quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Dirt 2 uit? 8 sept? Ik wacht met smart op dat spel. Ook fifa 10 en World At War 2 ga ik kopen
quote:
Tof! Heb die van mij ook verkocht, wordt morgen opgehaald en dan meteen ook een slim halen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:23 schreef Tumble het volgende:
Hier ook een blije ps3 slim eigenaar
Mijn oude ps3 weggedaan samen met pes 2008 fifa 09 en fallout en geld genoeg om de nieuwe slim te halen
en gelijk een goede reden om fifa 10 en de fallout goty te halen
Dirt 2 ligt bij ons op 10 september in de winkelsquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Dirt 2 uit? 8 sept? Ik wacht met smart op dat spel. Ook fifa 10 en World At War 2 ga ik kopen
Firmware 3.0?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:20 schreef Tumble het volgende:
3.0 staat online
downloading as we speak
Fucking vetquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:20 schreef Tumble het volgende:
FW 3.0 staat online
downloading as we speak
Animated backgrounds!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Firmware 3.0?
Wat staat er voor die update qua aanpassingen?
Opnieuw inloggen in bijv. je router?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE iedereen
Het schijnt dat je na de update je netwerk settings overnieuw moet instellen, hou daar dus rekening mee.
Ja, het word gereset, dus je moet overnieuw instellen en dus idd ook je netwerk wachtwoord weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Opnieuw inloggen in bijv. je router?
bekabeld netwerk, ideaalquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE iedereen
Het schijnt dat je na de update je netwerk settings overnieuw moet instellen, hou daar dus rekening mee.
kost je ook wel 1 hele minuutquote:
Ach, als dat het enige euveltje is om verder meer functionaliteit en stabiliteit erbij te krijgen. Prima toch?quote:
ah nice, bewegende thema's inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:38 schreef SToRM81 het volgende:
Vanavond gelijk de PS3 maar eens aanslingeren om de firmware binnen te halen
Op de Japanse Store schijnt er trouwens een geanimeerd Afrika thema beschikbaar te zijn:
[ afbeelding ]
Zorgt wel voor een hoop gedoequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ach, als dat het enige euveltje is om verder meer functionaliteit en stabiliteit erbij te krijgen. Prima toch?
Alleen op JAP store zeker? Daar kan ik niet meer op, heb al de maximale 16 accountsquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:00 schreef kepler het volgende:
Afrika theme is gratis, de rest moet je 3 dollar voor betalen
Schijt, kan ik weer die 8375 tekens van het wachtwoord in gaan lopen typen. Dat gaat ook nooit in 1 keer goed..quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE iedereen
16?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alleen op JAP store zeker? Daar kan ik niet meer op, heb al de maximale 16 accounts
daar stond ik idd ook even van te kijken. Hoe kom je in godsnaam aan 16 JPN-accounts en voornamelijk: wat de fuck moet je ermeequote:
Is dat het stuk waar je moet gaan rennen voor de zombies? Daar liep 'ie bij mij ook vast. Ik had overigens geen corrupted savegame gelukkigquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef Tumble het volgende:
Stervende hoerende Kankerkachel
Zit ik uncharted te spelen level 12
loopt ie vast tijdens een cutscene dus ik reboot de ps3
is mijn save corrupted loopt ie nu iedere keer vast tijdens het laden van die save
en uiteraard geen backup save gemaakt
heeft 'ie niet meerdere savegames opgeslagen? Er zijn ook games die voor elke autosave een nieuw bestand aanmaken namelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef Tumble het volgende:
nee het is dat stuk waar je net voor de tweede keer op die waterscooter hebt gezeten met die barrels die naar je toedrijven
ik heb er zo de pest in no way dat ik weer al die levels op crushing ga doen.
weet iemand of andermans saves werken in dat geval hou ik me aanbevolen roy
Helaas had ik dat geluk maarquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Misan het volgende:
[..]
heeft 'ie niet meerdere savegames opgeslagen? Er zijn ook games die voor elke autosave een nieuw bestand aanmaken namelijk
Dit dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef amstelveentje het volgende:
Internet opnieuw instellen na de update? Hier geen last van hoor, installeren en gaan
Ik heb geen 16 jap accounts, ik heb 16 andere accounts, dus kan er geen jap account meer bij. Kan wel uitleggen waarom maar t komt er op neer dat er 15 mensen zo aardig zijn geweest een hoop games met me te delenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:06 schreef Misan het volgende:
[..]
daar stond ik idd ook even van te kijken. Hoe kom je in godsnaam aan 16 JPN-accounts en voornamelijk: wat de fuck moet je ermee
Helemaal top, blijkbaar alleen in Amerika danquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef amstelveentje het volgende:
Internet opnieuw instellen na de update? Hier geen last van hoor, installeren en gaan
quote:I UPDATED AND NOW I CANT SIGN IN WTF!
quote:i cant sign in either
quote:Bull shit why can't I sign in
quote:u idiots; its an update u need to enter the network setting again
http://www.google.nl/search?q=jpn+psn+account en je ik weet niet of je hetzelfde e-mailadres kunt gebruiken, maar als je gmail gebruikt is joehoe@gmail.com hetzelfde als jo.ehoe@gmail.com en joehoe.@gmail.comquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef Meike26 het volgende:
Hoe maak je als leek een Japans PSN account aan?
Heb nu een beetje lopen speuren op Japanse site, maar kom er niet uit waar ik mij moet registreren?
En kan ik met het email adres waarop ik mijn huidige Nederlandse PSN account heb, ook registreren in Japan, of heb ik een nieuw mail adres nodig?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:10 schreef delano.888 het volgende:
WTF een ander geluidje tijdens het opstarten, hoe de fuck ga ik daar aan wennen![]()
Ja dat kanquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Misan het volgende:
[..]
kan ik het ook gewoon niet installeren?
En dat achterlijke nieuwe ps3 logoquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:10 schreef delano.888 het volgende:
WTF een ander geluidje tijdens het opstarten, hoe de fuck ga ik daar aan wennen![]()
Ook dat idd, snap de logica van dat nieuwe logo ook echt niet mja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
En dat achterlijke nieuwe ps3 logoIk mis nu al het spiderman font. En die grijze vlakken in de vriendenlijst zijn ook foei lelijk...
Ja maar de logica van naar een mooi font terug gaan naar een afgezaagd PS2 font vind ik niet logisch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef Misan het volgende:
logica nieuwe logo? branding, heel simpel
hebben ze bij de PlayStation naar PSone gedaan en ook bij PlayStation 2 naar PS2, logisch dus eigenlijk dat ze ook een dergelijke grap uithalen bij PlayStation 3 naar PS3quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar de logica van naar een mooi font terug gaan naar een afgezaagd PS2 font vind ik niet logisch?
Je snapt het niet. Ze gebruiken nu voor de PS3 hetzelfde lelijke font als bij de PS2. Had dan gewoon PS3 in het spiderman font geschreven, toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:18 schreef Misan het volgende:
[..]
hebben ze bij de PlayStation naar PSone gedaan en ook bij PlayStation 2 naar PS2, logisch dus eigenlijk dat ze ook een dergelijke grap uithalen bij PlayStation 3 naar PS3
Kan jij zelf ook hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef rakotto het volgende:
Kan iemand btw de Hakuna Matata (Afrika) Theme sharen met mij? Een japans account aanmaken is een hele gedoe vind ik.![]()
Wat bedoel je met bootup? Je kan het automatisch starten bij Wat is nieuw aan of uit zetten, btw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef rakotto het volgende:
Ik heb liever de oude boot up ja. Jammer dat je de grootte ook niet aan kan passen van de icoontjes etc. De friendlist vind ik nu wel beter en de bewegende achtergronden... Voor de rest valt het vies tegen. Ik wil de grootte aanpassen verdomme! En zelf weten welke bootup ik gebruik >.>
Kan iemand btw de Hakuna Matata (Afrika) Theme sharen met mij? Een japans account aanmaken is een hele gedoe vind ik.![]()
Nu heb je de vage "lelijke" nieuwe logo van de PS3. Ik heb liever de oude.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bootup? Je kan het automatisch starten bij Wat is nieuw aan of uit zetten, btw.
En ook die bestaat nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ohhh niet goed ofzo? Ik bedoel iig de nieuwe call of duty of whatever, die dus...
Knurft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En ook die bestaat niet![]()
Modern Warfare 2.
Is niet Call of Duty en is ook niet Word at War.
Dan klopt de box art nog niet, er is officieel bevestigd geweest dat hij NIET cod zou heten.quote:
De game heet Modern Warfare 2. Capishe?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef amstelveentje het volgende:
De game heet Call of Duty: Modern Warfare 2. Capishe?
Er was weer een name change, het is weer Call of Duty, Capiche?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De game heet Modern Warfare 2. Capishe?
Bitch
We zullen zien bij de release.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Er was weer een name change, het is weer Call of Duty, Capiche?
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24370quote:"Infinity Ward's Modern Warfare 2 is the direct sequel to Call of Duty 4: Modern Warfare," a spokesperson told Kotaku. "We have focused our attention on Modern Warfare in order to most effectively communicate the fact that this is the first true sequel in the Call of Duty series. Infinity Ward, the original creators of the Call of Duty franchise, has said from the beginning Modern Warfare 2 resides in the Call of Duty universe. This is reflected in the title's package."
quote:It's likely that consumer brand awareness fears stayed the company's hand at the last. The title was first introduced with the Call of Duty branding still attached to its name, although by the time of the game's widely publicized and highly acclaimed E3 appearance, it had been billed as only Modern Warfare 2 for some time.
A study released in mid-June from research firm OTX, however, had found consumer awareness of the title dropped 20 percent since Activision disassociated it from the Call of Duty brand.
"The Call of Duty brand association essentially doubles the awareness for the game," said OTX at the time. "That is quite a remarkable statistic."
dus na bewijs wil je het nog niet geloven ? , dat is wel een beetje zielig vind je nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef delano.888 het volgende:
Ja je bent stoer, nou blij? We zullen wel zien bij de release.
Trouwens, hij word niet eens uitgegeven door Activision, maar door Infinity ward!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef Ash het volgende:
Activision Renames Modern Warfare 2 Again, Slaps Call of Duty On the Box
[ afbeelding ]
Moet ze uberhaupt nog spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Idd, heb twee nooit helemaal uitgespeeld
Infinity Ward is een ontwikkelaar, geen uitgeverquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trouwens, hij word niet eens uitgegeven door Activision, maar door Infinity ward!
Nieuwsbericht slaat dus al nergens op.
Delano.888...quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trouwens, hij word niet eens uitgegeven door Activision, maar door Infinity ward!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:Infinity Ward, located in Encino, California, is an American computer game developer founded in 2002 by 22 former employees of 2015, Inc., including the project leads who had worked on Medal of Honor: Allied Assault. The company was acquired by Activision in October 2003, and currently consists of nearly 100 employees. Infinity Ward is responsible for the development of the video game Call of Duty and three other installments in the Call of Duty franchise.
Type Video game developer
Founded 2002
Headquarters Encino, California, United States
Industry Computer and video games
Owner(s) Activision Blizzard
Employees ~100
Parent Activision
Website http://www.infinityward.com/
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Delano.888...
Neem mijn gratis advies aan... Houd je mond maar verder.
Het is nou al de zoveelste keer dat je wat roept zonder dat je ook maar enig idee hebt waar het over gaat.
Infinity Ward is de developer....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Welkequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:22 schreef Nebo het volgende:
Stelletje pauperzeikers hier, ga gewoon gamen op die PS3 van jullie
Bij gebrek aan een Xbox ga ik dan toch maar gamen op mn ps3quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef amstelveentje het volgende:
Gamen? Tis een media centre! gamen doe je op de xbox, filmpje kijken op de ps3
Het is helemaal niet hetzelfde font!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ze gebruiken nu voor de PS3 hetzelfde lelijke font als bij de PS2. Had dan gewoon PS3 in het spiderman font geschreven, toch?
[..]
Als je me vertelt hoe ik dat kan doen, heb ik misschien nog wel een savegame voor je. Gisteren toevallig op Crushing uitgespeeld (snellere run dan op Hard en Normal en ook de Survivor trophy gehaaldquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef Tumble het volgende:
[..]
Helaas had ik dat geluk maar
nee 1 save en die slaat vast tijdens het laden
Grumble ik was net lekker bezig
iemand ongeveer net zo ver als mij die mij een copy van zijn save wil sturen
heb verdomme all trophy's van uncharted behalve beat the game op crushing en ik vind het een tering klus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. achter je aanrennen in die tunnel.
Ik weet niet of je al op dat punt was, of iets verder misschien, maar dat houdt dus in dat je nog moet doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shanks meed!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Of een youtube tutorial:
Duidelijk ingesproken door een Nederlander
(maar wel in het engels)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef PP. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een PS3 gekocht. Een slim, maar waarom kan dat ding nou weer niet tegelijkertijd geluid via HDMI én optisch uitpoepen?
quote:Option to output audio through multiple sources (e.g. HDMI and optical) simultaneously
Meteen een toslink kabeltje besteldquote:
Zeer strakke telefoon ja. Als ik niet nog een jaar zou vastzitten aan mijn abo dan zou ik bijna zeker voor deze telefoon gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:34 schreef Poit het volgende:
* [Remote play] now supports mobile phones. (in preparation for the Sony Ericsson ‘Aino’.)
Ik ben benieuwd naar de nieuwe SE telefoon! Hij ziet er nice uit!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:04 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Als je me vertelt hoe ik dat kan doen, heb ik misschien nog wel een savegame voor je. Gisteren toevallig op Crushing uitgespeeld (snellere run dan op Hard en Normal en ook de Survivor trophy gehaald), maar ik had van iets terug een extra save gemaakt, omdat ik, net als iemand anders al aangaf te hebben gehad, voorheen een keer een vastloper heb gehad op het punt dat die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. achter je aanrennen in die tunnel.
Ik weet niet of je al op dat punt was, of iets verder misschien, maar dat houdt dus in dat je nog moet doen:ik heb je een Pm gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life never gets darker then midnight
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ik durf te wedden dat ze allang een emulator gebouwd hebben
Ja en een gekleurde Amerikaanse president zal ook nooit gebeurenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen BC meer, dat heeft Sony nu al meerdere malen verteld
wake up, PS2 is v.v.t. ik hoef ook geen systeem dat minder sterk is doordat het DOS-spelletjes kan spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en een gekleurde Amerikaanse president zal ook nooit gebeuren
Het feit dat God of War HD er aan komt zegt zeker ook niets?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en een gekleurde Amerikaanse president zal ook nooit gebeuren
Uncharted, Ratchet & Clank, inFamous. Begin daar maar meequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Hai allemaal.
Ik heb al een paar jaar een Xbox 360, maar ik zit er nu over te denken om een PS3 Slim te kopen. Dit is eigenlijk alleen voor exclusives dan, maar kunnen jullie mij eens wat PS3 exclusives geven die écht de moeite waard zullen zijn om een PS3 te kopen.
BTW, die nieuwe F1 game lijkt me heel gaaf, maar die is toch ook op de 360?
Uncharted: Drakes Fortunequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Hai allemaal.
Ik heb al een paar jaar een Xbox 360, maar ik zit er nu over te denken om een PS3 Slim te kopen. Dit is eigenlijk alleen voor exclusives dan, maar kunnen jullie mij eens wat PS3 exclusives geven die écht de moeite waard zullen zijn om een PS3 te kopen.
Mediaserver pakt de aangegeven internet verbinding die jij hebt ingesteld. Kijk of het lukt met Java Ps3 media server… of zoals ik doe, externe HD op Ps3 aansluiten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef sateck het volgende:
Hee ik heb even een vraag.
Ik heb Studio voetbal op HD kwaliteit gedownload.. Dat ik dus nu wil gaan bekijken op mij Playstation 3. Omdat het 5GB is kan ik hem niet naar me HDD kopieeren. Dus wil het nu met PS3 media server doen. Als ik die opstart gaat hij draadloos verbinding maken met mijn Ps3. Maar dat trekt hij dan niet, HD-Films afspelen. Hij stottert als een gek
Weet daarom iemand hoe ik bij PS3 media server kan instellen dat het via een kabel gaat..? Ik heb namelijk een kabel in me pc naar me PS3 verbonden.. Of eventueel een andere oplossing, het wil mij maar niet lukken
Alvast bedankt!!
Volgens de comments onder dat bericht werd EE emulatie gebruikt in de PAL consoles omdat daar geen EE chip in zat. That's all.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:17 schreef Qunix het volgende:
En dit dan?
http://www.siliconera.com(...)for-cell-processors/
Even goed lezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Mediaserver pakt de aangegeven internet verbinding die jij hebt ingesteld. Kijk of het lukt met Java Ps3 media server… of zoals ik doe, externe HD op Ps3 aansluiten.
Dat kan wel, maar dan moet je de music-upsampling (ofzo) gewoon weer terug zetten naar 48k.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat de fuk? Je kan tijdens het spelen van muziek niet meer naar de xmb... Wat is dat voor onzin? De nieuwe video controls met de rechter pook zijn dan wel weer leuk.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef Fallen het volgende:
mja, ik heb niet zo veel om over te klagen eigenlijk.
PS3 werkt prima en het enige dat ik niet zo mooi vind is de Friends List en die balk bovenin. Maar het werkt verder allemaal prima.
Ah Thanksquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet je de music-upsampling (ofzo) gewoon weer terug zetten naar 48k.
(Audio Settings)
Dat is een welkome aanpassing ja. Het was best irritant, voor een trophy hoer iig, om een laag percentage te zien terwijl je bijna alles al hebt.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij niet. Dat is wel relext, want dat was echt hinderlijk namelijk(dan had je nog 1 bronze te gaan en dan zat je percentage op 65 oid
)
F1quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Is er ergens een goed vergelijkings plaatje/filmpje te vinden? Ben wel benieuwd nuquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Fallen het volgende:
Lolz... er zijn er meer die niet happy zijn met de nieuwe firmware...
[ afbeelding ]
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3updates&thread.id=97735
Eindelijk weer een F1 gamequote:Op woensdag 2 september 2009 08:11 schreef kepler het volgende:
[..]
F1
Game komt pas volgend jaar op de PS3, 360 en PC. Ze brengen nu al wel een (test)versie uit op de Wii en de PSP
Inderdaad, buiten de lelijke friendslist heb ik eigenlijk ook niets te klagen. Dat grotere fonttype valt mij al nieteens meer opquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Same, alleen friendlist![]()
Rest toppie ,vooral de 'nieuwe xmb theme'
Wot wot wot? 60GB verkocht voor een Slim?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:46 schreef Vince22 het volgende:
PS3 is opgehaald, ben nu sinds de launch voor het eerst officieel PS3-loos! Was toch wel even herinneringen ophalen toen ik hem afkoppelde en in de doos stopte.. 's nachts om 12:00 op 23-03-07 opgehaald en vandaag verkocht...
Maar nu tijd voor de slim! Vanavond meteen ff bij de mediamarkt ophalen en dan is het ergeren aan mn föhn afgelopen! (Werd toch wel erg bij hoge temperaturen in de kamer)
Je hebt er even over kunnen nadenken heb je al een PS3 in huis?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef Snuf. het volgende:
Killzone
Mag
LBP
GT5
Motorstorm
Resistance (Chimera's zijn cool)
Lijken me wel toffe games, maar om daar nou een PS3 voor aan te schaffen... Ik moet er nog even over denken
Sowieso een PS3 verkopen om een PS3 te kopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wot wot wot? 60GB verkocht voor een Slim?
ik mis ook echt het nut van dat soort acties, heb mijn 40GB nog lang niet vol staanquote:Op woensdag 2 september 2009 12:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Sowieso een PS3 verkopen om een PS3 te kopen.
Als mn 40 gb PS3 stuk gaat, ja dan wil ik het overwegen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |