Daarom, we zitten in de Kondratieff winter, daarom moet je ook naar deflatie kijken nu en niet naar inflatie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:41 schreef henkway het volgende:
[..]
Vanaf 2001 van > 700 punten naar 300 in 2002 en weer terug naar 560 in 2005 en dan weer naar de 210 in 2009 en dan weer naar de 300 eind 2009
lijkt mee stevige downtrend
[ afbeelding ]
Als je zo'n vraag hier moet stellen dan zou ik sowieso niet al je spaargeld op shorts zetten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:50 schreef slap het volgende:
Euhm...dus nu kan ik bij wijze van spreken beter m'n spaargeld in shorts stoppen voor een zorgeloos pensioen?
Ja dat kan, ik zou het zeker doen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:50 schreef slap het volgende:
Euhm...dus nu kan ik bij wijze van spreken beter m'n spaargeld in shorts stoppen voor een zorgeloos pensioen?
Nu shorten is best mogelijk; maar sta er niet van te kijken als er nog even nieuwe highs gezet worden. Koop dan liever een shortfund met geen stoplossquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:50 schreef slap het volgende:
Als je spaargeld voor je pensioen belegd moet je nooit shorts kopen. Die leveren enkel geld op wanneer de AEX over 30 jaar lager staat dan nu! Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:50 schreef slap het volgende:
Mooi begin iddquote:Op maandag 7 september 2009 09:04 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Goedemorgen allemaal... Lekker groen geopend...
quote:De meerderheid gaat uit van het begin van de grote correctie, echter als het koersverloop de indices automatisch hoger opstuwt, lokt dat automatisch weer meer partijen terug in de markt. Want wat de meerderheid verwacht te gebeuren op de aandelenmarkten, gebeurt vaak juist niet. Wat niemand verwacht te gebeuren op de aandelenmarkten, gebeurt. De markt heeft altijd gelijk.
Die afkorting kende ik welquote:Op maandag 7 september 2009 11:09 schreef One_conundrum het volgende:
wrs = waarschijnlijk.
Sprinters en Turbo's op commodities doe ik niet meer aanquote:Op maandag 7 september 2009 12:59 schreef Dave7 het volgende:
Zilver Sprinter Short 16,80
Wie heeft de ballen op 1 pleuro?!![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 13:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Sprinters en Turbo's op commodities doe ik niet meer aanindices of aandelen, thats it.
Nah, ik ga er vast en zeker wel weer op terug, als er ergens bubbeltjes neigingen zijn stap ik wel weer in, bij goud of olie bijv. Levert ook leuk geld op, maar op dit moment, zou ik niet weten welke commodity top is..quote:
Lekker rustig en toch een + van 1.7%, ik ben tevreden voor vandaag, geeft vertrouwen voor de rest van de week, 310 mogelijk al deze week.quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nah, ik ga er vast en zeker wel weer op terug, als er ergens bubbeltjes neigingen zijn stap ik wel weer in, bij goud of olie bijv. Levert ook leuk geld op, maar op dit moment, zou ik niet weten welke commodity top is..
Wel jammer dat de grote beurzen duidelijk niet zonder Amerika kunnen .. er gebeurt geen flikker op de beurzen.
Ik kocht een week geleden indices sprinters long 286 op dit niveau, die klapte er bijna uit na 2 dagen... ik ben allang blij dat ik mijn geld niet gehalveerd heb... Als hij nu door stijgt naar 310 hoor je mij niet klagen...quote:Op maandag 7 september 2009 16:08 schreef Vandergeld het volgende:
Lekker rustig en toch een + van 1.7%, ik ben tevreden voor vandaag, geeft vertrouwen voor de rest van de week, 310 mogelijk al deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |