Ik vind het wel een mooie stof, en het staat mooi als je getint bent.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
Khloe Kardashian (zus van volgensmij?)
[ afbeelding ]
Kourtney will doquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
Khloe Kardashian (zus van volgensmij?)
[ afbeelding ]
En ik vind dit jurkje Heidi ook niet zo erg flatteus staan:
[ afbeelding ]
Btw, op welke sites zoeken jullie voor dit soort foto's? Ik weet dat er op Perez wel wat staan maar voor de rest weet ik eigenlijk geen sites![]()
fiebels!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG Dan ook echt dat megalabel in dt hemdje van lilly!
Dat doet mij deugd fiebie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Smee lekkertje! Wat heerlijk dat ik jou tegenkom in alle hoogstaand intellectuele topics van Fok!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Mogen lelijke accessoires ook?
Stacy Haiduk (The Young and the Restless) met een opgezette kattentas op de rode loper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Stacy Haiduk (The Young and the Restless) met een opgezette kattentas op de rode loper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kat, jammer dat het een tas is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |