snel gemaakte shit als battlefield verkopen voor 1200 punten, dat is stelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Shadow Complex
Maar je krijgt geen Achievements en je moet hem in 1 keer helemaal doorspelen.
En het is pikken
Aan Battlefield 1943 hebben ze volgens mij een behoorlijke tijd gewerkt? Lijkt me wel die 15 euro waard!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
snel gemaakte shit als battlefield verkopen voor 1200 punten, dat is stelen.
hoe doe je dat dan met die demo? ga m sowieso niet in 1 keer doorspelen, doe je iets van 6 uur over?
Gebruik google profiteur...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
snel gemaakte shit als battlefield verkopen voor 1200 punten, dat is stelen.
hoe doe je dat dan met die demo? ga m sowieso niet in 1 keer doorspelen, doe je iets van 6 uur over?
ze maken zelf die fout erinquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gebruik google profiteur...
het is echt na een half uur al niet leuk meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Aan Battlefield 1943 hebben ze volgens mij een behoorlijke tijd gewerkt? Lijkt me wel die 15 euro waard!
Ik weet ook niet of MS je er om kan bannen later? Er staat me nog iets bij dat mensen ook misbruik hadden gemaakt van iets in een game ofzo en toen werden die gebanned.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze maken zelf die fout erindemo is sowieso te kort.
Ik hoop het...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of MS je er om kan bannen later? Er staat me nog iets bij dat mensen ook misbruik hadden gemaakt van iets in een game ofzo en toen werden die gebanned.
True,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is echt na een half uur al niet leuk meer.
beetje flauw. maak dan een update waarin het onmogelijk gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of MS je er om kan bannen later? Er staat me nog iets bij dat mensen ook misbruik hadden gemaakt van iets in een game ofzo en toen werden die gebanned.
Ik weet niet waneer ik er ben maar anders stuur ik je wel een invite!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:25 schreef CraniuM het volgende:
[..]
True,
maar aQuila360 morgen dan merc2 doen dan
Nice, welke?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:21 schreef lkb9000 het volgende:
Krijg zomaar een gratis gamerpicture voor een achievement
Mij boeit het niet echt, wil zelf wat achievements halen als het kan als je gewoon wat gaat rond klotenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet waneer ik er ben maar anders stuur ik je wel een invite!
Wel gewoon beetje rond klote en geen missie's toch?
quote:Facebook and Twitter on Xbox LIVE will be free to Gold members, with a free trial period also available for Silver members. Facebook and Twitter on Xbox LIVE will offer a truly one-of-a-kind social experience, completely optimized for the TV and seamlessly integrated onto your console. Add to that exclusive access to Last.fm, Netflix instant streaming, demos, trailers and discounts, plus the best multiplayer gaming network on the planet, and we’re confident Xbox LIVE Gold memberships is hands-down the best value in home entertainment. We’re committed to adding new features and value for our Gold members, and will continue to do so.
lekker boeiend allemaal weer , daar heb ik toch een pc voorquote:
Speel de Beta nu op de pc, opzich wel een aardige game maar verveelt snel en het "snipen" werkt nog niet helemaal goed imo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Section 8, welke nog uit moet komen, bij Zavvi voor nog geen 20 euro:
http://www.zavvi.co.uk/zavvi/10041613.product
Trailer: http://xbox360.ign.com/do(...)tour_spc_031009.html
Een overduidelijke HALO kloon, maar leuk voor de fans denk ik?
Rondkloten in Merc 2quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet waneer ik er ben maar anders stuur ik je wel een invite!
Wel gewoon beetje rond klote en geen missie's toch?
20 euro kan je beter stoppen in een goed spel dat nog uitkomt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Mijn tijd is te kostbaar voor 'middelmatigheid' ©Strolie75
Als ze het goed integreren kan het best leuk zijn voor de Facebook/Twitter verslaafden onder ons denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
lekker boeiend allemaal weer , daar heb ik toch een pc voor
quote:Hey, thanks. I've been swamped lately but when I get time I will always find ways to put out a few ninja shots of the game as I go through career mode. We're submitting to cert today so now everyone at Turn 10 is more about playing through the game and enjoying our labor of love. Fingers crossed!
Deal of the Week (wel in Japan, maar zal niet veel verschillen denk ik zo)quote:August 31st - Penny Arcade Episode 2 for 800 points
September 7th - Puzzle Quest: Challenge of the Warlords for 400 points
September 14th - Lode Runner for 800 points
September 21st - Pinball FX for 400 points
Mercs 2 is echt super maar alleen als je alles hebt unlocked dan heb je echt super veel voertuigen en tanks en airstrike'squote:
Super!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Operation Flashpoint 2 Co-op Trailer
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/55143
Daar wil ik wel een demootje van spelenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Operation Flashpoint 2 Co-op Trailer
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/55143
Omdat TVP's niet mogen, een leuk spel wat nu uitkomt... dunno verklap het eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:06 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom is mijn tvp weg
Wat is een leuk spel wat nu uitkomt?
Section 8 is nog ruk ook. De demo is al helemaal om te janken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus. Elke keer als jij het over Mercs 2 hebt zeg je datquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mercs 2 is echt super maar alleen als je alles hebt unlocked dan heb je echt super veel voertuigen en tanks en airstrike's![]()
Degene die ik nu hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nice, welke?
Iemand trouwens al avatar kleding of attributen gescoord met een achievement?
de trial heeft toch een limeted speeltijd van een half uur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb m gekocht en heb er meteen spijt van. trial biedt bijna niks meer dan de volledige versie. je kan ook alleen maar air superiority en capture the flag doenecht zonde van mn geld.
tothegamequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:09 schreef -Dries- het volgende:
Waar is ergens een handig overzicht van wat er allemaal uitkomt de komende tijd?
Ik heb hetzelfde met mn b-knop... echt vet irritant!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:25 schreef CraniuM het volgende:
Wtf, opeen is mijn Y knop stroef doet het wel nog maar dit is gewoon ronduit kut
Word dus maandag een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met mn b-knop... echt vet irritant!
Je kan hem ook open schroeven en kijken wat er aan het handje is? Misschien is het gewoon een vuiltje ofzo die hem tegenhoudt, of iets anders wat je zo kunt fixen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:50 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Word dus maandag een nieuwe kopen
"aan de hand"quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kan hem ook open schroeven en kijken wat er aan het handje is? Misschien is het gewoon een vuiltje ofzo die hem tegenhoudt, of iets anders wat je zo kunt fixen!
Heb je ooit gereden op zand?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:45 schreef Cliffy het volgende:
Net ff DiRT2 demo gespeeld, zijn ze de rem vergeten ofzo?
Zo groot zijn die controllers niet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
"aan de hand"
Verkleinen...
Ik zou eerder de stumpers @ epic/chair ontslaan/schorsen, voor zo'n fout.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat mij betreft verbannen ze dit soort stumpers meteen van Xbox Live.
ach ik zie t als een extended demo, maarja nu moet ik dus punten halen om de game te kopen, daar ben ik al te lui voor dus laat hem maar voorbij schieten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ik vind mensen zoals jij een beetje eng.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook voor de tweede keer bezig, ben al level 30quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:35 schreef lkb9000 het volgende:
Shadow Complex is 60euro waard man, kopen!
Ik heb hem met de bug 2x uitgespeeld en daarna alsnog gekocht!
GOTY tot nu toe!
Cool!quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:46 schreef Wessiej het volgende:
The Ballad of Gay Tony:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er niet echt gay uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:46 schreef Wessiej het volgende:
The Ballad of Gay Tony:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woar mien jong?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Woaaaah een 2010 Ford Mustang theme + gamerpictures
Wat zijn dat voor ubergraphics?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:46 schreef Wessiej het volgende:
The Ballad of Gay Tony:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Little Birdquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:46 schreef Wessiej het volgende:
The Ballad of Gay Tony:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom maar op!quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:46 schreef Wessiej het volgende:
The Ballad of Gay Tony:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een avatar met madeliefjes op z'n hoofd?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Op zhe xbox zie maar mijn gamertagToost
quote:You're the Best Around!
Complete the Single Player game.
25
Verkregen 30-8-2009
De Proving Grounds zijn ook erg tof, en de game op Insane uitspelen is eigenlijk wel een must, 10x vetter!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Shadow Complex uit, zonder bug. meteen gekocht. alleen na 5 uurtjes al weer uit!
Het spel is gaaf hèquote:
Little Bird?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:11 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Little Birdals je die nou eens toelaten in freemode dan zit ik weer uren online te klooien
Is zijn geld dubbel waard! Heb hem al 3x uitgespeeld en aan de Proving Grounds heb je ook nog een uitdagingquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef Jimbo het volgende:
then again , 14 euro voor zn klein spelal is t wel heul tof..
elke keer dat je opnieuw begint behoud je je level. Je kunt er voor gaan om zo snel mogelijk uit te spelen, maar je kunt ook proberen alle items te vindenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:11 schreef Jimbo het volgende:
then again , 14 euro voor zn klein spelal is t wel heul tof..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:28 schreef Jimbo het volgende:
ok ik ben overstag gedaan2100 puntjes gekocht en shadow complex .
Jah dat heb je met xbla gamesquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef Jimbo het volgende:
ik dacht like Oeh +100 g als ik em uitspeelheeft ie dr maar 200
Je was te laatquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een avatar met madeliefjes op z'n hoofd?
Die overigens hartstikke mooi is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je was te laatSmijn. had een avatar gemaakt voor mij
Concentratie. Je hoeft het maar 1 keer te vergeten en de verkeerde weg te strepen en BOEMquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:38 schreef larry_flynt het volgende:
Verveelde mij vandaag. Ben ik maar alle tags en cd's gaan doen in Saint Row 1.
Nu mis ik één tag terwijl, ik ze wel allemaal heb af gekruist
Mis volgens mij ook één cd. Zo irritant!
Je zult wel zeer binnenkort een RROD krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:27 schreef MaxC het volgende:
Kut, Mijn Xbox loopt steeds vaker vast bij verschillende games. Is hier nog wat aan te doen?
Ben bang dat ik geen garantie meer heb
Het zit echt stampens vol met bugs en het is graflelijk. Ik had al meteen het gevoel dat het een middelmatige mod was voor battlefield, gemaakt door een stel 15-jarigen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Aan Battlefield 1943 hebben ze volgens mij een behoorlijke tijd gewerkt? Lijkt me wel die 15 euro waard!
quote:Ik heb een redelijk lange speelsessie met Dante’s Inferno achter de rug (en een nog langere staan-en-kijksessie dankzij de journaliste voor mij) waarbij ik veel van de verschillende onderdelen van het spel heb kunnen zien. Als er één ding is wat ik gamers op het hart wil drukken, is dat dit niet zomaar de eerste de beste God of War-kloon is. Natuurlijk, de overeenkomsten zijn er, maar deze game is het ultieme voorbeeld van ‘beter goed gejat, dan slecht bedacht’. Dante’s Inferno heeft een verschrikkelijk vette setting en lijkt daar, tot nu toe, het onderste van uit de kan te halen. Ik ben ervan overtuigd dat dit een toffe game wordt.
Mensen zoals jij zijn waarom die game niet leuk isquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef ach het volgende:
[..]
Het zit echt stampens vol met bugs en het is graflelijk. Ik had al meteen het gevoel dat het een middelmatige mod was voor battlefield, gemaakt door een stel 15-jarigen.
Wat leuk blijft is bij het vlieglevel op de boot van de tegenstander landen en iedereen afknallen voor ze een vliegtuig kunnen pakken.Als je dan met zijn 2en bent en elke keer squadspawned ben je bijna onoverwinnelijk.
Ik vergat er nog een: Je eigen teammaten met AA-gun en al van de boot afvliegenquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn waarom die game niet leuk is
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:22 schreef ach het volgende:
[..]
Ik vergat er nog een: Je eigen teammaten met AA-gun en al van de boot afvliegen
Die tellen toch niet, lutser.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef ach het volgende:
[..]
Het zit echt stampens vol met bugs en het is graflelijk. Ik had al meteen het gevoel dat het een middelmatige mod was voor battlefield, gemaakt door een stel 15-jarigen.
Wat leuk blijft is bij het vlieglevel op de boot van de tegenstander landen en iedereen afknallen voor ze een vliegtuig kunnen pakken.Als je dan met zijn 2en bent en elke keer squadspawned ben je bijna onoverwinnelijk.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die tellen toch niet, lutser.
Kloptquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die tellen toch niet, lutser.
pak dan de AA gun op hun bootquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:23 schreef ach het volgende:
[..]
KloptMaar als de helft niet uit kan vliegen win je wel, én als bonus heb je een hoop gefrustreerde gamertjes
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef Jimbo het volgende:
Wat is shadow complex toch tofcastelvania flashback enzo
Ja totdat je Castlevania weer gaat spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef Jimbo het volgende:
Wat is shadow complex toch tofcastelvania flashback enzo
Ben benieuwd! Trok het niet zo allemaal, maar ik hou hem in de gaten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Insidegamer over Dante's Inferno:
[..]
De eindbattle of het einde van het verhaal?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:58 schreef Jimbo het volgende:
Wat een zaad einde met Shadow complex
de game was wel super tof , maar dat eindelike dude
komt die ook op de 360 gijs?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik eerder voor de HD-versies van God of War I en II ga.
Hier heb ik geen enkele probleem gehad vandaag.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:19 schreef game_boy het volgende:
doet dat kut xbox live het niet of is er storing op mijn internet? -_-
Ja net zoals Overlord 1, en na een paar uurtjes ging ie weer de kast inquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier Overlord 2 gespeeld?
Ik heb het idee van niet terwijl het echt een tof spelletje isDie minions en de dingen die ze zeggen blijven geniaal
En als stand-alone toch?quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Stand-alone versie verschijnt alleen op Marketplace.
Cyb snapt het niet zo, hij is stand alone ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe werkt dat met de disc versie dan? Installeren en met de gta4 disc spelen?
Wat zeg ik nou...quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe werkt dat met de disc versie dan? Installeren en met de gta4 disc spelen?
Waar zeg je dat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou...
Je hebt GTA IV NIET nodig om beide episodes op disc te kunnen spelen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou...
Je hebt GTA IV NIET nodig om beide episodes op disc te kunnen spelen.
Oh hehe okquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De strekking van ''wat zeg ik nou'' moet je in dezen zien als ''hoor mij nou''.![]()
Zag er mooi uit, maar de demo deed me aan als iets wat Tarantino gemaakt zou kunnen hebben en daar haakte ik af eigenlijk.quote:
Je bent de enige die zin heeft in dit spel, zelfs Aquila laat hem links liggen.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Je bent de enige die zin heeft in dit spel, zelfs Aquila laat hem links liggen.
+ Stranglehold is zoveel beter dan die kutgame.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Tis volgens mij echt een Stranglehold maar dan met een chick
Dit dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Tis volgens mij echt een Stranglehold maar dan met een chick
ROFLOLquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:22 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
+ Stranglehold is zoveel beter dan die kutgame.
was het maar door hem gedaan, dan was het stukken beter geweestquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zag er mooi uit, maar de demo deed me aan als iets wat Tarantino gemaakt zou kunnen hebben en daar haakte ik af eigenlijk.
Je doet alsof je het erg vindt, maar dat wil je oplossen door er zelf aan mee te gaan doen. Klinkt niet zo logisch.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef amstelveentje het volgende:
Halo ODST staat alweer op internet, release over 20 dagen![]()
Krijg echt de drang om dat ding gewoon te modden door dat gezeik steeds.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
"Laatst is er weer een moord gepleegd in Amsterdam, ik krijg daardoor echt de neiging om ook maar iemand om te leggen"
Hoe ver ben je al?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Aaaarrrrrgh... Trials HD, ik kan er niet meer tegen
Wat een velgen onder die Viperquote:Op dinsdag 1 september 2009 06:58 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viper
Forza 3
Demo was wel geinig, wacht wel tot ie in de budgetbak ligt.. Zal niet lang zijn gok ikquote:
Do want!quote:
Niet eens zo ver... Net Medium op gold uitgespeeld, nu bezig met Hard. Maar ik heb het dan ook pas een paar dagen. Ik begin alleen een ongezonde obsessie voor track times te ontwikkelenquote:
Ik ben nog nooit de weg daar kwijt geweest, de kaart is voor mij duidelijk genoegquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef SkyChat het volgende:
Shadow Complexhoezo de weg kwijt zijn
ik kom nergens meer
Niet alles geloven wat op internet staat dudequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef amstelveentje het volgende:
Halo ODST staat alweer op internet, release over 20 dagen![]()
Krijg echt de drang om dat ding gewoon te modden door dat gezeik steeds.
Precies wat ik zei @ games.fokquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:09 schreef DutchErrorist het volgende:
WOAH PARACHUTEN EN GOLFKARRETJES IN GTA IV![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
GTA IV: The Ballad of Gay Tony debut trailer:
http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-gta-iv/55294
Trailers kunnen ze wel maken bij Rockstar! Lekker deuntje ook
Pjanoo!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaf. Ik ga die box met die 2 dlc's kopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Erger nog, iemand in mijn friendslist speelt hem ook al. ook modded xboxquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat op internet staat dude
of zit je op mygamercard.net te kijken??
Die worden snel genoeg gebanned mag ik hopenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef pepsicola het volgende:
[..]
Erger nog, iemand in mijn friendslist speelt hem ook al. ook modded xbox
Vind je haar nou echt geil?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
http://cache.gawker.com/a(...)50at59e2466d1970.jpg
Ik heb daar zoveel zin inquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Bannen doen ze toch niet, want het is niet de fout dat ze hem in Frankrijk al verkopenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef pepsicola het volgende:
[..]
Erger nog, iemand in mijn friendslist speelt hem ook al. ook modded xbox
Moeten ze bij FIFA10 doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bannen doen ze toch niet, want het is niet de fout dat ze hem in Frankrijk al verkopen
http://www.examiner.com/e(...)Halo-ODST-has-leaked
Hopelijk doen ze het vaker, niet naar de release datum kijken
Nja op internet zat ie wel een week van te voren erop staan :/quote:
ik ga die Episodes disc wel halen straksquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gaaf. Ik ga die box met die 2 dlc's kopen.Dan heb je het origineel niet meer nodig toch?
Hij zal dan ongetwijfeld eerder verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja op internet zat ie wel een week van te voren erop staan :/
maar vorig jaar werd ie ook al eerder verkocht in Nederland
Bart smit mutsen die er toch niks van begrijpen![]()
en ja 2-10 duurt nog erg lang
Held.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ik ga die Episodes discs wel halen straks
Hoesjes FTW
Haha je kan rond vragen wat je wil, maar fifa 10 is niet eens gold gegaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij zal dan ongetwijfeld eerder verkrijgbaar zijn.
Ik zal eens gaan rondvragen, want ik kan echt niet wachten op die game.
Gelukkig is het al snel 2-10. Maar ik heb em liever morgen in huis dan op 2-10
Dat begrijp ik. Maar vaak ligt de game 5 of 4 dagen van te voren al in het magazijn. Er al ongetwijfeld wel iemand zijn die aardig genoeg is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha je kan rond vragen wat je wil, maar fifa 10 is niet eens gold gegaan
op mygamercard kun je ook al vaak genoeg zien of een game al uit is of niet
Dirt 2 spelen ook ineens steeds meer mensen :S
IK zit gewoon vaak vast, te lange sprongen moeten maken of er zit weer zo'n betonnen deur in de weg terwijl het aangeeft op de map dat het toegankelijk blijkt te zijn.. ik heb nog niet 1 upgrade kunnen pakken van de 4quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit de weg daar kwijt geweest, de kaart is voor mij duidelijk genoeg
Je bent redactie games en je faalt in shadow complex?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
IK zit gewoon vaak vast, te lange sprongen moeten maken of er zit weer zo'n betonnen deur in de weg terwijl het aangeeft op de map dat het toegankelijk blijkt te zijn.. ik heb nog niet 1 upgrade kunnen pakken van de 4![]()
maarja jij bent vet stoer en uber pwn in shadow complex, wrijf het er maar in![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Woah ik heb trouwens skate gekocht
Haha maar ik moet nog even inkomen, alleen die tricks by die Hsu en zijn boek zijn kut en ik wil dat enjoi boardquote:
Ik denk dat je het jezelf te moeilijk maakt, de meeste dingen zijn vaak heel simpel te doen. Maar je moet maar net ff weten hoe je het moet aanpakken. Zo simpel mogelijk nadenken, kijken of een andere route is. Vaak kom je dingen tegen waardoor je het makkelijker gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
IK zit gewoon vaak vast, te lange sprongen moeten maken of er zit weer zo'n betonnen deur in de weg terwijl het aangeeft op de map dat het toegankelijk blijkt te zijn.. ik heb nog niet 1 upgrade kunnen pakken van de 4![]()
maarja jij bent vet stoer en uber pwn in shadow complex, wrijf het er maar in![]()
Ik ben de fout in gegaan door m'n eigen weg te gaan inplaats van de blauwe lijnen op het moment dat ik die andere 4 upgrades moest gaan zoeken.. zo loop ik nu weer vrolijk over dat grote meer te rennen, heb trouwens wel die Walkin' on Water achievementquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het jezelf te moeilijk maakt, de meeste dingen zijn vaak heel simpel te doen. Maar je moet maar net ff weten hoe je het moet aanpakken. Zo simpel mogelijk nadenken, kijken of een andere route is. Vaak kom je dingen tegen waardoor je het makkelijker gaat.
DiRT is wel tof idd ik ben daar ook mee bezig (maar eerst even Overlord 2 uitspelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef CraniuM het volgende:
Had Dirt 1 ff gehaald wat een vette race game, vind race games normaal niet zo maar vet maar deze
Ik kan niet wachten om die game te spelen. Online gaat briljant worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 2 Flag Runner Multiplayer Gameplay Trailer HD![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DiRT is wel tof idd ik ben daar ook mee bezig (maar eerst even Overlord 2 uitspelen) ben nu halverwege de career mode
Die heb ik ook gehaald vandaag, het mooiste was nog wel dan had ik een headshot gemaakt, zag ik dat ik er net een meer dan jouw hadquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik ben de fout in gegaan door m'n eigen weg te gaan inplaats van de blauwe lijnen op het moment dat ik die andere 4 upgrades moest gaan zoeken.. zo loop ik nu weer vrolijk over dat grote meer te rennen, heb trouwens wel die Walkin' on Water achievement
Ga je nou in ieder bericht vertellen dat je met Overlord bezig bent?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DiRT is wel tof idd ik ben daar ook mee bezig (maar eerst even Overlord 2 uitspelen) ben nu halverwege de career mode
Waarom zit Sky in godsnaam bij de games crew![]()
Ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 08:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ga je nou in ieder bericht vertellen dat je met Overlord bezig bent?
Wordt denk over een paar dagen pasquote:Op woensdag 2 september 2009 00:00 schreef CraniuM het volgende:
[..]
![]()
btw hebben we nog steeds niet eens merc2 gedaan
Helaas, dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
Net zolang tot datjij en ook anderen hem gaan spelen
[..]
Wordt denk over een paar dagen pas![]()
Ik heb hem gespeeld! Moet maar weer eens verder, maar mn nieuwe huisgenootje pikt de hele tijd de tv in voor stomme series als Desperate Housewives en Hotel Babylon enzoquote:Op woensdag 2 september 2009 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
Net zolang tot datjij en ook anderen hem gaan spelen
Kijk Spanky weet wat goed isquote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld! Moet maar weer eens verder, maar mn nieuwe huisgenootje pikt de hele tijd de tv in voor stomme series als Desperate Housewives en Hotel Babylon enzo
heet hij toevallig gay tony ?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld! Moet maar weer eens verder, maar mn nieuwe huisgenootje pikt de hele tijd de tv in voor stomme series als Desperate Housewives en Hotel Babylon enzo
Lijstje veranderd niet veel over de weken...quote:LIVE Activity for week of Aug. 24th
Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty: WaW
2 Halo 3
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 Madden NFL 10
6 GTA IV
7 FIFA 09
8 WET Demo
9 DiRT 2 Demo
10 Batman: Arkham Asylum
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Shadow Complex
2 Trials HD
3 NBA 2K10 Draft Combine
4 Battlefield 1943
5 Castle Crashers
6 Marvel vs. Capcom 2
7 Turtles in Time Re-Shelled
8 Splosion Man
9 Worms 2: Armageddon
10 Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers
The above arcade list is based on full versions purchased.
Regel dan eens een eigen TV manquote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 upgrades en moet alleen die helm nog halen, het einde heb ik ook al gehaald al twijfel ik of ik die 100% ga halen op die oude save. er zijn gedeeltes volledig afgesloten nu.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehaald vandaag, het mooiste was nog wel dan had ik een headshot gemaakt, zag ik dat ik er net een meer dan jouw hadwe bleven lekker op dreef, maar nu ik dat ultieme wapen heb ga ik niet meer voor headshots
Ik heb die shotgun nuquote:Op woensdag 2 september 2009 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
Ik doe bijna alleen maar melee attacks, veel tofferLekker solid snake spelen op insane
quote:
Het is mijn tv! Samen met een andere huisgenoot gekocht maar hij staat in de woonkamer dus zij vindt dat ze daar TV mag kijken....quote:Op woensdag 2 september 2009 12:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Regel dan eens een eigen TV manOf regel je huisgenootje
Kortom: een 17jarig meisje bepaald wanneer jij mag gamenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]"hij" is een 17 jarig meisje
[..]
Het is mijn tv! Samen met een andere huisgenoot gekocht maar hij staat in de woonkamer dus zij vindt dat ze daar TV mag kijken....En haar regelen is gewoon vies
skate is gaaf! Skate 2 wil ik ook badly! Iemand hier die en verkoopt?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kortom: een 17jarig meisje bepaald wanneer jij mag gamenhet moet niet gekker worden
Ga vliegen man! die game wacht op je.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kut, als je het zo zegt is het echt dieptriest idd....
Eerst werkenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ga vliegen man! die game wacht op je.
Shadow complexquote:Op woensdag 2 september 2009 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eerst werkenMaar eenmaal thuis ga ik vliegen! Als een malle! En waarschijnlijk Trials HD en/of Splosion Man kopen! Shadow Complex is niks voor mij
Ik ben wel klaar met de SP van GTAIV, maar ik heb wel interesse in de nieuwe episodes! Maar inderdaad,... het blijft een geweldig spel!quote:Op woensdag 2 september 2009 16:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben opnieuw begonnen met GTA IV. Ten tijde van de release veel gespeeld maar die save game staat op m'n oude back-up Xbox. Helaas heb ik geen Mem card dus krijg ik de save game er niet vanaf, dan maar opnieuw beginnen
Bevalt me weer erg goed tot nu toe! Blijft een subliem spel!
hij's whipped , en hij krijgt er nog geen sex voor terug ookquote:Op woensdag 2 september 2009 13:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kortom: een 17jarig meisje bepaald wanneer jij mag gamenhet moet niet gekker worden
Hell yeah, nu al zin om die 1000 paarden aan het werk te zettenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.autoblog.com/2(...)joins-forza-motorsp/
Heb je de storyline uitgespeeld? Ik ben op m'n oude Xbox tot zo'n 40% gekomen dus heb nog lang niet alles gezien en de storyline uitgespeeldquote:Op woensdag 2 september 2009 16:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met de SP van GTAIV, maar ik heb wel interesse in de nieuwe episodes! Maar inderdaad,... het blijft een geweldig spel!
Mooi zo, Batman ligt voor je klaar mocht je ooit interesse hebben en klaar zijn met vliegenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eerst werkenMaar eenmaal thuis ga ik vliegen! Als een malle! En waarschijnlijk Trials HD en/of Splosion Man kopen! Shadow Complex is niks voor mij
Als je keer iemand zoekt voor MP, send a msgquote:Op woensdag 2 september 2009 16:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben opnieuw begonnen met GTA IV. Ten tijde van de release veel gespeeld maar die save game staat op m'n oude back-up Xbox. Helaas heb ik geen Mem card dus krijg ik de save game er niet vanaf, dan maar opnieuw beginnen
Bevalt me weer erg goed tot nu toe! Blijft een subliem spel!
Doe mij maar de Hot hatchesquote:Op woensdag 2 september 2009 17:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hell yeah, nu al zin om die 1000 paarden aan het werk te zetten
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 14:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Maak je nog steeds zo'n filmp van skate Edwinusss?
Ik heb alle filmpjes nog wel, ik ga er binnenkort wel mee verder.quote:
Dat meen je toch niet, Spankyquote:Op woensdag 2 september 2009 18:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Batman lijkt me dan weer wel geil!
Wacht op 5 want daar zitten een aantal toffe nieuwe elementen in!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Zou ik Guitar Metallica halen of wachten tot Guitar hero 5 uit is
Vandaag Guitar Hero 5 binnen, moet zeggen dat het zeker de beste GH is tot op heden. Ziet er gelikt uit, perfecte party game. Metallica staat op plek 2, leuke muziek (natuurlijk naar eigen smaak) en werkt ook erg goed als GH game. Dus als je meer van plan bent om met meerdere te spelen zou ik voor 5 gaan, of als je de muziek van Metallica leuker vindt dan de setlist van 5, ja dan is het ook wel logischquote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Metallica, want die heeft goede muziek! Qua game maakt het amper een tiet uit, de muziek!! Daar draait het om!!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Hij is zo gespierd en heeft zo'n diepe donkere stemquote:
5 is een stuk anders als Tallica hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 20:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Metallica, want die heeft goede muziek! Qua game maakt het amper een tiet uit, de muziek!! Daar draait het om!!
[..]
Hij is zo gespierd en heeft zo'n diepe donkere stem
Is 5 al uitquote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
5 is een stuk anders als Tallica hoorNet 5 binnen, vindt hem echt heerlijk
Ik zou Metallica gelijk kopen maar vind hun muziek dan ook kick assquote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Scene It? debuteert op de Wii en de PS3
Met Scene It? Lights, Camera, Action en Scene It? Box Office Smash ontwikkelde Microsoft twee Xbox 360 versies van het gelijknamige bordspel. Nu heeft Warner Bros. de franchise overgenomen en zij komen met Scene It? Bright Lights! Big Screen!.
De twee eerste delen verschenen exclusief op de Xbox 360, maar Warner Bros. gaat nu multiplatform met de serie. Scene It? Bright Lights! Big Screen! wordt ontwikkeld door Artificial Mind & Movement en zal op de Wii, de PS3 en de Xbox 360 verschijnen. De serie debuteert dus op die twee eerste. Scene It? Bright Lights! Big Screen! is een quizgame die zich richt op filmfans en sociale gamers. De game bevat vragen over recente films en klassieke films van de laatste veertig jaar. De game bevat duizenden nieuwe vragen, een uitgebreide singleplayer, meer party-modes, nieuwe puzzeltypes, twaalf nieuwe avatars, een vereenvoudigde interface, een nieuwe host en nieuwe minigames.
Nee man, S class is het bestequote:Op woensdag 2 september 2009 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe mij maar de Hot hatches![]()
Liefste de D t/m A klasse daarboven vind ik het niet echt leuk meer
Getunede A klasse auto'squote:Op woensdag 2 september 2009 21:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nee man, S class is het beste![]()
Goed getunede wagens waar je toch keuzes moet maken welke onderdelen je wilt tunen zodat je een betere handling krijgt of juist een snellere auto![]()
Met D tot A class zit je gewoon met stock cars te rijden, kan ik in het echt ook
Wij moeten weer eens samen skatenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb alle filmpjes nog wel, ik ga er binnenkort wel mee verder.
Probeer maar wat skills te krijgen.
woow, scene itquote:Op woensdag 2 september 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Microsoft raakt weer een AAA exclusive kwijt.
[..]
Als je dan 2 hebt uitgespeeld moet je ze ook eens op Insane uitspelenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:48 schreef Enchanter het volgende:
Zo vandaag dan eindelijk Gears of War 1 uitgespeeld op casual, laatste gedeelte splitscreen met een vriend van me.
Geniaal spel , binnenkort maar eens met deel 2 beginnen
Ik heb nog steeds geen levels van xbl vrienden gezien, jammer dat je niet de beste maps kan downloaden van over de wereldquote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef gamefreek het volgende:
Damn, sprong net bijna een gat in het plafond toen ik 0.024 seconde van mijn tijd heb weten te halen bij Trails HD (Building Blocks) Sta nu 565e wereldwijd.
Verslavend kutspel
Zal eens een keer gaan klooien met het maken van levels, zullen dan voornamelijk gericht zijn op zo snel mogelijke tijd kunnen rijden en minder op stunts.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen levels van xbl vrienden gezien, jammer dat je niet de beste maps kan downloaden van over de wereld
Hopelijk komen ze ooit met (gratisquote:Op donderdag 3 september 2009 10:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen levels van xbl vrienden gezien, jammer dat je niet de beste maps kan downloaden van over de wereld
Bij intertoys paddepoel heb ik hem voor 10E voor de PS3 gehaald. Saturn had ook dikke opruiming, misschien daar?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb opeens zin in Dirt dus vanmiddag maar even in de stad rondlopen. Ik hoop dat ik hem voor minder dan 30euro zie liggen ergens
Ik heb Dirt te koop over een weekquote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb opeens zin in Dirt dus vanmiddag maar even in de stad rondlopen. Ik hoop dat ik hem voor minder dan 30euro zie liggen ergens
FIFA duh.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef jpg97 het volgende:
En?
Gaan we voor FIFA of voor PES dit keer?
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:07 schreef Edwinuss het volgende:
Als je het verschil tussen fifa09 en pes09 niet kon zien heb je echt stront in je ogen.
Weekjequote:Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef MaxC het volgende:
Bah, voor de 2e keer Ring of death
Snel opsturen en hopelijk voor Fifa 2010 terug
Gewoon ff met MS bellen, je hebt 3 jaar garantie op RROD en E74quote:Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef AMD64 het volgende:
Na een tijdje probeerde ik de Xbox weer aan de praat te krijgen, maar mijn Xbox360 heeft nu last van The Ring of Dead. Mijn garantie is daarop verlopen. Klopt het dat Microsoft hierop de garantie verlengt heeft?
Daarom heb ik, na jaaaaren PES te hebben gespeeld en gekocht, ook FIFA09 in mijn X360 nu.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:07 schreef Edwinuss het volgende:
Als je het verschil tussen fifa09 en pes09 niet kon zien heb je echt stront in je ogen.
Bij de intertoys vismarkt heb ik hem voor de PS3 voor 15eu gekocht een keer (voor een vriend), maar de xbox versie hadden ze daar niet meer. Ik heb hem nu voor 20eu 2ehands bij de nedgame gekocht. Geen zin om langs de saturn te gaan, en 20eu vind ik geen slechte prijsquote:Op donderdag 3 september 2009 10:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Bij intertoys paddepoel heb ik hem voor 10E voor de PS3 gehaald. Saturn had ook dikke opruiming, misschien daar?
Nopequote:Op donderdag 3 september 2009 11:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb Dirt te koop over een weekMaar zolang kan je volgens mij niet wachten.
Ze zijn al negatief over PESquote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Daarom heb ik, na jaaaaren PES te hebben gespeeld en gekocht, ook FIFA09 in mijn X360 nu.
Maar ik ben nu toch weer aan het dubben of ik nu PES2010 of FIFA10 ga nemen.
Ik wacht de recensies wel af...
Dan ben je gewoon een fanboy.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Of je bent een ware voetbalgame fanaat. Trouwens, who cares? Al s het maar lekker speelt.
Fifa '09 was gewoon veel beter dan PES en ik denk dat PES enorme stappen moet nemen om weer de beste footie te worden. Denk niet dat ze dat in 1 jaar gaat lukken. Bovendien heeft Fifa clubsquote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef jpg97 het volgende:
En?
Wordt toch gesloten door stroliequote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er niet een centraal FIFA / PES topic?
Nee? Maak er dan één
Nee hoor, als je een goed topic opent met een fatsoenlijke OP blijft het gewoon openquote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wordt toch gesloten door strolie
Oke tnx. Ik denk dat ik de xbox al meer dan 2,5 jaar heb. Maar ik weet het allemaal niet meerquote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Gewoon ff met MS bellen, je hebt 3 jaar garantie op RROD en E74
Fifa. Of hou je niet van multiplayer ?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef jpg97 het volgende:
En?
Jawel, juist welquote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Fifa. Of hou je niet van multiplayer ?
Kijk naar m'n PI, knurft.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:20 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
woow, scene it
dat moet wel pijn doen
Dat merk je wel als je belt met de klantenservicequote:Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Oke tnx. Ik denk dat ik de xbox al meer dan 2,5 jaar heb. Maar ik weet het allemaal niet meer.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Assassin's Creed: Visions of Venice
Ik heb hem hier gehaaldquote:Op donderdag 3 september 2009 22:23 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Ik ga denk ik de White Edition bestellen. Weet iemand waar ik hem voor een mooi prijsje kan bestellen?
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald![]()
Zal best ergens goedkoper zijn maar dit is wel mooi.
HHAAHAHAHAHAHHAHAHAH Ik moest bijna lache.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier gehaald![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald![]()
Tof shirt welquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:20 schreef jpg97 het volgende:
Seattle Sounders!
Zitten die ook in FIFA10?
[ afbeelding ]
Justice - Genesisquote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Assassin's Creed: Visions of Venice
Snap zowieso niet dat mensen geld gaan uitgeven aan virtuele kleding voor een avatarquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof shirt wel
Zeker ook binnenkort op Avatar marketplace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |