Ze is niet mooi opgedroogd, maar was mooi nat...dit is een foto van een paar jaar geleden (denk ik)quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat is ze in haar gezicht mooi opgedroogd (afgeslankt)
[..]
Ik had hem al een tijdje niet gezien, maar man man... als je toch even chagerijnig bent en deze foto ziet is je hele dag weer goed

Die laarzen en die oogschaduw..quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het model en de kleuren van dit jurkje helemaal niks. Vicky heeft er beter uitgezien.
[ afbeelding ]

ChipsZak.

ChipsZak.

quote:
 Ze staat iig wel in de juiste winkel!
 Ze staat iig wel in de juiste winkel!

Die man op de achtergrondquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het model en de kleuren van dit jurkje helemaal niks. Vicky heeft er beter uitgezien.
[ afbeelding ]

echt he?quote:
 Altijd een toonbeeld van wansmaak, hoe is ze in godsnaam aan die verschrikkelijk leuke vent van d'r gekomen?
  Altijd een toonbeeld van wansmaak, hoe is ze in godsnaam aan die verschrikkelijk leuke vent van d'r gekomen?

Nog even vanuit een andere hoek, mijn god wat lelijk. Keep on shopping zullen we maar zeggenquote:

Ik begin een beetje Lady Gaga moe te wordenquote:Op maandag 14 september 2009 09:38 schreef Butterfly91 het volgende:
Lady Gaga (ofcourse)
[ afbeelding ]

een beetje?quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begin een beetje Lady Gaga moe te worden

. Komt wel erg in de buurt van het kikkerpak moet ik zeggen.
 . Komt wel erg in de buurt van het kikkerpak moet ik zeggen.

Nee joh, dat kikkerpak overtreft nog steeds allesquote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef June. het volgende:
Stiekem gejat van Flappe-du-pomme
[ afbeelding ]
Lady Gaga dus. Komt wel erg in de buurt van het kikkerpak moet ik zeggen.

Ode aan George Michael?quote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]

Hij kan zo bij de Village Peoplequote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef June. het volgende:
En Kanye en Amber, mijn god wat lelijk
[ afbeelding ]

Second that.quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begin een beetje Lady Gaga moe te worden

MMquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:04 schreef bloodymary het volgende:
Zo triest ook dat een flap van je blouse in de broek doen en de andere er over....
 en er dan minstens een uur over doen.
 en er dan minstens een uur over doen. 

Ik word dat wijf wel zat nuquote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]

Oh wacht, die had ik gemist.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef bloodymary het volgende:
Het jurkje vind ik best mooi, maar die zwarte haarpunten snap ik niet.

En die op haar vingers fluitende bouwvakker er naast dan! Nee, da's niet eerlijk, die vrouw ziet er best mooi uit, ben gewoon jaloers omdat ik niet op mijn vingers kan fluiten.
  En die op haar vingers fluitende bouwvakker er naast dan! Nee, da's niet eerlijk, die vrouw ziet er best mooi uit, ben gewoon jaloers omdat ik niet op mijn vingers kan fluiten.

Ik vind het een gedrocht van een jurk
 Ik vind het een gedrocht van een jurk  

Jaaa, ik dacht al waar ken ik dat ook alweer van, Berlin!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:14 schreef Copycat het volgende:
Mooie jurk. En ik vind dat 'Berlin' haar er juist goed bij passen.

Ik dacht in de 1e oogopslag dat het Meryl Streep was en daarna Melanie Griffith met lang haar. Bleek het drew te zijnquote:
 D'r kop is een beetje verlept. Ze zag er altijd zo fris en fruitig uit, maar dat zie ik jammer genoeg niet terug. De jurk vind ik wel heel mooi overigens. De rest valt alleen zo tegen.
 D'r kop is een beetje verlept. Ze zag er altijd zo fris en fruitig uit, maar dat zie ik jammer genoeg niet terug. De jurk vind ik wel heel mooi overigens. De rest valt alleen zo tegen.

Oh man, wát geil dat pakje van Amberquote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef June. het volgende:
En Kanye en Amber, mijn god wat lelijk
[ afbeelding ]

Wow, een stripjurk! Zou 'm zelf niet dragen maar leukquote:

Dit vink dan weer helemaal niets - bit of a cheap look van de markt, door die niet bij elkaar passende synthetische stoffenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:25 schreef rena het volgende:
Goed om te zien dat meningen verschillenIk vind het een gedrocht van een jurk

[ afbeelding ]
Emily Rossum. Waarom dat nekstuk?

quote:

quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:45 schreef female81 het volgende:
Het schijnt Lady Gaga te zijn. Al moet je er in dit geval een beetje naar gissen.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |