dat meisje linksachter haar ook alquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Dandilion het volgende:
ik weet niet waar op internet maar er was al een discussie gaande over de hoerige ongepaste halloween outfittjes van het zusje van miley cyrus.
vreselijk als je ouders je zo de deuren langs laat gaan voor een lekker hapje.. was ze zelf de trick or treat?
qua gezicht lijkt het Zac Efron wel met make-up op en een zwarte pruik!!quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik snap niet dat die ouders dat kind zo over straat laten gaan.
Jammer van die borsten, maar verder...quote:Op donderdag 12 november 2009 10:41 schreef rena het volgende:
Nicole Kidman
[ afbeelding ]
Een beetje cleavage is mooi, maar dit is wel een beetje over de top. Heeft ze een borstvergroting gehad of zo? Haar hoofd ziet er wel weer mooi uit, zou ze gestopt zijn met botox?
Een stappenteller om nog meer te kunnen afvallen waarschijnlijkquote:Op zondag 15 november 2009 13:54 schreef GimmeGore het volgende:
wat is dat blauwe ter hoogte van haar hand?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:02 schreef June. het volgende:
Zij is nog enger dan Miley zelf! Hoe zullen die ouders er wel niet uitzien?
Wa's dat nou voor combinatie?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef rena het volgende:
Bonnie Wright (Harry Potter)
[ afbeelding ]
Leuke vader. Die moeder heeft een eng smal hoofd.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en heel de familie samen ( al wat oudere foto geloof ik)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:36 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Een stappenteller om nog meer te kunnen afvallen waarschijnlijk![]()
Run Lindsey, run!
Dat is een bandje met patientengegevens, ze is ontsnapt uit een psychiatrisch ziekenhuisquote:Op zondag 15 november 2009 13:54 schreef GimmeGore het volgende:
wat is dat blauwe ter hoogte van haar hand?
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:41 schreef rena het volgende:
Nicole Kidman
Haar hoofd ziet er wel weer mooi uit, zou ze gestopt zijn met botox?
he get, bepaald nietquote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet bepaald![]()
[ afbeelding ]
hoewel is zijn kapsel nu ook niet super vind ziet het er beter uit dan vroeger.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Leuke vader. Die moeder heeft een eng smal hoofd.
Whaaaa, ge-wel-dig! Zoooo fout dit, maar dus leuk. Ik ken dit nummer nog wel. Back in tha days.You can tell my heart, my achy breaky heart, lalallalalalalallaaaaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:49 schreef snakelady het volgende:
Sokken met zulke hakkenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef rena het volgende:
Bonnie Wright (Harry Potter)
[ afbeelding ]
Zwanger?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet bepaald![]()
[ afbeelding ]
Jurkje van plastic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:23 schreef kvd het volgende:
Echt lelijk is het jurkje niet, maar het doet niks voor Eva Longoria Parker, behave niet goed zitten voor haar...
vreemde, ongelijke borsten....zit niet mooi bij haar buik.....een vreemde inkeping bij haar middel die naar mijn idee het verkeerde accentueert....een beetje een misser vind ik
[ afbeelding ]
Gelukkig bevindt ze zich in een hippe schoenenzaak, want die schoenen moeten als eerste de brandstapel op. Dan die rok, dan die boerenbond-trui, dan de jas, dan de tas, dan ach, Ashly zelf tot as, en ja, de zonnebril mag blijven!quote:
En misschien loopt ze ook nog eens heel ver op een toekomstige trend vooruit (en zien we er over een jaar bijna allemaal zo uit).quote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk kost het ook nog eens een godsvermogen.
Als we over een jaar allemaal achtentachtig zijn, wie weet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef female81 het volgende:
[..]
En misschien loopt ze ook nog eens heel ver op een toekomstige trend vooruit (en zien we er over een jaar bijna allemaal zo uit).
Mwah...er zijn natuurlijk grenzen!! Wij gaan er op straat ook niet zo bijlopen als Lady Gaga doet, en dus voor ons 80ste ook niet zoals Ashley doet. Ook niet iedereen ging mee met de crocs-, uggs- en birkenstock-trends! (ik tenminste niet, sprak zij met enige trots)quote:Op maandag 7 december 2009 22:37 schreef female81 het volgende:
Genoeg hersenloze schapen te vinden in Nederland. Als de glossy's maar vaak genoeg schrijven dat het zo ontzettend stijlvol is wat ze draagt, gaat de massa het vanzelf normaal vinden.
Ja heh, een plat plasma-scherm ofzo. Alleen de kabels die op haar buik hangen verraden haar!quote:Op maandag 7 december 2009 23:00 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij heeft ze wat gestolen en onder die trui verstopt
Eens!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
De lelijkste outfitjes van 2009!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eens!
Ik ben bij Aretha altijd bang dat die bandjes knappen!
Grotendeels eens.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
De lelijkste outfitjes van 2009!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vind ik stiekem nog best leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ode aan de uitvinder van de PTT postzak
[ afbeelding ]
Super outfit!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ode aan de uitvinder van de PTT postzak
[ afbeelding ]
quote:
Ik kende 'm al, maar hij blijft leukquote:
Ze is veel gaan sporten toch, triathlon of zo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
What happened to Jlo's round butt?
hahaha ik dacht ook meteen: hé testbeeldquote:Op maandag 4 januari 2010 23:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat leuk, een wandelend testbeeld.
Die zou ik zeker wel dragen!quote:
Jee, wat zijn jullie kritisch zeg! De riem en de laarsjes matchen toch? Nou dan!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:26 schreef Felixa het volgende:
En dan als kers op de taart ook nog 's geen bh aantrekken.
Ik lever alleen maar onder de gordel kritiek. Okay ... vanaf de gordel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:26 schreef Felixa het volgende:
En dan als kers op de taart ook nog 's geen bh aantrekken.
Juist omdat ze zich zo slecht kleedt volgens mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef bloodymary het volgende:
Of ze nu dun of wat dikker is, ik vind die Micha Barton echt een van de lelijkste, slechts geklede vrouwen ooit. Waarom is die zoveel in beeld?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef bloodymary het volgende:
Of ze nu dun of wat dikker is, ik vind die Micha Barton echt een van de lelijkste, slechts geklede vrouwen ooit. Waarom is die zoveel in beeld?
Is niet zozeer het topje, de foto is gewoon met fotosoep vern**ktquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Ewelina het volgende:
Fergie heeft niet het meest flatterende topje aan.
[ afbeelding ]
Als je ziet waar dat zusje van 12 (13?) mee weg komt met carnavalquote:Op zondag 10 januari 2010 15:32 schreef Butterfly91 het volgende:![]()
Als ik op m'n 16e zo de deur uit zou zijn gegaan...
Als je die heksenoutfit bedoeld, zij is 9.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je ziet waar dat zusje van 12 (13?) mee weg komt met carnavalDit is héél gekleed als je vergelijkt
Mja idd, de voorkant is iig bedekt.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je ziet waar dat zusje van 12 (13?) mee weg komt met carnavalDit is héél gekleed als je vergelijkt
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je die heksenoutfit bedoeld, zij is 9.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je die heksenoutfit bedoeld, zij is 9.
Ik vind hier ook weinig mis mee, voorkant gewoon dicht. Ze wordt dit jaar toch 18. Het is alleen geen gezicht.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:47 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Mja idd, de voorkant is iig bedekt.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:06 schreef June. het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind het ook inderdaad net lingerie. Het ziet er gewoon hoerig uit, helemaal met die make-up. Zo weinig mogelijk stof en die laaghangende borsten, een bh zou niet misstaan, vind ik niet sexy hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |