quote:
ik was er al voor de hack, sterker nog, ik zit al langer op fok dan de meesten hier gok ik. alleen niet met dit account, dus in die zin heb je gelijk.quote:
Ik vond het een geschenk... ik wilde al een nieuwe start maken en nu de passmailer niet goed werkte moest ik welquote:
Wie was jij dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:39 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik vond het een geschenk... ik wilde al een nieuwe start maken en nu de passmailer niet goed werkte moest ik wel
Je hoeft je triestheid niet te bekrachtigen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
D_B en ik zijn hier de enige echte SC'ers
En wat lul jij nou weer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je hoeft je triestheid niet te bekrachtigen hoor
het is een vrij topic!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:40 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zit in je langzame praat, smerige filmpjes te dumpen.
Ik ga mijn "echte" identiteit natuurlijk nu niet meer op straat gooien!quote:
Pff, mietjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:44 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik ga mijn "echte" identiteit natuurlijk nu niet meer op straat gooien!
From now ik will be knows as...... The_Chaffinch A.K.A. De_Vink
Och waarde, confuus zijn is het tegenwoordig helemaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verhip, ik ben er helemaal confuus van.
Zeg u mij eens, waar vindt dit rare gebruik zijn oorsprong?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och waarde, confuus zijn is het tegenwoordig helemaal
In Drenthe ben ik bang..... wellicht zelfs in Ost-Frieslandquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg u mij eens, waar vindt dit rare gebruik zijn oorsprong?
Aha, daar waar alleen maar idioten wonen bedoelt u?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In Drenthe ben ik bang..... wellicht zelfs in Ost-Friesland
Ja in Ost-Friesland wonen een hoop!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, daar waar alleen maar idioten wonen bedoelt u?
wat weet je dat goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja in Ost-Friesland wonen een hoop!
ook in Est-, Oord- en Uid-Friesland hoor...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja in Ost-Friesland wonen een hoop!
Ja dat gedrag valt niet te ontkennen.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat gedrag valt niet te ontkennen.
Ik snap dat je zelf moeite hebt met het herkennen van zulk gedrag als je zelf ook zo bent.
maar jij herkent het wel. dus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat gedrag valt niet te ontkennen.
Ik snap dat je zelf moeite hebt met het herkennen van zulk gedrag als je zelf ook zo bent.
hij zit op een emmer achter zijn pc. Of is het voor zijn pc?quote:
Hij is een zij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:02 schreef wise het volgende:
[..]
hij zit op een emmer achter zijn pc. Of is het voor zijn pc?
*checked foboquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |