Weer een topickick van iemand met het IQ van een snelbinderquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef Waris7 het volgende:
Ketchup is knetterpro gek.
Wat kom je weer met een ontzèttend chille persoonlijke aanval. Had dat nou niet ietwat beleefder gekund, vrind?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Weer een topickick van iemand met het IQ van een snelbinder
Tering, niks nuttigs te melden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:32 schreef classpc het volgende:
Ik had dit topic al eerder gelezen maar was niet ingelogd. Maar klinkt lekker
HET IS PATATquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:40 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Tering, niks nuttigs te melden?
Trouwens, lol... WHAHAHAHA..![]()
![]()
Ontopic:
Heb de OP niet gelezen, maar ben het niet eens met de klacht!! Saus maakt alles eetbaar, of het nou met knoflooksaus is, curry of ketchup.... HEEERLIJK gewoon..
Bijv. bij patat.
Bijv. bij patatquote:
Ik bedoelde natuurlijk friet!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Bijv. bij patat
Dus je bent een limburgsverader!! haha!!
PATAT! ik eet morgen patat. met frikandel, kroket. en hamburger. Mischien kaasouflé.
Ja, daar noemen ze patat friet toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:16 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk friet!!!Heb vandaag nog friet op. Met een frikandel en hamburger.
Limburgsverader? WTF?
Ja alsof ze iets walgelijks moeten eten en daarom veel zure troep bij goooien om het door hun strot te krijgen. Bij mij deden ze dat overigens nooit. Een ander irritante gewoonte van nederlanders is "prakken prakken prakken, prakken prakken prakken" en irritant zwaar ademen tijdens het eten. En teveel commentaar leveren terwijl je zit te eten. over het eten. of het nou llkker is of smerig. Kan mij het bommen dat er precies het juiste hoveelheid zout in zit. "GEWOON ETEN BTCH!" denk ik dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:52 schreef Tacobell het volgende:
Ik kan me op zich wel voorstellen dat je het nogal kut vind als je moeite hebt gedaan om een mooi gerecht te bereiden en dat de ander je gerecht dan verneukt door er teveel saus bij te flikkeren.
Bij mij maken ze tosti's in de magnetron.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:12 schreef Afwazig het volgende:
Bij mijn bijbaan eten mijn collega's alles met curry. Maakt niet uit wat het, in welke staat het is, of hoe laat. Maargoed, ik werk dan ook in de bouw.
Kiphamburger? Zo ja. Tss.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:16 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk friet!!!Heb vandaag nog friet op. Met een frikandel en hamburger.
Limburgsverader? WTF?
Gatverdamme!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bij mij maken ze tosti's in de magnetron.
Tostiijzertosti!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Gatverdamme!![]()
![]()
en dan vinden mensen het raar dat er veel saus overheen gegoten wordt. Tosti's uit de magnetron
![]()
![]()
Pantostis!!!
Gatverdamme!quote:
Mijn zusje doet OVERAL mayo bij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
oud huisgenootje vermengde bijna al het avondeten met ketjap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |