Ze is niet mooi opgedroogd, maar was mooi nat...dit is een foto van een paar jaar geleden (denk ik)quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat is ze in haar gezicht mooi opgedroogd (afgeslankt)
[..]
Ik had hem al een tijdje niet gezien, maar man man... als je toch even chagerijnig bent en deze foto ziet is je hele dag weer goed![]()
Die laarzen en die oogschaduw..quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het model en de kleuren van dit jurkje helemaal niks. Vicky heeft er beter uitgezien.
[ afbeelding ]
quote:
Die man op de achtergrondquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het model en de kleuren van dit jurkje helemaal niks. Vicky heeft er beter uitgezien.
[ afbeelding ]
echt he?quote:
Nog even vanuit een andere hoek, mijn god wat lelijk. Keep on shopping zullen we maar zeggenquote:
Ik begin een beetje Lady Gaga moe te wordenquote:Op maandag 14 september 2009 09:38 schreef Butterfly91 het volgende:
Lady Gaga (ofcourse)
[ afbeelding ]
een beetje?quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begin een beetje Lady Gaga moe te worden
Nee joh, dat kikkerpak overtreft nog steeds allesquote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef June. het volgende:
Stiekem gejat van Flappe-du-pomme![]()
[ afbeelding ]
Lady Gaga dus. Komt wel erg in de buurt van het kikkerpak moet ik zeggen.
Ode aan George Michael?quote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan zo bij de Village Peoplequote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef June. het volgende:
En Kanye en Amber, mijn god wat lelijk![]()
[ afbeelding ]
Second that.quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begin een beetje Lady Gaga moe te worden
MMquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:04 schreef bloodymary het volgende:
Zo triest ook dat een flap van je blouse in de broek doen en de andere er over....
Ik word dat wijf wel zat nuquote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef June. het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |