Ik vind het wel een mooie stof, en het staat mooi als je getint bent.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
Khloe Kardashian (zus van volgensmij?)
[ afbeelding ]
Kourtney will doquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
Khloe Kardashian (zus van volgensmij?)
[ afbeelding ]
En ik vind dit jurkje Heidi ook niet zo erg flatteus staan:
[ afbeelding ]
Btw, op welke sites zoeken jullie voor dit soort foto's? Ik weet dat er op Perez wel wat staan maar voor de rest weet ik eigenlijk geen sites![]()
fiebels!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG Dan ook echt dat megalabel in dt hemdje van lilly!
Dat doet mij deugd fiebie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Smee lekkertje! Wat heerlijk dat ik jou tegenkom in alle hoogstaand intellectuele topics van Fok!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Mogen lelijke accessoires ook?
Stacy Haiduk (The Young and the Restless) met een opgezette kattentas op de rode loper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Stacy Haiduk (The Young and the Restless) met een opgezette kattentas op de rode loper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kat, jammer dat het een tas is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets met flair dragen betekent niet dat het er fantastisch uitzietquote:Op woensdag 9 september 2009 17:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze draagt in ieder geval altijd alles met flair
Dat zei ik dan ook nietquote:Op woensdag 9 september 2009 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Iets met flair dragen betekent niet dat het er fantastisch uitziet
quote:
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte Church in een lelijke jurk met haar exvriend Kyle Johnsonn
Maar wat is ze in haar gezicht mooi opgedroogd (afgeslankt)quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:59 schreef Miss_paraplu het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte Church in een lelijke jurk met haar exvriend Kyle Johnsonn
Ik had hem al een tijdje niet gezien, maar man man... als je toch even chagerijnig bent en deze foto ziet is je hele dag weer goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga is ondergekotst door de Muppet Show.
Oh brr, die jurkquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:29 schreef Felixa het volgende:
Jennifer Connelly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is niet mooi opgedroogd, maar was mooi nat...dit is een foto van een paar jaar geleden (denk ik)quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat is ze in haar gezicht mooi opgedroogd (afgeslankt)
[..]
Ik had hem al een tijdje niet gezien, maar man man... als je toch even chagerijnig bent en deze foto ziet is je hele dag weer goed![]()
Die laarzen en die oogschaduw..quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het model en de kleuren van dit jurkje helemaal niks. Vicky heeft er beter uitgezien.
[ afbeelding ]
quote:
Die man op de achtergrondquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het model en de kleuren van dit jurkje helemaal niks. Vicky heeft er beter uitgezien.
[ afbeelding ]
echt he?quote:
Nog even vanuit een andere hoek, mijn god wat lelijk. Keep on shopping zullen we maar zeggenquote:
Ik begin een beetje Lady Gaga moe te wordenquote:Op maandag 14 september 2009 09:38 schreef Butterfly91 het volgende:
Lady Gaga (ofcourse)
[ afbeelding ]
een beetje?quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begin een beetje Lady Gaga moe te worden
Nee joh, dat kikkerpak overtreft nog steeds allesquote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef June. het volgende:
Stiekem gejat van Flappe-du-pomme![]()
[ afbeelding ]
Lady Gaga dus. Komt wel erg in de buurt van het kikkerpak moet ik zeggen.
Ode aan George Michael?quote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan zo bij de Village Peoplequote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef June. het volgende:
En Kanye en Amber, mijn god wat lelijk![]()
[ afbeelding ]
Second that.quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begin een beetje Lady Gaga moe te worden
MMquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:04 schreef bloodymary het volgende:
Zo triest ook dat een flap van je blouse in de broek doen en de andere er over....
Ik word dat wijf wel zat nuquote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wacht, die had ik gemist.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef bloodymary het volgende:
Het jurkje vind ik best mooi, maar die zwarte haarpunten snap ik niet.
Jaaa, ik dacht al waar ken ik dat ook alweer van, Berlin!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:14 schreef Copycat het volgende:
Mooie jurk. En ik vind dat 'Berlin' haar er juist goed bij passen.
Ik dacht in de 1e oogopslag dat het Meryl Streep was en daarna Melanie Griffith met lang haar. Bleek het drew te zijnquote:
Oh man, wát geil dat pakje van Amberquote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef June. het volgende:
En Kanye en Amber, mijn god wat lelijk![]()
[ afbeelding ]
Wow, een stripjurk! Zou 'm zelf niet dragen maar leukquote:
Dit vink dan weer helemaal niets - bit of a cheap look van de markt, door die niet bij elkaar passende synthetische stoffenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:25 schreef rena het volgende:
Goed om te zien dat meningen verschillenIk vind het een gedrocht van een jurk
![]()
[ afbeelding ]
Emily Rossum. Waarom dat nekstuk?
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:45 schreef female81 het volgende:
Het schijnt Lady Gaga te zijn. Al moet je er in dit geval een beetje naar gissen.
[ afbeelding ]
Ze heeft een trend gezetquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:45 schreef female81 het volgende:
Het schijnt Lady Gaga te zijn. Al moet je er in dit geval een beetje naar gissen.
[ afbeelding ]
Leuke slangenleren tasje!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze heeft een trend gezet
[ afbeelding ]
Marilyn Manson
En wat dacht je van die klompvoeten?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ze heeft een lange zwarte jas aan die belabberd gefotografeerd is, dus?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
En ik vind dit jurkje Heidi ook niet zo erg flatteus staan:
[ afbeelding ]
Btw, op welke sites zoeken jullie voor dit soort foto's? Ik weet dat er op Perez wel wat staan maar voor de rest weet ik eigenlijk geen sites![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Ewelina het volgende:
Fergie heeft niet het meest flatterende topje aan.
[ afbeelding ]
quote:
Ik wil deze outfitjes niet mooi noemen maar wat mij betreft horen deze in leuke outfitjes thuisquote:
Wat een lief buikjequote:Op maandag 21 september 2009 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
en nog een keer Pixie Geldof..als whitetrash truckerpunker?
[ afbeelding ]
ik moet er niet aan denken dat je net wil gaan seksen en dat de ander dan met zo'n condoom komtquote:Op maandag 28 september 2009 19:28 schreef female81 het volgende:
Oud-fan of niet, ik kan niet zeggen dat ik deze groot uitgevallen condoom van Anita Doth (ex-2 Unlimited) heel erg mooi vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel geld en dan nog in afgerafelde kleding lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 05:43 schreef Koekz het volgende:
Maar om even ontopic te komen...
Madonna!
[ afbeelding ]
Dita is een plaatjequote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef rena het volgende:
Dita von Teese. Hallo jaren 80
[ afbeelding ]
Staat haar juist goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef rena het volgende:
Dita von Teese. Hallo jaren 80
[ afbeelding ]
Mmmm, ze heeft wel een giga geile voorgevelquote:Op dinsdag 29 september 2009 05:13 schreef female81 het volgende:
Volgens mij heeft ze nog de illusie dat ze niet ouder is dan 25, of ze probeert heel hard te ontkennen dat ze d'r beste tijd al heeft gehad. Of ze lijdt aan het Beth Ditto-syndroom: "Ik weet best dat ik niet de zogenaamde ideale maten heb, maar so what... Dikke middelvinger!" (Moet ergens wel prettig zijn om zo zelfverzekerd te zijn.)
Al heeft ze natuurlijk nog aardig wat kilo's te gaan om een evenbeeld van Beth Ditto te worden.![]()
Ze heeft na haar 2 Unlimited-tijd trouwens wel vaker pakjes aan gehad die iets ranzigs hebben.Ook deze foto's, van het Mokkels-forum, lijken nog niet zo oud. T'is van nature eigenlijk geen hele lelijke vrouw maar ze verpest het zelf een beetje. Maar: toch stiekem wel vermakelijk. Ik ben benieuwd hoe ze erbij loopt als ze 60 is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, mooi, ik weet het niet, maar het ziet er bij haar wel geil uit, thats allquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef bloodymary het volgende:
Ja, vind je dat echt mooi, van die grote opgeblazen ballonnen? Doet mij altijd een beetje aan een koe denken. En nee, daar ben ik niet jaloers op, echt niet.
Ze schijnen wel natuurlijk te zijn. Feit is dat ze begin jaren 90 al best een grote voorgevel had, alleen pronkte ze er toen nog wat minder opzichtig mee. Toen ook wel, maar niet zoals nu. En door alle opgeplakte kilo's door de jaren heen groeide de boel natuurlijk verder. Tot er een moment kwam dat het geheel bijna op springen leek te staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef bloodymary het volgende:
Ja, vind je dat echt mooi, van die grote opgeblazen ballonnen? Doet mij altijd een beetje aan een koe denken. En nee, daar ben ik niet jaloers op, echt niet.
Wat is er mis met die voet van de linkerquote:Op woensdag 30 september 2009 04:28 schreef female81 het volgende:
Andere merkwaardige outfits, van iets meer hedendaagse sterren: Dit hieronder komt uit de tweede Sex & the City-film. Zal wel humoristisch bedoeld zijn, maar toch...
[ afbeelding ]
Ik lees ergens dat ze op weg was naar de dansstudio. Dan is dit toch niet zo'n gekke outfitquote:
dan valt het wel mee, dacht dat ze er de hele dag zo had bijgelopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:04 schreef rena het volgende:
[..]
Ik lees ergens dat ze op weg was naar de dansstudio. Dan is dit toch niet zo'n gekke outfit
Ik gok ouderdom.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat is er mis met die voet van de linker
Vooral die van Kim. Beetje Blondie-achtig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die outfitjes van SJP en Kim Catrall tof.
Het ziet er uit als een echte Jackson met die mislukte neus...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Haantjedevoorste het volgende:
LaToya Jackson
't ziet er niet uit!!!
[ afbeelding ]
Oh, wat eng.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Haantjedevoorste het volgende:
LaToya Jackson
't ziet er niet uit!!!
[ afbeelding ]
Die tekst er ook bijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:01 schreef June. het volgende:
Hey y'all, Britney is back!
[ afbeelding ]
neeeequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:46 schreef Turbomuis het volgende:
Tis geen outfitje, maar redelijk op z´n plaats hier lijkt me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boy George
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:07 schreef Manono het volgende:
[..]
neeee
Celebs Onflatteus op de Kiek # 79
Wat een mannelijke vrouw is het toch ook he.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:17 schreef June. het volgende:
Serena Williams is haar broek vergeten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Tara Palmer-Tomkinson
[ afbeelding ]
ja ik vind dit dan wel weer leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:30 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Pyama party!!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Whahaha, die vlaggetjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Tara Palmer-Tomkinson
[ afbeelding ]
Ik ken haar niet, maar als ik de onderste close-up foto's zie is het net links een Europese vrouw en rechts een Aziatische.. zal de neus en bruine ogen combi wel zijn ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Palmer Tomkinson mag wat minder naar de sportschool
[ afbeelding ]
Of misschien is het de coke (haar neus is ingestort)
[ afbeelding ]
Wow! Freaky! Die neus....!!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind shakira juist mooi daar!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:50 schreef rena het volgende:
De vrouw van Nigel Barker draagt een jurk die vrij onflatteus is op het borstfront. Hangtieten
[ afbeelding ]
Shakira![]()
[ afbeelding ]
Oh mén, kon de blondering nog van een goedkoper merk? Mooi geel haar is niet lelijkquote:
Walking to work....quote:Op zondag 13 september 2009 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb haar net gepost in het mooie outfitjes-topic, maar deze is wel erg 'trucker-ho'-achtig:
[ afbeelding ]
Brrr, kijk die vellen bij die armenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
Donatella Versace vond ik ook wel geslaagd:
[ afbeelding ]
Wat een mooie vrouw! Maar de jurk trekt ook haar hele postuur uit proportie, op de een of andere manier laten die lange hals en het laagzittende topje haar hoofd enorm lijken en haar benen miniquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:50 schreef rena het volgende:
De vrouw van Nigel Barker draagt een jurk die vrij onflatteus is op het borstfront. Hangtieten
[ afbeelding ]
ik zag die jurk net op de project runway blog, met een mager model erin vind ik hem al heel lelijk. Maar die beentjes van shakira maken het alleen maar lelijkerquote:
De houdbaarheidsdatum van Paris begint nu toch een beetje te verstrijken als ik het zo zie. Nog eventje en ze is een karakatuur van zichzelf waar iedereen een beetje deemoedig naar zal kijkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:08 schreef Skaai het volgende:
Victoria Beckham in glitterponcho
[ afbeelding ]
Nou is de outfit van Paris niet goed te zien door die achterlijk grote Hello Kitty tas, maar ik vind haar kuifje op het hoofd een beetje eng vies bruin. Is vast de lichtval, maar ik vind het stom!
[ afbeelding ]
Oeh, met die bult op haar rug/oksel (van Tara Palmer Tomkinson) was ik even langs een huisarts gegaan, als ik haar was.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie deze foto nu pas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef kvd het volgende:
eentje uit dezelfde reeks van Donatella (cross post van onflatteus op de foto)
[ afbeelding ]
Die tietjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef kvd het volgende:
eentje uit dezelfde reeks van Donatella (cross post van onflatteus op de foto)
[ afbeelding ]
Eh getver ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef Krln het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 oktober 2009 16:46 schreef Turbomuis het volgende:
Tis geen outfitje, maar redelijk op z´n plaats hier lijkt me:
[ afbeelding ]
iew ik zie oorsmeer
Mooi ding hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:08 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Verwarrend he.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef female81 het volgende:
[offtopic]@ Ratelslangetje: Wat lijken onze avatars trouwens veel op elkaar.[/offtopic]
Ik vind het mooi!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:08 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Iekquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef rena het volgende:
Het zusje van Miley Cyrus, en ja het zal vast een Halloween outfit zijn, maar ben ik nou zo ouderwets dat ik dit een totaal ongepaste outfit vind voor een kind van 10?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die tietjes. doorbakken sudderlapjes
L O L.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef rena het volgende:
Het zusje van Miley Cyrus, en ja het zal vast een Halloween outfit zijn, maar ben ik nou zo ouderwets dat ik dit een totaal ongepaste outfit vind voor een kind van 10?
[ afbeelding ]
Als hij een keer te diep ademhaalt dan springt het knoopje open.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:07 schreef Skaai het volgende:
Die jurk valt nog wel mee, ik snap alleen dat te strakke colbertje van die chicklinks niet echt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:07 schreef Skaai het volgende:
Die jurk valt nog wel mee, ik snap alleen dat te strakke colbertje van die chicklinks niet echt.
Tevens ook een totaal ongepast hoofd voor een 10-jarige.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |