Die tellen toch niet, lutser.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef ach het volgende:
[..]
Het zit echt stampens vol met bugs en het is graflelijk. Ik had al meteen het gevoel dat het een middelmatige mod was voor battlefield, gemaakt door een stel 15-jarigen.
Wat leuk blijft is bij het vlieglevel op de boot van de tegenstander landen en iedereen afknallen voor ze een vliegtuig kunnen pakken.Als je dan met zijn 2en bent en elke keer squadspawned ben je bijna onoverwinnelijk.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die tellen toch niet, lutser.
Kloptquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die tellen toch niet, lutser.
pak dan de AA gun op hun bootquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:23 schreef ach het volgende:
[..]
KloptMaar als de helft niet uit kan vliegen win je wel, én als bonus heb je een hoop gefrustreerde gamertjes
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef Jimbo het volgende:
Wat is shadow complex toch tofcastelvania flashback enzo
Ja totdat je Castlevania weer gaat spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef Jimbo het volgende:
Wat is shadow complex toch tofcastelvania flashback enzo
Ben benieuwd! Trok het niet zo allemaal, maar ik hou hem in de gaten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Insidegamer over Dante's Inferno:
[..]
De eindbattle of het einde van het verhaal?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:58 schreef Jimbo het volgende:
Wat een zaad einde met Shadow complex
de game was wel super tof , maar dat eindelike dude
komt die ook op de 360 gijs?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik eerder voor de HD-versies van God of War I en II ga.
Hier heb ik geen enkele probleem gehad vandaag.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:19 schreef game_boy het volgende:
doet dat kut xbox live het niet of is er storing op mijn internet? -_-
Ja net zoals Overlord 1, en na een paar uurtjes ging ie weer de kast inquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier Overlord 2 gespeeld?
Ik heb het idee van niet terwijl het echt een tof spelletje isDie minions en de dingen die ze zeggen blijven geniaal
En als stand-alone toch?quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Stand-alone versie verschijnt alleen op Marketplace.
Cyb snapt het niet zo, hij is stand alone ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe werkt dat met de disc versie dan? Installeren en met de gta4 disc spelen?
Wat zeg ik nou...quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe werkt dat met de disc versie dan? Installeren en met de gta4 disc spelen?
Waar zeg je dat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou...
Je hebt GTA IV NIET nodig om beide episodes op disc te kunnen spelen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou...
Je hebt GTA IV NIET nodig om beide episodes op disc te kunnen spelen.
Oh hehe okquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De strekking van ''wat zeg ik nou'' moet je in dezen zien als ''hoor mij nou''.![]()
Zag er mooi uit, maar de demo deed me aan als iets wat Tarantino gemaakt zou kunnen hebben en daar haakte ik af eigenlijk.quote:
Je bent de enige die zin heeft in dit spel, zelfs Aquila laat hem links liggen.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Je bent de enige die zin heeft in dit spel, zelfs Aquila laat hem links liggen.
+ Stranglehold is zoveel beter dan die kutgame.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Tis volgens mij echt een Stranglehold maar dan met een chick
Dit dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Tis volgens mij echt een Stranglehold maar dan met een chick
ROFLOLquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:22 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
+ Stranglehold is zoveel beter dan die kutgame.
was het maar door hem gedaan, dan was het stukken beter geweestquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zag er mooi uit, maar de demo deed me aan als iets wat Tarantino gemaakt zou kunnen hebben en daar haakte ik af eigenlijk.
Je doet alsof je het erg vindt, maar dat wil je oplossen door er zelf aan mee te gaan doen. Klinkt niet zo logisch.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef amstelveentje het volgende:
Halo ODST staat alweer op internet, release over 20 dagen![]()
Krijg echt de drang om dat ding gewoon te modden door dat gezeik steeds.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
"Laatst is er weer een moord gepleegd in Amsterdam, ik krijg daardoor echt de neiging om ook maar iemand om te leggen"
Hoe ver ben je al?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Aaaarrrrrgh... Trials HD, ik kan er niet meer tegen
Wat een velgen onder die Viperquote:Op dinsdag 1 september 2009 06:58 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viper
Forza 3
Demo was wel geinig, wacht wel tot ie in de budgetbak ligt.. Zal niet lang zijn gok ikquote:
Do want!quote:
Niet eens zo ver... Net Medium op gold uitgespeeld, nu bezig met Hard. Maar ik heb het dan ook pas een paar dagen. Ik begin alleen een ongezonde obsessie voor track times te ontwikkelenquote:
Ik ben nog nooit de weg daar kwijt geweest, de kaart is voor mij duidelijk genoegquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef SkyChat het volgende:
Shadow Complexhoezo de weg kwijt zijn
ik kom nergens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |