Ze heeft een trend gezetquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:45 schreef female81 het volgende:
Het schijnt Lady Gaga te zijn. Al moet je er in dit geval een beetje naar gissen.
[ afbeelding ]
Leuke slangenleren tasje!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze heeft een trend gezet
[ afbeelding ]
Marilyn Manson
En wat dacht je van die klompvoeten?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ze heeft een lange zwarte jas aan die belabberd gefotografeerd is, dus?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
En ik vind dit jurkje Heidi ook niet zo erg flatteus staan:
[ afbeelding ]
Btw, op welke sites zoeken jullie voor dit soort foto's? Ik weet dat er op Perez wel wat staan maar voor de rest weet ik eigenlijk geen sites![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Ewelina het volgende:
Fergie heeft niet het meest flatterende topje aan.
[ afbeelding ]
quote:
Ik wil deze outfitjes niet mooi noemen maar wat mij betreft horen deze in leuke outfitjes thuisquote:
Wat een lief buikjequote:Op maandag 21 september 2009 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
en nog een keer Pixie Geldof..als whitetrash truckerpunker?
[ afbeelding ]
ik moet er niet aan denken dat je net wil gaan seksen en dat de ander dan met zo'n condoom komtquote:Op maandag 28 september 2009 19:28 schreef female81 het volgende:
Oud-fan of niet, ik kan niet zeggen dat ik deze groot uitgevallen condoom van Anita Doth (ex-2 Unlimited) heel erg mooi vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel geld en dan nog in afgerafelde kleding lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 05:43 schreef Koekz het volgende:
Maar om even ontopic te komen...
Madonna!
[ afbeelding ]
Dita is een plaatjequote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef rena het volgende:
Dita von Teese. Hallo jaren 80
[ afbeelding ]
Staat haar juist goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef rena het volgende:
Dita von Teese. Hallo jaren 80
[ afbeelding ]
Mmmm, ze heeft wel een giga geile voorgevelquote:Op dinsdag 29 september 2009 05:13 schreef female81 het volgende:
Volgens mij heeft ze nog de illusie dat ze niet ouder is dan 25, of ze probeert heel hard te ontkennen dat ze d'r beste tijd al heeft gehad. Of ze lijdt aan het Beth Ditto-syndroom: "Ik weet best dat ik niet de zogenaamde ideale maten heb, maar so what... Dikke middelvinger!" (Moet ergens wel prettig zijn om zo zelfverzekerd te zijn.)
Al heeft ze natuurlijk nog aardig wat kilo's te gaan om een evenbeeld van Beth Ditto te worden.![]()
Ze heeft na haar 2 Unlimited-tijd trouwens wel vaker pakjes aan gehad die iets ranzigs hebben.Ook deze foto's, van het Mokkels-forum, lijken nog niet zo oud. T'is van nature eigenlijk geen hele lelijke vrouw maar ze verpest het zelf een beetje. Maar: toch stiekem wel vermakelijk. Ik ben benieuwd hoe ze erbij loopt als ze 60 is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |