quote:Op woensdag 2 september 2009 13:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kortom: een 17jarig meisje bepaald wanneer jij mag gamenhet moet niet gekker worden
Ga vliegen man! die game wacht op je.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kut, als je het zo zegt is het echt dieptriest idd....
Eerst werkenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ga vliegen man! die game wacht op je.
Shadow complexquote:Op woensdag 2 september 2009 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eerst werkenMaar eenmaal thuis ga ik vliegen! Als een malle! En waarschijnlijk Trials HD en/of Splosion Man kopen! Shadow Complex is niks voor mij
Ik ben wel klaar met de SP van GTAIV, maar ik heb wel interesse in de nieuwe episodes! Maar inderdaad,... het blijft een geweldig spel!quote:Op woensdag 2 september 2009 16:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben opnieuw begonnen met GTA IV. Ten tijde van de release veel gespeeld maar die save game staat op m'n oude back-up Xbox. Helaas heb ik geen Mem card dus krijg ik de save game er niet vanaf, dan maar opnieuw beginnen
Bevalt me weer erg goed tot nu toe! Blijft een subliem spel!
hij's whipped , en hij krijgt er nog geen sex voor terug ookquote:Op woensdag 2 september 2009 13:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Kortom: een 17jarig meisje bepaald wanneer jij mag gamenhet moet niet gekker worden
Hell yeah, nu al zin om die 1000 paarden aan het werk te zettenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.autoblog.com/2(...)joins-forza-motorsp/
Heb je de storyline uitgespeeld? Ik ben op m'n oude Xbox tot zo'n 40% gekomen dus heb nog lang niet alles gezien en de storyline uitgespeeldquote:Op woensdag 2 september 2009 16:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met de SP van GTAIV, maar ik heb wel interesse in de nieuwe episodes! Maar inderdaad,... het blijft een geweldig spel!
Mooi zo, Batman ligt voor je klaar mocht je ooit interesse hebben en klaar zijn met vliegenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eerst werkenMaar eenmaal thuis ga ik vliegen! Als een malle! En waarschijnlijk Trials HD en/of Splosion Man kopen! Shadow Complex is niks voor mij
Als je keer iemand zoekt voor MP, send a msgquote:Op woensdag 2 september 2009 16:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben opnieuw begonnen met GTA IV. Ten tijde van de release veel gespeeld maar die save game staat op m'n oude back-up Xbox. Helaas heb ik geen Mem card dus krijg ik de save game er niet vanaf, dan maar opnieuw beginnen
Bevalt me weer erg goed tot nu toe! Blijft een subliem spel!
Doe mij maar de Hot hatchesquote:Op woensdag 2 september 2009 17:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hell yeah, nu al zin om die 1000 paarden aan het werk te zetten
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 14:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Maak je nog steeds zo'n filmp van skate Edwinusss?
Ik heb alle filmpjes nog wel, ik ga er binnenkort wel mee verder.quote:
Dat meen je toch niet, Spankyquote:Op woensdag 2 september 2009 18:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Batman lijkt me dan weer wel geil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |