abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72257817

Sports Interactive Games

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2009 is het spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM2009 patch 1

MAC: Intel Processor, OS X 10.5.5 , NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon. 1GB RAM
Windows: OS Windows Vista / XP; Vista 2.0 GHz / XP 1.4 GHz; Vista 1 GB / XP 512 MB RAM; 2 GB vrije ruimte;
128 MB NVIDIA FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL of hoger

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:38:12 #2
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72257974
Lekker op weg met mijn game met Ajax, waarmee ik nu in 6 jaar tijd al 3x de Cl heb gewonnen

pi_72258057
Ik heb al tijden niet meer gespeeld. Misschien dat ik hem dit weekend nog een keer aanslinger.
The only thing I fear is my MoM
pi_72261561
Binnenkort hopelijk weer wat tijd voor FM.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:06:28 #5
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_72262471
Begonnen zonder club, bij het einde van het seizoen aangesteld als trainer van VVV, en mocht direct de playoffs in. Promotie naar eredivisie afgedwongen door Twente te verslaan met (2-3, 3-2, 6-5).

1e seizoen Eredivisie 4e geworden. Kolder topscorer met 41 goals.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_72262673
TVP.

Als ik jullie succes verhalen lees krijg ik zelf ook altijd weer zin om te spelen

Ben nu net begonnen met Avellino in de tweede divisie van Italie. wel een leuke uitdaging ze hebben vooral een hoop gehuurde spelers.
No bitch to me
pi_72263585
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:06 schreef iPat het volgende:
Begonnen zonder club, bij het einde van het seizoen aangesteld als trainer van VVV, en mocht direct de playoffs in. Promotie naar eredivisie afgedwongen door Twente te verslaan met (2-3, 3-2, 6-5).

1e seizoen Eredivisie 4e geworden. Kolder topscorer met 41 goals.
met fm2009? en welke begin reputatie?
pi_72263714
Ben voor de grap eens begonnen bij TM Progoal uit Hong Kong.. Een degradatie kandidaat..
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:52:12 #9
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_72265055
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:53 schreef Rorata het volgende:

[..]

met fm2009? en welke begin reputatie?
FM2008, en met begin reputatie nationaal. Werd geweigerd door psv, ajax en az
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:06:35 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72270926
Zo af en toe vind ik nog wat tijd en zin om FM te spelen. Nu net het tweede seizoen met Farsley Celtic afgesloten en op een 10de plek geëindigd in de Blue Square Premier. Een goede prestatie voor mijn team, dat grotendeels bestaat uit part-timers.

Tot aan midden december bovenaan gestaan om gedurende de winterperiode te dalen van de nummer 1 positie naar een positie ergens in de middenmoot.

Tevens de FA Trophy finale weten te behalen, helaas verloren op penalties. Mijn keeper nam de laatste

Plus nog een overzicht van de versterkingen dit afgelopen seizoen. Stuk voor stuk aanwinsten. Mijn beste speler was in principe dezelfde als het seizoen ervoor, namelijk mijn spits Ibehre. Verbrak zijn record van het seizoen ervoor en blijft belangrijk voor mijn elftal. Mitchell Schet is ook een meer dan welkome aanvulling op mijn selectie. Met hem op de vleugels komt er veel meer gevaar. Hij pikt ook nog genoeg doelpunten mee voor het elftal.

Doelstelling voor het aankomende seizoen is om te promoveren naar Coca Cola League 2 en om minimaal een cup te winnen. Moet lukken als ik consistenter weet te presteren. Tevens wil ik dat al mijn contractspelers een fulltime status krijgen. Was daar dit seizoen al mee begonnen en dat wil ik doorzetten, zodat mijn hele selectie een fulltime status heeft.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 11:21:53 #11
42184 crew  DaMart
pi_72275482
Zo, de voorbereiding op het tweede seizoen met Vitese zit er op. Het bestuur verwacht dat we weer mee gaan doen om de titel. Heel leuk plan, maar dan wil ik wel in de selectie kunnen investeren. Het bestuur vond het echter handig om het loonbudget met 6K te verlagen, terwijl ik er netjes 4K onder zat... en dus moet ik nu eerst spelers zien te slijten, voordat ik spelers een aanvaardbaar salaris kan bieden. En het hele transferbudget omzetten naar loonbudget heeft ook weinig zin, want dan kan ik de transfersom niet meer betalen .

Eigenlijk wil ik nog 1 centrale verdediger erbij hebben, maar daarvoor ben ik dus afhankelijk van de verkoop van een of meer andere spelers. En dus ben ik creatief te werk gegaan, met dank aan een van mijn scouts. Die kwam namelijk een regen tegen bij RBC... en gelet op zijn stats, heb ik die meteen maar een contract aangeboden .

Ondanks zijn leeftijd, zou hij zo maar in het eerste terecht kunnen komen dit seizoen . En dan kan mijn huidige linksback (van der Struijk) als centrale verdediger gaan spelen.

Van de CL heb ik overigens weinig verwachtingen. Met deze selectie mag ik blij zijn als we derde worden in een groep. Dus ik ben benieuwd!
pi_72278856
Heb het nogal druk de laatste tijd door een nieuwe baan. Dus erg veel FM wordt er niet gespeeld momenteel.

Zit met Figline nog altijd in seizoen 2014-2015, waarbij het inmiddels februari is. Na 24 wedstrijden is dit de stand:

Tot nu toe echt mijn beste seizoen in de Serie A. Als ik dit weet vol te houden kwalificeer ik me voor het eerst in de geschiedenis van de club voor Europees voetbal.
Maar aan de andere kant is dit een spannende competitie, want als ik nu drie keer op rij verlies, zak ik direct flink wat plaatsen op de ranglijst.
Toch denk ik dat een plek bij de eerste zes echt wel moet lukken
pi_72281766
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
It Never Hurts To Help!
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:57:39 #14
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_72282147
Zojuist het WK met Spanje gewonnen!

en het nieuwe Alaves stadion krijgt mijn naam.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_72286224
Met Ajax kampioen geworden in het eerste jaar, met veel jeugd spelers.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:35:51 #16
203638 DurQ
pi_72287420
pi_72287488
Vier wedstrijden voor het einde sta ik met Figline Valdarno nog altijd op een 3e plek, met nog altijd zicht op de 2e plek. Als ik 2e of 3e weet te worden, kwalificeer ik me rechtstreeks voor de Champions League. Als 4e zal ik me eerst door de kwalificatiereeks voor de CL heen moeten worstelen. Kortom: een CL-avontuur is dichtbij
pi_72288290
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:55 schreef Winski05 het volgende:
Heb het nogal druk de laatste tijd door een nieuwe baan. Dus erg veel FM wordt er niet gespeeld momenteel.

Zit met Figline nog altijd in seizoen 2014-2015, waarbij het inmiddels februari is. Na 24 wedstrijden is dit de stand:
[ link | afbeelding ]

Tot nu toe echt mijn beste seizoen in de Serie A. Als ik dit weet vol te houden kwalificeer ik me voor het eerst in de geschiedenis van de club voor Europees voetbal.
Maar aan de andere kant is dit een spannende competitie, want als ik nu drie keer op rij verlies, zak ik direct flink wat plaatsen op de ranglijst.
Toch denk ik dat een plek bij de eerste zes echt wel moet lukken
Ik zie dat Siena het aardig doet. Ben zelf in mijn 4e seizoen met Siena en begin nu aardig los te komen. Heb je misschien een screentje van Siena?
pi_72289855
Hoe kun je in hemelsnaam al je post in je inbox in 1 keer deleten? Alles in 1 keer slecteren werkt wel, maar kan nergens zien waar je het mee kan deleten of kan marken als readed ipv unreaded
pi_72291095
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Idd, eerst nog een week herexamens
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:50 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam al je post in je inbox in 1 keer deleten? Alles in 1 keer slecteren werkt wel, maar kan nergens zien waar je het mee kan deleten of kan marken als readed ipv unreaded
Dat hokje in de bovenste rij aanvinken, boven al je berichten, en dan verwijderen. Eventueel bij de instellingen het aantal berichten per pagina verhogen
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:30:06 #21
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72291277
Heb altijd geouwehoer met tactieken.
WOS'ser for life.
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:46:59 #22
203638 DurQ
pi_72291730
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Gabbylicious het volgende:
Heb altijd geouwehoer met tactieken.
Je bent een goede manager of niet he
pi_72293305
TVP voor na de tranferperiode en de nieuwe update van MU. Als voorafje op FM10 .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72302589
Ik wacht ook nog steeds die data-update af van ManU
Hopelijk komt hij z.s.m. Iemand hier meer info over ?

Zin om te beginnen met een nieuwe uitdaging, maar beetje kansloos als er binnenkort weer een nieuwe DU gelanceerd wordt.
U MAD?
pi_72306137
Iemand hier de CM 2010 demo geprobeerd ?

Die match-engine....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')