Ik moest hard lachen.quote:
Ik vind zijn situatie anders niet zo grappig, hoe graag ik ook lach. Maar ja, als alles toch langzaamaan instort, is lachen de beste remedie. Dus ik lach maar mee.quote:
Nee niet de situatie, maar dat hij motorbloempje muurbloempje noemde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind zijn situatie anders niet zo grappig, hoe graag ik ook lach. Maar ja, als alles toch langzaamaan instort, is lachen de beste remedie. Dus ik lach maar mee.![]()
Neuh, niet erg grappig maar ik moet zeggen dat ik om veel dingen gewoon maar lach, het weglachen zeg maar. De onzekerheid slaat nu toe en ik krijg steeds meer beelden van mijn vriendin met een of andere gast...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind zijn situatie anders niet zo grappig, hoe graag ik ook lach. Maar ja, als alles toch langzaamaan instort, is lachen de beste remedie. Dus ik lach maar mee.![]()
OT: Ergens een goedkoop kamrteje vinden oké, maar wil ts dat wel? Ik weet niet wat zijn leeftijd is. Als je 35 bent kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om tussen 20-jarige studenten te zitten?
Mijn situatie was eigenlijk precies andersom. Ik was al een tijdje klaar met school, leerde toe mijn vriend kennen, een klein jaar later wouden we een huis gaan kopen en 3 weken later maakte hij het uitquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef Johan_81 het volgende:
Bedankt Muurbloempje, hoe langer ik hier zit na te denken enzo.. hoe minder ik er zelf behoefte aan heb om bij haar terug te komen.. ik word een beetje rancuneus merk ik, zo van, hoe kon je me dit aan doen!! En waarom bel/sms je me niet?en dan heb ik zo'n boos moment en denk ik, ik ga flirten met iemand en haar lekker jaloers maken.. maar ik ken helemaal geen meisjes heheh ... en tjah ik vraag me af waar ze is, wat ze doet en,.. misschien met wie
Maar ik vraag me één ding nog meer af... voornamelijk de mensen die hier hebben gereageerd en hetzelfde hebben meegemaakt... waar zijn jullie gaan wonen dan? De hypotheek die wij hebben kan geen van ons alleen rond krijgen, voor huren sta je mega lang op een wachtlijst en kopen voor zo weinig is hier niet te doen... wonen jullie dan weer thuis???
Alleen daarom zou ik het al aan houden.. beetje fout maja.
.... tjah en hoe doen anderen dat dan met een modaal inkomen?? van 35000 E per jaar koop je geen huis voor 2 personen hoor (35000 * 4,5 = 157500, daar koop je in de randstad geen huis voor!) Plus, ik kan de hypotheek wel betalen, maar hij zal op één naam moeten komen te staan en dan toetst de bank gewoon opnieuw en met nieuwe percentages, je inkomen.. nou.. shake itquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Leonidas82 het volgende:
Ook een beetje dom om een hypotheek op basis van 2 inkomens te nemen vind je ook niet? Nu krijg je de deksel op de neus zoals je merkt.
Zijn vriendin hoeft zichzelf niet uit te kopen, zij moet haar helft van het huis aan hem verkopen, en dat levert haar dus geld op. Hem kost het alleen maar extra. Tenzij zijn vriendin HEM uitkoopt, dan zou hij er gunstig uit kunnen springen.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:43 schreef cmck het volgende:
[..]
Onhoud ook dat als jij en je vriendin en jii uit elkaar gaan (wat we natuurlijk allemaal niet hopen voor je) je vriendin zichzelf uit zal moeten kopen en dat levert je ook weer geld op. [..]
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zijn vriendin hoeft zichzelf niet uit te kopen, zij moet haar helft van het huis aan hem verkopen, en dat levert haar dus geld op. Hem kost het alleen maar extra. Tenzij zijn vriendin HEM uitkoopt, dan zou hij er gunstig uit kunnen springen.
Ik heb een waanzinnig mooi/ leuk appartement (3 kamers 100m2) (Net buiten de Randstad.) gekocht voor 158.500 op basis van alleen mijn eigen inkomen. (Iets minder dan dat van jouw berekening.) Dus het kan!quote:Op woensdag 2 september 2009 08:47 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
.... tjah en hoe doen anderen dat dan met een modaal inkomen?? van 35000 E per jaar koop je geen huis voor 2 personen hoor (35000 * 4,5 = 157500, daar koop je in de randstad geen huis voor!) Plus, ik kan de hypotheek wel betalen, maar hij zal op één naam moeten komen te staan en dan toetst de bank gewoon opnieuw en met nieuwe percentages, je inkomen.. nou.. shake it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |