Gelukkig bevindt ze zich in een hippe schoenenzaak, want die schoenen moeten als eerste de brandstapel op. Dan die rok, dan die boerenbond-trui, dan de jas, dan de tas, dan ach, Ashly zelf tot as, en ja, de zonnebril mag blijven!quote:
En misschien loopt ze ook nog eens heel ver op een toekomstige trend vooruit (en zien we er over een jaar bijna allemaal zo uit).quote:Op maandag 7 december 2009 11:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk kost het ook nog eens een godsvermogen.
Als we over een jaar allemaal achtentachtig zijn, wie weet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef female81 het volgende:
[..]
En misschien loopt ze ook nog eens heel ver op een toekomstige trend vooruit (en zien we er over een jaar bijna allemaal zo uit).
Mwah...er zijn natuurlijk grenzen!! Wij gaan er op straat ook niet zo bijlopen als Lady Gaga doet, en dus voor ons 80ste ook niet zoals Ashley doet. Ook niet iedereen ging mee met de crocs-, uggs- en birkenstock-trends! (ik tenminste niet, sprak zij met enige trots)quote:Op maandag 7 december 2009 22:37 schreef female81 het volgende:
Genoeg hersenloze schapen te vinden in Nederland. Als de glossy's maar vaak genoeg schrijven dat het zo ontzettend stijlvol is wat ze draagt, gaat de massa het vanzelf normaal vinden.
Ja heh, een plat plasma-scherm ofzo. Alleen de kabels die op haar buik hangen verraden haar!quote:Op maandag 7 december 2009 23:00 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij heeft ze wat gestolen en onder die trui verstopt
Eens!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
De lelijkste outfitjes van 2009!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Eens!
Ik ben bij Aretha altijd bang dat die bandjes knappen!
Grotendeels eens.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
De lelijkste outfitjes van 2009!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vind ik stiekem nog best leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ode aan de uitvinder van de PTT postzak
[ afbeelding ]
Super outfit!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ode aan de uitvinder van de PTT postzak
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |