abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72438089
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:43 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Als je een betere hebt, graag!
Laat maar, ook geen briljant site....
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_72438611
Beurzen US kunnen hele flinke plussen gaan neerzetten vanavond.
pi_72439160
Standaard, de dag voor Labor Day. Iedereen moet zich goed voelen.
pi_72439528
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:44 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Thanks!

Deel van de controverse had natuurlijk ook te maken met het feit dat sommige tegenpartijen en de onderliggende credit swaps opeens kaput gingen (denk aan AIG). Zodoende zoek ik er eentje die zijn risico minimaal spreidt over 5 banken ofzo.

Ik zie het wel passen in de B&H voor zowel de korte als de lange termijn. Persoonlijk zie ik de indices in Europa wel weer terugkomen op het niveau van 2007 in de komende 2-6 jaar. Dat betekent voor bijvoorbeeld de AEX een stijging van zo'n 70%, oftewel 140% met 2x leverage, zonder dat ik daar persoonlijk nu enorm veel downside in zie zitten. Als het 6 jaar duurt zit ik nog steeds met een jaarlijkse rendement van 16% voor kosten.

Ik kom ETFS vaak tegen, dus zal me daarin verdiepen. Toevallig nog meer namen die je wat lijken? Anders kan ik natuurlijk altijd nog investeren in iShares (waar ik fan van ben) met mijn eigen leverage - ik denk dat de bank daar wel mee wil helpen.
Ik gaf alleen maar even aan dat er veel foutieve media aandacht is geweest omtrent de leveraged ETFs en ze daarna direct het plakkaat als erg gevaarlijk kregen bestempeld. Uiteraard ietwat overdreven, je zult er zelf ook genoeg over gelezen hebben neem ik aan. Maar iemand die goed kennis heeft over de beurs hoeft dat verder geen probleem te zijn. En je hebt het voordeel dat je met Reuters/Bloomberg en wat andere tools gemakkelijk info over ETFs kunt plukken in plaats van sommige sites. MSCI info kost immers geld, voor de meesten dan

Wat betreft de lijstjes heb ik nog wel wat, maar dat hangt meer af waar je in wilt investeren. Ik had al een idee dat je mijlen ver van de commodities wou blijven. Geen verkeerde zaak. Maar dan valt er al wel wat af. Misschien specifieke sectoren, 1 Europese index? Een aantal Europese indices, of een ETFs over een aantal emerging indices? Weet zo niet hoeveel waarde jij aan Morningstar hecht? Maar de betere daaruit geven vaak ook wel een indicatie aan welke ETFs best goed zijn.

Je kunt natuurlijk ook altijd nog wat speculeren met ETFs, zoals bijvoorbeeld met;

-Market Vectors Indonesia Index ETF
-Market Vectors Russia ETF
-PowerShares Emerg Mks Infrastructure
-Ultra Semiconductor ProShares
-First Trust AMEX Biotechnology Index

Maar zo te lezen zul je toch gaan voor een aantal MSCI ETFs op een aantal Europese indices en eventueel een aantal sectoren waar nog echt fikse stijging te halen valt. Persoonlijk ben ik wel voorstander van wat gespeculeer op de wat maffere markten zoals die van Rusland en India/Indonesia. En bio-technology heeft ook mijn interesse. Al met al blijft iShares een zekerheidje
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:08 schreef Vandergeld het volgende:
Beurzen US kunnen hele flinke plussen gaan neerzetten vanavond.
En ik kan vanavond een lapdance krijgen van Keeley Hazell.. aldus mijn glazenbol. Persoonlijk is het erg slecht gesteld dat men de correctie van afgelopen week als erg stevig beschouwd. Toont nog maar weer eens aan dat we de koppen nog in het zand hebben.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen
Winston Churchill
pi_72439942
En ik kan vanavond een lapdance krijgen van Keeley Hazell.. aldus mijn glazenbol. Persoonlijk is het erg slecht gesteld dat men de correctie van afgelopen week als erg stevig beschouwd. Toont nog maar weer eens aan dat we de koppen nog in het zand hebben.
[/quote]

Dit was ook geen erg stevige correctie, die gaat pas komen in oktober/november en zal een paar jaar duren..
pi_72440031
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:39 schreef massachusetts_avenue het volgende:

[..]

Ik gaf alleen maar even aan dat er veel foutieve media aandacht is geweest omtrent de leveraged ETFs en ze daarna direct het plakkaat als erg gevaarlijk kregen bestempeld. Uiteraard ietwat overdreven, je zult er zelf ook genoeg over gelezen hebben neem ik aan. Maar iemand die goed kennis heeft over de beurs hoeft dat verder geen probleem te zijn. En je hebt het voordeel dat je met Reuters/Bloomberg en wat andere tools gemakkelijk info over ETFs kunt plukken in plaats van sommige sites. MSCI info kost immers geld, voor de meesten dan

Wat betreft de lijstjes heb ik nog wel wat, maar dat hangt meer af waar je in wilt investeren. Ik had al een idee dat je mijlen ver van de commodities wou blijven. Geen verkeerde zaak. Maar dan valt er al wel wat af. Misschien specifieke sectoren, 1 Europese index? Een aantal Europese indices, of een ETFs over een aantal emerging indices? Weet zo niet hoeveel waarde jij aan Morningstar hecht? Maar de betere daaruit geven vaak ook wel een indicatie aan welke ETFs best goed zijn.

Je kunt natuurlijk ook altijd nog wat speculeren met ETFs, zoals bijvoorbeeld met;

-Market Vectors Indonesia Index ETF
-Market Vectors Russia ETF
-PowerShares Emerg Mks Infrastructure
-Ultra Semiconductor ProShares
-First Trust AMEX Biotechnology Index

Maar zo te lezen zul je toch gaan voor een aantal MSCI ETFs op een aantal Europese indices en eventueel een aantal sectoren waar nog echt fikse stijging te halen valt. Persoonlijk ben ik wel voorstander van wat gespeculeer op de wat maffere markten zoals die van Rusland en India/Indonesia. En bio-technology heeft ook mijn interesse. Al met al blijft iShares een zekerheidje
Het idee is inderdaad om het niet "speculatief" te doen, maar om een stabiele index te pakken met duidelijk, maar beperkt groeipotentieel. Vervolgens moet de leverage zorgen voor het extra rendement. Ik ben erg gecharmeerd van iShares en een levered iShares tracker op de Euro Stoxx zou bijvoorbeeld ideaal zijn. Wellicht dat ik de leverage daarop anders zelf moet aanbrengen.

Ik heb een potje van 20 mille waar ik nu niks mee doe en dat anders in een auto gaat zitten (ik ken mezelf), dus zodoende. Het zou mooi zijn om dat leveraged te linken aan bijvoorbeeld de AEX, de DAX, de CAC en de Euro Stoxx (in 20/20/20/40). Wellicht zelf maar wat leverage aanbrengen?
quote:
[..]

Ik moest lachen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_72440852
Waarom spamt iedereen dat we 2 jaar lang in een downtrend gaan zitten? We krijgen heus wel een stevige correctie, maar die gaat iedere keer weer gevolgd worden door flinke rally's
pi_72459256
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:23 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom spamt iedereen dat we 2 jaar lang in een downtrend gaan zitten? We krijgen heus wel een stevige correctie, maar die gaat iedere keer weer gevolgd worden door flinke rally's
Nouja binnen 2 jaar van 560-195 met nu een bounce naar 300 zou ik betitelen als een downtrend met af en toe een flinke correctie
pi_72459421
Nog een keertje de lange termijn van de DJIA, 5 wave omhoog gezet, waarna correctie plaatsvind. Koersdoel volgens Elliott Wave theorie is dan in het prijsgebied van golf 4, hoogste koers hiervan is ongeveer 1000, dus we krijgen de komende jaren nog een enorme CRASH.

pi_72459465
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:33 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Nouja binnen 2 jaar van 560-195 met nu een bounce naar 300 zou ik betitelen als een downtrend met af en toe een flinke correctie
Vanaf 2001 van > 700 punten naar 300 in 2002 en weer terug naar 560 in 2005 en dan weer naar de 210 in 2009 en dan weer naar de 300 eind 2009
lijkt mee stevige downtrend

dit is geschreven in 2006
quote:
Kondratieff: Iets om angst van te krijgen
printvriendelijke pagina
door Guy Boscart,
maandag 09 oktober 2006
Na eind 2000, begin 2001 over de top het ijs op gegleden te zijn kwamen de markten al snel in het eerste wak terecht ... In maart 2003 voelt men een beetje bodem onder de voeten en men tracht wanhopig uit het wak te klimmen. Het lijkt te lukken volgens velen...maar het ijs is broos, want de winter is nog maar net begonnen ... De onderkoeling wordt onderschat en Siberische toestanden spoelen langzaam als een vloedgolf van verwatering over ons heen ... Er is zwaar weer op komst volgens de cyclus van Kondratieff ... Hij laat u kennis maken met de seizoenen van een bekende econoom Nikolai Dimitrievitch Kondratieff ... Dit is zeker de moeite waard om te lezen ...

[ Bericht 5% gewijzigd door henkway op 05-09-2009 13:52:30 ]
pi_72459521
Korte termijn nog positief, top te verwachten in oktober/ begin november.

pi_72459556
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:41 schreef henkway het volgende:

[..]

Vanaf 2001 van > 700 punten naar 300 in 2002 en weer terug naar 560 in 2005 en dan weer naar de 210 in 2009 en dan weer naar de 300 eind 2009
lijkt mee stevige downtrend

[ afbeelding ]
Daarom, we zitten in de Kondratieff winter, daarom moet je ook naar deflatie kijken nu en niet naar inflatie.
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:50:52 #253
174150 slap
slappy happer
pi_72475623
Euhm...dus nu kan ik bij wijze van spreken beter m'n spaargeld in shorts stoppen voor een zorgeloos pensioen?
pi_72477596
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:50 schreef slap het volgende:
Euhm...dus nu kan ik bij wijze van spreken beter m'n spaargeld in shorts stoppen voor een zorgeloos pensioen?
Als je zo'n vraag hier moet stellen dan zou ik sowieso niet al je spaargeld op shorts zetten.
pi_72488427
quote:
Ja dat kan, ik zou het zeker doen.
pi_72496498
zorgeloos zal het niet zijn
pi_72497473
quote:
Nu shorten is best mogelijk; maar sta er niet van te kijken als er nog even nieuwe highs gezet worden. Koop dan liever een shortfund met geen stoploss .
  zondag 6 september 2009 @ 22:00:41 #258
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72501595
quote:
Als je spaargeld voor je pensioen belegd moet je nooit shorts kopen. Die leveren enkel geld op wanneer de AEX over 30 jaar lager staat dan nu! Dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Beter wacht je de maand september af en koop je dan met een deel van je geld gewoon aandelen. Lekker wachten, dividend inkoppen en de kans dat je over 30 jaar een aardig kapitaaltje hebt is reel.
The End Times are wild
pi_72507607
30 jaar is wel erg lang koop dan beter T-bonds
pi_72511338
Goedemorgen allemaal... Lekker groen geopend...
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
  maandag 7 september 2009 @ 09:05:18 #261
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_72511363
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:04 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Goedemorgen allemaal... Lekker groen geopend...
Mooi begin idd

Met AMG sta ik nu ook weer in de plus gelukkig
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_72511933
We staan weer groen inderdaad!

En een +1 voor Rob Koenders
quote:
De meerderheid gaat uit van het begin van de grote correctie, echter als het koersverloop de indices automatisch hoger opstuwt, lokt dat automatisch weer meer partijen terug in de markt. Want wat de meerderheid verwacht te gebeuren op de aandelenmarkten, gebeurt vaak juist niet. Wat niemand verwacht te gebeuren op de aandelenmarkten, gebeurt. De markt heeft altijd gelijk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72512452
Het gaat al weer lekker zo, zit op 10% winst op een SL binnen een half uur. Dagloon is weer binnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 7 september 2009 @ 11:06:21 #264
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_72513463
SL ?
  maandag 7 september 2009 @ 11:09:10 #265
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72513513
sprinter long wrs
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 7 september 2009 @ 11:09:22 #266
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72513518
wrs = waarschijnlijk.
  maandag 7 september 2009 @ 11:18:04 #267
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_72513737
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:09 schreef One_conundrum het volgende:
wrs = waarschijnlijk.
Die afkorting kende ik wel

Maar bedankt!
pi_72514221
nounou... tgaat aardig...
pi_72514603
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:03 schreef edikt het volgende:

[..]

Ja dat kan, ik zou het zeker doen.
uhm... oeps
pi_72516464
Zilver Sprinter Short 16,80

Wie heeft de ballen op 1 pleuro?!
pi_72517622
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:59 schreef Dave7 het volgende:
Zilver Sprinter Short 16,80

Wie heeft de ballen op 1 pleuro?!
Sprinters en Turbo's op commodities doe ik niet meer aan indices of aandelen, thats it.
pi_72519828
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Sprinters en Turbo's op commodities doe ik niet meer aan indices of aandelen, thats it.
pi_72521131
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:

[..]

Nah, ik ga er vast en zeker wel weer op terug, als er ergens bubbeltjes neigingen zijn stap ik wel weer in, bij goud of olie bijv. Levert ook leuk geld op, maar op dit moment, zou ik niet weten welke commodity top is..

Wel jammer dat de grote beurzen duidelijk niet zonder Amerika kunnen .. er gebeurt geen flikker op de beurzen.
pi_72521197
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nah, ik ga er vast en zeker wel weer op terug, als er ergens bubbeltjes neigingen zijn stap ik wel weer in, bij goud of olie bijv. Levert ook leuk geld op, maar op dit moment, zou ik niet weten welke commodity top is..

Wel jammer dat de grote beurzen duidelijk niet zonder Amerika kunnen .. er gebeurt geen flikker op de beurzen.
Lekker rustig en toch een + van 1.7%, ik ben tevreden voor vandaag, geeft vertrouwen voor de rest van de week, 310 mogelijk al deze week.
pi_72522085
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:08 schreef Vandergeld het volgende:
Lekker rustig en toch een + van 1.7%, ik ben tevreden voor vandaag, geeft vertrouwen voor de rest van de week, 310 mogelijk al deze week.
Ik kocht een week geleden indices sprinters long 286 op dit niveau, die klapte er bijna uit na 2 dagen... ik ben allang blij dat ik mijn geld niet gehalveerd heb... Als hij nu door stijgt naar 310 hoor je mij niet klagen...
pi_72522121
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:38 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:

[..]

Ik kocht een week geleden indices sprinters long 286 op dit niveau, die klapte er bijna uit na 2 dagen... ik ben allang blij dat ik mijn geld niet gehalveerd heb... Als hij nu door stijgt naar 310 hoor je mij niet klagen...
Dat is vaak ook de reden waarom ik leveraged products zoals de sprinter er binnen 24 uur uit gooi. Winst pakken en wegwezen.
pi_72522970
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is vaak ook de reden waarom ik leveraged products zoals de sprinter er binnen 24 uur uit gooi. Winst pakken en wegwezen.
Ja ik normaal ook, alleen kocht ik natuurlijk net toen de hele zaak op het hoogste punt van de dag was...
Normaal neem ik ook mijn verlies, maar dit keer toch maar doorgegaan...
pi_72523529
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:39 schreef sitting_elfling het volgende:

Mijn TS European Banks 249 loopt nu bijna 11 maanden en dreigt in mijn gezicht te ontploffen. Oh de spanning!
  maandag 7 september 2009 @ 17:41:46 #279
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_72524206
Tering, ik snel naar huis rijden door de spits.. Order geplaatst @ 17:31, te laat dus

Moet toch maar es zo'n pdatje aanschaffen Iemand nog tips?
Be water my friend
pi_72524254
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:41 schreef Charizma het volgende:
Tering, ik snel naar huis rijden door de spits.. Order geplaatst @ 17:31, te laat dus
Wat voor een order had je willen plaatsen?
  maandag 7 september 2009 @ 17:46:16 #281
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_72524364
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat voor een order had je willen plaatsen?
SL286
Be water my friend
pi_72524406
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:46 schreef Charizma het volgende:

[..]

SL286
Ik denk niet dat we een gap omhoog gaan krijgen morgen, dus je zal nog wel een instappunt krijgen, 2 gaps in 2 dagen lijkt mij iets teveel van het goede.
pi_72524443
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:46 schreef Charizma het volgende:

[..]

SL286
Had je beter vanochtend kunnen doen.
  maandag 7 september 2009 @ 17:53:38 #284
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_72524621
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:47 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we een gap omhoog gaan krijgen morgen, dus je zal nog wel een instappunt krijgen, 2 gaps in 2 dagen lijkt mij iets teveel van het goede.
Ben ik met je eens, maar verwacht nog wel een klein plusje morgenochtend.
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Had je beter vanochtend kunnen doen.
Vrijdagmiddag was nog beter geweest
Be water my friend
pi_72524733
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:41 schreef Charizma het volgende:

Moet toch maar es zo'n pdatje aanschaffen Iemand nog tips?
Bij welke broker zit je ? Bij Alex kan je met je telefoon ook inloggen op:

https://mobile.alex.nl/login.asp

En Binck:

https://www.binck.com/nl/mobile/

Werkt perfect samen met Opera Mini
  maandag 7 september 2009 @ 18:08:09 #286
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_72525086
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef Westlander het volgende:

[..]

Internetten op een Sony Ericsson K810i is nogal dramatisch. Heb overigens ook geen INT abonnement op mn phone.

Het is tijd voor een nieuwe telefoon, een HTC Touch Pro 2 ofzo
Be water my friend
  maandag 7 september 2009 @ 18:14:03 #287
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72525276
iPhone
pi_72526375
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef dvr het volgende:

[..]

Mijn TS European Banks 249 loopt nu bijna 11 maanden en dreigt in mijn gezicht te ontploffen. Oh de spanning!
Waarom heb je die eigenlijk zo lang vast gehouden? Ten eerste heb je behoorlijk wat winst misgelopen, ten 2e is er al aardig wat compounding van afgehaald door het feit dat je hem zo lang hebt, en .. de afgelopen maanden ging hij alleen naar beneden

Ik neem aan dat je er dus relatief klein bedrag op hebt?
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:08 schreef Charizma het volgende:

[..]

Internetten op een Sony Ericsson K810i is nogal dramatisch. Heb overigens ook geen INT abonnement op mn phone.

Het is tijd voor een nieuwe telefoon, een HTC Touch Pro 2 ofzo
Ik doe of beter gezegd probeer het ook wel eens via m'n pda, heb zelf zo'n HP Ipaq, maar vind het zo'n gekut om dan in te loggen en dan is de snelheid soms weer wat traag of gooi je ergens een nul te veel, of loopt hij net vast op het moment dat je order wilt plaatsen.
pi_72526503
Iphone inderdaad !!

Tal van applicaties om je aandeeltjes de hele dag door in de gaten te houden
pi_72528424
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef sitting_elfling het volgende:

Waarom heb je die eigenlijk zo lang vast gehouden?
Ik was hem vergeten! Ik dacht dat ik alles verkocht had, maar bij het doornemen van een stapel papieren afschriften ontdekte ik hem laatst ineens weer. Er is nu nog maar een paar honderd euro van over, dat is me de gok wel waard dat de boel op tijd instort (ik ga er nog steeds vanuit dat de beurzen het 1929-patroon zullen volgen, zodat binnenkort de volgende Absturz ins Bodenlose zich wel zal aandienen ).
  maandag 7 september 2009 @ 19:53:22 #291
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_72528908
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef Westlander het volgende:

[..]

https://mobile.alex.nl/login.asp

En Binck:

https://www.binck.com/nl/mobile/

Werkt perfect samen met Opera Mini
Er is dus wel gewoon een mobile Binck... En ik maar zoeken (met m'n telefoon), toen ik hem nodig had. Ik heb heel wat tijd verprutst met klikken op onzichtbare plaatsjes in de gewone versie van Binck!
pi_72543133
Ik denk dat we tot vanmiddag rond de 0 blijven hangen. Als wallstreet open gaat zullen we wel weer omhoog schieten.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:15:03 #293
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_72543186
rood!
pi_72543495
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat we tot vanmiddag rond de 0 blijven hangen. Als wallstreet open gaat zullen we wel weer omhoog schieten.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:32:48 #295
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_72543540
Op AMG heb ik nu ook al iets van 8 % winst maar het ziet er naar uit dat die nog wel even doorstijgt.
pi_72547532
http://www.rtl.nl/compone(...)s_hans.avi_plain.xml

Hans de Geus: 09:00 Opvallend dat banken stijgen op strengere regels toezichthouders
pi_72547848
08-09-2009 12:00:00 Duitse productie industrie juli verwachting was +1,5% (maand)
08-09-2009 12:00:00 Duitse productie industrie juli -0,9% (maand); -17,0% (jaar)

Green shoots .
pi_72548557
Dit gaat pijn doen bij de shorters de komende dagen, koersen van 310 voor einde van de week al te verwachten.
pi_72548745
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Vandergeld het volgende:
Dit gaat pijn doen bij de shorters de komende dagen, koersen van 310 voor einde van de week al te verwachten.
Idd. Een slechter moment om short te gaan dan nu is er niet.
pi_72548828
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Idd. Een slechter moment om short te gaan dan nu is er niet.
Afgelopen woensdag op 286 had slechter geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')