Dat idee had ik ook wat. Als 3 maand geleden het nog 'goed zat' was dat ook wel zo? Of miste TS aanknopingspunten van zijn vriendin die hij niet door had? Of was het ook nog echt 3 maand geleden goed, en had TS zn' vriendin toch wat last van bindingangst. Zo'n stap lijkt me toch vrij heftig... gezin stichten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Je gaat niet dood zonder haar. Verder vind ik het vreemd dat dit ineens zo plotseling allemaal gebeurt. Meestal zijn er wel duidelijke signalen, heb je iets over het hoofd gezien? Is zij halsoverkop voor iemand anders gevallen (hoeft niet te betekenen dat ze vreemdgaat)?
dacht ik ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tja beter nu dan wanneer je al wel een kind hebt.
QFTquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tja beter nu dan wanneer je al wel een kind hebt.
waarom?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:07 schreef Echo99 het volgende:
'verloofde' ? wat een fout woord eigenlijk om mee aan je partner te refereren.
Dat was inderdaad het idee... Ik noem haar doorgaans niet mijn verloofde hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:12 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
waarom?
als ze verloofd zijn mag hij haar toch zijn verloofde noemen?
geeft al direct aan dat ze serieus een gezin wouden stichten
Ja vergeet inderdaad niet heel hard je best te doen voor de vrouw nu ze het zo moeilijk heeft...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Ai, dat klinkt echt naar. Sterkte TS, en probeer haar nu vooral niet te verstikken (denk ik). Of vraag of ze meer ruimte nodig heeft of dat ze het liefst zag dat jij juist meer moeite deed.
? Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Zal wel zo 50/50 liggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje, maar dan 1 stap verder... Als ze niet meer wil, en d'r gedachten daarop gezet heeft, is er niets meer wat jij daar aan kan doen
Ik las ooit dat driekwart van de relaties door de vrouw wordt verbroken........
Wat voor vrienden zijn dat dan?quote:Ik kan dit verhaal omwille van haar privacy niet kwijt bij familie of vrienden maar dat betekent dat ik m'n ei niet kwijt kan
Eens. Als je om de relatie te redden ineens alles voor haar wil doen geef je alle macht uit handen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:35 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat voor vrienden zijn dat dan?
Als je, omwille van haar privacy, er niet met familie overpraten wil, kan ik nog wel begrijpen maar kan je niet één goede vriend of vriendin bedenken waarmee je hier wel over kan praten? Want nu ben jij je zelf aan het slopen. Een goede vriend kan je helpen dingen anders te zien omdat hij je kent en haar waarschijnlijk ook.
En anders. Neem het heft in eigen handen en draai het verhaal om. Zeg dat je bij haar weggaat omdat je niet in onzekerheid wenst te leven. Misschien dat ze dan wel kan praten en gaat nadenken over wat ze eigenlijk opgeeft. Risico? Nihil want wat je niet meer hebt raak je ook niet kwijt.
Sterkte in ieder geval.
Kan het niet zijn dat jullie uit elkaar gegroeid zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:35 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat voor vrienden zijn dat dan?
Als je, omwille van haar privacy, er niet met familie overpraten wil, kan ik nog wel begrijpen maar kan je niet één goede vriend of vriendin bedenken waarmee je hier wel over kan praten? Want nu ben jij je zelf aan het slopen. Een goede vriend kan je helpen dingen anders te zien omdat hij je kent en haar waarschijnlijk ook.
Ik weet niet wat jij leest of geslikt hebt, maar ik zeg toch juist dat hij aan haar moet vragen of ze meer ruimte wil of juist meer moeite wil zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja vergeet inderdaad niet heel hard je best te doen voor de vrouw nu ze het zo moeilijk heeft...
Wat de fok is dit voor een reactie?
Misschien dwingt het haar tot praten. Het heeft geen nut om dingen stuk te maken zodat er geen weg meer terug is maar (en dan komt er weer zo'n waar cliche) Ze weet pas wat ze mist als het er niet meer is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:49 schreef Johan_81 het volgende:
ook al weet ik dat zij het er ook moeilijk mee heeft.
Herkenbaar helaas...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:12 schreef Barbusse het volgende:
Erg herkenbaar deze situatie. Heb iets soortgelijks meegemaakt helaas. Wat ik ervan heb meegekregen uiteindelijk is dat ze eigenlijk al lange tijd al bezig was met afscheid nemen. Dwz, ze gaat letten op alle wat minder leuke eigenschappen en gedragingen. En wie zoekt zal vinden hè? Uiteindelijk had ze dus genoeg munitie om de relatie af te schieten. Ik merkte, net zoals jij, dat ze wat minder blij was in onze relatie. Maar ook mijn ex was redelijk gesloten, dus wat ik ook deed en probeerde, van haar kwam geen enkele respons dat het iets met ons te maken zou hebben.
misschien toch maar wel doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:17 schreef Johan_81 het volgende:
Ook de gedachte dat ze subtiel afscheid neemt is al bij me opgekomen maar daar wil ik niet aan denken..
Blijkbaar is dat het inderdaad.. (ze gaat niet vreemd, ben ik zeker van) ik heb haar verteld dat ik niet maanden kan wachten want ik ga er kapot aan, ze kwam met een soortgelijk verhaal. Ze is niet meer zeker of ze wel met mij die stap wil maken... en ze vindt het onzin om een huis te kopen en kinderen te krijgen van iemand waarvan ze niet zeker is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik denk dat juist nu trouwen en kinderen krijgen zo dichtbij komt, ze gaat afvragen of je wel de juiste persoon daarvoor bent. Ze kan (nog) niet verklaren waarom, maar ze heeft ineens een gut feeling dat je 'het' toch niet bent. Wat zij of wat jij daarmee wil doen, moeten jullie zelf bepalen. Ik denk dat een relatietherapeut wel handig is. Of er nog wat te redden valt, weet ik niet, maar ik wens je wel veel succes en sterkte met deze situatie
Oooh...hééél herkenbaar, ditzelfde grapje haalde ze bij mij ook uit. Het spijt me kerel, maar volgens mij komt ze niet meer terug, tenzij het is om haar spullen te pakken. Bereid je voor op het ergste in ieder geval.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:04 schreef Johan_81 het volgende:
Ze heeft besloten om voorlopig het huis uit te gaan en bij haar vader te gaan logeren.. zodat ze kan nadenken en dingen voor zichzelf op een rijtje kan zetten. Ik geef haar die ruimte maar ik ben bang dat het niet meer goed gaat komen.. dit is zo raar allemaal, binnen een week ben ik ineens m'n vriendin zo goed als kwijt.. m'n beste maatje, beetje moeilijk om te beseffen. ( ... en dat op mn verjaardag)
Maargoed, behalve relatietherapie weet ik zeker dat ik alles heb geprobeerd... afwachten is het enige nog denk ik.
dat is de doodssteek voor jullie relatie, lees: eigenlijk wil ik van je af,maar wil je niet teveel pijn doen, daarom breng ik het in stappen, dus stap 1 is niet meer samenwonen, de rest van de stappen komen nog, als ik jou was zou ik niet meer veel tijd of energie in haar steken, maar met je vrienden erop uit trekken en fun maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:04 schreef Johan_81 het volgende:
Ze heeft besloten om voorlopig het huis uit te gaan en bij haar vader te gaan logeren.. zodat ze kan nadenken en dingen voor zichzelf op een rijtje kan zetten. Ik geef haar die ruimte maar ik ben bang dat het niet meer goed gaat komen.. dit is zo raar allemaal, binnen een week ben ik ineens m'n vriendin zo goed als kwijt.. m'n beste maatje, beetje moeilijk om te beseffen. ( ... en dat op mn verjaardag)
Dat dus vrees ik. Sterkte verder kerel. Het is kutje, en je zal het waarschijnlijk ook niet verdienen. Maar helaas is het niet anders.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is de doodssteek voor jullie relatie, lees: eigenlijk wil ik van je af,maar wil je niet teveel pijn doen, daarom breng ik het in stappen, dus stap 1 is niet meer samenwonen, de rest van de stappen komen nog, als ik jou was zou ik niet meer veel tijd of energie in haar steken, maar met je vrienden erop uit trekken en fun maken.
Waarschijnlijk kom je weer een andere leuke meid tegen.
Ze zal wel niet vreemd gaan,maar na de relatie zal ze niet lang vrijgezel blijven.
Sterkte!
Eensch. Triest maar waar, dit is typisch wijvengedrag; geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt. Dat ze bij Pa gaat wonen is omdat het contact met die ander te intensief wordt om nog te verbergen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef TeenWolf het volgende:
90% dat ze een ander heeft of een ander op het oog heeft.
Ik vrees dat het enige lichtpuntje jij zelf bent. Ze doet dit niet omdat ze je wilt pijn doen, omdat ze niks om je geeft. Waarschijnlijk heeft ze zelf nog niet eens goed door wat ze voelt en waar ze mee bezig is. Het enige dat ze zeker weet is dat ze niet zeker is of ze met jou wilt doorgaan. En ze kent alle voordelen, nu gaat ze op zoek naar de nadelen. En als ik het zo lees wegen die nadelen zwaarder dan de voordelen. Klinkt oneerlijk, maar het is niet iets waar jij wat aan kunt doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Johan_81 het volgende:
... ik weet het, ik heb al die dingen zelfs gevraagd, "vind je iemand anders leuk" , "wil je meer vrijheid met stappen enzo", "dit uit huis gaan is toch wel echt om na te denken en niet om de drempel te verlagen" Natuurlijk zegt ze op alles .. nee hoor.. maar daar heb ik niets aan want ik weet dat ze me niet wil kwetsen, ze moest eens weten. Wat een shitzooi allemaal.. en als ik zo'n beetje op het forum rondkijk ben ik niet de enige die ineens met z'n bek vol tanden staat en zich afvraagt hoe het heeft kunnen gebeuren... ik hoop echt op een lichtpuntje maar ben bang dat ik keihard op m'n muil ga.
Bedankt in ieder geval.
Sarcasme.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leest of geslikt hebt, maar ik zeg toch juist dat hij aan haar moet vragen of ze meer ruimte wil of juist meer moeite wil zien
Word gewoon boos. Het lieve schatje van ooit is je zat maar heeft niet het respect om gewoon duidelijk te zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:04 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat het inderdaad.. (ze gaat niet vreemd, ben ik zeker van) ik heb haar verteld dat ik niet maanden kan wachten want ik ga er kapot aan, ze kwam met een soortgelijk verhaal. Ze is niet meer zeker of ze wel met mij die stap wil maken... en ze vindt het onzin om een huis te kopen en kinderen te krijgen van iemand waarvan ze niet zeker is.
Maargoed, behalve relatietherapie weet ik zeker dat ik alles heb geprobeerd... afwachten is het enige nog denk ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Ik had de eer aan mezelf gehouden en haar het huis uit gezet
Vrouwen zetten de kraan open en dan komen ze overal mee wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef Johan_81 het volgende:
ze moet er ernstig bij huilen wanneer ze me antwoord geeft (en ik ook) dus ik weet dat het diep zit.
Waarom zou je een relatie hebben met iemand als je uiteindelijke doel trouwen en kinderen krijgen is maar je dat toch niet met hem wil?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:14 schreef Greys het volgende:
Als ze het ineens een eng idee vindt om met jou kinderen te krijgen maar verder alles nog wel top zou vinden, kan ze ook gewoon zeggen dat ze daar nog even mee wil wachten natuurlijk. Dus er zit meer achter, dat kan niet anders.
hoiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:49 schreef Johan_81 het volgende:
Hallo allemaal,
wat is er mis met wat advies en raad vragen aan bekenden?, ik denk dat je vriendin dat ook gedaan heeft met haar vriendinnenquote:Ik ben niet echt iemand die normaalgesproken dingen op een forum post tegenover onbekende mensen, dat vind ik nooit zo nodig. In dit geval kan ik echter even niets anders bedenken en heb ik denk ik raad nodig... van vrouwen óf mannen die verstand hebben van vrouwen. (niet mijn sterkste eigenschap, vandaar) Ik kan dit verhaal omwille van haar privacy niet kwijt bij familie of vrienden maar dat betekent dat ik m'n ei niet kwijt kan en.. nouja, ik kan nergens anders meer aan denken dus dat is lastig.
en hoe enthousiast was jij?quote:Het zit zo...
Mijn vriendin (verloofde) en ik zijn ruim 5 en half jaar samen, we wonen daarvan al 5 jaar samen in een koophuis. Tot voor kort was alles prima in orde, we hebben het vorig jaar veel gehad over kinderen (ik ben 28, zij 27) en dat kwam voornamelijk door haar.. ze bleef er over door gaan en was echt heel enthousiast. Ook hadden we het dan vaak over een groter huis kopen met een grote tuin.. nouja je kent het wel. Onze relatie was "solid as a rock", onze beide families accepteren ons en zijn blij dat wij elkaar gevonden hebben.
misschien lees ik er teveel in maar dit zijn echt van die probeer vragen, ze was je aan het wikken en wegenquote:Vaak zei mijn vriendin ook zelf (nog geen 3 maanden geleden), dat ze zich een leven zonder me niet voor kon stellen, ze me nogsteeds leuk vindt, met mij verder wil enz enz enz... er is ook nooit sprake geweest van misschien uit elkaar gaan.
ik denk dat de combinatie, nieuw huis en vernieuwd contact met vriendinnen haar referentiekader wat heeft verbreed, grote stap en misschien wat twijfel en dan zijn vriendinnen altijd een leuke manier om je eigen twijfels wat uit te vergroten.quote:... de laatste weken doet ze vreemd. Ik dacht eerst, misschien is er iemand anders, maar ik ben er vrij zeker van dat dat niet het geval is. Plotseling gaat ze erg vaak met haar vriendinnen weg en ze is nooit meer echt zo vrolijk en enthousiast als ze was. Recentelijk hebben we ons huis te koop gezet en ik was al bezig met een nieuw huis uit te zoeken... volledig onder de indruk dat we over een paar maanden zouden proberen een gezin te stichten. Vorige week was ze weer nergens voor te porren en ik vroeg terloops "je bent me toch niet zat ofzo?" Nou... toen kwam het hoor. Ze houdt van me, maar ze weet niet zeker of ze nou wel met mij een gezin wil stichten..Ik begreep er niets van.. kaboem, donderslag. Na een beetje relativeren dacht ik.. tja dat krijg je na zo lang, dat is vast bindingsangst. Maar na dat aan haar gevraagd te hebben kreeg ik een volmondig "nee, ik wil juist heel graag kinderen, maar ik weet niet of ik dat met jou wil." Ze vindt me nog steeds erg knap en grappig en ,.. nouja wat ze altijd vond.. maar ze voelt zich niet meer tot me aangetrokken.. denkt ze.(?) Ik was er van overtuigd dat dit gewoon zo'n dipje was, ik vroeg haar of ik haar kan helpen of dat ik misschien iets aan mijzelf kon veranderen maar dat was het allemaal niet... inmiddels plan ik uitjes en kook ik enzo.. ik weet niet beter. Uiteindelijk als klap op de vuurpijl zei ik: "ben je nu aan het uitdokteren of je er wel of niet een eind aan maakt (of is het gewoon iets tijdelijks) " ze antwoorde: "Nou ja als je het zo wilt noemen.. maargoed, daar komt het wel op neer ja"
ze moet er ernstig bij huilen wanneer ze me antwoord geeft (en ik ook) dus ik weet dat het diep zit.
nee, maar dat is toch ook niet ergquote:Ik ben zelf na al die jaren nog stapelgek op haar en dat maakt het ontzettend moeilijk, ik zou bij ieder ander de eer aan mezelf houden maar als je bij iemand bent waarvan je dacht er mee oud te gaan worden gaat dat gewoon niet.
Ze is nu weg, blijft waarschijnlijk weg, tijd om voor jezelf te gaan zorgenquote:Wtf kan ik doen... het voelt alsof ik aan het wachten ben op mijn doodvonnis...
Kan iemand mij een heel klein beetje inzicht geven? Of misschien is er iemand die dit ook door heeft gemaakt maar vanaf de andere kant?... die misschien door dit verhaal al lang weet hoe de vork in de steel steekt? Want ik kom er in m'n eentje niet uit.
sterktequote:Alvast bedankt voor het lezen van dit mega omslachtige verhaal.. en eventuele input.
Nee joh, dat is gewoon een woord wat volwassen mensen gebruiken als ze elkaar gevraagd hebben te willen trouwen. Ooit komt jouw dag ook nog wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:07 schreef Echo99 het volgende:
'verloofde' ? wat een fout woord eigenlijk om mee aan je partner te refereren.
Tsja, misschien een beetje laat om 'de eer' aan jezelf te houden en dus maar snel de handdoek in de ring te gooien, maar ook ik vrees dat het een zinkend schip is. Een schip waar zij zojuist is van afgesprongen, mind you.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ow en dat mevrouw het huis uit gaat om bij Pa te pitten zegt mij al genoeg, dat is jouw moment om er zelf een punt achter te zetten. Je hebt je antwoorden al.
Ajjquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:59 schreef Johan_81 het volgende:
Gelukkig kon ik haar nog even tegenhouden maar tijdens de knuffel daarna fluisterde ze: "je weet toch dat ik er morgen niet meer ben heh?" ..
Dat dus. Misschien hebben ze niet bewust zo opgezet, maar hebben hun verhalen haar aan het twijfelen gebracht. Vriendinnen (vrienden onderling trouwens ook)hebben nogal de neiging om met een vriendin mee te praten, en maken het dus alleen maar erger als er twijfels zijn. Er zijn maar heel weinig mensen die een stapje terug doen om van een afstandje te kijken naar een relatie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Eh nou dat uitgaan met vriendinnen en ineens het zat zijn?
Eh nou...denk dat ze of een ander ontmoet heeft...ja is hard...of dat haar vriendinnen haar wijs maakten dat het beter kan...allemaal!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef dabadbass het volgende:
ik denk dat je juist zelf het initiatief moet nemen tot wat lucht, zeg dat je tijdelijk ergens anders slaapt (thuis bv) kijken hoe zij dan reageert. Wat je ook doet, zorg ervoor dat zij in dat huis blijft en geen nieuwe omgeving kan ervaren, omdat zij weggaat.
Dan ben je r namelijk wel kwijt.
Ik denk dat ze na een tijdje beseft dat ze jou wel wil!
Drink een hoop whiskeys, in het geval dat je dat niet doet heb ik het al voor je gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:59 schreef Johan_81 het volgende:
Hey,
Nee mijn verjaardag was leuk tot iedereen weg ging. De mensen zeiden allemaal : ah we kunnen niet wachten tot jullie ook kinderen hebben.. enz. En dan maar ja knikken.
Ik was zelf erg enthousiast inmiddels, in het begin niet echt maar nu wilde ik ook wel kinderen. Vanavond ging ik misschien iets te ver in een wanhopige poging en ze wilde bijna meteen gaan. Gelukkig kon ik haar nog even tegenhouden maar tijdens de knuffel daarna fluisterde ze: "je weet toch dat ik er morgen niet meer ben heh?" ... ik kan er echt niks meer aan doen nu. Iig meest fuck up verjaardag ooit natuurlijk.
Welterusten!
Gelijk zo lomp en tactloosquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:58 schreef kikoooooo het volgende:
Ik had de eer aan mezelf gehouden en haar het huis uit gezet
en in de tussentijd geen contact opnemen he? Dan ben je haar namelijk kwijt!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef Johan_81 het volgende:
Nou.. het is in ieder geval zo ver. Ik ben met heel mijn hebben en houwen vertrokken, mijn familie is inmiddels op de hoogte want dat kon ik niet langer geheim houden. Zit nu in m'n eentje in mijn ouders huis(zijn op vakantie) .. beetje stilM'n vader kwam met allemaal tips... leuk maar heb ik niet veel aan, goed bedoeld.
Ik verwacht geen wonder maar ik hoop dat ze tot inkeer komt.. ik zal me in ieder geval een beetje voorbereiden op het ergste en alvast dat "hoe kom ik over mijn ex heen" topic gaan lezen.. wie weet helpt dat
Goede beslissing denk ik. Sterkte verder kerel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef Johan_81 het volgende:
Nou.. het is in ieder geval zo ver. Ik ben met heel mijn hebben en houwen vertrokken, mijn familie is inmiddels op de hoogte want dat kon ik niet langer geheim houden. Zit nu in m'n eentje in mijn ouders huis(zijn op vakantie) .. beetje stilM'n vader kwam met allemaal tips... leuk maar heb ik niet veel aan, goed bedoeld.
Ik verwacht geen wonder maar ik hoop dat ze tot inkeer komt.. ik zal me in ieder geval een beetje voorbereiden op het ergste en alvast dat "hoe kom ik over mijn ex heen" topic gaan lezen.. wie weet helpt dat
Hmm nou... ons seksleven was natuurlijk ook al niet meer je van het. En voor die tijd was ik vrij onervaren, mocht het inderdaad zo ver komen dan zal ik me waarschijnlijk een slag in de rondte ******, om er overheen te komen en dus niet in die put te raken.. dat heb ik wel verdiend vind ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef JoPiDo het volgende:
vrouwen maken het in hun hoofd uit voordat ze het daadwerkelijk uit maken
dus ze gaat nu door het verwerkingsproces en over minder dan een maand ben je gedumpt, is zij weer fris en fruitig en zit jij voor minstens 3 maanden in de put
succes!
Ik moest hard lachen.quote:
Ik vind zijn situatie anders niet zo grappig, hoe graag ik ook lach. Maar ja, als alles toch langzaamaan instort, is lachen de beste remedie. Dus ik lach maar mee.quote:
Nee niet de situatie, maar dat hij motorbloempje muurbloempje noemde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind zijn situatie anders niet zo grappig, hoe graag ik ook lach. Maar ja, als alles toch langzaamaan instort, is lachen de beste remedie. Dus ik lach maar mee.![]()
Neuh, niet erg grappig maar ik moet zeggen dat ik om veel dingen gewoon maar lach, het weglachen zeg maar. De onzekerheid slaat nu toe en ik krijg steeds meer beelden van mijn vriendin met een of andere gast...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind zijn situatie anders niet zo grappig, hoe graag ik ook lach. Maar ja, als alles toch langzaamaan instort, is lachen de beste remedie. Dus ik lach maar mee.![]()
OT: Ergens een goedkoop kamrteje vinden oké, maar wil ts dat wel? Ik weet niet wat zijn leeftijd is. Als je 35 bent kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om tussen 20-jarige studenten te zitten?
Mijn situatie was eigenlijk precies andersom. Ik was al een tijdje klaar met school, leerde toe mijn vriend kennen, een klein jaar later wouden we een huis gaan kopen en 3 weken later maakte hij het uitquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef Johan_81 het volgende:
Bedankt Muurbloempje, hoe langer ik hier zit na te denken enzo.. hoe minder ik er zelf behoefte aan heb om bij haar terug te komen.. ik word een beetje rancuneus merk ik, zo van, hoe kon je me dit aan doen!! En waarom bel/sms je me niet?en dan heb ik zo'n boos moment en denk ik, ik ga flirten met iemand en haar lekker jaloers maken.. maar ik ken helemaal geen meisjes heheh ... en tjah ik vraag me af waar ze is, wat ze doet en,.. misschien met wie
Maar ik vraag me één ding nog meer af... voornamelijk de mensen die hier hebben gereageerd en hetzelfde hebben meegemaakt... waar zijn jullie gaan wonen dan? De hypotheek die wij hebben kan geen van ons alleen rond krijgen, voor huren sta je mega lang op een wachtlijst en kopen voor zo weinig is hier niet te doen... wonen jullie dan weer thuis???
Alleen daarom zou ik het al aan houden.. beetje fout maja.
.... tjah en hoe doen anderen dat dan met een modaal inkomen?? van 35000 E per jaar koop je geen huis voor 2 personen hoor (35000 * 4,5 = 157500, daar koop je in de randstad geen huis voor!) Plus, ik kan de hypotheek wel betalen, maar hij zal op één naam moeten komen te staan en dan toetst de bank gewoon opnieuw en met nieuwe percentages, je inkomen.. nou.. shake itquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Leonidas82 het volgende:
Ook een beetje dom om een hypotheek op basis van 2 inkomens te nemen vind je ook niet? Nu krijg je de deksel op de neus zoals je merkt.
Zijn vriendin hoeft zichzelf niet uit te kopen, zij moet haar helft van het huis aan hem verkopen, en dat levert haar dus geld op. Hem kost het alleen maar extra. Tenzij zijn vriendin HEM uitkoopt, dan zou hij er gunstig uit kunnen springen.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:43 schreef cmck het volgende:
[..]
Onhoud ook dat als jij en je vriendin en jii uit elkaar gaan (wat we natuurlijk allemaal niet hopen voor je) je vriendin zichzelf uit zal moeten kopen en dat levert je ook weer geld op. [..]
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zijn vriendin hoeft zichzelf niet uit te kopen, zij moet haar helft van het huis aan hem verkopen, en dat levert haar dus geld op. Hem kost het alleen maar extra. Tenzij zijn vriendin HEM uitkoopt, dan zou hij er gunstig uit kunnen springen.
Ik heb een waanzinnig mooi/ leuk appartement (3 kamers 100m2) (Net buiten de Randstad.) gekocht voor 158.500 op basis van alleen mijn eigen inkomen. (Iets minder dan dat van jouw berekening.) Dus het kan!quote:Op woensdag 2 september 2009 08:47 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
.... tjah en hoe doen anderen dat dan met een modaal inkomen?? van 35000 E per jaar koop je geen huis voor 2 personen hoor (35000 * 4,5 = 157500, daar koop je in de randstad geen huis voor!) Plus, ik kan de hypotheek wel betalen, maar hij zal op één naam moeten komen te staan en dan toetst de bank gewoon opnieuw en met nieuwe percentages, je inkomen.. nou.. shake it
Sterkte man, het is inderdaad ruk! Soms hoor je "ja, we hebben samen besloten om uit elkaar te gaan", dan is het in ieder geval iets wat je beiden wilt.. maar als alleen zij van je af wilt dan wil je haar alleen maar terug en verder niks! Ik zou de herinneringen ook moeilijk vinden maar toch zou ik er misschien wel willen wonen, het is een leuk en goed opgeknapt huis die ik anders niet ga vinden.. nouja, laat ik niet op de zaken vooruit lopenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:22 schreef CoendeW het volgende:
Wat dat betreft zit ik met hetzelfde probleem. Wij hebben ook een huis gekocht op basis van twee inkomens.
geen van beiden kan dat huis alleen bekostigen en ik wil er niet blijven wonen vanwege de herinneringen.
Zij wil er echter dolgraag blijven wonen en gaat dit waarschijnlijk doen dmv hulp van haar ouders.
Vanavond hebben we een afspraak om te kijken wat de mogelijkheden zijn...
Eigenlijk wil ik helemaal niet naar de mogelijkheden kijken, ik wil alleen haar terug en samen verder..... maar dat gaat dus niet meer.... wat een klotezooi toch allemaal.....
Als het inderdaad in goed overleg zou zijn en van twee kanten, dan is het allemaal anders. Maar nu blijft er een (jij en ik en velen hier) met heel veel verdriet en een grote leegte achter.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:48 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Sterkte man, het is inderdaad ruk! Soms hoor je "ja, we hebben samen besloten om uit elkaar te gaan", dan is het in ieder geval iets wat je beiden wilt.. maar als alleen zij van je af wilt dan wil je haar alleen maar terug en verder niks! Ik zou de herinneringen ook moeilijk vinden maar toch zou ik er misschien wel willen wonen, het is een leuk en goed opgeknapt huis die ik anders niet ga vinden.. nouja, laat ik niet op de zaken vooruit lopenIn ieder geval succes vanavond, hou je sterk!
Dit zegt volgens mij al voldoende. Zoals iemand in dit topic al zei lijkt het erop dat zij in haar hoofd al bezig is met de verwerking.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:59 schreef Johan_81 het volgende:
Gelukkig kon ik haar nog even tegenhouden maar tijdens de knuffel daarna fluisterde ze: "je weet toch dat ik er morgen niet meer ben heh?" ... ik kan er echt niks meer aan doen nu. Iig meest fuck up verjaardag ooit natuurlijk.
Waak ervoor je niet alles aan te laten praten in dit soort situaties. Op iedereen valt wel wat kritiek te leveren, maar een relatie heb je samen. Als het niet goed loopt heb je daar samen schuld aan.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:58 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Als het inderdaad in goed overleg zou zijn en van twee kanten, dan is het allemaal anders. Maar nu blijft er een (jij en ik en velen hier) met heel veel verdriet en een grote leegte achter.
Probleem is ook dat ik gewoon ervan overtuigd ben dat we wel gelukkig zouden worden. We hebben dezelfde verwachtingen, zelfde behoeftes, zelfde ideeen, maar toch is bij haar het gevoel weg. En dit omdat ik 1,5 jaar niet aan onze relatie heb gewerkt zoals had gemoeten. En natuurlijk is dat harstikke verkeerd, maar ik weet ook dat het anders kan en zie mn fouten in. Maar toch word je er eigenlijk voor de rest van je leven voor gestraft. Dit vind ik nooit meer. (tenminste zo zie ik het nu)
Bedankt, laat morgen hier wel weten hoe het gegaan is. Jij ook sterkte!
Geloof mij; de één wilde het altijd toch wel liever dan de ander. In veel gevallen de vrouw.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:48 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Soms hoor je "ja, we hebben samen besloten om uit elkaar te gaan", dan is het in ieder geval iets wat je beiden wilt..
ah, een stel verbitterde alimentatiehaaien dus.Die zullen inderdaad zoals je pa zei weinig goeds over jou en de man in het algemeen hebben verteld.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef Johan_81 het volgende:
Net een uur met m'n pa aan de telefoon.. we zijn nooit zo closeHij (en ik ook wel een beetje) is er toch wel van overtuigd dat het aan d'r vriendinnen ligt. Die zijn vrijgezel (lees: gescheiden met kind en bitter), rancuneus en met behoefte aan nieuwe vriendinnen. Zowat iedere vrije middag wordt voor hun ingepland en ze hebben er geen behoefte aan om mij er bij te hebben... naja, als ze zich door een stel van die uitgepoepte dozen laat beinvloeden is ze me toch niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |