quote:
ik was er al voor de hack, sterker nog, ik zit al langer op fok dan de meesten hier gok ik. alleen niet met dit account, dus in die zin heb je gelijk.quote:
Ik vond het een geschenk... ik wilde al een nieuwe start maken en nu de passmailer niet goed werkte moest ik welquote:
Wie was jij dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:39 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik vond het een geschenk... ik wilde al een nieuwe start maken en nu de passmailer niet goed werkte moest ik wel
Je hoeft je triestheid niet te bekrachtigen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
D_B en ik zijn hier de enige echte SC'ers
En wat lul jij nou weer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je hoeft je triestheid niet te bekrachtigen hoor
het is een vrij topic!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:40 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zit in je langzame praat, smerige filmpjes te dumpen.
Ik ga mijn "echte" identiteit natuurlijk nu niet meer op straat gooien!quote:
Pff, mietjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:44 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik ga mijn "echte" identiteit natuurlijk nu niet meer op straat gooien!
From now ik will be knows as...... The_Chaffinch A.K.A. De_Vink
Och waarde, confuus zijn is het tegenwoordig helemaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verhip, ik ben er helemaal confuus van.
Zeg u mij eens, waar vindt dit rare gebruik zijn oorsprong?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och waarde, confuus zijn is het tegenwoordig helemaal
In Drenthe ben ik bang..... wellicht zelfs in Ost-Frieslandquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg u mij eens, waar vindt dit rare gebruik zijn oorsprong?
Aha, daar waar alleen maar idioten wonen bedoelt u?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In Drenthe ben ik bang..... wellicht zelfs in Ost-Friesland
Ja in Ost-Friesland wonen een hoop!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, daar waar alleen maar idioten wonen bedoelt u?
wat weet je dat goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja in Ost-Friesland wonen een hoop!
ook in Est-, Oord- en Uid-Friesland hoor...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja in Ost-Friesland wonen een hoop!
Ja dat gedrag valt niet te ontkennen.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat gedrag valt niet te ontkennen.
Ik snap dat je zelf moeite hebt met het herkennen van zulk gedrag als je zelf ook zo bent.
maar jij herkent het wel. dus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat gedrag valt niet te ontkennen.
Ik snap dat je zelf moeite hebt met het herkennen van zulk gedrag als je zelf ook zo bent.
hij zit op een emmer achter zijn pc. Of is het voor zijn pc?quote:
Hij is een zij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:02 schreef wise het volgende:
[..]
hij zit op een emmer achter zijn pc. Of is het voor zijn pc?
*checked foboquote:
dan moet je ook plassen na de sex meid..... of ben je zo volgeblaft dat je het begon te proeven op het achterste van je tong?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:16 schreef Acinonyx het volgende:
emoticon op een vork !
[ afbeelding ]
Bijna goed!quote:
wrongquote:
Als je vanavond even langs komt dan geef ik je datquote:
WTF is datquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:24 schreef wise het volgende:
[..]
wrong
ಠ_ಠ
(_)_)||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||D
hopakee
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:24 schreef wise het volgende:
[..]
wrong
ಠ_ಠ
(_)_)||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||D
hopakee
Het werkt niet. Dan zouden jullie zo reageren en dan zou ik zo zeggen dat je je aangesproken voeldequote:
idd, doe dan zoiets..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou lijkt het eerder of ie een meterslange super-tepel heeft
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef De_Vink het volgende:
[..]
idd, doe dan zoiets..
..O
./ | \
./ | \
.. |/
../\
./ .\
Wat valt er te doen op zondag-morgenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
jullie hebben echt niets te doen hé?![]()
Zondagmorgen? Ik dacht dat het vrijdag wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat valt er te doen op zondag-morgen
Met deze retards wil ik hier niet meer posten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een rare mensen in dit topic.
Wie, ik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
WAAROM HAAT JE MEquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met deze retards wil ik hier niet meer posten.
Nou dank je wel, klapjostiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met deze retards wil ik hier niet meer posten.
Pics or it didnt happen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:55 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn vriendin is geselecteerd voor de castingdagen van een modellenwedstrijd van Elite Amsterdam.
Nee joh gekkie. Ga ik toch helemaal niet posten joh. Maar dat had je ook niet verwacht, toch?quote:
Nee, maar ik snap dan ook niet waarom je dit met ons deelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Ga ik toch helemaal niet posten joh. Maar dat had je ook niet verwacht, toch?
Omdat de SC mijn dagboek is. Jeweettoch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap dan ook niet waarom je dit met ons deelt.
Je komt hier anders nooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omdat de SC mijn dagboek is. Jeweettoch.
Hm, true.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omdat er teveel tuig is deze dagen hier.
Een kankerlelijke vriendin van mij was dat ook een keerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:55 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn vriendin is geselecteerd voor de castingdagen van een modellenwedstrijd van Elite Amsterdam.
jaloersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een kankerlelijke vriendin van mij was dat ook een keer![]()
![]()
!
Maar je vriendin is knap hoorhopen dat ze doorgaat! Is het voor de Elite Model Look?
Whehehe ja ik heb op die site gekeken en ik dacht zo af en toe van "wtf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
!
Maar je vriendin is knap hoorhopen dat ze doorgaat! Is het voor de Elite Model Look?
Rechten jeweettoch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:20 schreef Lakitu het volgende:
Heuj BK wat ging je nou studeren hier?
Ohh, dan kom ik je niet tegen, dat is in een ander gebouwquote:
Kenker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, dan kom ik je niet tegen, dat is in een ander gebouw![]()
Meegedaan aan de intreeweek?
Ik zit in het E-gebouw, Economie jwz.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kenker.Waar zit jij dan?
Nee kon niet omdat de computer een fout had gemaakt ofzoIk ben pas afgelopen dinsdag ingeschreven
. Maar ik ben vanavond wel op het Eindfeest. Jij ook?
Lekkere vriendin ben je, als je zo achter haar rug om praat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
!
Whehe zit je daar bij Artis?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zit in het E-gebouw, Economie jwz.
En jah, ik ga naar het feest
wie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb btw Fl-fl-fl-fle-fle-fle-flexicannnnnnn een boks gegeven.
Jah, daar zit ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe zit je daar bij Artis?![]()
Daar was ik gisteren in de buurt, feestje op de Amstelhaven en daarna bij LANX naar Flinke Namen geweest.
Welke locatie ga je vanavond?
Dit wou ik dus doen, verdomme.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb btw Fl-fl-fl-fle-fle-fle-flexicannnnnnn een boks gegeven.
Whehe. Ik ga je hosselen vanavond, k?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jah, daar zit ik.En ik wou gister ook naar LANX, maar ik kon uiteindelijk niet dus ik heb ze gemist
![]()
En ik weet nog niet, ik denk gewoon alle 3 zoals vorig jaar![]()
[..]
Dit wou ik dus doen, verdomme.
mvv vanavond?quote:
Weekendbaan in snackbar/café.quote:
AGOHIVquote:
krijg je dan smaatjes aan de barquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Weekendbaan in snackbar/café.
Hopelijk mag k vanavond de bar doen.
krentenbolquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah, je bent uit de kast gekomen?
bundesligaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ga naar BMG-Mainz. Dus geen Mvv.
Er wonen niet echt veel smaatjes in de buurtquote:
ophangenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:09 schreef bloodysunday het volgende:
tering er belt een meisje om te feliciteren maar lult een heel extra verhaal
Daar voel je niks vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:09 schreef jordeeeh het volgende:
Al heb ik 1 collega wat wel een smaatje isZe is alleen 15
ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Er wonen niet echt veel smaatjes in de buurt
En degene die er wonen gaan met van die kampers uit andere dorpen om
Ooh het is ook niet bepaald een vriendin, meer een kennis. Maar ik typ automatisch vriendin, is wat makkelijker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lekkere vriendin ben je, als je zo achter haar rug om praat.
Ah, ok.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh het is ook niet bepaald een vriendin, meer een kennis. Maar ik typ automatisch vriendin, is wat makkelijker.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Er wonen niet echt veel smaatjes in de buurt
En degene die er wonen gaan met van die kampers uit andere dorpen om
Mwah, beetje jongquote:
Niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:08 schreef gers het volgende:
[..]
krentenbol![]()
ondanks dat ze een aziaat is
Ze zeggen altijd:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah, beetje jong
En t is het zusje van een vriend van me
Jong..... 15 is toch een prachtige leeftijd, zelfs een beetje oud eigenlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah, beetje jong
En t is het zusje van een vriend van me
Wat niet rekt dat scheurt,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd:
Hoe dichterbij de nul, hoe strakker om je lul.
Alles vanaf de elf, rekt vanzelf
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat scheurt,
En wat scheurt kan genaait worden
Mwah mag van mij minstens 1 jaartje erbijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jong..... 15 is toch een prachtige leeftijd, zelfs een beetje oud eigenlijk
Jij heb dus geen leeftijd?quote:
jij bent toch een spleetoog?quote:
Engquote:
Werk zequote:
Die heeft Noorse ogen, die lijken er misschien een beetje op maar zijn niet hetzelfdequote:
BTquote:
Haha blij dat je je vermaakt hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mooi!! En lekker niet zo warm als hier.
Ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha blij dat je je vermaakt hebt!
Yes I didquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.
Jij je ook vermaakt ondanks mijn afwezigheid?
Ja, koken, afwassen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes I didhang een beetje rond in Groningen tegenwoordig. M'n beste vriendin was net een paar dagen langs
en het is gewoon leuk en gezellig hier dus ik ben wel in m'n sas
wel wennen aan het voor mezelf koken etc, maarja dat hou je toch
!
Heb je trouwens een pic van je kamer met je nieuwe bed? Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes I didhang een beetje rond in Groningen tegenwoordig. M'n beste vriendin was net een paar dagen langs
en het is gewoon leuk en gezellig hier dus ik ben wel in m'n sas
wel wennen aan het voor mezelf koken etc, maarja dat hou je toch
!
Als ik ooit op kamers moet is dat het 1e wat ik koop.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben een afwasmachine!
Ik ga zo even opruimen en dan zal ik een foto maken m'kayquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je trouwens een pic van je kamer met je nieuwe bed? Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Tofjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo even opruimen en dan zal ik een foto maken m'kay?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo even opruimen en dan zal ik een foto maken m'kay?
PAINTquote:
Ik had pizza.... maar hij was wel lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb vanavond zo'n gezonde maaltijd hegekruide krieltjes, een rundertartaartje en een rauwkost mixje met tomaat en komkommer.
ik had slaovinkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had pizza.... maar hij was wel lekker
Hihi maar nu weten jullie toch al dat ik het benquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:12 schreef Maisnon het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)5212b11fe9f547a38c57
Draw My Thing
BT je moet stiekem ook komen
OMG scho0lfeesten!11!@#@@! LEUKKK hihihi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:48 schreef Japsnars het volgende:
Pff net terug van de back 2 school party () en zometeen naar Hilversum On air
ZET EEN S IN JE MSN NAAM ALS JE EEN SCHOOLFEESTJE NAARTOE GAAT 111quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OMG scho0lfeesten!11!@#@@! LEUKKK hihihi.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ZET EEN S IN JE MSN NAAM ALS JE EEN SCHOOLFEESTJE NAARTOE GAAT 111
Het was in een van de kroegen, niet op schoolquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OMG scho0lfeesten!11!@#@@! LEUKKK hihihi.
Zoeen vriend van mij is deze vakantie verslaafd geworden aan sigarenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:58 schreef Allure_ het volgende:
[..].
WE NEMEN STIEKUM BREESER EN SIGRETTEN MEE!1!
Jij noemt het een 'school party'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was in een van de kroegen, niet op school
Sigaren luft is echt te nastyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoeen vriend van mij is deze vakantie verslaafd geworden aan sigarenAl snel liep de hele kroeg met zijn sigaren rond
![]()
Nee, die kroeg noemt het een 'back 2 school party'. Vooral die 2 doet het hemquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij noemt het een 'school party'.
Ja, het stonk als de mallen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sigaren luft is echt te nasty![]()
.
Je hebt wel een pimpin' vriendje dan.
Scholen zijn altijd zo creatief met het verzinnen van thema's en namenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, die kroeg noemt het een 'back 2 school party'. Vooral die 2 doet het hem
Maar vaasjes waren maar 1,50; dusssss
Bwehehe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef Maisnon het volgende:
sigaren
Van die paupers die zichzelf al helemaal geweldig vinden na 2 jaar 'studie' en niet eens hun P hebben
Als je 'm bakt zodat ie niet meer roze is, wordt ie super droogquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Aanschouw mijn wonderschone maal:
[ afbeelding ]
Het is trouwens toch normaal dat een rundertartaartje aan de binnenkant nog ietwat roze is?
Laatste voyeur Allure_quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehehe.
Dat kan allemaal in 't Gooi.
Ik heb 't al opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je 'm bakt zodat ie niet meer roze is, wordt ie super droog. Je kunt 'm dus zo wel eten. Bon appetit!
Joh, echte Franse tartaar is van buiten ook rozequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Aanschouw mijn wonderschone maal:
[ afbeelding ]
Het is trouwens toch normaal dat een rundertartaartje aan de binnenkant nog ietwat roze is?
Hoe is 't op je kamertjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 't al open het smaakte me goed dus dat roze leek me wel prima ja
ik wil natuurlijk ook geen schoenzoolburger eten
! Maar bedankt voor de bevestiging!
Dude, ik ben jaloersquote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:17 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik het of ziet die foto er uit als een modelbouw/miniatuur landschap?
Hoeft nietquote:
Ja leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe is 't op je kamertje?
Ziet ie er nog net zo mooi uit als in het begin?
quote:
Oke, gezellig! Chill je met je huisgenoten of gewoon van schoolquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja leukm'n beste vriendin was er vanaf woensdagochtend dus was heel gezellig afgelopen dagen! Verder heb ik eigenlijk al heel veel mensen leren kennen waar ik mee chill
..
M'n kamer is wel een zooi, maar daar ga ik zo wat aan doen en dan maak ik voor bp meteen even foto's van m'n kamer met m'n nieuwe bed erin!
Er ligt hier alleen overal karton en plastic dat van m'n bed af kwambeetje stom.
Heb je kanker dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:26 schreef Japsnars het volgende:
kut, ik moet om 21:10 weer weg en ik voel me echt kanker
Zou kunnen, heb gisteren bloed laten prikkenquote:
Ik heb geen blaasontstekingquote:
Geen van beiden, ik chill met euh de huisgenoten van m'n voormalige KEIleiders enzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, gezellig! Chill je met je huisgenoten of gewoon van school?
Oja, je bed stond er toen nog niet in! Gelukkig heb ik mijn vader over weten te halen om meteen al het karton en plastic mee te nemen, want dat had ik ook echt idioot veel.
Jij hoeft ook niet per se uit te plassen na de seksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb geen blaasontsteking [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet per se uit te plassen na de seks
Hehe, grappig is datquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen van beiden, ik chill met euh de huisgenoten van m'n voormalige KEIleiders enzoen mensen die ik voor de AH heb ontmoet. Tsja
!
En haha ja ik had ook veel dozen van m'n bank, tv etc en dat hebben m'n ouders allemaal meteen meegenomen maar het bed kwam pas later dus vandaar!
Haha jup inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, grappig is dat. Je ontmoet juist de leukste mensen op de gekste plekken, en wanneer je het niet verwacht
.
Ik ga zondag eindelijk definitief naar m'n kamer. Ben echt benieuwd
!
Haha ja, ik ben echt ontzettend gestresst om niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha jup inderdaaden dat terwijl ik me van tevoren zorgen maakte of ik niet heel eenzaam zou worden!
Jij zag er ook wel een beetje tegenop toch? Heb je wel zin in zondag
? En maak ook even wat foto's van jouw kamer voor me
welke kleur heb je nu uiteindelijk gekozen?
Pwnt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet per se uit te plassen na de seks
Ik snap het ook wel hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja, ik ben echt ontzettend gestresst om niks. Maar dat zijn de gewoon de zenuwen I guess omdat ik al zo lang heb moeten wachten. Maandag is mijn intro, dus daar heb ik wel echt zin in
!
Mijn kamer is echt vies wit geworden. Ik heb niet veel lichtinval in m'n kamer dus wit was de enige optie om het licht te krijgen. Maargoed, het comenpseert wel wat als ik er wat kleurrijke accessoires neer plemp
. Ik PM je wel als ik de foto's heb gemaakt.
Jij doet het tijdensquote:
Ja, daar maak ik me opzich niet zo druk om, want mijn huisgenoten hebben al allemaal briefjes op m'n deur geplakt dat ze zo nieuwsgierig naar me zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoorvooral die eerste dag/avond dat je daar dan in je eentje zit, aan de ene kant heel gelukkig omdat het je eigen plekje is en aan de andere kant nogal verlaten en alleen
![]()
!
En haha ja als je kleurrijke spullen hebt wordt het alsnog fleurig genoeghet is inderdaad moeilijk om een kleur te kiezen als je zo weinig lichtinval hebt want dan is het al zo snel te donker.
Hahaha wat lief van je huisgenotenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik me opzich niet zo druk om, want mijn huisgenoten hebben al allemaal briefjes op m'n deur geplakt dat ze zo nieuwsgierig naar me zijn. Ik ben ze alleen net iedere keer misgelopen
. Bovendien zit ik 1 avondje alleen, en maandag ben ik alweer weg
. Nouja, dat zal allemaal wel goedkomen.
Hoe zit het trouwens bij jou met je internet? Is dat gewoon draadloos?
Jij hebt je pik nog nooit in een vasjien geramd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoppa, zo die opening even vullen met het gele gloed.
Ja, ik ben wat dat betreft wel super sociaal, dus contact met m'n huisgenoten vind ik wel belangrijk. Maarja, misschien scheelt het bij mij dat het alleen maar chicks zijn. En bij jou zitten er ook jongens toch? Dan is het contact misschien sowieso wel anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha wat lief van je huisgenotenmijne houden zich redelijk afzijdig, zeggen wel gewoon hoi en doei maar gaan een beetje hun eigen gangetje.. Vind ik ook geen probleem, maar ik heb dus niet het idee dat ik ooit echt een band met ze krijg..
En natuurlijk komt het allemaal goed! Wij hebben hier draadloos internet maar dat is superlangzaam omdat de router op de begane grond is en ik op zolder zit
dus ik heb een netwerkkabeltje naar het ethernet lopen en daarmee is m'n verbinding gewoon supersnel.
Ja jongens zijn sowieso meer van heee doei blabla, en die meisjes zijn wat ouder dan ik en hebben meer een leven, rommelen niet zoveel rond op hun kamer maar zijn veel weg..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben wat dat betreft wel super sociaal, dus contact met m'n huisgenoten vind ik wel belangrijk. Maarja, misschien scheelt het bij mij dat het alleen maar chicks zijn. En bij jou zitten er ook jongens toch? Dan is het contact misschien sowieso wel anders.
Hmm oke. Zegt me allemaal niet zoveel
. Maar ik had verder nog niets gezien van een router of kabeltjes waarmee ik m'n laptop kon verbinden, dus dat moet ik nog uitvogelen dan.
Houd je muil jij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hebt je pik nog nooit in een vasjien geramd.
Vertelquote:
Ja, inderdaad. Maar jij hebt toch al mensen daarbuiten ontmoet dus dat maakt ook niet uit danquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja jongens zijn sowieso meer van heee doei blabla, en die meisjes zijn wat ouder dan ik en hebben meer een leven, rommelen niet zoveel rond op hun kamer maar zijn veel weg..
En ja je kunt zo'n kastje op je kamer hebben waar je een netwerkkabel in kunt stoppenof je kunt gewoon via wifi een verbinding maken met het draadloze netwerk.. En kabeltjes zitten er sowieso niet bij, tenminste die heb ik ook zelf gekocht.
Hahaha dat had ik ook toen ik de eerste avond knetterstoned weer thuis probeerde te komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik had een kamer van mu boi geleend, alleen toen ik de eerste dag half dronken naar huis moest had ik wel problemen om het te vinden.
Ik ben nog steeds niet aan het opruimenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Ja, inderdaad. Maar jij hebt toch al mensen daarbuiten ontmoet dus dat maakt ook niet uit dan.
Nouja, ik vraag het morgen wel aan m'n huisbaas anders. Ik heb geen idee wat er daar zit namelijk.
Heb je al foto's? Nou ben ik ook benieuwd
.
Nou het was nog best wel beschaafd opzich. Alleen in mijn groepje zaten niet echte feestbeesten.quote:
Whehe mijn kamer was aan de Visserstraatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik ook toen ik de eerste avond knetterstoned weer thuis probeerde te komen![]()
!
Maar hoe was het?
Bwehe chillquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou het was nog best wel beschaafd opzich. Alleen in mijn groepje zaten niet echte feestbeesten.En mijn begeleiders waren stoners die nooit zin hadden om te doen wat er op het programma stond.
![]()
![]()
[..]
Whehe mijn kamer was aan de VisserstraatDus het was nog best wel dicht bij het centrum. Anders had ik 2 uur rondjes zitten fietsen
.
Mijn groepje was over het algemeen tegen wietgebruik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe chill. Ik wil ook stoner begeleiders
. Dan jat ik hun stash
.
Ja mijn begeleiders wilden gewoon telkens om 6 uur verzamelen en dan feesten tot een uur of 7quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou het was nog best wel beschaafd opzich. Alleen in mijn groepje zaten niet echte feestbeesten.En mijn begeleiders waren stoners die nooit zin hadden om te doen wat er op het programma stond.
![]()
![]()
[..]
Whehe mijn kamer was aan de VisserstraatDus het was nog best wel dicht bij het centrum. Anders had ik 2 uur rondjes zitten fietsen
.
Nu ik erover na denk. Ik heb nog nooit een mooi meisje zien smoken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe chill. Ik wil ook stoner begeleiders
. Dan jat ik hun stash
.
Ja mijne ook en ze waren helemaal geschokt dat ik wel vaak een jointje rookte en ook wel andere dingen had geprobeerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn groepje was over het algemeen tegen wietgebruik.
Welke straat dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mijn begeleiders wilden gewoon telkens om 6 uur verzamelen en dan feesten tot een uur of 7!
En overdag hadden ze geen zin in de activiteiten en wilden ze slapen!
En da's vlakbij mij dude!
Ja sommige mensen geloven nog steeds alles van wat je op tv ziet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mijne ook en ze waren helemaal geschokt dat ik wel vaak een jointje rookte en ook wel andere dingen had geprobeerdalsof ik losgeslagen was ofzo.
Meisjes doen dat alleen in besloten kringenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nu ik erover na denk. Ik heb nog nooit een mooi meisje zien smoken.
Ik PM het wel evenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Welke straat dan.Misschien ben ik er wel langsgefietst.
Inderdaad ja. Vooral omdat ik dan echt immens lomp benquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meisjes doen dat alleen in besloten kringen.
No way! Dat zit 1 straat naast mijn faculteitsgebouw!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik PM het wel evenvind het uncool als m'n adres makkelijk te vinden is, en heb 't al iets te vaak genoemd op Fok!
En dan de trollen bij ons laten smoken hè.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meisjes doen dat alleen in besloten kringen.
Zit je faculteit in de kijk in 't jatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
No way! Dat zit 1 straat naast mijn faculteitsgebouw!![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Vooral omdat ik dan echt immens lomp ben!
Grote Kruisstraat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zit je faculteit in de kijk in 't jat?
Ik ben dan zo: Hihihihihihihi, hahahaha ik snap niet waarover we het hebbenquote:
Och heden wat is dat irritant jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben dan zo: Hihihihihihihi, hahahaha ik snap niet waarover we het hebbenhahahahaha bwhehehehehe wat grappig dit allemaal
![]()
![]()
!
Hahaha wat grappig manquote:
Of soms zeg ik gewoon helemaal nietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Och heden wat is dat irritant ja.
Ja daar ging ik ook voor het eerst op de fiets heen deze week. (voor die sportzalen) Boh wat duurt dat langquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha wat grappig mandat is inderdaad echt 2 minuten lopen vanaf hier. We moeten maar 'ns chillen vind ik
!
Ik heb zelf les op 't Zernike, kuteind weg!
Ja ik wil ook altijd mijn eigen moment hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of soms zeg ik gewoon helemaal nietsen als iemand dan tegen me praat zeg ik euhhhh sorry kun je je bek houden als ik aan 't spacen ben
!
Echt oneindigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daar ging ik ook voor het eerst op de fiets heen deze week. (voor die sportzalen) Boh wat duurt dat lang.
Dat vind ik wel een puik plan ja. Kan gewoon direct na een college.
Ja en dat elke dag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt oneindigen ik weet de weg nog steeds niet want toen ik dinsdag naar de uni moest heb ik me gewoon heen laten fietsen
![]()
!
En ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |