Irritant dat het hier dan als nieuwtje wordt gepost, ik schrik me de tyfus man.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:47 schreef El-Salvador het volgende:
Geeneens serieus nemen dat soort berichten
Eduardo uberhaupt halen zou ik zeggen, nooit weg een 18-jarig talentje. Dervite ken ik amper en is "al" 21.quote:'Eduardo en Dervite achter de hand bij vertrek Oleguer en Ogararu'
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ajax bij het vertrek van Oleguer en/of Ogararu nog twee jonge verdedigers achter de hand om direct aan te trekken. Het zou gaan om de 18-jarige Eduardo van het Braziliaanse Cruzeiro en 21-jarige Fransman Dervite van Tottenham Hotspur.
Misschien kopen ze hem nu en komt ie pas volgend seizoen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens Txiki komen er geen spelers meer bij deze zomer bij Barcelona.
Dus BAN HIM!
Dan mogen ze die Braziliaan wel alvast naar Nederland halen want anders kan ie hier never nooit meer op tijd zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Eduardo uberhaupt halen zou ik zeggen, nooit weg een 18-jarig talentje. Dervite ken ik amper en is "al" 21.
Volgens mij sluit hij vannacht. Daarom is Real Madrid ook nog bezig met een ultieme poging om Ribery aan te trekken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Espabilado het volgende:
Is in Spanje de transfer deadline ook uitgesteld zoals in engeland en nederland of sluit ie daar gewoon om middenacht?
Vannachtquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Espabilado het volgende:
Is in Spanje de transfer deadline ook uitgesteld zoals in engeland en nederland of sluit ie daar gewoon om middenacht?
het enige wat ontbreekt is een oer Amsterdams accentquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat een ultiem foute baas, die Pantelic!
Dat pak, die mat, die zonnebril, zijn ketting. Ik mis alleen nog wat opkrullend borsthaar.
Nu al een held.
AD had deze fout toch al recht gezet en verteld dat Eduardo niet in beeld was, maar een andere lange verdediger.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:49 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Eduardo uberhaupt halen zou ik zeggen, nooit weg een 18-jarig talentje. Dervite ken ik amper en is "al" 21.
Ja, want de pandjes op de wallen heeft hij waarschijnlijk al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
het enige wat ontbreekt is een oer Amsterdams accent
Ook gewoon in derde persoon over zichzelf pratenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat een ultiem foute baas, die Pantelic!
Dat pak, die mat, die zonnebril, zijn ketting. Ik mis alleen nog wat opkrullend borsthaar.
Nu al een held.
Echt een prima prijs.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
42,30 voor een passepartout voor de Eruopa League en vanaf woensdag te koop.
Prima zaak.
Hij heeft goed naar Zlatan gekekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook gewoon in derde persoon over zichzelf praten.
Geniaal.
Tweede cultheld is binnen dit seizoen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geniaal.
Bron: www.vi.nl dus zeker!quote:Ajax verhuurt Bodul aan Sparta Rotterdam
31/08/2009 17:47
Sparta Rotterdam heeft Darko Bodul op huurbasis overgenomen van Ajax. De twintigjarige Oostenrijker moet het komend seizoen ervaring opdoen bij de Kasteelclub.
Bodul maakte op 8 februari 2009 zijn debuut voor Ajax in het uitduel met Vitesse (4-1), het bleek zijn enige wedstrijd in de hoofdmacht van de Amsterdammers dat seizoen.
De spits wordt dinsdag medisch gekeurd in Rotterdam en 's middags werkt Bodul zijn eerste training af onder trainer Frans Adelaar.
Mja dat kwam door de interviewer...quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geniaal.
Dus?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:03 schreef Dvm86 het volgende:
Raitala naar Hoffenheim (huur + optie tot koop)
Nice, het ga je goed Darkoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |