Waarom zegt ie het niet gewoon dan? Hij is toch een fok!ker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en hij zal het niet zeggen.
Dus even geduld hebben
Daar zal hij zijn redenen wel voor hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:15 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waarom zegt ie het niet gewoon dan? Hij is toch een fok!ker.
Beetje jammer.
Ik vind VI maar niks.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar zal hij zijn redenen wel voor hebben.
Dus vanavond lekker naar vd Gijp kijken.
Vrijdag was hij ook weer op dreef met Sneijderquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, nu niet allemaal als een klein kind 'wat dan waat daanann WAAATTT DANNNN' gaan jengelen maar gewoon even rustig blijven en vanavond lekker met een wijntje en blokje kaas gaan kijken. We weten in ieder geval dat het geen transfernieuws is, prima.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij jou is het ook gelukt, jij zou ook dat het mij nooit zou lukken om jou weg te pestenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en hij zal het niet zeggen.
Dus even geduld hebben
Bek houden, anders bestel ik een wielklem voor je.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij jou is het ook gelukt, jij zou ook dat het mij nooit zou lukken om jou weg te pesten
Scheiding in z'n haarquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Kennedy krijgt een onderscheiding misschien?
Haarimplantaten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom kwam je net met dat Suarez bericht?quote:
Omdat zijn oom Ted laatst is overleden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |