6,20quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:52 schreef Arcturus het volgende:
Op hoeveel staat het aandeel Ajax eigenlijk?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Vertonghen,Alderweireld het nieuwe centrum blijkt te zijn. Zelf opgeleid en vullen elkaar goed aan. Als Oleguer blijft hoeft er wat mij betreft ook geen nieuwe verdediger bij.
Als Oleguer blijft heeft Wielaert iets meer dan 24 uur om te vertrekkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Vertonghen,Alderweireld het nieuwe centrum blijkt te zijn. Zelf opgeleid en vullen elkaar goed aan. Als Oleguer blijft hoeft er wat mij betreft ook geen nieuwe verdediger bij.
Sommige lezers en posters willen hem niet terug, omdat er niet doorheen te scrollen valt met mobiel internet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:59 schreef denthemen het volgende:
Waar is trouwens de OP van Toma? Die was prachtig, die jongen heeft er heel veel tijd in gestoken!
gewoon alleen die roterende plaatjes OP, de tekst moet gewoon wegquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sommige lezers en posters willen hem niet terug, omdat er niet doorheen te scrollen valt met mobiel internet.
LB koop je een mobieltje met een groter scherm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sommige lezers en posters willen hem niet terug, omdat er niet doorheen te scrollen valt met mobiel internet.
Zonde, ik vond het een prachtige OPquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon dat roterende ding. En elk topic op VBL heeft een mooie OP. In het Feyenoord topic zie ik niemand zeiken, terwijl die ook een grote en mooie OP hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
LIgt ook aan je instellingen van posts per pagina.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Aan de andere kant, het is natuurlijk maar alleen op pagina 1.
Kan Pantelic mooi inkomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef TornadoDK het volgende:
kI zie nu pas dat weer interland voetbal is![]()
En het gaat ook nog eens nergens om voor Nederland iig. Moeten we weer twee weken wachten voordat Ajax weer in actie komt
Ik denk dat als ze Suarez verkopen voor 50 miljoen ze beter gelijk van de beurs af kunnen gaan want dan stort het hele aandeel in elkaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef Silenus het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar het maakt toch geen reet uit wat voor OP je hebt? Ik ga daar geen hele minuten verliefd naar zitten staren hoor.
Overigens, om het over de TT te hebben, Ajax heeft vaker transfers bekend gemaakt tijdens de beurs (Atouba, Verhoeven, Marco stapt op), dus dat maakt allemaal niet zoveel uit. Als ze Suarez voor 50 miljoen verkopen gooien ze 'm wel effe stil ja, denk ik.
Het enige wat in elkaar stort is de Arena (door mij persoonlijk alleen al), de aandeelhouders krijgen waarschijnlijk een moeilijk harde erectie want +50 miljoen op een begroting van 65 miljoen zal aardig wat divivend opleveren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze Suarez verkopen voor 50 miljoen ze beter gelijk van de beurs af kunnen gaan want dan stort het hele aandeel in elkaar
Ajax zelf meldt het altijd pas na de beurs hoor, naar mijn weten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef Silenus het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar het maakt toch geen reet uit wat voor OP je hebt? Ik ga daar geen hele minuten verliefd naar zitten staren hoor.
Overigens, om het over de TT te hebben, Ajax heeft vaker transfers bekend gemaakt tijdens de beurs (Atouba, Verhoeven, Marco stapt op), dus dat maakt allemaal niet zoveel uit. Als ze Suarez voor 50 miljoen verkopen gooien ze 'm wel effe stil ja, denk ik.
quote:
Van Bristol naar Milan. Leuk, zo'n stedentrip.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Al zal ik hem zelf moeten halen
Hij moet waarschijnlijk zelf ook aantreden voor Servië-Frankrijk?quote:
Ik heb hier wat tijden dat Ajax nieuws bekend maakte:quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax zelf meldt het altijd pas na de beurs hoor, naar mijn weten.
ik zou hem naar Arnhem brengen, niet naar Bristolquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van Bristol naar Milan. Leuk, zo'n stedentrip.
Oh. Nou ja dan neem ik het wel op mijn rekening.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
ik zou hem naar Arnhem brengen, niet naar Bristol
Ik heb het bericht niet gezien, maar aan jouw opmerking heb ik al genoeg om te weten wie het is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zag het bericht van AN hier langskomen, en aan de stijl van het stuk te zien kon het maar 1 iemand zijn![]()
Wat een gezeik met die beurs joh.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lag de beurs niet stil toen Marco op stapte? Of iig toen de persconferentie werd aangekondigd?
Tsja, voor Verhoeven is een transfersommetje van 3 ton betaald, en het is natuurlijk niet zo dat de tyfus op het Berlageplein compleet uitbreekt omdat iedereen na dat nieuws als een gek aandelen gaat lopen verhandelen. Volgens mij moet het officieel ook gewoon gemeld worden als het contract is getekend / de deal beklonken is. Zijn allemaal regeltjes voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lag de beurs niet stil toen Marco op stapte? Of iig toen de persconferentie werd aangekondigd?
Atouba is wel opvallend - misschien transfervrij?; Verhoeven werd zelf al door Volendam eerder gemeld, dus wellicht wat logischer.
Ik snap het dan ook niet helemaal eigenlijk. Denk dat vandaag wel pas na 18.00 er op staat, je kan beter alles er in een keer op gooien
.
Moeten ze wel het geld hebben om die uitstaande aandelen terug te kunnen kopen natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax zou de beurs toch verlaten?
Nog iets meer dan 24 uur, de eerste aankoop is bijna binnen en we hebben het al vier pagina's over de beurs en aankoop tijden. Goed meegepost dus weer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:43 schreef Barca het volgende:
Nog maar enkele uren en nog geen broodnodige versterkingen.
Never argue with an idiot. People watching might not know the difference.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 24 uur, de eerste aankoop is bijna binnen en we hebben het al vier pagina's over de beurs en aankoop tijden. Goed meegepost dus weer.
Ajax hoeft geen rendement uit te delen, ook niet als er winst gemaakt wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het enige wat in elkaar stort is de Arena (door mij persoonlijk alleen al), de aandeelhouders krijgen waarschijnlijk een moeilijk harde erectie want +50 miljoen op een begroting van 65 miljoen zal aardig wat divivend opleveren.
We wachten tot we de CL weer winnen zodat we geld genoeg hebben om alle aandelen terug te kopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een gezeik met die beurs joh.
Ajax zou de beurs toch verlaten?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
We wachten tot we de CL weer winnen zodat we geld genoeg hebben om alle aandelen terug te kopen
Ik studeer geen economie oid hoor, maar waarom hebben mensen dan die aandelen? Puur om ze te verkopen met winst? Want dat aandeel van Ajax staat toch al sinds jaar en dag op 6 euro nog wat, gaat toch amper meer omhoog?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax hoeft geen rendement uit te delen, ook niet als er winst gemaakt wordt.
Dat was in februari 2006, dus ik ben bang dat we nog één jaar moeten wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:15 schreef Jasza het volgende:
Ik lees net dat dit jaar de 5 jaar voorbij is met Ado-Ajax en dat we er misschien wel heenmogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |