel werd net gebeld door een bakvis die 'm vroeg wat z'n favoriete voetballer was. Greg: 'Messi van Barcelona.' Bakvis: Oh....okay.
Verder een vraag of Gregory denkt dat Ajax kampioen wordt, Gregory typte schalks: 'ja, denk het wel'.
Kortom: Inhoud, gevatte vragen, snedige opmerkingen, het vraaggesprek tussen die mooiboy van TMF en onze leipe brada mag je niet missen!
Gaat wel lekker daar allemaal in de studio.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef Rejected het volgende:
Wat een stom programma op tmf.
Gregory
Yup, volgens mij is Peter Bosz in 't geheim aangesteld. Ruilen met Beenhakker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:09 schreef Happel het volgende:
Raar beleid om Pantelic te halen of zie ik dat verkeerd?
Whehe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:59 schreef twi het volgende:
Inderdaad, ik zie Cvitanich er dan ook wel voor aan dat hij bijvoorbeeld eerst het hele topic zou lezen voordat 'ie een versteegrobje post!
Ik ben erbijquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gaan er nog mensen naar deze wedstrijd? Parkeeromwissel zal wrs weer in Venray zijn, ik ben dat weekend bij m'n ouders in Noord-Limburg dus kan mensen oppikken van het station in Venray. Scheelt een hoop tijd met in de bus stappen/wachten etc. Heb 3 plekken vrij in de auto, dus laat maar weten.
edit: wtf is dat voor vage smiley in die quote.![]()
![]()
Mwah, valt toch wel mee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:09 schreef Happel het volgende:
Raar beleid om Pantelic te halen of zie ik dat verkeerd?
Beenhakker mag je hebben en Bosz mag je houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:11 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, volgens mij is Peter Bosz in 't geheim aangesteld. Ruilen met Beenhakker?
Don Leo is toch een aardige TD hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Beenhakker mag je hebben en Bosz mag je houden.
Dan zullen wij er wel zo'n 55 euro voor moeten betalen denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
42,30 voor een passepartout voor de Eruopa League en vanaf woensdag te koop.
Prima zaak.
Ik had zo graag in Amsterdam willen studeren hequote:Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima zaak.
Ga meteen Jong AZ-uit en VVV-uit halen, dus daar gaat weer een fortuin.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima zaak.
Gewoon alle drie de wedstrijden gaan. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat het drie keer goed vol zit. Het team kan alle support nu prima gebruiken, dus allemaal gaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:27 schreef Chadi het volgende:
Ajax- Anderlecht lijkt me wel leuk om te zien.
Inderdaad, moet ook gewoon vol kunnen zitten, zeker met deze prijzen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon alle drie de wedstrijden gaan. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat het drie keer goed vol zit. Het team kan alle support nu prima gebruiken, dus allemaal gaan
En Jan-Arie naar Willem II toch ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef Silenus het volgende:
Bodul op huurbasis naar Sparta, aldus Ajax.
Dat is nog niet officieel bevestigd, dus mocht dat zo zijn zal het vanavond of morgen wel bekend worden.quote:
Ik wilde het net gaan melden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef Jasza het volgende:
HOPSAKEE:
Pantelic in de Arena
De nieuwe aanvaller van Ajax is vanmiddag gearriveerd bij de Arena. Na een medische keuring zal hij een een-jarig contract gaan tekenen. Eredivisie Live was er snel bij en wist hem voor het tekenen van het contract al voor de camera te krijgen.
Check het filmpje op www.eredivisie.nl
Idd zegquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat een ultiem foute baas, die Pantelic!
Dat pak, die mat, die zonnebril, zijn ketting. Ik mis alleen nog wat opkrullend borsthaar.
Nu al een held.
Ik mag hopen dat het uit de lucht is gegrepen. Ajax is niks zonder Suarezquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef Egamer het volgende:
[..]Voetbal International begint wel een heel erg exclusief programma'tje te worden!
Prachtig idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Dat pak, die mat, die zonnebril, zijn ketting. Ik mis alleen nog wat opkrullend borsthaar.
Nu al een held.
Waar heb je dat vandaan dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het uit de lucht is gegrepen. Ajax is niks zonder Suarez
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef damsco het volgende:
Suarez naar Barcelona. Vanavond meer in VI.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Nu al een held.
Hopelijk komt het van Hans Kraay. Dan is het sowieso complete onzin.quote:
Als dat waar is, breekt de pleuris weer uit natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef damsco het volgende:
Suarez naar Barcelona. Vanavond meer in VI.
Volgens Txiki komen er geen spelers meer bij deze zomer bij Barcelona.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Jasza het volgende:
Zolang Damsco geen bron geeft is het gewoon een ban waardige post.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet me aan Gunther denken
Hahaha je maakt mijn dag echt door me aan die vent te herrineren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet me aan Gunther denken
Irritant dat het hier dan als nieuwtje wordt gepost, ik schrik me de tyfus man.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:47 schreef El-Salvador het volgende:
Geeneens serieus nemen dat soort berichten
Eduardo uberhaupt halen zou ik zeggen, nooit weg een 18-jarig talentje. Dervite ken ik amper en is "al" 21.quote:'Eduardo en Dervite achter de hand bij vertrek Oleguer en Ogararu'
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ajax bij het vertrek van Oleguer en/of Ogararu nog twee jonge verdedigers achter de hand om direct aan te trekken. Het zou gaan om de 18-jarige Eduardo van het Braziliaanse Cruzeiro en 21-jarige Fransman Dervite van Tottenham Hotspur.
Misschien kopen ze hem nu en komt ie pas volgend seizoen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens Txiki komen er geen spelers meer bij deze zomer bij Barcelona.
Dus BAN HIM!
Dan mogen ze die Braziliaan wel alvast naar Nederland halen want anders kan ie hier never nooit meer op tijd zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Eduardo uberhaupt halen zou ik zeggen, nooit weg een 18-jarig talentje. Dervite ken ik amper en is "al" 21.
Volgens mij sluit hij vannacht. Daarom is Real Madrid ook nog bezig met een ultieme poging om Ribery aan te trekken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Espabilado het volgende:
Is in Spanje de transfer deadline ook uitgesteld zoals in engeland en nederland of sluit ie daar gewoon om middenacht?
Vannachtquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Espabilado het volgende:
Is in Spanje de transfer deadline ook uitgesteld zoals in engeland en nederland of sluit ie daar gewoon om middenacht?
het enige wat ontbreekt is een oer Amsterdams accentquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Nu al een held.
AD had deze fout toch al recht gezet en verteld dat Eduardo niet in beeld was, maar een andere lange verdediger.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Eduardo uberhaupt halen zou ik zeggen, nooit weg een 18-jarig talentje. Dervite ken ik amper en is "al" 21.
Ja, want de pandjes op de wallen heeft hij waarschijnlijk al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
het enige wat ontbreekt is een oer Amsterdams accent
Ook gewoon in derde persoon over zichzelf pratenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Nu al een held.
Echt een prima prijs.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima zaak.
Hij heeft goed naar Zlatan gekekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook gewoon in derde persoon over zichzelf praten.
Geniaal.
Tweede cultheld is binnen dit seizoen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geniaal.
Bron: www.vi.nl dus zeker!quote:Ajax verhuurt Bodul aan Sparta Rotterdam
31/08/2009 17:47
Sparta Rotterdam heeft Darko Bodul op huurbasis overgenomen van Ajax. De twintigjarige Oostenrijker moet het komend seizoen ervaring opdoen bij de Kasteelclub.
Bodul maakte op 8 februari 2009 zijn debuut voor Ajax in het uitduel met Vitesse (4-1), het bleek zijn enige wedstrijd in de hoofdmacht van de Amsterdammers dat seizoen.
De spits wordt dinsdag medisch gekeurd in Rotterdam en 's middags werkt Bodul zijn eerste training af onder trainer Frans Adelaar.
Mja dat kwam door de interviewer...quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geniaal.
Dus?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:03 schreef Dvm86 het volgende:
Raitala naar Hoffenheim (huur + optie tot koop)
Nice, het ga je goed Darkoquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:57 schreef Dvm86 het volgende:
- even paar posts teruglezen en het stond er al -
Cvitanich heeft echt een top instelling.
Prima aanwinst denk ik ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:08 schreef Blight het volgende:
Nouja, welkom, Pantelic. Als het inderdaad een contract van één jaar betreft kan er weinig mis gaan, dus ik vind het prima.
Denk dat ze nog spijt krijgen dat hij niet voor langer tekent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:08 schreef Blight het volgende:
Nouja, welkom, Pantelic. Als het inderdaad een contract van één jaar betreft kan er weinig mis gaan, dus ik vind het prima.
Had ik ook, probeer is op full screen, werkte bij mij wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:21 schreef Calvinn het volgende:
Ik krijg alleen maar het geluid bij het Pantelic filmpje
Zeker geen Urzaizjequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Had ik ook, probeer is op full screen, werkte bij mij wel.![]()
Kent iemand hier die Pantelic? Echt kennen, niet Youtubefilmpjes kennen. Kan ie het niveau nog aan, of is dit een Urzaizje?
Dus hij kan iig nog sprinten?quote:
OMG, we hebben een jaren 70 pornoster gekochtquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef Jasza het volgende:
HOPSAKEE:
Pantelic in de Arena
De nieuwe aanvaller van Ajax is vanmiddag gearriveerd bij de Arena. Na een medische keuring zal hij een een-jarig contract gaan tekenen. Eredivisie Live was er snel bij en wist hem voor het tekenen van het contract al voor de camera te krijgen.
Check het filmpje op www.eredivisie.nl
Die verdediger komt niet meer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:29 schreef Barca het volgende:
Hm ... of hij de superspits is die we nodig hebben?! En waar blijft de onmisbare topverdediger?!
Hij komt als versterking voor enkel dit seizoen. Verdediger komt als Oleguer of Ogararu nog vertrekt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:29 schreef Barca het volgende:
Hm ... of hij de superspits is die we nodig hebben?! En waar blijft de onmisbare topverdediger?!
Het zal centraal wel Jan-Toby worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:29 schreef Barca het volgende:
Mooi, dan hoef ik niet naar IE over te stappenquote:
Ja dat weet niemand pannenlap. Dat zullen we af moeten wachten. Maar ik heb wel vertrouwen in. Mensen die hem hebben zien spelen noemen het een goede spits, maar soms een ietwat lastige jongen. Klinkt dus wel positief.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:29 schreef Barca het volgende:
DUS HET IS GÜNTHER?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Op Ajax Netwerk zeggen ze nu dat dat een look-a-like is op die EL video?
Wel erg gedurfd van EredivisieLive dan zegquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Frankz0rz het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Yeah rightquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Frankz0rz het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Frankz0rz het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij komt als versterking voor enkel dit seizoen. Verdediger komt als Oleguer of Ogararu nog vertrekt.
Goede keuze!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het zal centraal wel Jan-Toby worden.
Hoezo ben jij zo tegen Pantelic dan?quote:
Diequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoezo ben jij zo tegen Pantelic dan?
Hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Moet jij je niet bevredigen op Wielaert?
Hmm oke.quote:
Bij geen enkele club in de eredivisie staat het verdedigend goed dit jaar, dat is dan nog een geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Dieis omdat er geen topverdediger komt. Zonder versterkingen in de achterhoede wordt het dit seizoen weer niks!
Ik ben het met je eens dat Toby-Jan niet het ideale centrale duo is, maar ik zou er wel mee kunnen leven. Laatste wedstrijden speelden ze best aardig, Toby groeit iedere wedstrijd en Jan speelde afgelopen wedstrijd zelfs geen slechte wedstrijd. Op dit moment ben ik al blij dat Ajax mensen kwijt kan raken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Dieis omdat er geen topverdediger komt. Zonder versterkingen in de achterhoede wordt het dit seizoen weer niks!
[..]
Hoezo?
Omdat jij zo hard geilt op Wielaert, fantastische speler is het vind je ook niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Hoezo?
Gezien de overige namen geeft het weinig hoop...quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef sjimz het volgende:
Ik heb er nu al een nieuwe cultheld bij voor in mijn sig.
Ah, de kenner heeft gesproken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:49 schreef koemleit het volgende:
wat een kampsjaak zeg die pantelic..
gaat um niet worden.
Dat kan wel zo zijn, maar de dramatisch slechte achterhoede gaat ons ook dit seizoen van de landstitel afhouden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bij geen enkele club in de eredivisie staat het verdedigend goed dit jaar, dat is dan nog een geluk bij een ongeluk.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Toby-Jan niet het ideale centrale duo is, maar ik zou er wel mee kunnen leven. Laatste wedstrijden speelden ze best aardig, Toby groeit iedere wedstrijd en Jan speelde afgelopen wedstrijd zelfs geen slechte wedstrijd. Op dit moment ben ik al blij dat Ajax mensen kwijt kan raken.
Is Sno nu trouwens al bevestigd?
Zelfs de in mijn ogen beste combinatie (Van der Wiel & Alderweireld) komt tekort! Heb gisteravond alleen de samenvatting gezien. Dat was allerminst positiefstemmend.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat jij zo hard geilt op Wielaert, fantastische speler is het vind je ook niet?
ik geef eerlijk toe dat ik weinig van hem hb gezien qua voetbal, maar die uitstralingquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah, de kenner heeft gesproken.
Who the fuck ben jij nou weer man?
nee, goed punt, dan kan het idd niets worden....quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik geef eerlijk toe dat ik weinig van hem hb gezien qua voetbal, maar die uitstraling.
Je blijft me toch een hapsnurk zeg, godsamme hey.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef Silenus het volgende:
Bodul op huurbasis naar Sparta, aldus Ajax.
Barca is gewoon een zeikerd. Alsof er iets beters te halen is op dit moment. Ajax is al lang geen europese topclub meer, dus spelers komen niet zo snel meer. En de salariseisen van die topspelers kan Ajax ook onmogelijk ophoesten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee, goed punt, dan kan het idd niets worden....![]()
@barca: wat zag je dan in de samenvatting waarop je ook maar enige conclusie kon trekken??Hoeveel enorme kansen voor Heracles zag je??
wel exclusief nieuws ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:06 schreef M0NTANA het volgende:
Het nieuws vanavond in Voetbal International is GEEN transfernieuws.
Yep.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:08 schreef ericajax het volgende:
Nieuw stadion?
van den Boog die opstapt vanwege dat "fraude" geval?quote:
Maar M0NTANA weet het.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten wachten tot de uitzending.
Waarom zegt ie het niet gewoon dan? Hij is toch een fok!ker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en hij zal het niet zeggen.
Dus even geduld hebben
Daar zal hij zijn redenen wel voor hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:15 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waarom zegt ie het niet gewoon dan? Hij is toch een fok!ker.
Beetje jammer.
Ik vind VI maar niks.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar zal hij zijn redenen wel voor hebben.
Dus vanavond lekker naar vd Gijp kijken.
Vrijdag was hij ook weer op dreef met Sneijderquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, nu niet allemaal als een klein kind 'wat dan waat daanann WAAATTT DANNNN' gaan jengelen maar gewoon even rustig blijven en vanavond lekker met een wijntje en blokje kaas gaan kijken. We weten in ieder geval dat het geen transfernieuws is, prima.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij jou is het ook gelukt, jij zou ook dat het mij nooit zou lukken om jou weg te pestenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en hij zal het niet zeggen.
Dus even geduld hebben
Bek houden, anders bestel ik een wielklem voor je.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij jou is het ook gelukt, jij zou ook dat het mij nooit zou lukken om jou weg te pesten
Scheiding in z'n haarquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Kennedy krijgt een onderscheiding misschien?
Haarimplantaten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom kwam je net met dat Suarez bericht?quote:
Omdat zijn oom Ted laatst is overleden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik werd ook voor de gek gehouden. Naja nevermind. Ben allang blij dat het geen slecht transfernieuws isquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom kwam je net met dat Suarez bericht?
Ajax heeft dus een overeenkomst met Cruzeiro maar Heleno wil niet verhuurd worden.quote:PUBLICADA EM 30/8/2009 ÀS 21:35
Thiago Heleno esteve perto de sair para o Ajax, da Holanda
Jogador seria emprestado, mas o clube holandês não chegou a um acordo com Thiago
LANCEPRESS!
O zagueiro Thiago Heleno esteve próximo de sair do Cruzeiro para o futebol holandês. O Ajax havia acertado com o clube o empréstimo do jogador, mas os holandeses não chegaram a um acordo com o jogador e seu empresário.
- Entre os clubes estava adiantado, mas a proposta não nos interessou. Era por empréstimo - revelou ao LANCE! Daniel Pereira, empresário do jogador.
Thiago Heleno está no profissional do Cruzeiro desde 2006 e nas últimas janelas foi sondado por outros clubes do futebol europeu.
Gewoon grachten dicht, niet die 80.000quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:30 schreef ericajax het volgende:
Stadion gaat worden verbouwd. Capiciteit naar de 80.000 en grachten gaan dicht.
Dat is leuk nieuws maar nou niet echt uber belangrijk Ajax nieuws zoals het hier werd geschreven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon grachten dicht, niet die 80.000
Ik hoor van meerdere mensen dat Thiago Heleno niet zoveel voorstelt en dat Cruzeiro hem al een tijdje wil slijten door 'm overal aan te bieden. Zegt genoeg. Ook weer niet zelf gescout dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax heeft dus een overeenkomst met Cruzeiro maar Heleno wil niet verhuurd worden.
Heb ik ook gehoord ja, beetje een houten clown.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoor van meerdere mensen dat Thiago Heleno niet zoveel voorstelt en dat Cruzeiro hem al een tijdje wil slijten door 'm overal aan te bieden. Zegt genoeg. Ook weer niet zelf gescout dus.
Niet goed. Maar ik zeg er verder niets over.quote:
Cultheld vond hem begin vorig seizoen in ieder geval een betere optie dan Oleguer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoor van meerdere mensen dat Thiago Heleno niet zoveel voorstelt en dat Cruzeiro hem al een tijdje wil slijten door 'm overal aan te bieden. Zegt genoeg. Ook weer niet zelf gescout dus.
Kunstgras?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet goed. Maar ik zeg er verder niets over.
Steef meldde deze 'transfer' al eerder vandaag, volgens hem is Rever van Gremio ook een optie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax heeft dus een overeenkomst met Cruzeiro maar Heleno wil niet verhuurd worden.
Financiën dus. Of van den Boog.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Steefquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Steef meldde deze 'transfer' al eerder vandaag, volgens hem is Rever van Gremio ook een optie.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van der Vaart komt gewoon alsnog naar Ajax, M0NTANA wilt het spannend houdenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hehequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:08 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Van der Vaart komt gewoon alsnog naar Ajax, M0NTANA wilt het spannend houden
quote:Ajax beslist dinsdag over Pantelic
AMSTERDAM - Ajax maakt dinsdag bekend of het Marko Pantelic inlijft. De bijna 31-jarige spits onderging maandagmiddag het eerste deel van de medische keuring. Hij wordt maandagavond verder onderzocht. De aanvaller tekent een contract bij de 29-voudig landskampioen als hij behalve fysiek in orde ook wedstrijdfit is.
Pantelic is naar eigen zeggen klaar voor de overgang naar Ajax. De aanvaller beweert dat hij zijn conditie onder meer op peil heeft gehouden bij Rode Ster Belgrado. De spits verliet aan het einde van het seizoen Hertha BSC omdat hij geen overeenstemming over een nieuw contract kon bereiken. Ajax kan de aanvaller daardoor transfervrij overnemen. Pantelic scoorde in 109 competitieduels 44 keer voor Hertha BSC. Hij speelde eerder onder meer voor Paris Saint Germain, Celta de Vigo en Rode Ster Belgrado.
AD
Geen haast met hemquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Lebawski het volgende:
Duurt erg lang zeg. Wat als hij afgekeurd wordt ? En waarom duurt het uberhaupt allemaal zo lang ? Zou men wachten tot alle aankopen afgerond zijn, zodat er 2 man gelijktijdig gepresenteerd kunnen worden ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |