Niet alles geloven wat op internet staat dudequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef amstelveentje het volgende:
Halo ODST staat alweer op internet, release over 20 dagen![]()
Krijg echt de drang om dat ding gewoon te modden door dat gezeik steeds.
Precies wat ik zei @ games.fokquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:09 schreef DutchErrorist het volgende:
WOAH PARACHUTEN EN GOLFKARRETJES IN GTA IV![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
GTA IV: The Ballad of Gay Tony debut trailer:
http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-gta-iv/55294
Trailers kunnen ze wel maken bij Rockstar! Lekker deuntje ook
Pjanoo!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaf. Ik ga die box met die 2 dlc's kopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Erger nog, iemand in mijn friendslist speelt hem ook al. ook modded xboxquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat op internet staat dude
of zit je op mygamercard.net te kijken??
Die worden snel genoeg gebanned mag ik hopenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef pepsicola het volgende:
[..]
Erger nog, iemand in mijn friendslist speelt hem ook al. ook modded xbox
Vind je haar nou echt geil?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
http://cache.gawker.com/a(...)50at59e2466d1970.jpg
Ik heb daar zoveel zin inquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Bannen doen ze toch niet, want het is niet de fout dat ze hem in Frankrijk al verkopenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef pepsicola het volgende:
[..]
Erger nog, iemand in mijn friendslist speelt hem ook al. ook modded xbox
Moeten ze bij FIFA10 doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bannen doen ze toch niet, want het is niet de fout dat ze hem in Frankrijk al verkopen
http://www.examiner.com/e(...)Halo-ODST-has-leaked
Hopelijk doen ze het vaker, niet naar de release datum kijken
Nja op internet zat ie wel een week van te voren erop staan :/quote:
ik ga die Episodes disc wel halen straksquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gaaf. Ik ga die box met die 2 dlc's kopen.Dan heb je het origineel niet meer nodig toch?
Hij zal dan ongetwijfeld eerder verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja op internet zat ie wel een week van te voren erop staan :/
maar vorig jaar werd ie ook al eerder verkocht in Nederland
Bart smit mutsen die er toch niks van begrijpen![]()
en ja 2-10 duurt nog erg lang
Held.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
ik ga die Episodes discs wel halen straks
Hoesjes FTW
Haha je kan rond vragen wat je wil, maar fifa 10 is niet eens gold gegaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij zal dan ongetwijfeld eerder verkrijgbaar zijn.
Ik zal eens gaan rondvragen, want ik kan echt niet wachten op die game.
Gelukkig is het al snel 2-10. Maar ik heb em liever morgen in huis dan op 2-10
Dat begrijp ik. Maar vaak ligt de game 5 of 4 dagen van te voren al in het magazijn. Er al ongetwijfeld wel iemand zijn die aardig genoeg is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha je kan rond vragen wat je wil, maar fifa 10 is niet eens gold gegaan
op mygamercard kun je ook al vaak genoeg zien of een game al uit is of niet
Dirt 2 spelen ook ineens steeds meer mensen :S
IK zit gewoon vaak vast, te lange sprongen moeten maken of er zit weer zo'n betonnen deur in de weg terwijl het aangeeft op de map dat het toegankelijk blijkt te zijn.. ik heb nog niet 1 upgrade kunnen pakken van de 4quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit de weg daar kwijt geweest, de kaart is voor mij duidelijk genoeg
Je bent redactie games en je faalt in shadow complex?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
IK zit gewoon vaak vast, te lange sprongen moeten maken of er zit weer zo'n betonnen deur in de weg terwijl het aangeeft op de map dat het toegankelijk blijkt te zijn.. ik heb nog niet 1 upgrade kunnen pakken van de 4![]()
maarja jij bent vet stoer en uber pwn in shadow complex, wrijf het er maar in![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Woah ik heb trouwens skate gekocht
Haha maar ik moet nog even inkomen, alleen die tricks by die Hsu en zijn boek zijn kut en ik wil dat enjoi boardquote:
Ik denk dat je het jezelf te moeilijk maakt, de meeste dingen zijn vaak heel simpel te doen. Maar je moet maar net ff weten hoe je het moet aanpakken. Zo simpel mogelijk nadenken, kijken of een andere route is. Vaak kom je dingen tegen waardoor je het makkelijker gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
IK zit gewoon vaak vast, te lange sprongen moeten maken of er zit weer zo'n betonnen deur in de weg terwijl het aangeeft op de map dat het toegankelijk blijkt te zijn.. ik heb nog niet 1 upgrade kunnen pakken van de 4![]()
maarja jij bent vet stoer en uber pwn in shadow complex, wrijf het er maar in![]()
Ik ben de fout in gegaan door m'n eigen weg te gaan inplaats van de blauwe lijnen op het moment dat ik die andere 4 upgrades moest gaan zoeken.. zo loop ik nu weer vrolijk over dat grote meer te rennen, heb trouwens wel die Walkin' on Water achievementquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het jezelf te moeilijk maakt, de meeste dingen zijn vaak heel simpel te doen. Maar je moet maar net ff weten hoe je het moet aanpakken. Zo simpel mogelijk nadenken, kijken of een andere route is. Vaak kom je dingen tegen waardoor je het makkelijker gaat.
DiRT is wel tof idd ik ben daar ook mee bezig (maar eerst even Overlord 2 uitspelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef CraniuM het volgende:
Had Dirt 1 ff gehaald wat een vette race game, vind race games normaal niet zo maar vet maar deze
Ik kan niet wachten om die game te spelen. Online gaat briljant worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Modern Warfare 2 Flag Runner Multiplayer Gameplay Trailer HD![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DiRT is wel tof idd ik ben daar ook mee bezig (maar eerst even Overlord 2 uitspelen) ben nu halverwege de career mode
Die heb ik ook gehaald vandaag, het mooiste was nog wel dan had ik een headshot gemaakt, zag ik dat ik er net een meer dan jouw hadquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik ben de fout in gegaan door m'n eigen weg te gaan inplaats van de blauwe lijnen op het moment dat ik die andere 4 upgrades moest gaan zoeken.. zo loop ik nu weer vrolijk over dat grote meer te rennen, heb trouwens wel die Walkin' on Water achievement
Ga je nou in ieder bericht vertellen dat je met Overlord bezig bent?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DiRT is wel tof idd ik ben daar ook mee bezig (maar eerst even Overlord 2 uitspelen) ben nu halverwege de career mode
Waarom zit Sky in godsnaam bij de games crew![]()
Ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 08:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ga je nou in ieder bericht vertellen dat je met Overlord bezig bent?
Wordt denk over een paar dagen pasquote:Op woensdag 2 september 2009 00:00 schreef CraniuM het volgende:
[..]
![]()
btw hebben we nog steeds niet eens merc2 gedaan
Helaas, dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
Net zolang tot datjij en ook anderen hem gaan spelen
[..]
Wordt denk over een paar dagen pas![]()
Ik heb hem gespeeld! Moet maar weer eens verder, maar mn nieuwe huisgenootje pikt de hele tijd de tv in voor stomme series als Desperate Housewives en Hotel Babylon enzoquote:Op woensdag 2 september 2009 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
Net zolang tot datjij en ook anderen hem gaan spelen
Kijk Spanky weet wat goed isquote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld! Moet maar weer eens verder, maar mn nieuwe huisgenootje pikt de hele tijd de tv in voor stomme series als Desperate Housewives en Hotel Babylon enzo
heet hij toevallig gay tony ?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld! Moet maar weer eens verder, maar mn nieuwe huisgenootje pikt de hele tijd de tv in voor stomme series als Desperate Housewives en Hotel Babylon enzo
Lijstje veranderd niet veel over de weken...quote:LIVE Activity for week of Aug. 24th
Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1 Call of Duty: WaW
2 Halo 3
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 Madden NFL 10
6 GTA IV
7 FIFA 09
8 WET Demo
9 DiRT 2 Demo
10 Batman: Arkham Asylum
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Shadow Complex
2 Trials HD
3 NBA 2K10 Draft Combine
4 Battlefield 1943
5 Castle Crashers
6 Marvel vs. Capcom 2
7 Turtles in Time Re-Shelled
8 Splosion Man
9 Worms 2: Armageddon
10 Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers
The above arcade list is based on full versions purchased.
Regel dan eens een eigen TV manquote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 upgrades en moet alleen die helm nog halen, het einde heb ik ook al gehaald al twijfel ik of ik die 100% ga halen op die oude save. er zijn gedeeltes volledig afgesloten nu.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehaald vandaag, het mooiste was nog wel dan had ik een headshot gemaakt, zag ik dat ik er net een meer dan jouw hadwe bleven lekker op dreef, maar nu ik dat ultieme wapen heb ga ik niet meer voor headshots
Ik heb die shotgun nuquote:Op woensdag 2 september 2009 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
Ik doe bijna alleen maar melee attacks, veel tofferLekker solid snake spelen op insane
quote:
Het is mijn tv! Samen met een andere huisgenoot gekocht maar hij staat in de woonkamer dus zij vindt dat ze daar TV mag kijken....quote:Op woensdag 2 september 2009 12:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Regel dan eens een eigen TV manOf regel je huisgenootje
Kortom: een 17jarig meisje bepaald wanneer jij mag gamenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]"hij" is een 17 jarig meisje
[..]
Het is mijn tv! Samen met een andere huisgenoot gekocht maar hij staat in de woonkamer dus zij vindt dat ze daar TV mag kijken....En haar regelen is gewoon vies
skate is gaaf! Skate 2 wil ik ook badly! Iemand hier die en verkoopt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |