Oh hehe okquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De strekking van ''wat zeg ik nou'' moet je in dezen zien als ''hoor mij nou''.![]()
Zag er mooi uit, maar de demo deed me aan als iets wat Tarantino gemaakt zou kunnen hebben en daar haakte ik af eigenlijk.quote:
Je bent de enige die zin heeft in dit spel, zelfs Aquila laat hem links liggen.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Je bent de enige die zin heeft in dit spel, zelfs Aquila laat hem links liggen.
+ Stranglehold is zoveel beter dan die kutgame.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Tis volgens mij echt een Stranglehold maar dan met een chick
Dit dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Tis volgens mij echt een Stranglehold maar dan met een chick
ROFLOLquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:22 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
+ Stranglehold is zoveel beter dan die kutgame.
was het maar door hem gedaan, dan was het stukken beter geweestquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zag er mooi uit, maar de demo deed me aan als iets wat Tarantino gemaakt zou kunnen hebben en daar haakte ik af eigenlijk.
Je doet alsof je het erg vindt, maar dat wil je oplossen door er zelf aan mee te gaan doen. Klinkt niet zo logisch.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef amstelveentje het volgende:
Halo ODST staat alweer op internet, release over 20 dagen![]()
Krijg echt de drang om dat ding gewoon te modden door dat gezeik steeds.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
"Laatst is er weer een moord gepleegd in Amsterdam, ik krijg daardoor echt de neiging om ook maar iemand om te leggen"
Hoe ver ben je al?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Aaaarrrrrgh... Trials HD, ik kan er niet meer tegen
Wat een velgen onder die Viperquote:Op dinsdag 1 september 2009 06:58 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viper
Forza 3
Demo was wel geinig, wacht wel tot ie in de budgetbak ligt.. Zal niet lang zijn gok ikquote:
Do want!quote:
Niet eens zo ver... Net Medium op gold uitgespeeld, nu bezig met Hard. Maar ik heb het dan ook pas een paar dagen. Ik begin alleen een ongezonde obsessie voor track times te ontwikkelenquote:
Ik ben nog nooit de weg daar kwijt geweest, de kaart is voor mij duidelijk genoegquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:50 schreef SkyChat het volgende:
Shadow Complexhoezo de weg kwijt zijn
ik kom nergens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |