Wacht op 5 want daar zitten een aantal toffe nieuwe elementen in!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Zou ik Guitar Metallica halen of wachten tot Guitar hero 5 uit is
Vandaag Guitar Hero 5 binnen, moet zeggen dat het zeker de beste GH is tot op heden. Ziet er gelikt uit, perfecte party game. Metallica staat op plek 2, leuke muziek (natuurlijk naar eigen smaak) en werkt ook erg goed als GH game. Dus als je meer van plan bent om met meerdere te spelen zou ik voor 5 gaan, of als je de muziek van Metallica leuker vindt dan de setlist van 5, ja dan is het ook wel logischquote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Metallica, want die heeft goede muziek! Qua game maakt het amper een tiet uit, de muziek!! Daar draait het om!!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Hij is zo gespierd en heeft zo'n diepe donkere stemquote:
5 is een stuk anders als Tallica hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 20:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Metallica, want die heeft goede muziek! Qua game maakt het amper een tiet uit, de muziek!! Daar draait het om!!
[..]
Hij is zo gespierd en heeft zo'n diepe donkere stem
Is 5 al uitquote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
5 is een stuk anders als Tallica hoorNet 5 binnen, vindt hem echt heerlijk
Ik zou Metallica gelijk kopen maar vind hun muziek dan ook kick assquote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Palmboom313 het volgende:
quote:Scene It? debuteert op de Wii en de PS3
Met Scene It? Lights, Camera, Action en Scene It? Box Office Smash ontwikkelde Microsoft twee Xbox 360 versies van het gelijknamige bordspel. Nu heeft Warner Bros. de franchise overgenomen en zij komen met Scene It? Bright Lights! Big Screen!.
De twee eerste delen verschenen exclusief op de Xbox 360, maar Warner Bros. gaat nu multiplatform met de serie. Scene It? Bright Lights! Big Screen! wordt ontwikkeld door Artificial Mind & Movement en zal op de Wii, de PS3 en de Xbox 360 verschijnen. De serie debuteert dus op die twee eerste. Scene It? Bright Lights! Big Screen! is een quizgame die zich richt op filmfans en sociale gamers. De game bevat vragen over recente films en klassieke films van de laatste veertig jaar. De game bevat duizenden nieuwe vragen, een uitgebreide singleplayer, meer party-modes, nieuwe puzzeltypes, twaalf nieuwe avatars, een vereenvoudigde interface, een nieuwe host en nieuwe minigames.
Nee man, S class is het bestequote:Op woensdag 2 september 2009 19:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe mij maar de Hot hatches![]()
Liefste de D t/m A klasse daarboven vind ik het niet echt leuk meer
Getunede A klasse auto'squote:Op woensdag 2 september 2009 21:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nee man, S class is het beste![]()
Goed getunede wagens waar je toch keuzes moet maken welke onderdelen je wilt tunen zodat je een betere handling krijgt of juist een snellere auto![]()
Met D tot A class zit je gewoon met stock cars te rijden, kan ik in het echt ook
Wij moeten weer eens samen skatenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb alle filmpjes nog wel, ik ga er binnenkort wel mee verder.
Probeer maar wat skills te krijgen.
woow, scene itquote:Op woensdag 2 september 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Microsoft raakt weer een AAA exclusive kwijt.
[..]
Als je dan 2 hebt uitgespeeld moet je ze ook eens op Insane uitspelenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:48 schreef Enchanter het volgende:
Zo vandaag dan eindelijk Gears of War 1 uitgespeeld op casual, laatste gedeelte splitscreen met een vriend van me.
Geniaal spel , binnenkort maar eens met deel 2 beginnen
Ik heb nog steeds geen levels van xbl vrienden gezien, jammer dat je niet de beste maps kan downloaden van over de wereldquote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef gamefreek het volgende:
Damn, sprong net bijna een gat in het plafond toen ik 0.024 seconde van mijn tijd heb weten te halen bij Trails HD (Building Blocks) Sta nu 565e wereldwijd.
Verslavend kutspel
Zal eens een keer gaan klooien met het maken van levels, zullen dan voornamelijk gericht zijn op zo snel mogelijke tijd kunnen rijden en minder op stunts.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen levels van xbl vrienden gezien, jammer dat je niet de beste maps kan downloaden van over de wereld
Hopelijk komen ze ooit met (gratisquote:Op donderdag 3 september 2009 10:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen levels van xbl vrienden gezien, jammer dat je niet de beste maps kan downloaden van over de wereld
Bij intertoys paddepoel heb ik hem voor 10E voor de PS3 gehaald. Saturn had ook dikke opruiming, misschien daar?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb opeens zin in Dirt dus vanmiddag maar even in de stad rondlopen. Ik hoop dat ik hem voor minder dan 30euro zie liggen ergens
Ik heb Dirt te koop over een weekquote:Op donderdag 3 september 2009 10:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb opeens zin in Dirt dus vanmiddag maar even in de stad rondlopen. Ik hoop dat ik hem voor minder dan 30euro zie liggen ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |