Ik verstuur sowieso geen kerstkaarten, maar ik denk niet dat zijn familie hierdoor hem voor het leven gaat negerenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:04 schreef Netsplitter het volgende:
Neem aan dat die geen kerstkaart meer krijgt??
zo'n boer weet waarschijnlijk niet wat smaak is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:
Gisteren kwam er een vriendin met haar nieuwe vriend bij mij thuis over de vloer. Aangezien ik als keukenprins bekend sta in mijn omgeving, had ik 's middags de pannen weer uit de kast gehaald en mij weer uitgeleefd in de keuken.
Rond een uurtje of 3 begonnen met het klaarmaken van draadjesvlees zodat ik om half 6 de chili kon maken die als basis staat voor mijn mexicaanse schotel uit de oven. Voor de geinteresseerden: chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.![]()
Wij dus lekker aan het eten met wat biertjes en glazen wijn erbij. Na een hap of 3 vraagt hij of er misschien ook ketchup in huis is. Ik dus maar de fles voor hem pakken, waarna hij zo'n beetje de hele bak ermee verzuipt of het vervolgens naar binnen te schuiven.
Klacht: de smaakpapillen van sommige personen zijn dusdanig verneukt dat ze eten alleen kunnen waarderen wanneer het smaakt naar ketchup
nee, het is leuk om een middag ermee bezig te zijn om smaken te combineren en het verolgens verneukt te zien worden omdat meneer niets anders dan ketchup kan verdragenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef Ploertendoder het volgende:
TS heeft er kennelijk erg veel last vanJe bent soms echt een zeiksnol zeg
Over smaak valt niet te twisten
Denk het ook niet, maar kerstkaartenlijst bedoel ik dan ook meer dat die voortaan niet meer hoeft te komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik verstuur sowieso geen kerstkaarten, maar ik denk niet dat zijn familie hierdoor hem voor het leven gaat negeren
Ach, verder was het best een aardige gozer, en het is toch de vriend van een vrij goede vriendin...Maar deze actie werd wel met eenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar kerstkaartenlijst bedoel ik dan ook meer dat die voortaan niet meer hoeft te komen.
Gadver. Als er een saus allesoverheersend is, is dat het welquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
oud huisgenootje vermengde bijna al het avondeten met ketjap
Sesamolie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gadver. Als er een saus allesoverheersend is, is dat het wel
Ook zoiets. Ik ging laatst met oud-klasgenoten eten, en iemand bestelde een gerecht waar rode kool bij zat. Hij gooide er een kwak mayonaise doorheen, omdat hij "het anders niet te eten vond". Waarom bestel je dan in vredesnaam iets met rode kool?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:05 schreef Jordy-B het volgende:
...of mayo, of appelmoes, of maggie strooi-aroma.
Mjah, een beetje saus erbij kan prima natuurlijk. Maar saus hoort te fungeren als bijsmaak voor je hoofdgerecht. En niet om je hoofdgerecht dusdanig vloeibaar te maken dat je niet meer hoeft te kauwenquote:
Geef 'm de volgende keer een infuuszak met ketchup.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, een beetje saus erbij kan prima natuurlijk. Maar saus hoort te fungeren als bijsmaak voor je hoofdgerecht. En niet om je hoofdgerecht dusdanig vloeibaar te maken dat je niet meer hoeft te kauwen
Zelfde geldt ook voor mensen die een sloot jus over hun bord gietenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef De_Vink het volgende:
Ik heb zelf ook jaren lang bij vrijwel elk gerecht een beetje curry gedaan maar ik trek het zelf erg slecht als mensen idd hun bord eten in een bord soep veranderen door de saus.
Die ga ik eens proberen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:
chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.
Curry valt imo nog een beetje te rechtvaardigen, vanwege de basis van tomaten. Maar mayo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is echt ranzig. Mijn vriendje gooit ook mayo en curry over de spaghetti en macaroni. Wtf?!
Maar er zit al saus overheen. Waarom dan nog meer saus?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Curry valt imo nog een beetje te rechtvaardigen, vanwege de basis van tomaten. Maar mayo?
Een paar weken geleden tegen gekomen in een restaurant, en sindsdien al meerdere keren gemaakt:quote:
Hehe, point taken. Ach, een andere vriend van mij stelde een keer voor om de fles ketchup te pakken, terwijl ik pasta met een saus op basis van groene pesto had gemaakt. Ook zo'n succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar er zit al saus overheen. Waarom dan nog meer saus?
mensvriendelijker dan de elektrische stoel of een injectie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:
. Voor de geinteresseerden: chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.![]()
Er staat mij bij dat ik dat recept zelf uit CUL heb gehaald. Het grote chili adoratie topic oid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:26 schreef Flurry het volgende:
chili met draadjesvlees? dat klinkt goed! receptje in CUL?
De chili is geen probleem heur...quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een paar weken geleden tegen gekomen in een restaurant, en sindsdien al meerdere keren gemaakt:
-Makkelijk klaar te maken. Het lastigste is de chili, maar met wat gehakt/bonen en mais ben je daar al snel mee klaar.
-Je kunt veel varieren. Een keertje ander vlees proberen enzo.
-Verschillende pittigheid naar gelangs ieders smaak.
-De meeste mensen die ik ken vinden Mexicaans best goed te eten.
Een stel corona's erbij halen, danwel voor sommige avonden een fles tequila en je avond is goed begonnen
Ach, als je het gerecht op normale wijze klaar maakt is het prima te doen. Dwz, de zure room en kaas als bijgerechten gebruiken, en dus ervoor zorgen dat je niet eerst door 3 cm gesmolten kaas hoeft heen te prikken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:27 schreef dopy14 het volgende:
[..]
mensvriendelijker dan de elektrische stoel of een injectie.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, een beetje saus erbij kan prima natuurlijk. Maar saus hoort te fungeren als bijsmaak voor je hoofdgerecht. En niet om je hoofdgerecht dusdanig vloeibaar te maken dat je niet meer hoeft te kauwen
goed hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:36 schreef De_Vink het volgende:
TOPICKAAP
Hoe is het met vrouwtje Trannellius?
Aangezien je het betreffende topic niet van updates voorziet moet het maar op deze manier...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat je uberhaupt kan genieten van je avondeten met een goor biertje erbij :S
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik had gegokt dat jij enkel rookvlees lust
Hoe smeriger de drank, des te lekkerder het etenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat je uberhaupt kan genieten van je avondeten met een goor biertje erbij :S
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:46 schreef Trannellius het volgende:
Corona/Desperados vind ik persoonlijk best lekker bij mexicaans eten, maar dat terzijde
En dan anderen betichten van slechte smaakquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:46 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Corona/Desperados vind ik persoonlijk best lekker
Daar hoor je Tsing tao te drinken rotjong!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:49 schreef Gierigesloeber het volgende:
Bij Chinees drink ik altijd bierGrolsch nog wel.
misschien moet je dan eens kooklessen nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:49 schreef Nero22 het volgende:
Appelmoes, bijna bij elke Nederlandse hap, omdat het anders niet te vreten is.
Anders quote jij even selectiefquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dan anderen betichten van slechte smaak
Do not mess with Corona and Desperado's punk....do you feel lucky.....well.....do ya......quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dan anderen betichten van slechte smaak
Ik woon nog thuis en mijn ma kookt (17 jaar...). Ja, misschien moet ik zelf dan eens wat proberen samen te stellen... Afijn, bij aardappels en groenten kun je weinig fout doen, dus als ik het dan niet lekker vind, dan gaat er appelmoes bij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
misschien moet je dan eens kooklessen nemen.
Ja en ik brood met pindakaas met haringquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik eet zelfs wel eens brood met ketchup
Nah, kom op. Om te beginnen is Desperado's Frans bier, dus dat is sowieso troep. En Corona zit in flesjes met te licht glas, waardoor de zon er teveel invloed op heeft en er rare troep in dat "bier" gaat groeien. Het welbekende citroentje is voornamelijk een traditie om de rare smaak van die troep tegen te gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Anders quote jij even selectief
Integendeel, je zou eens moeten weten wat je aan aardappelen en groenten verkeerd kunt doen. Er zijn einig dingen zo goor als te gaar gekookte groentenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis en mijn ma kookt (17 jaar...). Ja, misschien moet ik zelf dan eens wat proberen samen te stellen... Afijn, bij aardappels en groenten kun je weinig fout doen, dus als ik het dan niet lekker vind, dan gaat er appelmoes bij.
Nee, ik heb geen eigen receptensite neequote:Op maandag 31 augustus 2009 11:54 schreef de_boswachter het volgende:.!
Ik herken me echt te erg in die gast. Gooi ook overal ketchup of curry op
Heb je geen eigen receptensite TS ?. Klinkt namelijk goed dat Tortilla-ding. Gewoon in ovenschaaltjes doen of wat ?
Ja ok, mijn pa bakt er helemaal niks van.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Integendeel, je zou eens moeten weten wat je aan aardappelen en groenten verkeerd kunt doen. Er zijn einig dingen zo goor als te gaar gekookte groenten
Dat lijkt me dan weer niks.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en ik brood met pindakaas met haring
Weinig verkapts aan. Ik weet dat ik goed kan koken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:06 schreef Anywhere het volgende:
Verkapt ik-vind-dat-ik-goed-kan-koken-topic
Maar dat moet toch wel goor zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:12 schreef Afwazig het volgende:
Bij mijn bijbaan eten mijn collega's alles met curry. Maakt niet uit wat het, in welke staat het is, of hoe laat. Maargoed, ik werk dan ook in de bouw.
Zooooo fakking heerlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:Voor de geinteresseerden: chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Weinig verkapts aan. Ik weet dat ik goed kan koken.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar hoor je Tsing tao te drinken rotjong!
ook in je cola?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef 9611Niels het volgende:
Als het over curry gaat: terechte klacht.
Maar mayonaise/fritessaus maakt alles lekkerder![]()
tomaat is een vrucht. botanisch geclassificeerd als "vrucht-groente"quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het is een groente
http://en.wikipedia.org/wiki/Ketchup_as_a_vegetable
Jep, en een aardbei is niet echt een vrucht, botanisch gezien...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
tomaat is een vrucht. botanisch geclassificeerd als "vrucht-groente"
knowledge dropped. whut whut.
Tuurlijk wel. de zaadjes (wat het een vrucht maakt mijn penguin-vrind) zitten alleen aan de buitenkantquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Neroje het volgende:
[..]
Jep, en een aardbei is niet echt een vrucht, botanisch gezien...
Maar dan liegt wikipediaquote:Botanisch gezien is de aardbei een schijnvrucht.
Sommige wetenschappers slaan wel erg door met classificeren. Maargoed het is al helemaal geen "groente"quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef Neroje het volgende:
[..]
Maar dan liegt wikipedia![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardbei
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef Acinonyx het volgende:
Kdoe altijd ketchup over me macaronie, geeft een extra smaakje
TNA laat water aanbranden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef TNA het volgende:
TS begint om drie uur 's middags met de bereiding van een Knorr Wereldgerecht
Weer een topickick van iemand met het IQ van een snelbinderquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef Waris7 het volgende:
Ketchup is knetterpro gek.
Wat kom je weer met een ontzèttend chille persoonlijke aanval. Had dat nou niet ietwat beleefder gekund, vrind?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Weer een topickick van iemand met het IQ van een snelbinder
Tering, niks nuttigs te melden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:32 schreef classpc het volgende:
Ik had dit topic al eerder gelezen maar was niet ingelogd. Maar klinkt lekker
HET IS PATATquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:40 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Tering, niks nuttigs te melden?
Trouwens, lol... WHAHAHAHA..![]()
![]()
Ontopic:
Heb de OP niet gelezen, maar ben het niet eens met de klacht!! Saus maakt alles eetbaar, of het nou met knoflooksaus is, curry of ketchup.... HEEERLIJK gewoon..
Bijv. bij patat.
Bijv. bij patatquote:
Ik bedoelde natuurlijk friet!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Bijv. bij patat
Dus je bent een limburgsverader!! haha!!
PATAT! ik eet morgen patat. met frikandel, kroket. en hamburger. Mischien kaasouflé.
Ja, daar noemen ze patat friet toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:16 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk friet!!!Heb vandaag nog friet op. Met een frikandel en hamburger.
Limburgsverader? WTF?
Ja alsof ze iets walgelijks moeten eten en daarom veel zure troep bij goooien om het door hun strot te krijgen. Bij mij deden ze dat overigens nooit. Een ander irritante gewoonte van nederlanders is "prakken prakken prakken, prakken prakken prakken" en irritant zwaar ademen tijdens het eten. En teveel commentaar leveren terwijl je zit te eten. over het eten. of het nou llkker is of smerig. Kan mij het bommen dat er precies het juiste hoveelheid zout in zit. "GEWOON ETEN BTCH!" denk ik dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:52 schreef Tacobell het volgende:
Ik kan me op zich wel voorstellen dat je het nogal kut vind als je moeite hebt gedaan om een mooi gerecht te bereiden en dat de ander je gerecht dan verneukt door er teveel saus bij te flikkeren.
Bij mij maken ze tosti's in de magnetron.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:12 schreef Afwazig het volgende:
Bij mijn bijbaan eten mijn collega's alles met curry. Maakt niet uit wat het, in welke staat het is, of hoe laat. Maargoed, ik werk dan ook in de bouw.
Kiphamburger? Zo ja. Tss.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:16 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk friet!!!Heb vandaag nog friet op. Met een frikandel en hamburger.
Limburgsverader? WTF?
Gatverdamme!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bij mij maken ze tosti's in de magnetron.
Tostiijzertosti!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Gatverdamme!![]()
![]()
en dan vinden mensen het raar dat er veel saus overheen gegoten wordt. Tosti's uit de magnetron
![]()
![]()
Pantostis!!!
Gatverdamme!quote:
Mijn zusje doet OVERAL mayo bij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
oud huisgenootje vermengde bijna al het avondeten met ketjap
Het is kipburger, gonmool.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Kiphamburger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |