Zo, de voorbereiding op het tweede seizoen met Vitese zit er op. Het bestuur verwacht dat we weer mee gaan doen om de titel. Heel leuk plan, maar dan wil ik wel in de selectie kunnen investeren. Het bestuur vond het echter handig om het loonbudget met 6K te verlagen, terwijl ik er netjes 4K onder zat... en dus moet ik nu eerst spelers zien te slijten, voordat ik spelers een aanvaardbaar salaris kan bieden. En het hele transferbudget omzetten naar loonbudget heeft ook weinig zin, want dan kan ik de transfersom niet meer betalen

.
Eigenlijk wil ik nog 1 centrale verdediger erbij hebben, maar daarvoor ben ik dus afhankelijk van de verkoop van een of meer andere spelers. En dus ben ik creatief te werk gegaan, met dank aan een van mijn scouts. Die kwam namelijk een regen tegen bij RBC... en gelet op zijn stats, heb ik die meteen maar een contract aangeboden

.
![]()
Ondanks zijn leeftijd, zou hij zo maar in het eerste terecht kunnen komen dit seizoen

. En dan kan mijn huidige linksback (van der Struijk) als centrale verdediger gaan spelen.
Van de CL heb ik overigens weinig verwachtingen. Met deze selectie mag ik blij zijn als we derde worden in een groep. Dus ik ben benieuwd!