abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72259296
Hallo allemaal,

Ik ben niet echt iemand die normaalgesproken dingen op een forum post tegenover onbekende mensen, dat vind ik nooit zo nodig. In dit geval kan ik echter even niets anders bedenken en heb ik denk ik raad nodig... van vrouwen óf mannen die verstand hebben van vrouwen. (niet mijn sterkste eigenschap, vandaar) Ik kan dit verhaal omwille van haar privacy niet kwijt bij familie of vrienden maar dat betekent dat ik m'n ei niet kwijt kan en.. nouja, ik kan nergens anders meer aan denken dus dat is lastig.

Het zit zo...

Mijn vriendin (verloofde) en ik zijn ruim 5 en half jaar samen, we wonen daarvan al 5 jaar samen in een koophuis. Tot voor kort was alles prima in orde, we hebben het vorig jaar veel gehad over kinderen (ik ben 28, zij 27) en dat kwam voornamelijk door haar.. ze bleef er over door gaan en was echt heel enthousiast. Ook hadden we het dan vaak over een groter huis kopen met een grote tuin.. nouja je kent het wel. Onze relatie was "solid as a rock", onze beide families accepteren ons en zijn blij dat wij elkaar gevonden hebben. Vaak zei mijn vriendin ook zelf (nog geen 3 maanden geleden), dat ze zich een leven zonder me niet voor kon stellen, ze me nogsteeds leuk vindt, met mij verder wil enz enz enz... er is ook nooit sprake geweest van misschien uit elkaar gaan.

... de laatste weken doet ze vreemd. Ik dacht eerst, misschien is er iemand anders, maar ik ben er vrij zeker van dat dat niet het geval is. Plotseling gaat ze erg vaak met haar vriendinnen weg en ze is nooit meer echt zo vrolijk en enthousiast als ze was. Recentelijk hebben we ons huis te koop gezet en ik was al bezig met een nieuw huis uit te zoeken... volledig onder de indruk dat we over een paar maanden zouden proberen een gezin te stichten. Vorige week was ze weer nergens voor te porren en ik vroeg terloops "je bent me toch niet zat ofzo?" Nou... toen kwam het hoor. Ze houdt van me, maar ze weet niet zeker of ze nou wel met mij een gezin wil stichten.. Ik begreep er niets van.. kaboem, donderslag. Na een beetje relativeren dacht ik.. tja dat krijg je na zo lang, dat is vast bindingsangst. Maar na dat aan haar gevraagd te hebben kreeg ik een volmondig "nee, ik wil juist heel graag kinderen, maar ik weet niet of ik dat met jou wil." Ze vindt me nog steeds erg knap en grappig en ,.. nouja wat ze altijd vond.. maar ze voelt zich niet meer tot me aangetrokken.. denkt ze.(?) Ik was er van overtuigd dat dit gewoon zo'n dipje was, ik vroeg haar of ik haar kan helpen of dat ik misschien iets aan mijzelf kon veranderen maar dat was het allemaal niet... inmiddels plan ik uitjes en kook ik enzo.. ik weet niet beter. Uiteindelijk als klap op de vuurpijl zei ik: "ben je nu aan het uitdokteren of je er wel of niet een eind aan maakt (of is het gewoon iets tijdelijks) " ze antwoorde: "Nou ja als je het zo wilt noemen.. maargoed, daar komt het wel op neer ja"
ze moet er ernstig bij huilen wanneer ze me antwoord geeft (en ik ook) dus ik weet dat het diep zit.

Ik ben zelf na al die jaren nog stapelgek op haar en dat maakt het ontzettend moeilijk, ik zou bij ieder ander de eer aan mezelf houden maar als je bij iemand bent waarvan je dacht er mee oud te gaan worden gaat dat gewoon niet.

Wtf kan ik doen... het voelt alsof ik aan het wachten ben op mijn doodvonnis...

Kan iemand mij een heel klein beetje inzicht geven? Of misschien is er iemand die dit ook door heeft gemaakt maar vanaf de andere kant?... die misschien door dit verhaal al lang weet hoe de vork in de steel steekt? Want ik kom er in m'n eentje niet uit.

Alvast bedankt voor het lezen van dit mega omslachtige verhaal.. en eventuele input.
Ik denk altijd eerst goed na,... voordat ik iets stoms zeg. - Loesje
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:53:19 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72259380
Tja, klinkt alsof voor haar de liefde niet mee is wat het eens was. Je kan willen en doen wat je wil, maar liefde moet van twee kanten komen. Heb jij of zij hiervoor ook al een langdurige relatie gehad of waren jullie elkaars eerste echte relatie?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:53:47 #3
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_72259391
heftig man, heb geen advies voor je helaas maar heel sterkte
* I intend to live forever, so far so good! *
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:55:19 #4
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72259428
Je gaat niet dood zonder haar. Verder vind ik het vreemd dat dit ineens zo plotseling allemaal gebeurt. Meestal zijn er wel duidelijke signalen, heb je iets over het hoofd gezien? Is zij halsoverkop voor iemand anders gevallen (hoeft niet te betekenen dat ze vreemdgaat)?
Resistance is futile
pi_72259497
Weet niet hoe het contact tussen jou en haar vriendinnen is, maar je zou daar eens kunnen kijken of zij soms meer weten. Als het echt zo erg is lijkt het me dat ze het wel aan iemand verteld zou kunnen hebben..
pi_72259502
Ik had de eer aan mezelf gehouden en haar het huis uit gezet
pi_72259517
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Je gaat niet dood zonder haar. Verder vind ik het vreemd dat dit ineens zo plotseling allemaal gebeurt. Meestal zijn er wel duidelijke signalen, heb je iets over het hoofd gezien? Is zij halsoverkop voor iemand anders gevallen (hoeft niet te betekenen dat ze vreemdgaat)?
Dat idee had ik ook wat. Als 3 maand geleden het nog 'goed zat' was dat ook wel zo? Of miste TS aanknopingspunten van zijn vriendin die hij niet door had? Of was het ook nog echt 3 maand geleden goed, en had TS zn' vriendin toch wat last van bindingangst. Zo'n stap lijkt me toch vrij heftig... gezin stichten.
En praten is allemaal leuk en aardig, maar naar mate dat dichter bij komt .. kan iemand wel eens dichtklappen.

Iig succes!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  PR/Manusje van alles zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:00:12 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72259532
tja beter nu dan wanneer je al wel een kind hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72259581
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dacht ik ook
pi_72259594
Ik denk dat ze min of meer al afscheid aan het nemen was.
Einde oefening vermoed ik.

Sterkte dude!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:03:09 #11
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_72259610
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
QFT
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_72259637
Het lijkt wel op de seven year itch. Een relatie heeft onderhoud nodig. En ook al denk je dat het goed gaat, er kunnen onderhuids processen afspelen, waar je op dat moment nog geen weet van hebt.
Deze crisi-situatie kun je aanpakken om meer over jezelf en je relatie te weten te komen.
Vooral je nu het idee hebt, dat het voorbij is, is de drempel lager om de echte waarheid aan elkaar te vertellen. Dat zal even slikken zijn, maar daarna kun je verder. Zie het als een nieuw begin.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:07:42 #13
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72259694
'verloofde' ? wat een fout woord eigenlijk om mee aan je partner te refereren.
Lang leve mij! *O*
pi_72259747
Sterkte TS
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_72259751
Hoe weet je zo zeker dat ze geen ander heeft?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_72259782
Afwachten, trek je het niet dan eis je nu een beslissing. Zowel als je geduldig bent of niet, ik acht de kans 99% dat je binnen nu en een maand vrijgezel bent.
pi_72259786
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:07 schreef Echo99 het volgende:
'verloofde' ? wat een fout woord eigenlijk om mee aan je partner te refereren.
waarom?
als ze verloofd zijn mag hij haar toch zijn verloofde noemen?
geeft al direct aan dat ze serieus een gezin wouden stichten
pi_72259811
Ai, dat klinkt echt naar. Sterkte TS, en probeer haar nu vooral niet te verstikken (denk ik). Of vraag of ze meer ruimte nodig heeft of dat ze het liefst zag dat jij juist meer moeite deed.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_72259898
Dat is snel..!

Ik weet dat ik niet doodga Metafoor. Omdat ik zo aan het wachten ben totdat zij de knoop doorhakt.

Het probleem bij haar is dat ze erg gesloten is van zichzelf.. ze heeft geen zin in stennis en zegt daarom maar niks. Pas als ik het aan begin te voelen dan moet ik het er echt uit trekken.

Haar vriendinnen heeft ze pas sinds kort weer contact mee... dus misschien is dat ook wel een teken maar dat zag ik destijds niet op die manier natuurlijk.

Dit is mijn eerste lange relatie. Zij.. nou 3 relaties van een jaar. Dit is dus wel de langste ja.

Ik zat zelf wel te denken aan "the seven year itch" maar ik dacht altijd dat die niet zo heftig was, in ieder geval niet bij ons.. ik dacht dat het iets minder zou gaan maar zeer zeker niet dat het misschien wel over is.

Ik zou de eer aan mezelf kunnen houden maar stel nou dat ze toch verder wilt (ik weet het.. triest dat ik er op ga zitten wachten maargoed).. Ook de gedachte dat ze subtiel afscheid neemt is al bij me opgekomen maar daar wil ik niet aan denken..

Bedankt voor de mega snelle reacties iig.. tis zeker druk hier op het forum.
pi_72259975
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:12 schreef CherryBoomBoom het volgende:

[..]

waarom?
als ze verloofd zijn mag hij haar toch zijn verloofde noemen?
geeft al direct aan dat ze serieus een gezin wouden stichten
Dat was inderdaad het idee... Ik noem haar doorgaans niet mijn verloofde hoor.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:24:02 #21
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72260057
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Ai, dat klinkt echt naar. Sterkte TS, en probeer haar nu vooral niet te verstikken (denk ik). Of vraag of ze meer ruimte nodig heeft of dat ze het liefst zag dat jij juist meer moeite deed.
Ja vergeet inderdaad niet heel hard je best te doen voor de vrouw nu ze het zo moeilijk heeft...

Wat de fok is dit voor een reactie?
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:24:23 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72260064
Ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje, maar dan 1 stap verder... Als ze niet meer wil, en d'r gedachten daarop gezet heeft, is er niets meer wat jij daar aan kan doen

Ik las ooit dat driekwart van de relaties door de vrouw wordt verbroken........
censuur :O
pi_72260173
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje, maar dan 1 stap verder... Als ze niet meer wil, en d'r gedachten daarop gezet heeft, is er niets meer wat jij daar aan kan doen

Ik las ooit dat driekwart van de relaties door de vrouw wordt verbroken........
? Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Zal wel zo 50/50 liggen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:32:58 #24
11102 knep
Mountainfreak
pi_72260279
Kan het niet zijn dat jullie uit elkaar gegroeid zijn?
Hadden jullie vaker ruzie of juist helemaal niet? Vertel eens wat meer.

Oh ja, sterkte uiteraard.
pi_72260351
quote:
Ik kan dit verhaal omwille van haar privacy niet kwijt bij familie of vrienden maar dat betekent dat ik m'n ei niet kwijt kan
Wat voor vrienden zijn dat dan?

Als je, omwille van haar privacy, er niet met familie overpraten wil, kan ik nog wel begrijpen maar kan je niet één goede vriend of vriendin bedenken waarmee je hier wel over kan praten? Want nu ben jij je zelf aan het slopen. Een goede vriend kan je helpen dingen anders te zien omdat hij je kent en haar waarschijnlijk ook.

En anders. Neem het heft in eigen handen en draai het verhaal om. Zeg dat je bij haar weggaat omdat je niet in onzekerheid wenst te leven. Misschien dat ze dan wel kan praten en gaat nadenken over wat ze eigenlijk opgeeft. Risico? Nihil want wat je niet meer hebt raak je ook niet kwijt.

Sterkte in ieder geval.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_72260644
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:35 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Als je, omwille van haar privacy, er niet met familie overpraten wil, kan ik nog wel begrijpen maar kan je niet één goede vriend of vriendin bedenken waarmee je hier wel over kan praten? Want nu ben jij je zelf aan het slopen. Een goede vriend kan je helpen dingen anders te zien omdat hij je kent en haar waarschijnlijk ook.

En anders. Neem het heft in eigen handen en draai het verhaal om. Zeg dat je bij haar weggaat omdat je niet in onzekerheid wenst te leven. Misschien dat ze dan wel kan praten en gaat nadenken over wat ze eigenlijk opgeeft. Risico? Nihil want wat je niet meer hebt raak je ook niet kwijt.

Sterkte in ieder geval.
Eens. Als je om de relatie te redden ineens alles voor haar wil doen geef je alle macht uit handen.
pi_72260653
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:35 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Kan het niet zijn dat jullie uit elkaar gegroeid zijn?
Hadden jullie vaker ruzie of juist helemaal niet? Vertel eens wat meer.

Oh ja, sterkte uiteraard.
-------------------------------------------------------------------------------------

Het kan wel dat we uit elkaar zijn gegroeid. Ik ben vorig jaar met avondschool begonnen en daar zit veel tijd in. Maar om dat te compenseren zijn we veel gaan doen, veel op vakantie enzo.. sowieso zijn we in de weekenden vaak samen (doordeweeks ben ik ook gewoon 2 á 3 dagen vrij) We hebben wel wat vaker ruzie gehad door de stress maar dat ging nu juist weer wat beter dacht ik.. ik beschouw dat als iets waar we aan moeten werken.. niet als het einde. Het waren ook geen hele heftige ruzies, gewoon irritaties om het één of ander.

Ik geef toe dat ik niet echt vrienden heb waar ik m'n hart bij kan luchten. Die doen allemaal veel te stoer... maargoed, dat is een ander onderwerp. (de meeste ben ik kwijtgeraakt toen ik geen vrijgezel meer was)

Bedankt voor de tip. Misschien moet ik het verhaal inderdaad maar eens om gaan draaien.. ook al weet ik dat zij het er ook moeilijk mee heeft.
pi_72260982
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ja vergeet inderdaad niet heel hard je best te doen voor de vrouw nu ze het zo moeilijk heeft...

Wat de fok is dit voor een reactie?
Ik weet niet wat jij leest of geslikt hebt, maar ik zeg toch juist dat hij aan haar moet vragen of ze meer ruimte wil of juist meer moeite wil zien
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_72261068
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:49 schreef Johan_81 het volgende:

ook al weet ik dat zij het er ook moeilijk mee heeft.
Misschien dwingt het haar tot praten. Het heeft geen nut om dingen stuk te maken zodat er geen weg meer terug is maar (en dan komt er weer zo'n waar cliche) Ze weet pas wat ze mist als het er niet meer is.

Als je zolang bij elkaar bent en alles wordt een beetje vanzelfsprekend, is het misschien ook wel eens tijd om een stapje achteruit te doen en het geheel eens van een afstandje gaan bekijken. Misschien dat ze dan de mooie dingen weer gaat zien.

Wees blij dat er geen ander in het spel is maar dat ze gewoon twijfelt aan van alles en nog wat. Gooi de deur niet dicht maar geef haar ruimte om te denken en zet haar hierdoor ook aan het denken. Een gesloten iemand heeft meer moeite met het onder woorden brengen van haar gedachten/gevoelens.

Succes in ieder geval.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:10:51 #30
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_72261222
Hey TS,

Ik heb een klein beetje soortgelijk meegemaakt.
Niet zo lang als jij, maar ook 2 jaartjes samengeweest met me vriend (nu ex) en hij kwam er ook mee aan dat hij niet verder wou. Terwijl we serieus waren met elkaar en lange tijd terug hij ook aankwam met dat ik het echt was voor hem en hij ''volgend jaar ofzo'' misschien wel wou samenwonen enz. In elk geval, het was van beide kanten serieus en hadden echt het gevoel dat we met elkaar door wouden gaan.
Nou heeft hij er een punt achter gezet vanwege een hoop gezeik in de relatie, maar ik wil hier alleen maar mee zeggen dat ik je gevoel ken.
Hij heeft gezegd tegen mij dat hij het nu even niet meer trok, maar dat het misschien later wel weer goedkwam. Dus, wat doe ik nu, wanhopige trut. Wachten
En het is slopend en pijnlijk. Je weet dat het over is, maar toch hou je die hoop.

Daarom wil ik jou meegeven, voor je eigen bestwil, wacht niet te lang, want het maakt je alleen maar meer kapot. Ik snap haar overigens niet..als ik zo lang bij een jongen was waar het zo goed mee zat en er komt een tijd dat alles even niet meer zo goed voelt, zou ik ervoor vechten.
Maarja, iedereen is anders..Je zou het misschien wel kunnen vragen, of ze bereid is om er voor te knokken door middel van bepaalde veranderingen, evt. praten met een relatietherapeut, voordat ze er een definitieve punt achter zet.

Sterkte ermee
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_72261263
Erg herkenbaar deze situatie. Heb iets soortgelijks meegemaakt helaas. Wat ik ervan heb meegekregen uiteindelijk is dat ze eigenlijk al lange tijd al bezig was met afscheid nemen. Dwz, ze gaat letten op alle wat minder leuke eigenschappen en gedragingen. En wie zoekt zal vinden hè? Uiteindelijk had ze dus genoeg munitie om de relatie af te schieten. Ik merkte, net zoals jij, dat ze wat minder blij was in onze relatie. Maar ook mijn ex was redelijk gesloten, dus wat ik ook deed en probeerde, van haar kwam geen enkele respons dat het iets met ons te maken zou hebben.
Uiteindelijk heeft ze gewoon gezegd "Ik hou niet meer van je en ga nu weg bij je." Vooraf geen hint, geen aanwijzing. En daar sta je dan, verbijsterd in de woonkamer. Er valt niet over te praten, er is niks meer volgens haar.

Je vriendin geeft tenminste haar twijfel nog aan. Probeer wat meer informatie uit haar te krijgen, waarom ze twijfelt over jullie. Niet met te grote drang natuurlijk. Maar ze zal het echt zelf op moeten lossen. Ik heb namelijk niet echt het idee uit jouw posts dat het probleem bij jou of bij jullie ligt, maar alleen bij haar. En ik hoop echt voor je dat mijn bovenstaand verhaal niet van toepassing is op haar. Want dan is de relatie eigenlijk al over, maar heeft ze tot nu toe de echte stap nog niet durven zetten en is ze nu alleen nog maar bezig om voldoende moed bij elkaar te rapen om haar spullen te pakken.

Sterkte kerel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72261385
Net als anderen al zeiden vind ik dit ook wel een beetje vreemd allemaal. Opeens wil ze niet meer verder terwijl ze amper 3 maand geleden nog baby's met je wilde maken uitpoepen.

Ik denk ook dat er nog iets anders is waardoor ze opeens niet meer verder wil. Als je goed met haar vriendinnen overweg kan, probeer dan ook hen eens te vragen of je nog een kans maakt of niet. Misschien kun je ook proberen met een bemiddelaar erbij te praten over wat er aan de hand is (therapeut misschien?).

Je kan erover praten en kijken of jullie nog kunnen vechten ervoor, maar als zij dat echt niet meer wil, doe het dan ook jezelf niet aan wel tegen de kraan in te dweilen terwijl zij die kraan steeds verder opendraait. Dit moet je samen oplossen, niet alleen. En als één van de twee niet meer wil, dan kun je niet anders dan dit accepteren.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:26:01 #33
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72261524
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:12 schreef Barbusse het volgende:
Erg herkenbaar deze situatie. Heb iets soortgelijks meegemaakt helaas. Wat ik ervan heb meegekregen uiteindelijk is dat ze eigenlijk al lange tijd al bezig was met afscheid nemen. Dwz, ze gaat letten op alle wat minder leuke eigenschappen en gedragingen. En wie zoekt zal vinden hè? Uiteindelijk had ze dus genoeg munitie om de relatie af te schieten. Ik merkte, net zoals jij, dat ze wat minder blij was in onze relatie. Maar ook mijn ex was redelijk gesloten, dus wat ik ook deed en probeerde, van haar kwam geen enkele respons dat het iets met ons te maken zou hebben.
Herkenbaar helaas...
censuur :O
pi_72262049
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:17 schreef Johan_81 het volgende:
Ook de gedachte dat ze subtiel afscheid neemt is al bij me opgekomen maar daar wil ik niet aan denken..
misschien toch maar wel doen.
pi_72262334
Ik denk dat juist nu trouwen en kinderen krijgen zo dichtbij komt, ze gaat afvragen of je wel de juiste persoon daarvoor bent. Ze kan (nog) niet verklaren waarom, maar ze heeft ineens een gut feeling dat je 'het' toch niet bent. Wat zij of wat jij daarmee wil doen, moeten jullie zelf bepalen. Ik denk dat een relatietherapeut wel handig is. Of er nog wat te redden valt, weet ik niet, maar ik wens je wel veel succes en sterkte met deze situatie
pi_72262439
Tsja, of ze is er al maanden mee bezig, of het is cold feet omdat alles ineens dichtbij komt.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:26:50 #37
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72262927
90% dat ze een ander heeft of een ander op het oog heeft.

bookmark mijn woorden maar.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_72271966
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik denk dat juist nu trouwen en kinderen krijgen zo dichtbij komt, ze gaat afvragen of je wel de juiste persoon daarvoor bent. Ze kan (nog) niet verklaren waarom, maar ze heeft ineens een gut feeling dat je 'het' toch niet bent. Wat zij of wat jij daarmee wil doen, moeten jullie zelf bepalen. Ik denk dat een relatietherapeut wel handig is. Of er nog wat te redden valt, weet ik niet, maar ik wens je wel veel succes en sterkte met deze situatie
Blijkbaar is dat het inderdaad.. (ze gaat niet vreemd, ben ik zeker van) ik heb haar verteld dat ik niet maanden kan wachten want ik ga er kapot aan, ze kwam met een soortgelijk verhaal. Ze is niet meer zeker of ze wel met mij die stap wil maken... en ze vindt het onzin om een huis te kopen en kinderen te krijgen van iemand waarvan ze niet zeker is.

Ze heeft besloten om voorlopig het huis uit te gaan en bij haar vader te gaan logeren.. zodat ze kan nadenken en dingen voor zichzelf op een rijtje kan zetten. Ik geef haar die ruimte maar ik ben bang dat het niet meer goed gaat komen.. dit is zo raar allemaal, binnen een week ben ik ineens m'n vriendin zo goed als kwijt.. m'n beste maatje, beetje moeilijk om te beseffen. ( ... en dat op mn verjaardag )

Maargoed, behalve relatietherapie weet ik zeker dat ik alles heb geprobeerd... afwachten is het enige nog denk ik.
pi_72272005
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:04 schreef Johan_81 het volgende:

Ze heeft besloten om voorlopig het huis uit te gaan en bij haar vader te gaan logeren.. zodat ze kan nadenken en dingen voor zichzelf op een rijtje kan zetten. Ik geef haar die ruimte maar ik ben bang dat het niet meer goed gaat komen.. dit is zo raar allemaal, binnen een week ben ik ineens m'n vriendin zo goed als kwijt.. m'n beste maatje, beetje moeilijk om te beseffen. ( ... en dat op mn verjaardag )

Maargoed, behalve relatietherapie weet ik zeker dat ik alles heb geprobeerd... afwachten is het enige nog denk ik.
Oooh...hééél herkenbaar, ditzelfde grapje haalde ze bij mij ook uit. Het spijt me kerel, maar volgens mij komt ze niet meer terug, tenzij het is om haar spullen te pakken. Bereid je voor op het ergste in ieder geval.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 augustus 2009 @ 01:14:14 #40
163650 Greys
pi_72272122
Als ze het ineens een eng idee vindt om met jou kinderen te krijgen maar verder alles nog wel top zou vinden, kan ze ook gewoon zeggen dat ze daar nog even mee wil wachten natuurlijk. Dus er zit meer achter, dat kan niet anders.

Misschien dat ze door het regelmatig uitgaan met vriendinnen de laatste tijd (wat ze eerst niet deed) gemerkt heeft dat ze het fijn vindt om aandacht van andere mannen te krijgen. Dat ze daardoor ineens een soort vrijheidsdrang heeft gekregen. Dat het idee van 'de rest van je leven met dezelfde op de bank' haar ineens naar de keel greep. Misschien vond ze het allemaal reuze spannend en ze zal dan misschien niet vreemd gegaan zijn, maar misschien dat ze wel iemand heel interessant/lekker/leuk vond of zelfs vindt.

Wellicht als je haar dat rustig op de manvrouw af vraagt, zonder boos te worden, of ze iemand anders soms leuk vindt of dat het idee van vrijgezel zijn haar soms aanspreekt door het vele uitgaan van de laatste tijd, dat je een eerlijk antwoord krijgt.

Sterkte. En dat soort dingen op je verjaardag zijn gewoon uitermate kut om het even plat te zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72272244
quote:

dat is de doodssteek voor jullie relatie, lees: eigenlijk wil ik van je af,maar wil je niet teveel pijn doen, daarom breng ik het in stappen, dus stap 1 is niet meer samenwonen, de rest van de stappen komen nog, als ik jou was zou ik niet meer veel tijd of energie in haar steken, maar met je vrienden erop uit trekken en fun maken.
Waarschijnlijk kom je weer een andere leuke meid tegen.
Ze zal wel niet vreemd gaan,maar na de relatie zal ze niet lang vrijgezel blijven.
Sterkte!
pi_72272314
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is de doodssteek voor jullie relatie, lees: eigenlijk wil ik van je af,maar wil je niet teveel pijn doen, daarom breng ik het in stappen, dus stap 1 is niet meer samenwonen, de rest van de stappen komen nog, als ik jou was zou ik niet meer veel tijd of energie in haar steken, maar met je vrienden erop uit trekken en fun maken.
Waarschijnlijk kom je weer een andere leuke meid tegen.
Ze zal wel niet vreemd gaan,maar na de relatie zal ze niet lang vrijgezel blijven.
Sterkte!
Dat dus vrees ik. Sterkte verder kerel. Het is kutje, en je zal het waarschijnlijk ook niet verdienen. Maar helaas is het niet anders.
pi_72272326
Ik sluit me eigenlijk wel een beetje bij Grey aan.

Je zegt dat zij pas sinds kort weer contact heeft met haar vriendinnen, dus voor die tijd heeft haar leven zo'n beetje enkel en alleen om jou en haar gedraaid. Nu de vriendinnen (weer) in beeld zijn, verbreed dat haar "kring" en kan daar een reactie uit voortkomen dat ze eerst meer wil onderzoeken of hoe je het ook maar wil noemen, voordat ze zich definitief bindt.
Dat was mijn eerste gedachte in ieder geval.

(daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het goed gaat komen ofzo... ook ik schat je kansen niet al te hoog in als ik zo afga op de signalen als uit huis vertrekken ... )
pi_72272393
... ik weet het, ik heb al die dingen zelfs gevraagd, "vind je iemand anders leuk" , "wil je meer vrijheid met stappen enzo", "dit uit huis gaan is toch wel echt om na te denken en niet om de drempel te verlagen" Natuurlijk zegt ze op alles .. nee hoor.. maar daar heb ik niets aan want ik weet dat ze me niet wil kwetsen, ze moest eens weten. Wat een shitzooi allemaal.. en als ik zo'n beetje op het forum rondkijk ben ik niet de enige die ineens met z'n bek vol tanden staat en zich afvraagt hoe het heeft kunnen gebeuren... ik hoop echt op een lichtpuntje maar ben bang dat ik keihard op m'n muil ga.

Bedankt in ieder geval.
pi_72272408
Eh nou dat uitgaan met vriendinnen en ineens het zat zijn?
Eh nou...denk dat ze of een ander ontmoet heeft...ja is hard...of dat haar vriendinnen haar wijs maakten dat het beter kan...allemaal!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_72272416
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef TeenWolf het volgende:
90% dat ze een ander heeft of een ander op het oog heeft.
Eensch. Triest maar waar, dit is typisch wijvengedrag; geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt. Dat ze bij Pa gaat wonen is omdat het contact met die ander te intensief wordt om nog te verbergen.
pi_72272429
Ik zet me geld op een mystery lover.

Of het is gewoon 'op', maar raar dat ze daar ineens mee komt... Meestal voel je dat wel aankomen, heb je wat vaker ruzie e.d.
pi_72272466
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Johan_81 het volgende:
... ik weet het, ik heb al die dingen zelfs gevraagd, "vind je iemand anders leuk" , "wil je meer vrijheid met stappen enzo", "dit uit huis gaan is toch wel echt om na te denken en niet om de drempel te verlagen" Natuurlijk zegt ze op alles .. nee hoor.. maar daar heb ik niets aan want ik weet dat ze me niet wil kwetsen, ze moest eens weten. Wat een shitzooi allemaal.. en als ik zo'n beetje op het forum rondkijk ben ik niet de enige die ineens met z'n bek vol tanden staat en zich afvraagt hoe het heeft kunnen gebeuren... ik hoop echt op een lichtpuntje maar ben bang dat ik keihard op m'n muil ga.

Bedankt in ieder geval.
Ik vrees dat het enige lichtpuntje jij zelf bent. Ze doet dit niet omdat ze je wilt pijn doen, omdat ze niks om je geeft. Waarschijnlijk heeft ze zelf nog niet eens goed door wat ze voelt en waar ze mee bezig is. Het enige dat ze zeker weet is dat ze niet zeker is of ze met jou wilt doorgaan. En ze kent alle voordelen, nu gaat ze op zoek naar de nadelen. En als ik het zo lees wegen die nadelen zwaarder dan de voordelen. Klinkt oneerlijk, maar het is niet iets waar jij wat aan kunt doen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:56:32 #49
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72274429
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij leest of geslikt hebt, maar ik zeg toch juist dat hij aan haar moet vragen of ze meer ruimte wil of juist meer moeite wil zien
Sarcasme.
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:00:00 #50
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72274461
quote:

[..]

Blijkbaar is dat het inderdaad.. (ze gaat niet vreemd, ben ik zeker van) ik heb haar verteld dat ik niet maanden kan wachten want ik ga er kapot aan, ze kwam met een soortgelijk verhaal. Ze is niet meer zeker of ze wel met mij die stap wil maken... en ze vindt het onzin om een huis te kopen en kinderen te krijgen van iemand waarvan ze niet zeker is.

Word gewoon boos. Het lieve schatje van ooit is je zat maar heeft niet het respect om gewoon duidelijk te zijn.

Optieven dus, desnoods tegen beter weten in - laat 'r lekker de tyfus krijgen. Zeg dat je al naar een notaris bent geweest om wat zaken te regelen en negeer haar verder.

En zoek vertier met andere vrouwen. Nu het brave mannetje spelen levert je veel langer frustratie op.

Overigens zijn zeker niet alle vrouwen zo. Daarom hoef je geen begrip te tonen voor de vrouwen die wel zo zijn. Er zijn betere te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')