En dan anderen betichten van slechte smaakquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:46 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Corona/Desperados vind ik persoonlijk best lekker
Daar hoor je Tsing tao te drinken rotjong!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:49 schreef Gierigesloeber het volgende:
Bij Chinees drink ik altijd bierGrolsch nog wel.
misschien moet je dan eens kooklessen nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:49 schreef Nero22 het volgende:
Appelmoes, bijna bij elke Nederlandse hap, omdat het anders niet te vreten is.
Anders quote jij even selectiefquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dan anderen betichten van slechte smaak
Do not mess with Corona and Desperado's punk....do you feel lucky.....well.....do ya......quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dan anderen betichten van slechte smaak
Ik woon nog thuis en mijn ma kookt (17 jaar...). Ja, misschien moet ik zelf dan eens wat proberen samen te stellen... Afijn, bij aardappels en groenten kun je weinig fout doen, dus als ik het dan niet lekker vind, dan gaat er appelmoes bij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
misschien moet je dan eens kooklessen nemen.
Ja en ik brood met pindakaas met haringquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik eet zelfs wel eens brood met ketchup
Nah, kom op. Om te beginnen is Desperado's Frans bier, dus dat is sowieso troep. En Corona zit in flesjes met te licht glas, waardoor de zon er teveel invloed op heeft en er rare troep in dat "bier" gaat groeien. Het welbekende citroentje is voornamelijk een traditie om de rare smaak van die troep tegen te gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Anders quote jij even selectief
Integendeel, je zou eens moeten weten wat je aan aardappelen en groenten verkeerd kunt doen. Er zijn einig dingen zo goor als te gaar gekookte groentenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis en mijn ma kookt (17 jaar...). Ja, misschien moet ik zelf dan eens wat proberen samen te stellen... Afijn, bij aardappels en groenten kun je weinig fout doen, dus als ik het dan niet lekker vind, dan gaat er appelmoes bij.
Nee, ik heb geen eigen receptensite neequote:Op maandag 31 augustus 2009 11:54 schreef de_boswachter het volgende:.!
Ik herken me echt te erg in die gast. Gooi ook overal ketchup of curry op
Heb je geen eigen receptensite TS ?. Klinkt namelijk goed dat Tortilla-ding. Gewoon in ovenschaaltjes doen of wat ?
Ja ok, mijn pa bakt er helemaal niks van.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Integendeel, je zou eens moeten weten wat je aan aardappelen en groenten verkeerd kunt doen. Er zijn einig dingen zo goor als te gaar gekookte groenten
Dat lijkt me dan weer niks.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en ik brood met pindakaas met haring
Weinig verkapts aan. Ik weet dat ik goed kan koken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:06 schreef Anywhere het volgende:
Verkapt ik-vind-dat-ik-goed-kan-koken-topic
Maar dat moet toch wel goor zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:12 schreef Afwazig het volgende:
Bij mijn bijbaan eten mijn collega's alles met curry. Maakt niet uit wat het, in welke staat het is, of hoe laat. Maargoed, ik werk dan ook in de bouw.
Zooooo fakking heerlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:Voor de geinteresseerden: chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Weinig verkapts aan. Ik weet dat ik goed kan koken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |