Ik lever alleen maar onder de gordel kritiek. Okay ... vanaf de gordel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:26 schreef Felixa het volgende:
En dan als kers op de taart ook nog 's geen bh aantrekken.
Juist omdat ze zich zo slecht kleedt volgens mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef bloodymary het volgende:
Of ze nu dun of wat dikker is, ik vind die Micha Barton echt een van de lelijkste, slechts geklede vrouwen ooit. Waarom is die zoveel in beeld?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef bloodymary het volgende:
Of ze nu dun of wat dikker is, ik vind die Micha Barton echt een van de lelijkste, slechts geklede vrouwen ooit. Waarom is die zoveel in beeld?
Is niet zozeer het topje, de foto is gewoon met fotosoep vern**ktquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Ewelina het volgende:
Fergie heeft niet het meest flatterende topje aan.
[ afbeelding ]
Als je ziet waar dat zusje van 12 (13?) mee weg komt met carnavalquote:Op zondag 10 januari 2010 15:32 schreef Butterfly91 het volgende:![]()
Als ik op m'n 16e zo de deur uit zou zijn gegaan...
Als je die heksenoutfit bedoeld, zij is 9.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je ziet waar dat zusje van 12 (13?) mee weg komt met carnavalDit is héél gekleed als je vergelijkt
Mja idd, de voorkant is iig bedekt.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je ziet waar dat zusje van 12 (13?) mee weg komt met carnavalDit is héél gekleed als je vergelijkt
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je die heksenoutfit bedoeld, zij is 9.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je die heksenoutfit bedoeld, zij is 9.
Ik vind hier ook weinig mis mee, voorkant gewoon dicht. Ze wordt dit jaar toch 18. Het is alleen geen gezicht.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:47 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Mja idd, de voorkant is iig bedekt.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:06 schreef June. het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind het ook inderdaad net lingerie. Het ziet er gewoon hoerig uit, helemaal met die make-up. Zo weinig mogelijk stof en die laaghangende borsten, een bh zou niet misstaan, vind ik niet sexy hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |