Gaat wel lekker daar allemaal in de studio.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef Rejected het volgende:
Wat een stom programma op tmf.
Gregory

Yup, volgens mij is Peter Bosz in 't geheim aangesteld. Ruilen met Beenhakker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:09 schreef Happel het volgende:
Raar beleid om Pantelic te halen of zie ik dat verkeerd?

Whehe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:59 schreef twi het volgende:
Inderdaad, ik zie Cvitanich er dan ook wel voor aan dat hij bijvoorbeeld eerst het hele topic zou lezen voordat 'ie een versteegrobje post!

Ik ben erbijquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gaan er nog mensen naar deze wedstrijd? Parkeeromwissel zal wrs weer in Venray zijn, ik ben dat weekend bij m'n ouders in Noord-Limburg dus kan mensen oppikken van het station in Venray. Scheelt een hoop tijd met in de bus stappen/wachten etc. Heb 3 plekken vrij in de auto, dus laat maar weten.
edit: wtf is dat voor vage smiley in die quote.![]()
![]()

Mwah, valt toch wel mee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:09 schreef Happel het volgende:
Raar beleid om Pantelic te halen of zie ik dat verkeerd?

Beenhakker mag je hebben en Bosz mag je houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:11 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, volgens mij is Peter Bosz in 't geheim aangesteld. Ruilen met Beenhakker?

Don Leo is toch een aardige TD hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Beenhakker mag je hebben en Bosz mag je houden.

Dan zullen wij er wel zo'n 55 euro voor moeten betalen denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
42,30 voor een passepartout voor de Eruopa League en vanaf woensdag te koop.
Prima zaak.

Ik had zo graag in Amsterdam willen studeren hequote:Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima zaak.

Ga meteen Jong AZ-uit en VVV-uit halen, dus daar gaat weer een fortuin.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima zaak.

Gewoon alle drie de wedstrijden gaan. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat het drie keer goed vol zit. Het team kan alle support nu prima gebruiken, dus allemaal gaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:27 schreef Chadi het volgende:
Ajax- Anderlecht lijkt me wel leuk om te zien.

Inderdaad, moet ook gewoon vol kunnen zitten, zeker met deze prijzen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon alle drie de wedstrijden gaan. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat het drie keer goed vol zit. Het team kan alle support nu prima gebruiken, dus allemaal gaan

En Jan-Arie naar Willem II toch ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef Silenus het volgende:
Bodul op huurbasis naar Sparta, aldus Ajax.

Dat is nog niet officieel bevestigd, dus mocht dat zo zijn zal het vanavond of morgen wel bekend worden.quote:

Ik wilde het net gaan melden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef Jasza het volgende:
HOPSAKEE:
Pantelic in de Arena
De nieuwe aanvaller van Ajax is vanmiddag gearriveerd bij de Arena. Na een medische keuring zal hij een een-jarig contract gaan tekenen. Eredivisie Live was er snel bij en wist hem voor het tekenen van het contract al voor de camera te krijgen.
Check het filmpje op www.eredivisie.nl

Idd zegquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat een ultiem foute baas, die Pantelic!
Dat pak, die mat, die zonnebril, zijn ketting. Ik mis alleen nog wat opkrullend borsthaar.
Nu al een held.

Ik mag hopen dat het uit de lucht is gegrepen. Ajax is niks zonder Suarezquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef Egamer het volgende:
[..]Voetbal International begint wel een heel erg exclusief programma'tje te worden!

Prachtig idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Dat pak, die mat, die zonnebril, zijn ketting. Ik mis alleen nog wat opkrullend borsthaar.
Nu al een held.

Waar heb je dat vandaan dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het uit de lucht is gegrepen. Ajax is niks zonder Suarez

quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef damsco het volgende:
Suarez naar Barcelona. Vanavond meer in VI.

quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:37 schreef Silenus het volgende:
Nu al een held.

Hopelijk komt het van Hans Kraay. Dan is het sowieso complete onzin.quote:

Als dat waar is, breekt de pleuris weer uit natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef damsco het volgende:
Suarez naar Barcelona. Vanavond meer in VI.

Volgens Txiki komen er geen spelers meer bij deze zomer bij Barcelona.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Jasza het volgende:
Zolang Damsco geen bron geeft is het gewoon een ban waardige post.

quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet me aan Gunther denken

Hahaha je maakt mijn dag echt door me aan die vent te herrineren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet me aan Gunther denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |