Curry valt imo nog een beetje te rechtvaardigen, vanwege de basis van tomaten. Maar mayo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is echt ranzig. Mijn vriendje gooit ook mayo en curry over de spaghetti en macaroni. Wtf?!
Maar er zit al saus overheen. Waarom dan nog meer saus?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Curry valt imo nog een beetje te rechtvaardigen, vanwege de basis van tomaten. Maar mayo?
Een paar weken geleden tegen gekomen in een restaurant, en sindsdien al meerdere keren gemaakt:quote:
Hehe, point taken. Ach, een andere vriend van mij stelde een keer voor om de fles ketchup te pakken, terwijl ik pasta met een saus op basis van groene pesto had gemaakt. Ook zo'n succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar er zit al saus overheen. Waarom dan nog meer saus?
mensvriendelijker dan de elektrische stoel of een injectie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Trannellius het volgende:
. Voor de geinteresseerden: chili in bakjes doen, vermengd met wat tortilla chips en kaas eroverheen strooien. Dit een tijdje in de oven doen totdat de kaas geheel gesmolten is, en dan serveren met wat zure room danwel guacemole erop.![]()
Er staat mij bij dat ik dat recept zelf uit CUL heb gehaald. Het grote chili adoratie topic oid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:26 schreef Flurry het volgende:
chili met draadjesvlees? dat klinkt goed! receptje in CUL?
De chili is geen probleem heur...quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een paar weken geleden tegen gekomen in een restaurant, en sindsdien al meerdere keren gemaakt:
-Makkelijk klaar te maken. Het lastigste is de chili, maar met wat gehakt/bonen en mais ben je daar al snel mee klaar.
-Je kunt veel varieren. Een keertje ander vlees proberen enzo.
-Verschillende pittigheid naar gelangs ieders smaak.
-De meeste mensen die ik ken vinden Mexicaans best goed te eten.
Een stel corona's erbij halen, danwel voor sommige avonden een fles tequila en je avond is goed begonnen
Ach, als je het gerecht op normale wijze klaar maakt is het prima te doen. Dwz, de zure room en kaas als bijgerechten gebruiken, en dus ervoor zorgen dat je niet eerst door 3 cm gesmolten kaas hoeft heen te prikken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:27 schreef dopy14 het volgende:
[..]
mensvriendelijker dan de elektrische stoel of een injectie.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, een beetje saus erbij kan prima natuurlijk. Maar saus hoort te fungeren als bijsmaak voor je hoofdgerecht. En niet om je hoofdgerecht dusdanig vloeibaar te maken dat je niet meer hoeft te kauwen
goed hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:36 schreef De_Vink het volgende:
TOPICKAAP
Hoe is het met vrouwtje Trannellius?
Aangezien je het betreffende topic niet van updates voorziet moet het maar op deze manier...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat je uberhaupt kan genieten van je avondeten met een goor biertje erbij :S
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik had gegokt dat jij enkel rookvlees lust
Hoe smeriger de drank, des te lekkerder het etenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat je uberhaupt kan genieten van je avondeten met een goor biertje erbij :S
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:46 schreef Trannellius het volgende:
Corona/Desperados vind ik persoonlijk best lekker bij mexicaans eten, maar dat terzijde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |