Ik vind het wel een mooie stof, en het staat mooi als je getint bent.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
Khloe Kardashian (zus van volgensmij?)
[ afbeelding ]
Kourtney will doquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
Khloe Kardashian (zus van volgensmij?)
[ afbeelding ]
En ik vind dit jurkje Heidi ook niet zo erg flatteus staan:
[ afbeelding ]
Btw, op welke sites zoeken jullie voor dit soort foto's? Ik weet dat er op Perez wel wat staan maar voor de rest weet ik eigenlijk geen sites![]()
fiebels!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG Dan ook echt dat megalabel in dt hemdje van lilly!
Dat doet mij deugd fiebie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Smee lekkertje! Wat heerlijk dat ik jou tegenkom in alle hoogstaand intellectuele topics van Fok!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Mogen lelijke accessoires ook?
Stacy Haiduk (The Young and the Restless) met een opgezette kattentas op de rode loper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Stacy Haiduk (The Young and the Restless) met een opgezette kattentas op de rode loper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kat, jammer dat het een tas is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets met flair dragen betekent niet dat het er fantastisch uitzietquote:Op woensdag 9 september 2009 17:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze draagt in ieder geval altijd alles met flair
Dat zei ik dan ook nietquote:Op woensdag 9 september 2009 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Iets met flair dragen betekent niet dat het er fantastisch uitziet
quote:
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte Church in een lelijke jurk met haar exvriend Kyle Johnsonn
Maar wat is ze in haar gezicht mooi opgedroogd (afgeslankt)quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte Church in een lelijke jurk met haar exvriend Kyle Johnsonn
Ik had hem al een tijdje niet gezien, maar man man... als je toch even chagerijnig bent en deze foto ziet is je hele dag weer goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga is ondergekotst door de Muppet Show.
Oh brr, die jurkquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:29 schreef Felixa het volgende:
Jennifer Connelly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |