abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:39:42 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72358844
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:07 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

Heheh.. Oops!
Ik moest hard lachen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72358999
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik moest hard lachen.
Ik vind zijn situatie anders niet zo grappig, hoe graag ik ook lach. Maar ja, als alles toch langzaamaan instort, is lachen de beste remedie. Dus ik lach maar mee.

OT: Ergens een goedkoop kamrteje vinden oké, maar wil ts dat wel? Ik weet niet wat zijn leeftijd is. Als je 35 bent kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om tussen 20-jarige studenten te zitten?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:46:10 #83
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72359022
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vind zijn situatie anders niet zo grappig, hoe graag ik ook lach. Maar ja, als alles toch langzaamaan instort, is lachen de beste remedie. Dus ik lach maar mee.
Nee niet de situatie, maar dat hij motorbloempje muurbloempje noemde.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72362794
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

OT: Ergens een goedkoop kamrteje vinden oké, maar wil ts dat wel? Ik weet niet wat zijn leeftijd is. Als je 35 bent kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om tussen 20-jarige studenten te zitten?
Neuh, niet erg grappig maar ik moet zeggen dat ik om veel dingen gewoon maar lach, het weglachen zeg maar. De onzekerheid slaat nu toe en ik krijg steeds meer beelden van mijn vriendin met een of andere gast... heb haar nog nooit zo lang niet gesproken. Anyways, ben 28., (vandaar 81 )dus studentes van 22, niet zo erg. Maarja.. van de luxe die ik nu gewend ben naar een kamertje zou ik misschien niet heel happy worden.
Ik denk altijd eerst goed na,... voordat ik iets stoms zeg. - Loesje
pi_72362800
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef Johan_81 het volgende:
Bedankt Muurbloempje, hoe langer ik hier zit na te denken enzo.. hoe minder ik er zelf behoefte aan heb om bij haar terug te komen.. ik word een beetje rancuneus merk ik, zo van, hoe kon je me dit aan doen!! En waarom bel/sms je me niet? en dan heb ik zo'n boos moment en denk ik, ik ga flirten met iemand en haar lekker jaloers maken.. maar ik ken helemaal geen meisjes heheh ... en tjah ik vraag me af waar ze is, wat ze doet en,.. misschien met wie Maar ik vraag me één ding nog meer af... voornamelijk de mensen die hier hebben gereageerd en hetzelfde hebben meegemaakt... waar zijn jullie gaan wonen dan? De hypotheek die wij hebben kan geen van ons alleen rond krijgen, voor huren sta je mega lang op een wachtlijst en kopen voor zo weinig is hier niet te doen... wonen jullie dan weer thuis??? Alleen daarom zou ik het al aan houden.. beetje fout maja.
Mijn situatie was eigenlijk precies andersom. Ik was al een tijdje klaar met school, leerde toe mijn vriend kennen, een klein jaar later wouden we een huis gaan kopen en 3 weken later maakte hij het uit
Ik heb de koop toch maar doorgezet omdat ik de flat die we op het oog hadden ook zelf kon betalen (En waar ik achteraf ook absoluut geen spijt van heb gehad. ) Misschien geldt dat voor jouw ook. Ga eerst goed je financiele situatie nakijken. Kijk wat je per maand kwijt bent en wat je misschien kan besparen. Ga desnoods op zoek naar een andere job waar je iets meer kan verdienen. Misschien is het meer 100 euro per maand extra. Anders kan je naar een hypotheekadviseur gaan en vragen of je maandlasten verlaagd kunnen worden.
Dit idee slaat misschien nergens op, maar het is in zo'n situatie altijd makkelijk te zeggen dat iets niet lukt terwijl het met een beetje extra moeite misschien wel kan

Verder: Succes en sterkte met alles

[ Bericht 7% gewijzigd door cmck op 02-09-2009 10:42:22 ]
pi_72362823
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Leonidas82 het volgende:
Ook een beetje dom om een hypotheek op basis van 2 inkomens te nemen vind je ook niet? Nu krijg je de deksel op de neus zoals je merkt.
.... tjah en hoe doen anderen dat dan met een modaal inkomen?? van 35000 E per jaar koop je geen huis voor 2 personen hoor (35000 * 4,5 = 157500, daar koop je in de randstad geen huis voor!) Plus, ik kan de hypotheek wel betalen, maar hij zal op één naam moeten komen te staan en dan toetst de bank gewoon opnieuw en met nieuwe percentages, je inkomen.. nou.. shake it
Ik denk altijd eerst goed na,... voordat ik iets stoms zeg. - Loesje
  woensdag 2 september 2009 @ 09:28:53 #87
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_72363355
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:43 schreef cmck het volgende:

[..]

Onhoud ook dat als jij en je vriendin en jii uit elkaar gaan (wat we natuurlijk allemaal niet hopen voor je ) je vriendin zichzelf uit zal moeten kopen en dat levert je ook weer geld op. [..]
Zijn vriendin hoeft zichzelf niet uit te kopen, zij moet haar helft van het huis aan hem verkopen, en dat levert haar dus geld op. Hem kost het alleen maar extra. Tenzij zijn vriendin HEM uitkoopt, dan zou hij er gunstig uit kunnen springen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_72364790
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:28 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zijn vriendin hoeft zichzelf niet uit te kopen, zij moet haar helft van het huis aan hem verkopen, en dat levert haar dus geld op. Hem kost het alleen maar extra. Tenzij zijn vriendin HEM uitkoopt, dan zou hij er gunstig uit kunnen springen.
Uiteraard.
Het is andersom natuurlijk.

Sorry hoor, het was vroeg toen ik het schreef. Ik had mijn koffie nog niet op
  woensdag 2 september 2009 @ 11:04:43 #89
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72365287
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:47 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

.... tjah en hoe doen anderen dat dan met een modaal inkomen?? van 35000 E per jaar koop je geen huis voor 2 personen hoor (35000 * 4,5 = 157500, daar koop je in de randstad geen huis voor!) Plus, ik kan de hypotheek wel betalen, maar hij zal op één naam moeten komen te staan en dan toetst de bank gewoon opnieuw en met nieuwe percentages, je inkomen.. nou.. shake it
Ik heb een waanzinnig mooi/ leuk appartement (3 kamers 100m2) (Net buiten de Randstad.) gekocht voor 158.500 op basis van alleen mijn eigen inkomen. (Iets minder dan dat van jouw berekening.) Dus het kan!

Kunnen je ouders niet mee tekenen oid.? Om je huidige huis te behouden? Banken willen ook nog wel eens naar groei potentie kijken met het verstrekken van hypotheken en zien liever dat jij blijft dan gedwongen wordt te verkopen!

Verder veel sterkte met deze k*t situatie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_72370219
Wat dat betreft zit ik met hetzelfde probleem. Wij hebben ook een huis gekocht op basis van twee inkomens.
geen van beiden kan dat huis alleen bekostigen en ik wil er niet blijven wonen vanwege de herinneringen.
Zij wil er echter dolgraag blijven wonen en gaat dit waarschijnlijk doen dmv hulp van haar ouders.
Vanavond hebben we een afspraak om te kijken wat de mogelijkheden zijn...

Eigenlijk wil ik helemaal niet naar de mogelijkheden kijken, ik wil alleen haar terug en samen verder..... maar dat gaat dus niet meer.... wat een klotezooi toch allemaal.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')